Жанғали Ақсынай, Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы
Сабақтың тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлемдер.
Сыныбы: 8-сынып
Сабақтың мақсаты: Жалаң және жайылма сөйлем жасалу жолын түсіндіре отырып, тапсырмалар арқылы меңгерту, танымдық қызығушылықтарын арттыру.
Күтілетін нәтижелер: - Жалаң және жайылма сөйлем жасалу жолдарын меңгереді; - Сөйлемдер құрастыра алады; - Өз бетінше, топта жұмыс жасай алады. Модульдері: СТО (сыни тұрғыдан ойлау); ОҮБжОБ (оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау); ДО (диалогтік оқыту).
Деректері: оқулық, қима қағаздар, қара жәшік.
Әдіс-тәсілдер: «Кім тапқыр», «Джигсо», «Insert», «Константинополь», «Бір минуттық әңгіме», «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс әдістері.
Бағалау: Өзін-өзі бағалау.
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Білім. Қызығушы-лықты ояту |
2 мин |
Кім тапқыр? |
Ұйымдастыру кезеңін жүргізеді. Сөйлемдер бере отырып, топқа бөлу |
Қима қағаздардағы сөйлемдерді сөйлем түрлеріне ажырата отырып, топқа бөлінеді. |
|
Түсіну |
8 мин |
Джигсо |
Көркем әдебиеттен үзінділер таңдалынып алынады. Мәтінді төрт бөлікке бөліп топтарға таратады. |
Топ басшылары мәтіндерді таңдау арқылы топпен жұмыс жүргізеді. |
|
Қолдану |
10 мин |
Insert |
Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіру. Оқушыларға қосымша ақпараттар айту арқылы таным түсініктерін қалыптастырады. |
Жаңа тақырыпты меңгере отырып, дәптерлеріне түртіп алады. Тірек сөздер табады. |
|
Талдау |
9 мин |
«Констан-тинополь» ойыны |
Оқушылардың сөздік қорын арттыру әрі сергіту мақсатында ойын ұйымдастырады. Талдау жұмыстарын тексереді. |
Берілген сөздер бойынша зат есімдерді теріп жазады, сол шыққан сөздерді құрастыра отырып сөйлемдер құрастырады. Грамматикалық талдау жүргізеді. |
|
Жинақтау |
6 мин |
Бір минуттық әңгіме |
Оқушыларды жұптастыра отырып, тапсырмалар беру, сабақты жинақтау. Оқушылардың ақпарат алуларын қамтамасыз ету. |
Жұптасу арқылы өтілген тақырып төңірегінде бір-біріне сұрақтар дайындайды. Ой қорытады. |
|
Кері байланыс |
3 мин |
«Қара жәшік» ішіндегі жұмыс |
Оқушының оқуға деген ынтасы мен өзін-өзі бағалауына ықпал ету. Кері байланыс жүргізу. |
Оқушылар бір-біріне, мұғалімге сұрақ қою арқылы кері байланысқа түседі. |
|
Бағалау |
3 мин |
Топтық бағалау |
Үй тапсырмасын беру. Оқушылардың топта-ғы өздерін бағалаула-рын ескеріп, қоры-тынды баға қояды. |
Топта өз-өздерін бағалайды. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Жалаң және жайылма сөйлемдер"
"Жалаң және жайылма сөйлемдер"
Жанғали Ақсынай, Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы
Сабақтың тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлемдер.
Сыныбы: 8-сынып
Сабақтың мақсаты: Жалаң және жайылма сөйлем жасалу жолын түсіндіре отырып, тапсырмалар арқылы меңгерту, танымдық қызығушылықтарын арттыру.
Күтілетін нәтижелер: - Жалаң және жайылма сөйлем жасалу жолдарын меңгереді; - Сөйлемдер құрастыра алады; - Өз бетінше, топта жұмыс жасай алады. Модульдері: СТО (сыни тұрғыдан ойлау); ОҮБжОБ (оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау); ДО (диалогтік оқыту).
Деректері: оқулық, қима қағаздар, қара жәшік.
Әдіс-тәсілдер: «Кім тапқыр», «Джигсо», «Insert», «Константинополь», «Бір минуттық әңгіме», «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс әдістері.
Бағалау: Өзін-өзі бағалау.
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Білім. Қызығушы-лықты ояту |
2 мин |
Кім тапқыр? |
Ұйымдастыру кезеңін жүргізеді. Сөйлемдер бере отырып, топқа бөлу |
Қима қағаздардағы сөйлемдерді сөйлем түрлеріне ажырата отырып, топқа бөлінеді. |
|
Түсіну |
8 мин |
Джигсо |
Көркем әдебиеттен үзінділер таңдалынып алынады. Мәтінді төрт бөлікке бөліп топтарға таратады. |
Топ басшылары мәтіндерді таңдау арқылы топпен жұмыс жүргізеді. |
|
Қолдану |
10 мин |
Insert |
Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіру. Оқушыларға қосымша ақпараттар айту арқылы таным түсініктерін қалыптастырады. |
Жаңа тақырыпты меңгере отырып, дәптерлеріне түртіп алады. Тірек сөздер табады. |
|
Талдау |
9 мин |
«Констан-тинополь» ойыны |
Оқушылардың сөздік қорын арттыру әрі сергіту мақсатында ойын ұйымдастырады. Талдау жұмыстарын тексереді. |
Берілген сөздер бойынша зат есімдерді теріп жазады, сол шыққан сөздерді құрастыра отырып сөйлемдер құрастырады. Грамматикалық талдау жүргізеді. |
|
Жинақтау |
6 мин |
Бір минуттық әңгіме |
Оқушыларды жұптастыра отырып, тапсырмалар беру, сабақты жинақтау. Оқушылардың ақпарат алуларын қамтамасыз ету. |
Жұптасу арқылы өтілген тақырып төңірегінде бір-біріне сұрақтар дайындайды. Ой қорытады. |
|
Кері байланыс |
3 мин |
«Қара жәшік» ішіндегі жұмыс |
Оқушының оқуға деген ынтасы мен өзін-өзі бағалауына ықпал ету. Кері байланыс жүргізу. |
Оқушылар бір-біріне, мұғалімге сұрақ қою арқылы кері байланысқа түседі. |
|
Бағалау |
3 мин |
Топтық бағалау |
Үй тапсырмасын беру. Оқушылардың топта-ғы өздерін бағалаула-рын ескеріп, қоры-тынды баға қояды. |
Топта өз-өздерін бағалайды. |
шағым қалдыра аласыз













