Мұғалімдерге арналған әдістемелік
семинардың жоспары
Мектеп : Т.Шанов атындағы орта мектеп
Семинарды тыңдаушылардың саны: 10
Мерзімі:20.03.2017ж Мұғалім: Тулешова Ақмерей Алибековна
Мұғалімдерге арналған әдістемелік семинардың тақырыбы: Жалпыадамзаттық құндылықтар мектептегі үздіксіз педагогикалық үдерістің негізі
|
Мақсаты: Мектептің біртұтас педагогикалық үдерісінің негізін жалпыадамзаттық құндылықтар арқылы ашу. Міндеттері:
|
Ресурстары: (материалдары, көздері) Интерактивті тақта, слайд, гүлдер,бейнематериал |
|
Жоспар (жоспардың әрбір пунктін 3-5 сөйлеммен ашу) 1. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының психологиялық-педагогикалық негіздері. 2. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының аксиологиялық негіздері. 3. Мұғалімнің рөлі. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік Бағдарламасының және басқа пәндердің интеграциясы. Семинар барысы Тыныштық сәті. Нұрға бөлену
Адамгершілік-бұл рухани тәрбие. Руханилық-жеке тұлғаның негізгі сапалық көрсеткіші. Адамзаттың рухани-адамгершілік құлдырауы.Дағдарыс Барлық дағдарыстың себебі - адамдардың рухани - адамгершілігінің төмендеуі. Үш дағдарысты ойлай келе, адамның санасын өзгерту керек. Сананың құрылымы. Сананы тазарту. Білім беру, ойлау және түіну үдерісі-олардың бәрі сананың ішінде болады. Санаға бес сезім мүшесі әсер етеді. Ақпарат бес сезім мүшесі арқылы түпкі санаға келіп түседі. Біздің санамызды қалай тазарту керек?(стакандағы сумен мысал келтіру)
Абсолютттік жалпыадамзаттық құндылықтар-ол уақытқа бағынбайтын, белгілі бір адамдардың шеңберіне тәуелді емес, бүкіл адамзат үшін маңызды құндылықтар екені туралы айту. Адамгершілік құндылықтарды жете түсінгісі келетін кез келген адам, осы құндылықтарды іс жүзінде қолданып, оларды адал ниетпен және ақ пейілмен таратса, сол адамды нағыз КЕМЕЛ АДАМ деп атауға болтыны жөнінде түсінік беріп, мысалдар келтіру.
Ұстаздың жылы сөзі, аялы алақанын сезіне білген оқушы рухани сезімдерге бай адам болып қалыптасатыны жөнінде түсінік беру. Болашақ ұрпақты рухани-адамгершілікке тәрбиелеу үшін ұстаз ең алдымен өзінен бастауы керектігінің маңызын ашу. Педагогтың үш стилі. Мұғалімге арналған екі ереже. Бейнекөрініс «Сынық құмыра» Интеграцияланған сабақтың бір үлгісін көрсету. |
Талдау |
|
Үй тапсырмаcы: Шәкәрім Құдайбердіұлының «Қазақ айнасы» кітабын оқу Сауалнама, пікірін алу Жиналыстың қорытынды сәті. Әріптестеріме тілегім «Жүректен жүрекке» Топпен ән айту Өмір жолы Сөзімен әні: Е.Айдар Құт көріп тәңір Болумен әмір Жаралып іште денеміз Өмірге біздер келеміз Ақ пенен қара Бақ пенен нала Күреске бірден енеміз Жеңілеміз де жеңеміз Қайырмасы: Бұл өмір сынақ Біреулер жылап Біреулер шыдап көтерер Имандық бір тек Жаманнан бүркеп Жақсыға "жүр" деп жетелер Жақсыға "жүр" деп "Жүр" деп жетелер Жақсыда болсын Жаман да болсын Ұяда нені көреміз Ұрпаққа соны береміз Белгісіз бақыт Байқатпай уақыт Аялдамаға келеміз Мұратқа сөйтіп жетеміз Қайырмасы 2 рет: |
|
Мұғалім: А.Тулешова
Директор: М.Купесов
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жалпыадамзаттық құндылықтар мектептегі үздіксіз педагогикалық үдерістің негізі
Жалпыадамзаттық құндылықтар мектептегі үздіксіз педагогикалық үдерістің негізі
Мұғалімдерге арналған әдістемелік
семинардың жоспары
Мектеп : Т.Шанов атындағы орта мектеп
Семинарды тыңдаушылардың саны: 10
Мерзімі:20.03.2017ж Мұғалім: Тулешова Ақмерей Алибековна
Мұғалімдерге арналған әдістемелік семинардың тақырыбы: Жалпыадамзаттық құндылықтар мектептегі үздіксіз педагогикалық үдерістің негізі
|
Мақсаты: Мектептің біртұтас педагогикалық үдерісінің негізін жалпыадамзаттық құндылықтар арқылы ашу. Міндеттері:
|
Ресурстары: (материалдары, көздері) Интерактивті тақта, слайд, гүлдер,бейнематериал |
|
Жоспар (жоспардың әрбір пунктін 3-5 сөйлеммен ашу) 1. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының психологиялық-педагогикалық негіздері. 2. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының аксиологиялық негіздері. 3. Мұғалімнің рөлі. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік Бағдарламасының және басқа пәндердің интеграциясы. Семинар барысы Тыныштық сәті. Нұрға бөлену
Адамгершілік-бұл рухани тәрбие. Руханилық-жеке тұлғаның негізгі сапалық көрсеткіші. Адамзаттың рухани-адамгершілік құлдырауы.Дағдарыс Барлық дағдарыстың себебі - адамдардың рухани - адамгершілігінің төмендеуі. Үш дағдарысты ойлай келе, адамның санасын өзгерту керек. Сананың құрылымы. Сананы тазарту. Білім беру, ойлау және түіну үдерісі-олардың бәрі сананың ішінде болады. Санаға бес сезім мүшесі әсер етеді. Ақпарат бес сезім мүшесі арқылы түпкі санаға келіп түседі. Біздің санамызды қалай тазарту керек?(стакандағы сумен мысал келтіру)
Абсолютттік жалпыадамзаттық құндылықтар-ол уақытқа бағынбайтын, белгілі бір адамдардың шеңберіне тәуелді емес, бүкіл адамзат үшін маңызды құндылықтар екені туралы айту. Адамгершілік құндылықтарды жете түсінгісі келетін кез келген адам, осы құндылықтарды іс жүзінде қолданып, оларды адал ниетпен және ақ пейілмен таратса, сол адамды нағыз КЕМЕЛ АДАМ деп атауға болтыны жөнінде түсінік беріп, мысалдар келтіру.
Ұстаздың жылы сөзі, аялы алақанын сезіне білген оқушы рухани сезімдерге бай адам болып қалыптасатыны жөнінде түсінік беру. Болашақ ұрпақты рухани-адамгершілікке тәрбиелеу үшін ұстаз ең алдымен өзінен бастауы керектігінің маңызын ашу. Педагогтың үш стилі. Мұғалімге арналған екі ереже. Бейнекөрініс «Сынық құмыра» Интеграцияланған сабақтың бір үлгісін көрсету. |
Талдау |
|
Үй тапсырмаcы: Шәкәрім Құдайбердіұлының «Қазақ айнасы» кітабын оқу Сауалнама, пікірін алу Жиналыстың қорытынды сәті. Әріптестеріме тілегім «Жүректен жүрекке» Топпен ән айту Өмір жолы Сөзімен әні: Е.Айдар Құт көріп тәңір Болумен әмір Жаралып іште денеміз Өмірге біздер келеміз Ақ пенен қара Бақ пенен нала Күреске бірден енеміз Жеңілеміз де жеңеміз Қайырмасы: Бұл өмір сынақ Біреулер жылап Біреулер шыдап көтерер Имандық бір тек Жаманнан бүркеп Жақсыға "жүр" деп жетелер Жақсыға "жүр" деп "Жүр" деп жетелер Жақсыда болсын Жаман да болсын Ұяда нені көреміз Ұрпаққа соны береміз Белгісіз бақыт Байқатпай уақыт Аялдамаға келеміз Мұратқа сөйтіп жетеміз Қайырмасы 2 рет: |
|
Мұғалім: А.Тулешова
Директор: М.Купесов
шағым қалдыра аласыз













