Жоспар (жоспардың әрбір пунктін 3-5 сөйлеммен
ашу)
1. «Өзін-өзі тану»
рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының
психологиялық-педагогикалық
негіздері.
2. «Өзін-өзі тану»
рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының аксиологиялық
негіздері.
3. Мұғалімнің
рөлі. «Өзін-өзі тану»
рухани-адамгершілік Бағдарламасының және басқа пәндердің
интеграциясы.
Семинар барысы
Тыныштық сәті. Нұрға
бөлену
-
«Өзін-өзі тану»
рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының
психологиялық-педагогикалық
негіздері.
Адамгершілік-бұл рухани тәрбие. Руханилық-жеке
тұлғаның негізгі сапалық көрсеткіші.
Адамзаттың рухани-адамгершілік
құлдырауы.Дағдарыс
Барлық дағдарыстың себебі - адамдардың рухани
-
адамгершілігінің төмендеуі.
Үш
дағдарысты ойлай келе, адамның санасын өзгерту
керек.
Сананың құрылымы. Сананы
тазарту.
Білім беру, ойлау және түіну үдерісі-олардың бәрі
сананың ішінде болады. Санаға бес сезім мүшесі әсер етеді. Ақпарат
бес сезім мүшесі арқылы түпкі санаға келіп
түседі.
Біздің санамызды қалай тазарту
керек?(стакандағы сумен мысал
келтіру)
-
Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар(күн, ағаш
арқылы түсіндіру)
Абсолютттік жалпыадамзаттық
құндылықтар-ол уақытқа бағынбайтын, белгілі бір адамдардың
шеңберіне тәуелді емес, бүкіл адамзат үшін маңызды
құндылықтар екені туралы
айту.
Адамгершілік құндылықтарды жете
түсінгісі келетін кез келген адам, осы құндылықтарды іс жүзінде
қолданып, оларды адал ниетпен және ақ пейілмен таратса, сол адамды
нағыз КЕМЕЛ АДАМ деп атауға болтыны жөнінде түсінік
беріп, мысалдар келтіру.
-
Мұғалімнің рөлі. «Өзін-өзі тану»
рухани-адамгершілік Бағдарламасының және басқа пәндердің
интеграциясы.
Ұстаздың жылы сөзі, аялы
алақанын сезіне білген оқушы рухани сезімдерге бай адам
болып қалыптасатыны жөнінде түсінік
беру.
Болашақ ұрпақты
рухани-адамгершілікке тәрбиелеу үшін
ұстаз ең алдымен өзінен бастауы
керектігінің маңызын ашу.
Педагогтың үш стилі.
Мұғалімге арналған екі
ереже.
Бейнекөрініс «Сынық құмыра»
Интеграцияланған сабақтың бір үлгісін
көрсету.
|