(Мк,Ұ)1.Жаңа сөздермен
танысу.
Сөз тіркесін
құрастыру.
(Ұ)2. «Ойлан»- Сәйкестендіру»
әдісі қарындашпен сәйкестендіреді
(Мж,Тж)2.«Дос» сөзіне ассоциациялық қатар құрастыруға тапсырма
береді.
2.
Оқушылар тапсырманы орындап болған соң, мұғалім оқушыларға сұрақ
қояды.
Сендердің достарың бар ма? Сендердің достарың
қандай?
(Мж,Тж)
3.«Оқы» «Суретке қарап
әңгіменің мазмұнын болжа. Оқып салыстыр
сұраққа жауап беруі керек.
1.Әңгіме не туралы?
2.Жақсы дос қандай болады?
3.Жаман дос қандай болады?
4.Мәтіннің негізгі ойы қандай?
5.Екі достың алдынан не шығады?
6.Екі достың біреуі қандай еді?
7.Жас жігіт жолдасын тастап қайда
кетеді?
8.Ауру жігіт не істейді?
9.Аю не істейді?
10.Жақсы дос қандай болуы керек?
Д:мәтінді түсінеді
,сұраққа жауап береді
(Өж)4.Пікір
жаз
Д: өз ойын жаза
алады
сөйлемді дұрыс құрайды
(Жж)5. «Кел, сөйлесейік»
рөлдеп оқу
Д:Мәтіннің мазмұнына сай рөлдік ойын
көрсетеді.
Дифференциация:
қабылдау деңгейі жоғары
оқушылар • Жаман және жақсы дос туралы
өз ойларын айтады
қабылдау деңгейі орташа
оқушылар Мк
• Мәтіндегі негізгі ойды
түсінеді.
|