Материалдар / Жалқы есім және жалпы есім 3 сынып

Жалқы есім және жалпы есім 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалқы есім және жалпы есімді ажырата білу
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Педагогтің аты-жөні

Мәметова Айнұр Бахтиярқызы

Күні:

25.01.2024ж

Сынып: 2

Қатысушылар саны: 24

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жалқы есім және жалпы есім

Оқу бағдар- ламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі ..., пайдалы/пайдасыз болды, себебі ...) білдіру;

2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау;

2.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету және құраған сөйлемін толықтыру;

2.4.2.4 зат есімнің жалпы және жалқы түрлерін ажырату, жалқы есімнің жазылу емлесін сақтау

Сабақтың мақсаты

Зат есімнің жалпы және жалқы түрлерін ажыратып, жалқы есімнің жазылу емлесін сақтайды. Аудио- бейнежазба мазмұнына өз ойын білдіреді. Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойын- ша әңгіме құрайды. Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетеді және құраған сөйлемін толықтырады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

(5 мин)

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Амандасу». Видеосы.

Оқушыларды I, II, III топқа бөлу


Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы бірге орындайды.



Оқушылар I,II,III топқа ватсап, телеграм,Тік ток арқылы бөлінеді.



Ортасы

(35 мин)

Үй тапсырмасын сұрау.

«Баскетбол» әдісі

Жаңа сабақ

Ж.ж «Стоп кадр» » әдісі

39-жаттығу.бойынша оқушылардың сыни ойлауын, оқу рефлек- сиясын дамыту мақсатында https://www. youtube.com сайтынан «Алдаркөсе – Алдар- көсе мен ұры» бейнежазбасын көреді.



Оқушылар фильмнен үзінді көреді. Әрі қарай әр үзіндіден кейін берілген сұрақтарға жауап береді.


ҚБ.

«Баскетбол» арқылы бағалайды


https:// www. youtube. com


Сұрақтар:

  1. Қай фильмнен үзінді?

  2. Ұрының іс-әрекетіне қандай баға бересің?

  3. Алдаркөсе қандай адам?

  4. Алдаркөсе ұрыдан заттарын қалай алды?


Оқулықтағы сюжетті суреттің желісі бойынша4 бөлікке бөліп, 1–2 минуттық монтаж жасайды.


Жұппен жұмыс «Кім жылдам » әдісі

40-жаттығу. Берілген сөздерді пайдаланып, Алдаркөсені сипаттап жазау.

Дескриптор:

  • берілген тірек сөздерді оқиды;

  • сол сөздерді пайдаланып, Алдаркөсені сипаттап жазады;

  • сұрақтарға жауап береді;

  • жазған мәтіндерін ұжымда оқиды.

Дәптермен жұмыс

41-жаттығу. Сөйлемдердің қатесін тауып, көшіріп жазады. Кісінің аты- жөні, жер-су аттары бас әріптен жазылаты- нын естеріне түсіреді. Ереже айтады.

Сергіту сәті.

Ситуациялық сұрақтар

42-жаттығу. Оқулықта берілген сызбаға қа- рап, жалқы есім мен жалпы есім туралы өз қорытындыларын жасап, игерген білімдеріне кері байланыс орнатып, мысалдар келтіреді

«Автор орындығы» әдісі бойынша топта жариялайды.

3 топқа 3 ақ қағаз беріледі. Берілген әріп- терден басталатын жер-су аттарын жазады.

  1. топ: «Қ».

  2. топ: «С».

  3. топ: «Т».












Оқушылар 2 минутта суреттерді реттімен орналастырып мантаж жасайды.












Жұппен жұмыс. Бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты өзара бағалайды.


«Менің сөзім» стратегиясы бо- йынша сабаққа рефлексия жа- сайды. Сыныптан бір оқушы тұрып, оқушының оқыған жұ- мысы туралы өз көзқарасын біл- діреді. Айтып болған соң, басқа бір оқушының атын атайды. Сөз- ді сол оқушы жалғастырып, са-

баққа рефлексия жасайды. Бар- лық оқушы сабақты қорытынды- лауға осы ретпен қатысады.


Шарды жарып ішіндегі сұрақтарға жауап береді



Жаттығуды жазбаша орындайды.

.Берілген әріптерден басталатын жер-су аттарын 3 миут жазады.












ҚБ.

«Отша- шу» арқылы бағалайды.



ҚБ. Жұл-

дыздар арқылы бір-бірін бағалау.

Алдаркөсе

«Алдар- көсе мен ұры»















Смайлик- тер









Шар ,Вен диаграмасы







Ақ қағаз, маркерлер





Соңы

Бекіту

Дәптердегі шығармашылық

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ