ҚМЖ
|
САБАҚ: 4-бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі 2. Жан-жануарлар туралы ертегілер |
МЕКТЕП: Кеңес орта мектебі Шал ақын ауданы |
|||||||||
|
КҮНІ: 12.11.2018 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Нурмаганбетова Акнур Макеновна |
|||||||||
|
СЫНЫП: 5 7- сағат |
Қатысқандар: 7 |
Қатыспағандар: |
||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.Т/А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау. 5.05 Мәтін мазмұнын түсінуге,нақты ақпараттар анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру. ӘТН.2 Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді,кейінді,тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу. |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||||||
|
||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||||||||
|
||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||||||||
|
||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады:
|
|||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият. Қазақ халқының салт-дәстүрін құрметтеу. «Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру...» Н.Назарбаев |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті,жаратылыстану |
|||||||||
|
Алдыңы оқу: |
Қазақ халқының салт-дәстүрі |
|||||||||
|
ЖОСПАР
|
||||||||||
|
Жоспарлауға арналан уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
ресурстар |
||||||||
|
БАСЫ 3 мин. |
І. Ұйымдастыру кезеңі «Жүрдек пойыз» «Қайталау–оқу айнасы» өткен тақырып бойынша әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылар кезекпен ауызша жауап береді
ҚБ: - өте жақсы, - жақсы |
суреттер қиындысы
жалауша,жұлдызша |
||||||||
|
|
||||||||||
|
ОРТАСЫ 30 мин. |
ІІ. Жаңа сабақ «Миға шабуыл» әдісі Мақсаты: берілген суреттер арқылы сабақтың тақырыбын болжау. Толықтыруға арналған сұрақтар. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
1-тапсырма Қызығушылықты ояту « Жануарлар туралы қызықты жинақ » бейнеролик көру арқылы тақырыпты ашу.
2-тапсырма Оқылым: «Жан-жануарлар туралы ертегілер »мәтінін түсініп оқу.Мазмұнына сүйене отырып тұжырымдарды таратып айту. Мәтін бойынша бір-біріне үш сұрақтан дайындау,ауызша жауап беру.
ҚБ: «Бас бармақ». Шарты: Бас бармақтарын көрсету арқылы түсінгендерін өзара бағалау. Бас бармақ жоғары қарап тұрса- «Мен түсіндім» Бас бармақ көлденең қарап тұрса- «Мен түсінгендеймін» Бас бармақ төмен қарап тұрса-«Мен түсінбедім» Мақсаты:Оқушылар бір-бірін бағалайды
Жазылым 3-тапсырма
«Кімнің жады мықты?» әдісі естеріне сақтап жазу
Сергіту сәті «Қос қарлығаш» Жануарлар төлдерінің атын есте сақтап латынша жазу (латын әліпбиіне қарап жазады.)
Тыңдалым: 4-тапсырма «Жан-жануарлардың жылға таласуы»ертегісін тыңдап,алған әсерлерімен бөлісу. «+,-» әдісі Шарты:Топтар бір-біріне 2 дұрыс,1 бұрыс сұрақ қойып жауап береді. Мақсаты: Ашық-жабық сұрақтар арқылы тыңдалым-айтылым дағдыларын қалыптастыру.
5-тапсырма. «Ротация» әдісі Шарты: Сынып бөлмесінде түрлі-түсті қағаздар ілінген ,ұнағанын таңдайды,тапсырманы орындайды.Берілген сөздердің орфоэпиялық нормаларын ажыратады,дыбыстық талдау жасайды Мақсаты: Әдеби тілдік норманы білетіндігін анықтау. Мысалы: сүті ,дүркірей, жас жігіт,Досжан,қорегі |
суреттер
бейнеролик
АКТ
оқулық
суреттер
әліпби
бейнеролик
бағалау парақшасы |
||||||||
|
4 мин.
6мин.
10 мин.
2 мин.
8 мин.
|
||||||||||
|
СОҢЫ 7 мин. |
Қалыптастырушы бағалау
Кері байланыс,өзін-өзі бағалау Үйге тапсырма: жануарлар туралы ертегілер оқып келу
Рефлексия: Сәттілік жолы (білу, түсіну, қолдану)
|
Стикерлер |
||||||||
|
|
||||||||||
|
Қосымша мәлімет |
||||||||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс(тәрбие элементі) |
||||||||
|
Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. Ширату жаттығулары, бейнеролик ұсыну,белсенді оқу әдістері,мәтінді ауызекі сөйлеу стилінде жазу,эссе жазу. |
1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық,жабық сұрақтар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара 2 дұрыс 1бұрыс сұрақ беру арқылы жетістіктерін айқындау. 3. Кері байланыс (ауызша) 4. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану, Автор орындығы,Шолиер табақшалары. Бағалау парағы,өзін-өзі бағалау,кері байланыс,рефлексия,ҚБ. |
АКТ.,Қазақ әдебиетімен байланыс.
«Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру...» Н.Назарбаев,сергіту сәті |
||||||||
Пайдаланылған әдебиет тізімі:
-
«Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру...» Н.Назарбаев
-
5-сынып қазақ тілі әдістемесі «Атамұра» 2017ж. Ж. Дәулетбекова, Г. Қосымова, П. Юсуп
-
Шолиер табақшалары ,белсенді әдістер, «Қоғамдастықтағы көшбасшылық» МАН 2016ж.
-
Жаратылыстану , Г. Сулейменова, Н. Бошакова «Атамұра» 2017ж
-
Критериалды бағалау. Оқу бағдарламасы,қазақ тілі
-
Қазақ тілі. Ж. Дәулетбекова, Г. Қосымова. «Атамұра» 2017ж.
-
Қазақ халқының салт-дәстүрлері Алматыкітап баспасы 2014ж. 312 б.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Жан-жануарлар туралы ертегілер" тақырыбындағы қазақ тілінен сабақ жоспары
"Жан-жануарлар туралы ертегілер" тақырыбындағы қазақ тілінен сабақ жоспары
ҚМЖ
|
САБАҚ: 4-бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі 2. Жан-жануарлар туралы ертегілер |
МЕКТЕП: Кеңес орта мектебі Шал ақын ауданы |
|||||||||
|
КҮНІ: 12.11.2018 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Нурмаганбетова Акнур Макеновна |
|||||||||
|
СЫНЫП: 5 7- сағат |
Қатысқандар: 7 |
Қатыспағандар: |
||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.Т/А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау. 5.05 Мәтін мазмұнын түсінуге,нақты ақпараттар анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру. ӘТН.2 Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді,кейінді,тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу. |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||||||
|
||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||||||||
|
||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||||||||
|
||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады:
|
|||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият. Қазақ халқының салт-дәстүрін құрметтеу. «Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру...» Н.Назарбаев |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті,жаратылыстану |
|||||||||
|
Алдыңы оқу: |
Қазақ халқының салт-дәстүрі |
|||||||||
|
ЖОСПАР
|
||||||||||
|
Жоспарлауға арналан уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
ресурстар |
||||||||
|
БАСЫ 3 мин. |
І. Ұйымдастыру кезеңі «Жүрдек пойыз» «Қайталау–оқу айнасы» өткен тақырып бойынша әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылар кезекпен ауызша жауап береді
ҚБ: - өте жақсы, - жақсы |
суреттер қиындысы
жалауша,жұлдызша |
||||||||
|
|
||||||||||
|
ОРТАСЫ 30 мин. |
ІІ. Жаңа сабақ «Миға шабуыл» әдісі Мақсаты: берілген суреттер арқылы сабақтың тақырыбын болжау. Толықтыруға арналған сұрақтар. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
1-тапсырма Қызығушылықты ояту « Жануарлар туралы қызықты жинақ » бейнеролик көру арқылы тақырыпты ашу.
2-тапсырма Оқылым: «Жан-жануарлар туралы ертегілер »мәтінін түсініп оқу.Мазмұнына сүйене отырып тұжырымдарды таратып айту. Мәтін бойынша бір-біріне үш сұрақтан дайындау,ауызша жауап беру.
ҚБ: «Бас бармақ». Шарты: Бас бармақтарын көрсету арқылы түсінгендерін өзара бағалау. Бас бармақ жоғары қарап тұрса- «Мен түсіндім» Бас бармақ көлденең қарап тұрса- «Мен түсінгендеймін» Бас бармақ төмен қарап тұрса-«Мен түсінбедім» Мақсаты:Оқушылар бір-бірін бағалайды
Жазылым 3-тапсырма
«Кімнің жады мықты?» әдісі естеріне сақтап жазу
Сергіту сәті «Қос қарлығаш» Жануарлар төлдерінің атын есте сақтап латынша жазу (латын әліпбиіне қарап жазады.)
Тыңдалым: 4-тапсырма «Жан-жануарлардың жылға таласуы»ертегісін тыңдап,алған әсерлерімен бөлісу. «+,-» әдісі Шарты:Топтар бір-біріне 2 дұрыс,1 бұрыс сұрақ қойып жауап береді. Мақсаты: Ашық-жабық сұрақтар арқылы тыңдалым-айтылым дағдыларын қалыптастыру.
5-тапсырма. «Ротация» әдісі Шарты: Сынып бөлмесінде түрлі-түсті қағаздар ілінген ,ұнағанын таңдайды,тапсырманы орындайды.Берілген сөздердің орфоэпиялық нормаларын ажыратады,дыбыстық талдау жасайды Мақсаты: Әдеби тілдік норманы білетіндігін анықтау. Мысалы: сүті ,дүркірей, жас жігіт,Досжан,қорегі |
суреттер
бейнеролик
АКТ
оқулық
суреттер
әліпби
бейнеролик
бағалау парақшасы |
||||||||
|
4 мин.
6мин.
10 мин.
2 мин.
8 мин.
|
||||||||||
|
СОҢЫ 7 мин. |
Қалыптастырушы бағалау
Кері байланыс,өзін-өзі бағалау Үйге тапсырма: жануарлар туралы ертегілер оқып келу
Рефлексия: Сәттілік жолы (білу, түсіну, қолдану)
|
Стикерлер |
||||||||
|
|
||||||||||
|
Қосымша мәлімет |
||||||||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс(тәрбие элементі) |
||||||||
|
Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. Ширату жаттығулары, бейнеролик ұсыну,белсенді оқу әдістері,мәтінді ауызекі сөйлеу стилінде жазу,эссе жазу. |
1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық,жабық сұрақтар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара 2 дұрыс 1бұрыс сұрақ беру арқылы жетістіктерін айқындау. 3. Кері байланыс (ауызша) 4. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану, Автор орындығы,Шолиер табақшалары. Бағалау парағы,өзін-өзі бағалау,кері байланыс,рефлексия,ҚБ. |
АКТ.,Қазақ әдебиетімен байланыс.
«Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру...» Н.Назарбаев,сергіту сәті |
||||||||
Пайдаланылған әдебиет тізімі:
-
«Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру...» Н.Назарбаев
-
5-сынып қазақ тілі әдістемесі «Атамұра» 2017ж. Ж. Дәулетбекова, Г. Қосымова, П. Юсуп
-
Шолиер табақшалары ,белсенді әдістер, «Қоғамдастықтағы көшбасшылық» МАН 2016ж.
-
Жаратылыстану , Г. Сулейменова, Н. Бошакова «Атамұра» 2017ж
-
Критериалды бағалау. Оқу бағдарламасы,қазақ тілі
-
Қазақ тілі. Ж. Дәулетбекова, Г. Қосымова. «Атамұра» 2017ж.
-
Қазақ халқының салт-дәстүрлері Алматыкітап баспасы 2014ж. 312 б.
шағым қалдыра аласыз














