Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Құндылықтар

    Мектеп: №39

    Мұғалімнің аты-жөні: Меирманова Н,С

    Күні:12 \10. Сынып: 4в

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жаман жолдас

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.3.2.1.бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну.

    4.3.1.1.мәтінді іштей түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу.

    4.2.1.1.берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану.

    4.2.2.1.берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлықбайланысын (кейіпкерлер, оқиға) анықтайды.

    Көптеген оқушылар: берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналассөздерді табады, сөйлеу барысында қолданады.

    Кейбір оқушылар: сұраққа жауап беруде, мағыналас сөздерді табуда,бағалауда өз пікірін білдіреді.

    Бағалау критерийі


    • Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді.

    • Жаман және жақсы дос туралы өз ойларын айтады.

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет

    Құндылықтарды дарыту

    Адамның жақсы қасиеттері

    Тілдік мақсаттар

    Ұялу, қарт, достық,күшті әлсіз қарт жас сау ауру нашар

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5-7мин


    1.Оқушыларды түгелдеу. Сабаққа дайындығын тексеру

    2.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру

    4.Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

    – Жақсы адамдар қандай болады?

    – Жаман адамдар қандай болады?












    Сабақтың ортасы

    30мин







    Сергіту сәті

    (Мк,Ұ)1.Жаңа сөздермен танысу.

    Сөз тіркесін құрастыру.

    (Ұ)2. «Ойлан»- Сәйкестендіру» әдісі қарындашпен сәйкестендіреді

    (Мж,Тж)2.«Дос» сөзіне ассоциациялық қатар құрастыруға тапсырма береді.

    2. Оқушылар тапсырманы орындап болған соң, мұғалім оқушыларға сұрақ қояды.

    Сендердің достарың бар ма? Сендердің достарың қандай?


    (Мж,Тж) 3.«Оқы» «Суретке қарап әңгіменің мазмұнын болжа. Оқып салыстыр

    сұраққа жауап беруі керек.

    1.Әңгіме не туралы?

    2.Жақсы дос қандай болады?

    3.Жаман дос қандай болады?

    4.Мәтіннің негізгі ойы қандай?

    5.Екі достың алдынан не шығады?

    6.Екі достың біреуі қандай еді?

    7.Жас жігіт жолдасын тастап қайда кетеді?

    8.Ауру жігіт не істейді?

    9.Аю не істейді?

    10.Жақсы дос қандай болуы керек?

    Д:мәтінді түсінеді ,сұраққа жауап береді

    (Өж)4.Пікір жаз

    Д: өз ойын жаза алады

    сөйлемді дұрыс құрайды

    (Жж)5. «Кел, сөйлесейік» рөлдеп оқу

    Д:Мәтіннің мазмұнына сай рөлдік ойын көрсетеді.


    Дифференциация:

    қабылдау деңгейі жоғары оқушылар • Жаман және жақсы дос туралы өз ойларын айтады

    қабылдау деңгейі орташа оқушылар Мк

    • Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді.














    Сабақтың соңы 3мин

    Үйге тапсырма: сөздерді жаттау,64 бет оқу

    Кері байланыс : Мен -бəрін түсіндім

    Менің –сұрақтарым барМаған - көмек қажет.

    Оқушылар бір жауапты таңдап ауызша айтады.


    Қорытындылау



    1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе?Неге?

    2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?











    12\10 1.Жатта!

    Нағыз - настоящий

    Адал-верный

    Қарт –старый

    Жас- молодой

    әлсіз –слабый

    сау –здоровый

    ауру -больной

    нашар -плохой

    өтірікші -лжец

    ұялу –стыдиться

    тастады-бросил

    кеңес-совет

    12\10 1.Жатта!

    Нағыз - настоящий

    Адал-верный

    Қарт –старый

    Жас- молодой

    әлсіз –слабый

    сау –здоровый

    ауру -больной

    нашар -плохой

    өтірікші -лжец

    ұялу –стыдиться

    тастады-бросил

    кеңес-совет

    12\10 1.Жатта!

    Нағыз - настоящий

    Адал-верный

    Қарт –старый

    Жас- молодой

    әлсіз –слабый

    сау –здоровый

    ауру -больной

    нашар -плохой

    өтірікші -лжец

    ұялу –стыдиться

    тастады-бросил

    кеңес-совет

    12\10 1.Жатта!

    Нағыз - настоящий

    Адал-верный

    Қарт –старый

    Жас- молодой

    әлсіз –слабый

    сау –здоровый

    ауру -больной

    нашар -плохой

    өтірікші -лжец

    ұялу –стыдиться

    тастады-бросил

    кеңес-совет

    12\10 1.Жатта!

    Нағыз - настоящий

    Адал-верный

    Қарт –старый

    Жас- молодой

    әлсіз –слабый

    сау –здоровый

    ауру -больной

    нашар -плохой

    өтірікші -лжец

    ұялу –стыдиться

    тастады-бросил

    кеңес-совет

    12\10 1.Жатта!

    Нағыз - настоящий

    Адал-верный

    Қарт –старый

    Жас- молодой

    әлсіз –слабый

    сау –здоровый

    ауру -больной

    нашар -плохой

    өтірікші -лжец

    ұялу –стыдиться

    тастады-бросил

    кеңес-совет

    12\10 1.Жатта!

    Нағыз - настоящий

    Адал-верный

    Қарт –старый

    Жас- молодой

    әлсіз –слабый

    сау –здоровый

    ауру -больной

    нашар -плохой

    өтірікші -лжец

    ұялу –стыдиться

    тастады-бросил

    кеңес-совет

    12\10 1.Жатта!

    Нағыз - настоящий

    Адал-верный

    Қарт –старый

    Жас- молодой

    әлсіз –слабый

    сау –здоровый

    ауру -больной

    нашар -плохой

    өтірікші -лжец

    ұялу –стыдиться

    тастады-бросил

    кеңес-совет



























































    1.Әңгіменің кейіпкерлері мен олардың іс-әрекеттерін сәйкестендір.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Меирманова Назгуль Серикбековна
    29 Желтоқсан 2020
    833
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жаман жолдас

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жаман жолдас

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бірінші жігіт


    ағаштың басына шығып кетті

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Құндылықтар

    Мектеп: №39

    Мұғалімнің аты-жөні: Меирманова Н,С

    Күні:12 \10. Сынып: 4в

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жаман жолдас

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.3.2.1.бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну.

    4.3.1.1.мәтінді іштей түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу.

    4.2.1.1.берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану.

    4.2.2.1.берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлықбайланысын (кейіпкерлер, оқиға) анықтайды.

    Көптеген оқушылар: берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналассөздерді табады, сөйлеу барысында қолданады.

    Кейбір оқушылар: сұраққа жауап беруде, мағыналас сөздерді табуда,бағалауда өз пікірін білдіреді.

    Бағалау критерийі


    • Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді.

    • Жаман және жақсы дос туралы өз ойларын айтады.

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет

    Құндылықтарды дарыту

    Адамның жақсы қасиеттері

    Тілдік мақсаттар

    Ұялу, қарт, достық,күшті әлсіз қарт жас сау ауру нашар

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5-7мин


    1.Оқушыларды түгелдеу. Сабаққа дайындығын тексеру

    2.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру

    4.Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

    – Жақсы адамдар қандай болады?

    – Жаман адамдар қандай болады?












    Сабақтың ортасы

    30мин







    Сергіту сәті

    (Мк,Ұ)1.Жаңа сөздермен танысу.

    Сөз тіркесін құрастыру.

    (Ұ)2. «Ойлан»- Сәйкестендіру» әдісі қарындашпен сәйкестендіреді

    (Мж,Тж)2.«Дос» сөзіне ассоциациялық қатар құрастыруға тапсырма береді.

    2. Оқушылар тапсырманы орындап болған соң, мұғалім оқушыларға сұрақ қояды.

    Сендердің достарың бар ма? Сендердің достарың қандай?


    (Мж,Тж) 3.«Оқы» «Суретке қарап әңгіменің мазмұнын болжа. Оқып салыстыр

    сұраққа жауап беруі керек.

    1.Әңгіме не туралы?

    2.Жақсы дос қандай болады?

    3.Жаман дос қандай болады?

    4.Мәтіннің негізгі ойы қандай?

    5.Екі достың алдынан не шығады?

    6.Екі достың біреуі қандай еді?

    7.Жас жігіт жолдасын тастап қайда кетеді?

    8.Ауру жігіт не істейді?

    9.Аю не істейді?

    10.Жақсы дос қандай болуы керек?

    Д:мәтінді түсінеді ,сұраққа жауап береді

    (Өж)4.Пікір жаз

    Д: өз ойын жаза алады

    сөйлемді дұрыс құрайды

    (Жж)5. «Кел, сөйлесейік» рөлдеп оқу

    Д:Мәтіннің мазмұнына сай рөлдік ойын көрсетеді.


    Дифференциация:

    қабылдау деңгейі жоғары оқушылар • Жаман және жақсы дос туралы өз ойларын айтады

    қабылдау деңгейі орташа оқушылар Мк

    • Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді.














    Сабақтың соңы 3мин

    Үйге тапсырма: сөздерді жаттау,64 бет оқу

    Кері байланыс : Мен -бəрін түсіндім

    Менің –сұрақтарым барМаған - көмек қажет.

    Оқушылар бір жауапты таңдап ауызша айтады.


    Қорытындылау



    1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе?Неге?

    2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?











    12\10 1.Жатта!

    Нағыз - настоящий

    Адал-верный

    Қарт –старый

    Жас- молодой

    әлсіз –слабый

    сау –здоровый

    ауру -больной

    нашар -плохой

    өтірікші -лжец

    ұялу –стыдиться

    тастады-бросил

    кеңес-совет

    12\10 1.Жатта!

    Нағыз - настоящий

    Адал-верный

    Қарт –старый

    Жас- молодой

    әлсіз –слабый

    сау –здоровый

    ауру -больной

    нашар -плохой

    өтірікші -лжец

    ұялу –стыдиться

    тастады-бросил

    кеңес-совет

    12\10 1.Жатта!

    Нағыз - настоящий

    Адал-верный

    Қарт –старый

    Жас- молодой

    әлсіз –слабый

    сау –здоровый

    ауру -больной

    нашар -плохой

    өтірікші -лжец

    ұялу –стыдиться

    тастады-бросил

    кеңес-совет

    12\10 1.Жатта!

    Нағыз - настоящий

    Адал-верный

    Қарт –старый

    Жас- молодой

    әлсіз –слабый

    сау –здоровый

    ауру -больной

    нашар -плохой

    өтірікші -лжец

    ұялу –стыдиться

    тастады-бросил

    кеңес-совет

    12\10 1.Жатта!

    Нағыз - настоящий

    Адал-верный

    Қарт –старый

    Жас- молодой

    әлсіз –слабый

    сау –здоровый

    ауру -больной

    нашар -плохой

    өтірікші -лжец

    ұялу –стыдиться

    тастады-бросил

    кеңес-совет

    12\10 1.Жатта!

    Нағыз - настоящий

    Адал-верный

    Қарт –старый

    Жас- молодой

    әлсіз –слабый

    сау –здоровый

    ауру -больной

    нашар -плохой

    өтірікші -лжец

    ұялу –стыдиться

    тастады-бросил

    кеңес-совет

    12\10 1.Жатта!

    Нағыз - настоящий

    Адал-верный

    Қарт –старый

    Жас- молодой

    әлсіз –слабый

    сау –здоровый

    ауру -больной

    нашар -плохой

    өтірікші -лжец

    ұялу –стыдиться

    тастады-бросил

    кеңес-совет

    12\10 1.Жатта!

    Нағыз - настоящий

    Адал-верный

    Қарт –старый

    Жас- молодой

    әлсіз –слабый

    сау –здоровый

    ауру -больной

    нашар -плохой

    өтірікші -лжец

    ұялу –стыдиться

    тастады-бросил

    кеңес-совет



























































    1.Әңгіменің кейіпкерлері мен олардың іс-әрекеттерін сәйкестендір.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 4 сынып
    29.12.2020
    833
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Меирманова Назгуль Серикбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    Бірінші жігіт


    ағаштың басына шығып кетті