Материалдар / Жаман жолдас

Жаман жолдас

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Құндылықтар

Мектеп: №39

Мұғалімнің аты-жөні: Меирманова Н,С

Күні:12 \10. Сынып: 4в

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жаман жолдас

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.3.2.1.бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну.

4.3.1.1.мәтінді іштей түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу.

4.2.1.1.берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану.

4.2.2.1.берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлықбайланысын (кейіпкерлер, оқиға) анықтайды.

Көптеген оқушылар: берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналассөздерді табады, сөйлеу барысында қолданады.

Кейбір оқушылар: сұраққа жауап беруде, мағыналас сөздерді табуда,бағалауда өз пікірін білдіреді.

Бағалау критерийі


  • Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді.

  • Жаман және жақсы дос туралы өз ойларын айтады.

Пәнаралық байланыс

Әдебиет

Құндылықтарды дарыту

Адамның жақсы қасиеттері

Тілдік мақсаттар

Ұялу, қарт, достық,күшті әлсіз қарт жас сау ауру нашар

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5-7мин


1.Оқушыларды түгелдеу. Сабаққа дайындығын тексеру

2.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру

4.Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

Жақсы адамдар қандай болады?

Жаман адамдар қандай болады?












Сабақтың ортасы

30мин







Сергіту сәті

(Мк,Ұ)1.Жаңа сөздермен танысу.

Сөз тіркесін құрастыру.

(Ұ)2. «Ойлан»- Сәйкестендіру» әдісі қарындашпен сәйкестендіреді

(Мж,Тж)2.«Дос» сөзіне ассоциациялық қатар құрастыруға тапсырма береді.

2. Оқушылар тапсырманы орындап болған соң, мұғалім оқушыларға сұрақ қояды.

Сендердің достарың бар ма? Сендердің достарың қандай?


(Мж,Тж) 3.«Оқы» «Суретке қарап әңгіменің мазмұнын болжа. Оқып салыстыр

сұраққа жауап беруі керек.

1.Әңгіме не туралы?

2.Жақсы дос қандай болады?

3.Жаман дос қандай болады?

4.Мәтіннің негізгі ойы қандай?

5.Екі достың алдынан не шығады?

6.Екі достың біреуі қандай еді?

7.Жас жігіт жолдасын тастап қайда кетеді?

8.Ауру жігіт не істейді?

9.Аю не істейді?

10.Жақсы дос қандай болуы керек?

Д:мәтінді түсінеді ,сұраққа жауап береді

(Өж)4.Пікір жаз

Д: өз ойын жаза алады

сөйлемді дұрыс құрайды

(Жж)5. «Кел, сөйлесейік» рөлдеп оқу

Д:Мәтіннің мазмұнына сай рөлдік ойын көрсетеді.


Дифференциация:

қабылдау деңгейі жоғары оқушылар • Жаман және жақсы дос туралы өз ойларын айтады

қабылдау деңгейі орташа оқушылар Мк

Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді.














Сабақтың соңы 3мин

Үйге тапсырма: сөздерді жаттау,64 бет оқу

Кері байланыс : Мен -бəрін түсіндім

Менің –сұрақтарым барМаған - көмек қажет.

Оқушылар бір жауапты таңдап ауызша айтады.


Қорытындылау



1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе?Неге?

2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?











12\10 1.Жатта!

Нағыз - настоящий

Адал-верный

Қарт –старый

Жас- молодой

әлсіз –слабый

сау –здоровый

ауру -больной

нашар -плохой

өтірікші -лжец

ұялу –стыдиться

тастады-бросил

кеңес-совет

12\10 1.Жатта!

Нағыз - настоящий

Адал-верный

Қарт –старый

Жас- молодой

әлсіз –слабый

сау –здоровый

ауру -больной

нашар -плохой

өтірікші -лжец

ұялу –стыдиться

тастады-бросил

кеңес-совет

12\10 1.Жатта!

Нағыз - настоящий

Адал-верный

Қарт –старый

Жас- молодой

әлсіз –слабый

сау –здоровый

ауру -больной

нашар -плохой

өтірікші -лжец

ұялу –стыдиться

тастады-бросил

кеңес-совет

12\10 1.Жатта!

Нағыз - настоящий

Адал-верный

Қарт –старый

Жас- молодой

әлсіз –слабый

сау –здоровый

ауру -больной

нашар -плохой

өтірікші -лжец

ұялу –стыдиться

тастады-бросил

кеңес-совет

12\10 1.Жатта!

Нағыз - настоящий

Адал-верный

Қарт –старый

Жас- молодой

әлсіз –слабый

сау –здоровый

ауру -больной

нашар -плохой

өтірікші -лжец

ұялу –стыдиться

тастады-бросил

кеңес-совет

12\10 1.Жатта!

Нағыз - настоящий

Адал-верный

Қарт –старый

Жас- молодой

әлсіз –слабый

сау –здоровый

ауру -больной

нашар -плохой

өтірікші -лжец

ұялу –стыдиться

тастады-бросил

кеңес-совет

12\10 1.Жатта!

Нағыз - настоящий

Адал-верный

Қарт –старый

Жас- молодой

әлсіз –слабый

сау –здоровый

ауру -больной

нашар -плохой

өтірікші -лжец

ұялу –стыдиться

тастады-бросил

кеңес-совет

12\10 1.Жатта!

Нағыз - настоящий

Адал-верный

Қарт –старый

Жас- молодой

әлсіз –слабый

сау –здоровый

ауру -больной

нашар -плохой

өтірікші -лжец

ұялу –стыдиться

тастады-бросил

кеңес-совет



























































1.Әңгіменің кейіпкерлері мен олардың іс-әрекеттерін сәйкестендір.


Бірінші жігіт


ағаштың басына шығып кетті

ЖИ арқылы жасау
29 Желтоқсан 2020
824
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі