Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жалқы есім және жалпы есім 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті |
|||||
Педагогтің аты-жөні |
Мәметова Айнұр Бахтиярқызы |
|||||
Күні: |
25.01.2024ж |
|||||
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: 24 |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Жалқы есім және жалпы есім |
|||||
Оқу бағдар- ламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі ..., пайдалы/пайдасыз болды, себебі ...) білдіру; 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау; 2.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету және құраған сөйлемін толықтыру; 2.4.2.4 зат есімнің жалпы және жалқы түрлерін ажырату, жалқы есімнің жазылу емлесін сақтау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Зат есімнің жалпы және жалқы түрлерін ажыратып, жалқы есімнің жазылу емлесін сақтайды. Аудио- бейнежазба мазмұнына өз ойын білдіреді. Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойын- ша әңгіме құрайды. Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетеді және құраған сөйлемін толықтырады. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы (5 мин) |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Амандасу». Видеосы. Оқушыларды I, II, III топқа бөлу
|
Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы бірге орындайды. Оқушылар I,II,III топқа ватсап, телеграм,Тік ток арқылы бөлінеді. |
|
|
||
Ортасы (35 мин) |
Үй тапсырмасын сұрау. «Баскетбол» әдісі Жаңа сабақ Ж.ж «Стоп кадр» » әдісі 39-жаттығу.бойынша оқушылардың сыни ойлауын, оқу рефлек- сиясын дамыту мақсатында https://www. youtube.com сайтынан «Алдаркөсе – Алдар- көсе мен ұры» бейнежазбасын көреді. |
Оқушылар фильмнен үзінді көреді. Әрі қарай әр үзіндіден кейін берілген сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ. «Баскетбол» арқылы бағалайды |
https:// www. youtube. com |
|
Сұрақтар:
Оқулықтағы сюжетті суреттің желісі бойынша4 бөлікке бөліп, 1–2 минуттық монтаж жасайды.
Жұппен жұмыс «Кім жылдам » әдісі 40-жаттығу. Берілген сөздерді пайдаланып, Алдаркөсені сипаттап жазау. Дескриптор:
Дәптермен жұмыс 41-жаттығу. Сөйлемдердің қатесін тауып, көшіріп жазады. Кісінің аты- жөні, жер-су аттары бас әріптен жазылаты- нын естеріне түсіреді. Ереже айтады. Сергіту сәті. Ситуациялық сұрақтар 42-жаттығу. Оқулықта берілген сызбаға қа- рап, жалқы есім мен жалпы есім туралы өз қорытындыларын жасап, игерген білімдеріне кері байланыс орнатып, мысалдар келтіреді «Автор орындығы» әдісі бойынша топта жариялайды. 3 топқа 3 ақ қағаз беріледі. Берілген әріп- терден басталатын жер-су аттарын жазады.
|
Оқушылар 2 минутта суреттерді реттімен орналастырып мантаж жасайды. Жұппен жұмыс. Бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты өзара бағалайды. «Менің сөзім» стратегиясы бо- йынша сабаққа рефлексия жа- сайды. Сыныптан бір оқушы тұрып, оқушының оқыған жұ- мысы туралы өз көзқарасын біл- діреді. Айтып болған соң, басқа бір оқушының атын атайды. Сөз- ді сол оқушы жалғастырып, са- баққа рефлексия жасайды. Бар- лық оқушы сабақты қорытынды- лауға осы ретпен қатысады. Шарды жарып ішіндегі сұрақтарға жауап береді Жаттығуды жазбаша орындайды. .Берілген әріптерден басталатын жер-су аттарын 3 миут жазады. |
ҚБ. «Отша- шу» арқылы бағалайды. ҚБ. Жұл- дыздар арқылы бір-бірін бағалау. |
Алдаркөсе – «Алдар- көсе мен ұры» Смайлик- тер Шар ,Вен диаграмасы Ақ қағаз, маркерлер |
|
|
|
|
|
Соңы |
Бекіту |
Дәптердегі шығармашылық Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |