Пәні: қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесіКүні: Сынып: 5 | Мұғалім: Трусбекова Салтанат Кабидулдановна«Талдықорған қаласының облыстық есту қабілеті бұзылған балаларға арнайы мектеп-интернаты» коммуналдық мемлекеттік мекемесіҚатысқандар саны:10Қатыспағандар саны:0 |
Сабақтың тақырыбы | Жалқау жануарлар |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.О5.Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар: Мәтінді оқып, мазмұнын түсінеді.Оқушылардың басым бөлігі: нақты ақпараттарды анықтайды.Кейбір оқушылар: нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: коммуникативті жағдаятқа байланысты таныс сөздерді сұрақтар құрастыруға қолданады.Пәнге қатысты сөздік қор мен термин: жалқау жануарлар, қорек, даму прогрестерін, техникалық жаңалықтарды, жалқау жануарлар ондығы.Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті олай деп ойлайсыз?Неліктен? ... мүмкін бе? ... несімен ұқсайды? |
Жетістік критерийлері | Мәтінді мұқият оқиды. Оқығанын түсінеді.Мәтіндегі нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады. Мәтіндегі нақты ақпараттарды анықтайды. |
Құндылықтарды дарыту | Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы |
Пәнаралық байланыс | Әдебиет, биология, музыкалы-ырғақ |
АКТ қолдану дағдылары | Сергіту сәтінде қолданылатын «Just Dance Kids» видеосы |
Алдыңғы оқу | Төрт түлік туралы біледі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5минут | Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру. «Доп лақтыру» әдісі арқылы үй тапсырмасы тексеріледі. Оқушылар ортаға шеңбер құрып тұрады. Мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа оқушыға береді. Бұл әдіс теориялық сұрақтарды бағалауға, тілдік мақсаттардың орындалуына көмек береді.
Оқушылар өздерінің сұрағына жауап берген оқушыға қарап, «Бас бармақ» тәсілімен керібайланыс жасайды.
|
«Доп лақтыру» әдісі
Керібайланыс «Бас бармақ» тәсілі |
Сабақтың ортасы6-35 минут
| «Мозайка» әдісі арқылы екі топқа бөлу.Топқа бөлу үшін оқушыларға бөліктерге бөлінген қағаздар ұсынылады. Әрбір топ ұқсас бөліктерді ретке келтіру арқылы топтасады.І топ «Білгірлер»ІІ топ «Алғырлар»
Оқушыларға суреттер топтамасы беріледі. Сол суреттерге қарап, оқушыларға бүгінгі өтетін тақырып туралы болжам жасайды. Алдымен оқушылар суреттегі жануарларды атайды.Балалар, қалай ойлайсыңдар бүгін қандай тақырыпта жұмыс істейміз??
Жақсы. Бүгін біз «Жалқау жануарлар» тақырыбы бойынша жұмыс жасаймыз.Жалқау жануарлар туралы өздерің не білесіңдер? (Тақтаға бір оқушы шығып жазады)Тақырып бойынша не білгілерің келетінін топ ішінде талқылап жазыңдар. (Жазғандарын тақтаға жабыстырады.)
INSERT стратегиясы
«Сканерлеп оқу» әдісі. Екі топ та мәтінді мұқият оқуы керек. Нақты ақпаратты анықтап,әр топ үлгілік тірек сөздерді пайдалана отырып, екінші топқа сұрақтар әзірлеп, сұрақ қояды. - Не себепті ... деп ойлайсыз?- Неліктен ...? - ... мүмкін бе?- ... несімен ұқсайды? нақты ақпаратты анықтайды.
Топтар жауаптарына қарай бір-біріне формативті баға береді.
Сергіту сәті Just Dance Kids
Зерттеу жұмысын жүргізу. Жоғарыда келтірілген суреттер топтамасын ретке келтіре отырып, осы аңдардың «Жалқаулар ондығына» кіру себебін зерттейді. (Мәтін соңында жалқаулар онығы көрсетіліп, соңынан «НЕГЕ?» деген сұрақ берілген.)Топтар өзара жауаптарына қарай бір-біріне шапалақтау түрінде формативті баға береді.
| «Мозайка» әдісі
Суреттер топтамасы
INSERT стратегиясы
«Сканерлеп оқу» әдісі.
Керібайланыс
Радиалды диаграмма арқылызерттеу жұмысы
Керібайланыс |
Сабақтың соңы5 минут
| INSERT стратегиясы
Мұғалімнің формативті бағалауы | INSERT стратегиясы
«Екі жұлдыз – бір тілек» |
Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
Сабаққа енжар қатысатын оқушыларға топтық тапсырмалар кезінде ортаға шығып сөйлеуіне, кесте толтыруына жағдай жасап, керібайланыс арқылы қолдап отырамын. Мәселен, топтағы оқушылардың қаламдарын таңдау, т,б, | «Доп лақтыру» әдісі, «Бас бармақ» тәсілі, «Мозайка» әдісі, суреттер топтамасы, INSERT стратегиясы, «Сканерлеп оқу» әдісі, Сергіту сәті Just Dance Kids, Зерттеу жұмысы, «Екі жұлдыз – бір тілек»
| Пәнаралық байланыс: әдебиет, биология.Доп лақтыру және сергіту кезінде қауіпсіздікті сақтауларын ескертемін. |
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
|
|
Ең жақсы өткен екі нәрсе не?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1:2: |