Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
6.1.1.1-тыңдаған
музыкалық шығарманы талдау және өнердің түрлері ,стиль және жанрдың
сонымен қатар өнердің өзге түрлерімен байланысын
анықтау.
6.2.2.1-музыкалық
аспаптармен дауысын қолдана отырып, музыкалық композициялар шығару
және импровизация шығару
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
Амандасу
1-тапсырма.Талқылау.
Тамылжыған сазды
әуезді үн адам жанын ерекше тербейтін тылсым күшке ие екендігін
талай ғұламалар ғалымда мен ойшылдар айтып кеткен. Данышпан Абай
Құнанбаев ән күй немесе жақсы әуеннің адам санасына әсері қандай
болатыны туралы көптеген тереңи үлгілі пікірлер
айтты.
Ақын,әнші,композитор
Әсет Найманбайұлы 1867 жылы қәзіргі Шығыс Қазақстан облысы ,Үржар
ауданы, Бақты ауылында дүниеге келген.Әсеттің әке шешесі кедей,
шаруа адамар болса да, Әсет ескіше оқыған, көзі ашық, сауатты адам
болған.Оның «Інжу-Маржан» , «Қарагөз» , «Мақпал» әндері
бар.
Халықтық өнердің
інжу маржанын бойына терең дарытқан өр талант иесі,бұл бұл үнді
жезтаңдай әнші-Дәнеш Рақышов есімі барша қазақ халқыныа өнер сүйер
қауымға кеңінен танымал.
2-тапсырма.Сұрақ
жауап әдісі.
1.Бейнежазба немесе
үнтаспадан Дәнеш Рақышовтың орындауында Әсеттің «Қысмет» және төл
туындысы «Жетісу» әндерін
тыңда.
2.Әндерді
салыстырып, талда.
3.Орындаушылық
мәнерлеп баға бер.
3-тапсырма.Бағалау
Рефлексия
|
Оқушылар өз ойларын
ауызша жеткізеді.
Оқушылар
бейнематериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап
береді
Оқулықта көрсетілген
концертті ұйымдастыру және жүргізу талаптарымен
танысады.
Әнді талқылай келе
берілген сұрақтарға
жауап
Қойылған сұрақтарға жауап
береді.
|
Оқушылар бір бірін
бағалайды
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
Бір бірін
«Басбармақ» әдісімен
бағалады.
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
Әр бір жасалынған жұмысты 10
балл мен бағаланады.
|
hhtp/mpp.aytis/youtube.com
Бейнежазба
сілтемесі
Смайлик
Бейне-жазба,
оқулық
Сұрақтарға жауап
береді
Ән орындау,
аудио-жазбаларбейне-жазбалар
Рефлексия тақтайша-сы
|