САБАҚ: 4-бөлім:Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі2. Жан-жануарлар туралы ертегілер | МЕКТЕП: Кеңес орта мектебі Шал ақын ауданы |
КҮНІ: 12.11.2018 ж | Мұғалімнің аты-жөні: Нурмаганбетова Акнур Макеновна |
СЫНЫП: 5 7- сағат | Қатысқандар: 7 | Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | 5.Т/А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау. 5.05 Мәтін мазмұнын түсінуге,нақты ақпараттар анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.ӘТН.2 Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді,кейінді,тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу.
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: |
| Оқылым және тыңдалым дағдылары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып мазмұнын айтады. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| Мәтіндегі негізгі ақпараттарды есте сақтап,сұрақтар құрастырады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта біледі
|
Бағалау критерийі | Суреттер бойынша тақырыпты болжайдыСалт-дәстүрлердің түрлерін біледі,сипаттап айтып береді,сұрақтар құрастырады.Орфоэпиялық нормаларды ажыратады,дыбыстық талдау жасайды |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады:Тілдік дағдыларды қолдана алады.Тақырыпты мазмұндайды,түсіндіреді,Мәтінді үнтаспадан тыңдайды,мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. |
Құндылықтарға баулу | Зайырлы қоғам және жоғары руханият. Қазақ халқының салт-дәстүрін құрметтеу.«Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру...» Н.Назарбаев |
Пәнаралық байланыс | Қазақ әдебиеті,жаратылыстану |
Алдыңы оқу: | Қазақ халқының салт-дәстүрі |
ЖОСПАР
|
Жоспарлауға арналан уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | ресурстар |
БАСЫ 3 мин. | І. Ұйымдастыру кезеңі«Жүрдек пойыз» «Қайталау–оқу айнасы» өткен тақырып бойынша әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылар кезекпен ауызша жауап бередіҚБ: - өте жақсы, - жақсы
| суреттер қиындысы
жалауша,жұлдызша |
|
|
|
ОРТАСЫ 30 мин. | ІІ. Жаңа сабақ«Миға шабуыл» әдісіМақсаты: берілген суреттер арқылы сабақтың тақырыбын болжау.Толықтыруға арналған сұрақтар. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
1-тапсырма Қызығушылықты ояту « Жануарлар туралы қызықты жинақ » бейнеролик көру арқылы тақырыпты ашу.
2-тапсырма Оқылым: «Жан-жануарлар туралы ертегілер »мәтінін түсініп оқу.Мазмұнына сүйене отырып тұжырымдарды таратып айту. Мәтін бойынша бір-біріне үш сұрақтан дайындау,ауызша жауап беру.
ҚБ: «Бас бармақ».Шарты: Бас бармақтарын көрсету арқылы түсінгендерін өзара бағалау.Бас бармақ жоғары қарап тұрса- «Мен түсіндім»Бас бармақ көлденең қарап тұрса- «Мен түсінгендеймін»Бас бармақ төмен қарап тұрса-«Мен түсінбедім»Мақсаты:Оқушылар бір-бірін бағалайды
Жазылым 3-тапсырма
«Кімнің жады мықты?» әдісі естеріне сақтап жазу
Сергіту сәті «Қос қарлығаш» Жануарлар төлдерінің атын есте сақтап латынша жазу(латын әліпбиіне қарап жазады.)
Тыңдалым: 4-тапсырма«Жан-жануарлардың жылға таласуы»ертегісін тыңдап,алған әсерлерімен бөлісу. «+,-» әдісіШарты:Топтар бір-біріне 2 дұрыс,1 бұрыс сұрақ қойып жауап береді.Мақсаты: Ашық-жабық сұрақтар арқылы тыңдалым-айтылым дағдыларын қалыптастыру.
5-тапсырма. «Ротация» әдісіШарты: Сынып бөлмесінде түрлі-түсті қағаздар ілінген ,ұнағанын таңдайды,тапсырманы орындайды.Берілген сөздердің орфоэпиялық нормаларын ажыратады,дыбыстық талдау жасайдыМақсаты: Әдеби тілдік норманы білетіндігін анықтау. Мысалы: сүті ,дүркірей, жас жігіт,Досжан,қорегі |
суреттер
бейнеролик
АКТ
оқулық
суреттер
әліпби
бейнеролик
бағалау парақшасы |
4 мин.
6мин.
10 мин.
2 мин.
8 мин.
|
|
|
СОҢЫ 7 мин. | Қалыптастырушы бағалау
Кері байланыс,өзін-өзі бағалауҮйге тапсырма: жануарлар туралы ертегілер оқып келу
Рефлексия: Сәттілік жолы(білу, түсіну, қолдану)
|
Стикерлер |
|
|
|
Қосымша мәлімет |
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс(тәрбие элементі) |
Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.Ширату жаттығулары,бейнеролик ұсыну,белсенді оқу әдістері,мәтінді ауызекі сөйлеу стилінде жазу,эссе жазу. | 1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық,жабық сұрақтар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара 2 дұрыс 1бұрыс сұрақ беру арқылы жетістіктерін айқындау.3. Кері байланыс (ауызша)4. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану, Автор орындығы,Шолиер табақшалары.Бағалау парағы,өзін-өзі бағалау,кері байланыс,рефлексия,ҚБ. | АКТ.,Қазақ әдебиетімен байланыс.
«Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру...» Н.Назарбаев,сергіту сәті |