"Жалаң және жайылма сөйлемдер"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Жалаң және жайылма сөйлемдер"

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып мұғалімдеріне арналған қазақ тілінен қысқа мсерзімді сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жанғали Ақсынай, Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы


Сабақтың тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлемдер.

Сыныбы: 8-сынып

Сабақтың мақсаты: Жалаң және жайылма сөйлем жасалу жолын түсіндіре отырып, тапсырмалар арқылы меңгерту, танымдық қызығушылықтарын арттыру.

Күтілетін нәтижелер: - Жалаң және жайылма сөйлем жасалу жолдарын меңгереді; - Сөйлемдер құрастыра алады; - Өз бетінше, топта жұмыс жасай алады. Модульдері: СТО (сыни тұрғыдан ойлау); ОҮБжОБ (оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау); ДО (диалогтік оқыту).

Деректері: оқулық, қима қағаздар, қара жәшік.

Әдіс-тәсілдер: «Кім тапқыр», «Джигсо», «Insert», «Константинополь», «Бір минуттық әңгіме», «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс әдістері.

Бағалау: Өзін-өзі бағалау.



Сабақ кезеңдері

Уақыт

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Білім. Қызығушы-лықты ояту

2 мин

Кім тапқыр?

Ұйымдастыру кезеңін жүргізеді. Сөйлемдер бере отырып, топқа бөлу

Қима қағаздардағы сөйлемдерді сөйлем түрлеріне ажырата отырып, топқа бөлінеді.

Түсіну

8 мин

Джигсо

Көркем әдебиеттен үзінділер таңдалынып алынады. Мәтінді төрт бөлікке бөліп топтарға таратады.

Топ басшылары мәтіндерді таңдау арқылы топпен жұмыс жүргізеді.

Қолдану

10 мин

Insert

Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіру. Оқушыларға қосымша ақпараттар айту арқылы таным түсініктерін қалыптастырады.

Жаңа тақырыпты меңгере отырып, дәптерлеріне түртіп алады. Тірек сөздер табады.

Талдау

9 мин

«Констан-тинополь» ойыны

Оқушылардың сөздік қорын арттыру әрі сергіту мақсатында ойын ұйымдастырады. Талдау жұмыстарын тексереді.

Берілген сөздер бойынша зат есімдерді теріп жазады, сол шыққан сөздерді құрастыра отырып сөйлемдер құрастырады. Грамматикалық талдау жүргізеді.

Жинақтау

6 мин

Бір минуттық әңгіме

Оқушыларды жұптастыра отырып, тапсырмалар беру, сабақты жинақтау. Оқушылардың ақпарат алуларын қамтамасыз ету.

Жұптасу арқылы өтілген тақырып төңірегінде бір-біріне сұрақтар дайындайды. Ой қорытады.

Кері байланыс

3 мин

«Қара жәшік» ішіндегі жұмыс

Оқушының оқуға деген ынтасы мен өзін-өзі бағалауына ықпал ету. Кері байланыс жүргізу.

Оқушылар бір-біріне, мұғалімге сұрақ қою арқылы кері байланысқа түседі.

Бағалау

3 мин

Топтық бағалау

Үй тапсырмасын беру.

Оқушылардың топта-ғы өздерін бағалаула-рын ескеріп, қоры-тынды баға қояды.

Топта өз-өздерін бағалайды.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
543
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі