Басы
Ортасы
Соңы
|
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді
анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
Ұстап ал. Миға
шабуыл. Сұрақтарға жауап
бер. Мұғалім мадақтау сөздері
арқылы оқушыларды
бағалайды.
Дескриптор:
• сұрақтарға өз бетінше жауап
бере алады.
Сөздікпен
жұмыс.
Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне
жазып алады.
осындай -
такой
ұрыншақ,
- задира,
забияка,
сотқар -
хулиган
жомарт -
щедрый
қызғаншақ -
ревнивый
жалқау -
ленивый
ұялу -
смущение
қарт -
старик
достық –
дружба
Мәтіналды жұмыс.
Ойланайық. Мағыналас және қарсы мәнді
сөздерді табады.
Дескриптор:
Мәтінмен жұмыс.
Оқылым. Айтылым.
Оқушылар мәтінді
оқып, сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор:
-
Мәтінді
оқиды
-
Сұрақтарға жауап
береді
Тілдік
бағдар.
Сергіту
сәті.
Жазылым. Топтық
жұмыс.. Сөздерді жіктеп
жазады. Күшті, қызғаншақ, әлсіз
жас
Дескриптор:
Бағалау
Үй
тапсырмасы:
Рефлексия.
|
Мұғаліммен бірге қайталайды. Өткен сабақта өткен
тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
Балалар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алып,
мұғаліммен бірге қайталап
айтады.
Мағыналас және қарсы
мәнді сөздерді табады.
Мәтінді оқып,
сұрақтарға жауап береді.
.
Ережені дәптерлеріне
жазып алады.
Сөздерді жіктеп
жазады.
|
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
Мұғалімнің ауызша
кері байланысы
|
|