Материалдар / Жалбыз -емдік өсімдік

Жалбыз -емдік өсімдік

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар жалбыздың өсімдік екенін, пайдасының барын, тұрмыста қолданылатынын білді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2018
894
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 21. 11. 18Мұғалімнің аты-жөні: Камкиева Айгул Кабылкаировна
Сынып: 5

Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы«Жалбыз-емдік өсімдік»
Оқу мақсаттары

5.О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру;5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.
Сабақтың мақсатыБілім алушы:- жуан-жіңішке сұрақтарды құрастырады, қарапайым жоспар құрады;- Негізгі ақпаратты сұрыптайды;- Негізгі ақпаратты қосымша ақпаратпен салыстырады, талдайды, дәлелдейді.
Бағалау критерийі- Мәтін негізінде сұрақтар құрастырады, жоспар құрады; - Негізгі ақпаратты сұрыптайды;- Негізгі ақпаратты қосымша ақпаратпен салыстырады, талдайды, дәлелдейді.
Құндылықтар-ға баулу Оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері арқылы оқушылар топта жұмыс жасай отырып, қарым-қатынас жасауға, жұпта, топта жұмыс істеуге үйренеді.
Пəнаралық байланыс биология
Алдыңғы білім

Оқушылар жалбыздың өсімдік екенін, пайдасының барын, тұрмыста қолданылатынын білді.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланғанжаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы 3 минут















3 минут

Мотивация. Қағаз қиындыларындағы суреттер арқылы топқа бөлінеді. 3топ«Жалбыз –дәрі», «жалбыз-сусын», «жалбыз-тағам». Оқылым алды тапсырмасы. Ой қозғау. -Балалар, шыққан суреттер туралы не айтар едіңдер?-өсімдік, ем, тамақ, сусын болады. -Иә, дұрыс айтасыңдар. -Сендер осы өсімдік туралы бұрын естідіңдер ме?- Бұл-жалбыз деген өсімдік, орыс тілінде мята деп жатамыз.- Жалбыз туралы не білеміз? /Ассоциация құрады/Қ/Б. Мұғалімнің бақылауы /Бұл оқушылардың негізгі ақпаратты тану дағдысын ажыратуға көмектеседі/Қ/Б. Мадақтау сөздер /Бұл оқушылардың белсенділігін қалыптастырады/





Суретті қағаз қиын-дылары









Сабақтың ортасы3 минут



















































2 мин.



7мин



























7-минут



















































2 мин

















7 минут

























5 мин.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: « Жалбыз-емдік өсімдік»Оқылым тапсырмасы.Мәтін. Дәрілік өсімдіктердің бірі –жалбыз. Ол хош иісті, көпжылдық шөптесін өсімдік. Биіктігі 80-100см. Сабағы тік, жапырақтары қарама –қарсы орналасқан. Жапырағын саусақпен уқалағанда жағымды иіс шығады. Солтүстік қоңыржай ендікте шабындық, өзен-көл жағалауы, тау бөктерлерінде көп тараған. Жалбыздың 20-30 түрі бар. Соның ішінде Қазақстанда жалбыздың қара жалбыз, ақ жалбыз, дала жалбыз, су жалбыз, бұйра жалбыз, бұрыш жалбыз деген 10 шақты түрі өседі. Бұрышты жалбыз деп аталатын түрінің емдік қасиеті ертеден белгілі. Жалбыздан эфир майы алынады. Бұл майдың құрамы- ментол. Оны кондитер, косметика, парфюмерия, тіс порошогын жасауға пайдаланады. Жүрек ауруларына қарсы қолданылатын дәрі Валидолды осы ментолдан алады. Сонымен қатар бүйрек, бауыр, өкпе қабынулары мен іш кебу, жарақат, түрлі шығуларға, жүйкені тыныштандыруға пайдасы мол. Табиғатта қай нәрсені де мөлшерімен пайдаланбаса зияны болады. Жалбыз қосылған өнімдерді , әсіресе көк шайды, көп, ішсе кері әсері болады. Өйткені құрамында зат алмасуды бұзатын пуриндер көп кездеседі. Ол буындарға зиян. ......................................................................................./Оқушылар өз білімдерін мәтінмен салыстырылады./

Оқылымнан кейінгі тапсырмалар. «Ойлан -жұптас -бөліс»1-тапсырма.- /Ж/ Мәтінді мұқият оқып, жуан -жіңішке сұрақтар құрастырыңыз, кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құр.-/ЖЖ//ТЖ/ жұпта, топта талқылаңыз. /Үздік 2 сұрақты келесі топқа қояды. Жауап алады./ Қ/Б. Қол шапалақтау/Бұл оқушылар бойында сенімділік қалыптастырады./2-тапсырма. Мәтіндегі ақпаратты семантикалық карта бойынша сұрыпта.

Семантикалық карта Дескриптор: - Мәтін негізінде 1 жуан, 2 жіңішке сұрақтар құрастырады,- Кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құрады; - Негізгі ақпаратты сұрыптайды; Қ/Б. «Басбармақ » оқушылардың бірін-бірі бағалайды «КЕЛІСЕМІН», «ҚОСАРЫМ БАР», «КЕЛІСПЕЙМІН»/Әр топтан әр бөлімін бірнеше оқушы бөліп оқиды /Жетекші сұрақтар:-Жалбыздан басқа тағы қандай емдік өсімдіктер білесіңдер? - адыраспан, киікоты, мия, итмұрын,ромашка(түймедақ) жолжелкен...Т.Б.Қ/Б. Мұғалімнің ауызша бағалауы /Мұғалім оқушының жұмысқа белсене қатысуы үшін сенімділік қалыптастырады/.Жазылым тапсырмасы: Саралау тапсырмалары. /Бір тақырып бойынша 3 түрлі тапсырма беріледі. Әр оқушы өз қалауымен тапсырманы таңдайды. /3-тапсырма. Негізгі ақпаратты қосымша ақпаратпен салыстыр, талда, дәлелде. 1-топ. ТЖ «Үш түсіндірме» әдісі Не себепті ... алдыңыз, түсіндіріңіз. Сіз неге .... шипалы деп ойлайсыз? Дәлелдеңіз. Сіз ....туралы қандай қорытындыға келдіңіз? 2-топ. ТЖ «Еркін жазу» стратегиясы Тақырып бойынша өз ойыңды қағазға түсір. Менің ойымша, жалбыз... одан басқа да емдік өсімдіктер ... Мысалы...Бағалау критерийі: -Түсіндірмеңіз 2 сөйлемнен, дәлеліңіз 2 сөйлемнен, қо-рытынды 1сөйлемнен болу керек.Дескриптор: Негізгі ұғымдарға салыстырмалы талдау жүргізеді;Өзіндік көзқарасын жеткізеді, дәлелдейді;Жеке пікірін негізге алып, ой тұжырым жасайды..3-топ. ТЖ «Синкуайн»
  • Зат есім.-1
  • Сын есім-2
  • Етістік-3
  • Тақырыпқа қатысты негізгі ойды қорытатын 4 сөз жаз.
  • Синоним.-1
  • Ендеше жұмыстарымызды бағалайық.Қ/Б. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»



























    Мәтін жазылған парақтар











































































    Семантикалық карта А4 (үлестірме)



















    АКТ.Дескриптор жазылған слайд











    АКТ. слайд арқылы берілген саралау тапсырма-лары

    Тапсырма-ға сай критерий жазылған парақ

    Дескрип-торжазылған парақ«Синкуайн»ережесі
    Сабақтың соң3мин





    3 минут















    Ой қорыту ?- Адам өмірі үшін жалбыздың маңызы қандай? /ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОЙ-ПІКІРІ ТЫҢДАЛАДЫ/Кері байланыс: «Рефлексиялық пирамида»















    Рефлексия-лық парақшалар






































    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау
    Сабақ барысында фотосуреттер қолданылады. 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ