Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Білім беру саласы: «Таным» (коммуникация , әлеумет интеграциясымен)
Бөлімі: «Қоршаған ортамен танысу» (көркем әдебиет)
Тақырыбы: «Жалқаубектің әлегі»
Мақсаты:
Білімділік:Балаларды өз-өзіне қызмет көрсете алу тәсілдерімен егжей-тегжей таныстыру; өзіне және өзгелерді ұқыптылық ережелерімен Жалқаубек кейіпкері арқылы таныстыру;
Дамытушылық: ұсақ моторикасын баулау, түймелеу, жамау әдістері арқылы жетілдіру; түстерді үш тілде есте сақтау қасиетін түрлі-түсті түйме қадау арқылы дамыту;
Тәрбиелілік:балаларды ұқыптылыққа, еңбекқорлыққа, эстетикалық көз қарасының үстем болуын тәрбиелеу;
Қолданылған инновациялық технологиялар: денсаулық сақтау технологиясы, Мария Монтессори педагогикалық жүйесінің элементтерінің жиынтығы ,оның ішінде «тасбақа» әдістемесінің негізінде жасалған кейіпкердің киімін (авторлық жоба) қолдану, триз технологиясы т.б
Қолданылған материалдар: фетрден дайындалған демонстрация костюмі, бала басына жеке жұмысқа арналған фетр және қатты қағаздан дайындалған материалдар;
Билингвалды сыңары: түйме –пуговица, жамау-заплатка, бау-шнур
|
Ұйымдастыру кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың жауабы |
|
Мотивациялық қозғаушы кезең |
Тәрбиеші: -Балалар, жылдамдатайық бүгін біз Жалқаубекті күтіп отырмыз ғой, анасы көмек сұрап еді бізден... Мына жерде көп қонақ жиналыпты, әдепті баладай амандасып алайық! Сәлемдесу Қош келдіңіз, қош келдіңіз деп айтамыз қонаққа! Талай қызық тамашалап, таң қаласыз біздерге. Біз білімді баламыз, айтқан тілді аламыз, Жалқаубекке көмектесіп, Тәрбиелеп аламыз! Сәлеметсіздер-здраствуйте-гуд монен! Тәрбиеші: Естеріне салайын, өткен аптада Жалқаубектің анасы хабарласып, менің балама көмектесіңдерші, менің балама түймесін, бауын қадауды, жамауын жамауды үйретіңдерші ,деп өтініш айтқан болатын. Балалар біз не деп келістік сол кезде? Дұрыс балалар демек біз бүгін Жалқаубекті тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелейтін боламыз. |
Сәлемдесу Қош келдіңіз, қош келдіңіз деп айтамыз қонаққа! Талай қызық тамашалап, таң қаласыз біздерге. Біз білімді баламыз, айтқан тілді аламыз, Жалқаубекке көмектесіп, Тәрбиелеп аламыз! Сәлеметсіздер-здраствуйте-гуд монен! Біз көмекке дайынбыз, Үйретеміз бәріңде. Кішініде сыйлаймыз, Үлкендіде сыйлаймыз. Келсін бізге Жалқаубек, Көмек қолын созамыз! |
|
Ұйымдастырушы ізденістік кезең |
Аудио «Жалқаубек» Роза Рымбаеваның шырқауындағы ән Кейіпкердің келуі. Тәрбиеші: -Қош келдің Жалқаубек біздің балабақшамызға. Біздің балабақшамыз саған ұнайма? Жалқаубек: -Сәлеметсіңдер балалар, балабақша сондай таза, зәулім екен, шіркін менде барсамғой балабақшаға? Маған балалар барлығын үйретер еді... Тәрбиеші: -Сен уайымдама біз саған барлығын үйрету үшін жиналдық. Қарап тұрмайық балалар бізге көп жұмыс жүктелді, Жалқаубектің киіміне қарайықшы, не жасау керек екен? Сергіту жаттығуы Әй Жалқаубек, Жалқаубек, Бауынды сенің қадайық. Түймелерін санайық, Жамаулары жамалсын! Беті қолын жуылсын, Мұнтаздай боп үйге қайт Анаң сенің қуансын! Тәрбиеші: -Ал енді Жалқаубекке жыртықты жамауды кім үйретеді екен? Жыртықты жамау Шарты: Балалар ,әртүрлі геометриялық пішін тектес тесіктердің орнын сондай жыртықтың дайын пішінімен толтырады. Мария Монтессори педагогикалық жүйесінің қамтылуындағы бос орындарды керекті заттармен толтыру дидактикалық ойыны Саусақ жаттығуы «Жамау» Жыртығынды жамайын Дәл пішінді табайын. Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелегін салайын. Тәрбиеші: Қалыс қалған балалармен Жалқаубектің арқасындағы жамауларды орналастырып, пішіндердің атын айтқызады. Жалқаубек: -Рахмет балалар мен жамауды үйрендім Тәрбиеші: -Олай болса түймелеуді үйретсін саған балалар. Саусақ жаттығуы «Түймелер» Қызыл, сары, жасыл, көк Неткен көп түймелер. Қадауды үйретейік, Санауды үйретейік! «Түймелеу» Шарты: балалар дайын жабдықтың үстіндегі түймелерді қадайды. Мария Монтессори педагогикалық жүйесінің тірек қимыл аппараттарын жетілдіру жаттығуы ,түймелеу әдісі. Тәрбиеші: Қалыс қалған балалармен Жалқаубектің үстіндегі түймелерді қадап, түстерін айтып, үш тілде санайды. Жалқаубек: -Оп-оңай затты неге үйреніп алмағанмын, рахмет сендерге. Тәрбиеші: -Қуануға ерте, әлі сенің аяқ киімін байланбаған ғой. Саусақ жаттығуы «Бау тағу» Бауымды орайын, Өз орнына қадайын. Шатасып қалмайын, Қиғашынан тағайын. «Бау тағу» Шарты: үстел үстіндегі дайын жабдықтарды пайдалана отырып, балалар бәтеңкенің бауын тағады. Монтессори жүйесінің көздің бұлшық еттерін қатайту, оның ішінде қылыйлықты жою жаттығуы немесе мергендігін жетілдіру, көздің көру қашықтығын шындау Тәрбиеші: Қалыс қалған балалармен, Жалқаубекпен бірге аяқ киіміндегі бауды қадайды.балалар барлық жұмысты аяқтаған секілдіміз. Жұмыла көтерген жүк жеңіл деп бекер айтпаса керек, бүгін біз бір жақсы іс тыңдырдық. Көзіміз бау қадауда, түймелеуде, жамау жамарда әбден талып, шаршады. Олай болса біз көзімізді бір демалтып алайық. Көзге арналған жаттығу. (педагогтың нұсқаулығымен) |
-Бауын қадауды үйрету керек. -Түймесін қадауды үйрету керек. -Жамауларын жамау керек. Сергіту жаттығуы Әй Жалқаубек, Жалқаубек, Бауынды сенің қадайық. Түймелерін санайық, Жамаулары жамалсын! Беті қолын жуылсын, Мұнтаздай боп үйге қайт Анаң сенің қуансын! 6 бала орындайды үстел үстінде бала басына жабдық дайындалуы тиіс Саусақ жаттығуы «Жамау» Жыртығынды жамайын Дәл пішінді табайын. Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелегін салайын. Саусақ жаттығуы «Түймелер» Қызыл, сары, жасыл, көк Неткен көп түймелер. Қадауды үйретейік, Санауды үйретейік! Саусақ жаттығуы «Бау тағу» Бауымды орайын, Өз орнына қадайын. Шатасып қалмайын, Қиғашынан тағайын. Көзге арналған жаттығу. Видео нұсқаулық арқылы. |
|
Рефлексивті қозғаушы кезең |
Балалар біздің Жалқаубекпен қоштасатын кез келді, Жалқаубектің есінен шықпас бұрын біз оған не айтсақ екен? Балаларды мадақтау. |
-Тақпақ айтып берейік Өлең жолдарымен рефлексия. Үйреттік біз саған, Түймені қадауды. Түстерді тануға, Оларды санауға. *** Жамауды жамадық, Пішінді үйреттік. Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек ұмытпа! *** Бауынды қадап жүр, Сабақты ұмытпа! Бақшаға барғаның ұмытпас сен үшін, күн болсын әрдайым! *** Жаттап ал мынаны үш тілде сөйлеп жүр! түйме –пуговица, жамау-заплатка, бау-шнур |
Күтілетін нәтиже:
Біледі бау қадауды, түймелеуді, жамау жамауды;
Игереді: көрген, үйренгенің күнделікті пайдалана алады;
Жасай алады: өзінен әлсізге көмек қолын соза алады;
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жалқаубектің әлегі»
«Жалқаубектің әлегі»
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Білім беру саласы: «Таным» (коммуникация , әлеумет интеграциясымен)
Бөлімі: «Қоршаған ортамен танысу» (көркем әдебиет)
Тақырыбы: «Жалқаубектің әлегі»
Мақсаты:
Білімділік:Балаларды өз-өзіне қызмет көрсете алу тәсілдерімен егжей-тегжей таныстыру; өзіне және өзгелерді ұқыптылық ережелерімен Жалқаубек кейіпкері арқылы таныстыру;
Дамытушылық: ұсақ моторикасын баулау, түймелеу, жамау әдістері арқылы жетілдіру; түстерді үш тілде есте сақтау қасиетін түрлі-түсті түйме қадау арқылы дамыту;
Тәрбиелілік:балаларды ұқыптылыққа, еңбекқорлыққа, эстетикалық көз қарасының үстем болуын тәрбиелеу;
Қолданылған инновациялық технологиялар: денсаулық сақтау технологиясы, Мария Монтессори педагогикалық жүйесінің элементтерінің жиынтығы ,оның ішінде «тасбақа» әдістемесінің негізінде жасалған кейіпкердің киімін (авторлық жоба) қолдану, триз технологиясы т.б
Қолданылған материалдар: фетрден дайындалған демонстрация костюмі, бала басына жеке жұмысқа арналған фетр және қатты қағаздан дайындалған материалдар;
Билингвалды сыңары: түйме –пуговица, жамау-заплатка, бау-шнур
|
Ұйымдастыру кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың жауабы |
|
Мотивациялық қозғаушы кезең |
Тәрбиеші: -Балалар, жылдамдатайық бүгін біз Жалқаубекті күтіп отырмыз ғой, анасы көмек сұрап еді бізден... Мына жерде көп қонақ жиналыпты, әдепті баладай амандасып алайық! Сәлемдесу Қош келдіңіз, қош келдіңіз деп айтамыз қонаққа! Талай қызық тамашалап, таң қаласыз біздерге. Біз білімді баламыз, айтқан тілді аламыз, Жалқаубекке көмектесіп, Тәрбиелеп аламыз! Сәлеметсіздер-здраствуйте-гуд монен! Тәрбиеші: Естеріне салайын, өткен аптада Жалқаубектің анасы хабарласып, менің балама көмектесіңдерші, менің балама түймесін, бауын қадауды, жамауын жамауды үйретіңдерші ,деп өтініш айтқан болатын. Балалар біз не деп келістік сол кезде? Дұрыс балалар демек біз бүгін Жалқаубекті тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелейтін боламыз. |
Сәлемдесу Қош келдіңіз, қош келдіңіз деп айтамыз қонаққа! Талай қызық тамашалап, таң қаласыз біздерге. Біз білімді баламыз, айтқан тілді аламыз, Жалқаубекке көмектесіп, Тәрбиелеп аламыз! Сәлеметсіздер-здраствуйте-гуд монен! Біз көмекке дайынбыз, Үйретеміз бәріңде. Кішініде сыйлаймыз, Үлкендіде сыйлаймыз. Келсін бізге Жалқаубек, Көмек қолын созамыз! |
|
Ұйымдастырушы ізденістік кезең |
Аудио «Жалқаубек» Роза Рымбаеваның шырқауындағы ән Кейіпкердің келуі. Тәрбиеші: -Қош келдің Жалқаубек біздің балабақшамызға. Біздің балабақшамыз саған ұнайма? Жалқаубек: -Сәлеметсіңдер балалар, балабақша сондай таза, зәулім екен, шіркін менде барсамғой балабақшаға? Маған балалар барлығын үйретер еді... Тәрбиеші: -Сен уайымдама біз саған барлығын үйрету үшін жиналдық. Қарап тұрмайық балалар бізге көп жұмыс жүктелді, Жалқаубектің киіміне қарайықшы, не жасау керек екен? Сергіту жаттығуы Әй Жалқаубек, Жалқаубек, Бауынды сенің қадайық. Түймелерін санайық, Жамаулары жамалсын! Беті қолын жуылсын, Мұнтаздай боп үйге қайт Анаң сенің қуансын! Тәрбиеші: -Ал енді Жалқаубекке жыртықты жамауды кім үйретеді екен? Жыртықты жамау Шарты: Балалар ,әртүрлі геометриялық пішін тектес тесіктердің орнын сондай жыртықтың дайын пішінімен толтырады. Мария Монтессори педагогикалық жүйесінің қамтылуындағы бос орындарды керекті заттармен толтыру дидактикалық ойыны Саусақ жаттығуы «Жамау» Жыртығынды жамайын Дәл пішінді табайын. Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелегін салайын. Тәрбиеші: Қалыс қалған балалармен Жалқаубектің арқасындағы жамауларды орналастырып, пішіндердің атын айтқызады. Жалқаубек: -Рахмет балалар мен жамауды үйрендім Тәрбиеші: -Олай болса түймелеуді үйретсін саған балалар. Саусақ жаттығуы «Түймелер» Қызыл, сары, жасыл, көк Неткен көп түймелер. Қадауды үйретейік, Санауды үйретейік! «Түймелеу» Шарты: балалар дайын жабдықтың үстіндегі түймелерді қадайды. Мария Монтессори педагогикалық жүйесінің тірек қимыл аппараттарын жетілдіру жаттығуы ,түймелеу әдісі. Тәрбиеші: Қалыс қалған балалармен Жалқаубектің үстіндегі түймелерді қадап, түстерін айтып, үш тілде санайды. Жалқаубек: -Оп-оңай затты неге үйреніп алмағанмын, рахмет сендерге. Тәрбиеші: -Қуануға ерте, әлі сенің аяқ киімін байланбаған ғой. Саусақ жаттығуы «Бау тағу» Бауымды орайын, Өз орнына қадайын. Шатасып қалмайын, Қиғашынан тағайын. «Бау тағу» Шарты: үстел үстіндегі дайын жабдықтарды пайдалана отырып, балалар бәтеңкенің бауын тағады. Монтессори жүйесінің көздің бұлшық еттерін қатайту, оның ішінде қылыйлықты жою жаттығуы немесе мергендігін жетілдіру, көздің көру қашықтығын шындау Тәрбиеші: Қалыс қалған балалармен, Жалқаубекпен бірге аяқ киіміндегі бауды қадайды.балалар барлық жұмысты аяқтаған секілдіміз. Жұмыла көтерген жүк жеңіл деп бекер айтпаса керек, бүгін біз бір жақсы іс тыңдырдық. Көзіміз бау қадауда, түймелеуде, жамау жамарда әбден талып, шаршады. Олай болса біз көзімізді бір демалтып алайық. Көзге арналған жаттығу. (педагогтың нұсқаулығымен) |
-Бауын қадауды үйрету керек. -Түймесін қадауды үйрету керек. -Жамауларын жамау керек. Сергіту жаттығуы Әй Жалқаубек, Жалқаубек, Бауынды сенің қадайық. Түймелерін санайық, Жамаулары жамалсын! Беті қолын жуылсын, Мұнтаздай боп үйге қайт Анаң сенің қуансын! 6 бала орындайды үстел үстінде бала басына жабдық дайындалуы тиіс Саусақ жаттығуы «Жамау» Жыртығынды жамайын Дәл пішінді табайын. Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелегін салайын. Саусақ жаттығуы «Түймелер» Қызыл, сары, жасыл, көк Неткен көп түймелер. Қадауды үйретейік, Санауды үйретейік! Саусақ жаттығуы «Бау тағу» Бауымды орайын, Өз орнына қадайын. Шатасып қалмайын, Қиғашынан тағайын. Көзге арналған жаттығу. Видео нұсқаулық арқылы. |
|
Рефлексивті қозғаушы кезең |
Балалар біздің Жалқаубекпен қоштасатын кез келді, Жалқаубектің есінен шықпас бұрын біз оған не айтсақ екен? Балаларды мадақтау. |
-Тақпақ айтып берейік Өлең жолдарымен рефлексия. Үйреттік біз саған, Түймені қадауды. Түстерді тануға, Оларды санауға. *** Жамауды жамадық, Пішінді үйреттік. Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек ұмытпа! *** Бауынды қадап жүр, Сабақты ұмытпа! Бақшаға барғаның ұмытпас сен үшін, күн болсын әрдайым! *** Жаттап ал мынаны үш тілде сөйлеп жүр! түйме –пуговица, жамау-заплатка, бау-шнур |
Күтілетін нәтиже:
Біледі бау қадауды, түймелеуді, жамау жамауды;
Игереді: көрген, үйренгенің күнделікті пайдалана алады;
Жасай алады: өзінен әлсізге көмек қолын соза алады;
шағым қалдыра аласыз













