Материалдар / "Жан-жануарлар туралы ертегілер" тақырыбындағы қазақ тілінен сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жан-жануарлар туралы ертегілер" тақырыбындағы қазақ тілінен сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
"Жан-жануарлар туралы ертегілер" тақырыбындағы қазақ тілінен сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
6897
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ҚМЖ

САБАҚ: 4-бөлім:

Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

2. Жан-жануарлар туралы ертегілер

МЕКТЕП: Кеңес орта мектебі Шал ақын ауданы

КҮНІ: 12.11.2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Нурмаганбетова Акнур Макеновна

СЫНЫП: 5 7- сағат

Қатысқандар: 7

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

5.Т/А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.

5.05 Мәтін мазмұнын түсінуге,нақты ақпараттар анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

ӘТН.2 Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді,кейінді,тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

  • Оқылым және тыңдалым дағдылары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып мазмұнын айтады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

  • Мәтіндегі негізгі ақпараттарды есте сақтап,сұрақтар құрастырады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

  • Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта біледі


Бағалау критерийі

  • Суреттер бойынша тақырыпты болжайды

  • Салт-дәстүрлердің түрлерін біледі,сипаттап айтып береді,сұрақтар құрастырады.

  • Орфоэпиялық нормаларды ажыратады,дыбыстық талдау жасайды

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

  • Тілдік дағдыларды қолдана алады.

  • Тақырыпты мазмұндайды,түсіндіреді,

  • Мәтінді үнтаспадан тыңдайды,мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият. Қазақ халқының салт-дәстүрін құрметтеу.

«Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру...» Н.Назарбаев

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті,жаратылыстану

Алдыңы оқу:

Қазақ халқының салт-дәстүрі

ЖОСПАР


Жоспарлауға арналан уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

ресурстар

БАСЫ 3 мин.

І. Ұйымдастыру кезеңі

«Жүрдек пойыз»

«Қайталау–оқу айнасы» өткен тақырып бойынша әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылар кезекпен ауызша жауап береді

Shape2 Shape1

ҚБ: - өте жақсы, - жақсы


суреттер қиындысы











жалауша,жұлдызша










ОРТАСЫ 30 мин.

ІІ. Жаңа сабақ

«Миға шабуыл» әдісі

Мақсаты: берілген суреттер арқылы сабақтың тақырыбын болжау.

Толықтыруға арналған сұрақтар. Сабақтың мақсатымен таныстыру.



1-тапсырма Қызығушылықты ояту « Жануарлар туралы қызықты жинақ » бейнеролик көру арқылы тақырыпты ашу.



2-тапсырма Оқылым: «Жан-жануарлар туралы ертегілер »мәтінін түсініп оқу.Мазмұнына сүйене отырып тұжырымдарды таратып айту. Мәтін бойынша бір-біріне үш сұрақтан дайындау,ауызша жауап беру.

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

1.Мәтінді оқиды, мазмұнын түсінеді


2.Тілдік құралдарды біледі.



  • Мәтін бойынша сұрақ дайындайды

  • Мәтінге тақырып қояды

  • Мәтінді рольге бөліп оқиды



  • Тыныс белгілеріне назар аударып мәнерлеп оқиды.

  • Төл сөз бен автор сөзін ажырата алады





ҚБ: Рисунок 319 Рисунок 319

«Бас бармақ».

Шарты: Бас бармақтарын көрсету арқылы түсінгендерін өзара бағалау.

Бас бармақ жоғары қарап тұрса- «Мен түсіндім»

Бас бармақ көлденең қарап тұрса- «Мен түсінгендеймін»

Бас бармақ төмен қарап тұрса-«Мен түсінбедім»

Мақсаты:Оқушылар бір-бірін бағалайды



Жазылым 3-тапсырма



«Кімнің жады мықты?» әдісі естеріне сақтап жазу



Сергіту сәті «Қос қарлығаш» Жануарлар төлдерінің атын есте сақтап латынша жазу

(латын әліпбиіне қарап жазады.)



Тыңдалым: 4-тапсырма

«Жан-жануарлардың жылға таласуы»ертегісін тыңдап,алған әсерлерімен бөлісу.

«+,-» әдісі

Шарты:Топтар бір-біріне 2 дұрыс,1 бұрыс сұрақ қойып жауап береді.

Мақсаты: Ашық-жабық сұрақтар арқылы тыңдалым-айтылым дағдыларын қалыптастыру.





5-тапсырма. «Ротация» әдісі

Шарты: Сынып бөлмесінде түрлі-түсті қағаздар ілінген ,ұнағанын таңдайды,тапсырманы орындайды.Берілген сөздердің орфоэпиялық нормаларын ажыратады,дыбыстық талдау жасайды

Мақсаты: Әдеби тілдік норманы білетіндігін анықтау.

Мысалы: сүті ,дүркірей, жас жігіт,Досжан,қорегі



суреттер

















бейнеролик



АКТ







оқулық











































суреттер





әліпби









бейнеролик







бағалау парақшасы

4 мин.















6мин.











10 мин.











































2 мин.

















8 мин.



















СОҢЫ 7 мин.

Қалыптастырушы бағалау



Кері байланыс,өзін-өзі бағалау

Үйге тапсырма: жануарлар туралы ертегілер оқып келу



Рефлексия: Сәттілік жолы

(білу, түсіну, қолдану)















Стикерлер









Қосымша мәлімет

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс(тәрбие элементі)

Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.

Ширату жаттығулары,

бейнеролик ұсыну,белсенді оқу әдістері,мәтінді ауызекі сөйлеу стилінде жазу,эссе жазу.

1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық,жабық сұрақтар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара

2 дұрыс 1бұрыс сұрақ беру арқылы жетістіктерін айқындау.

3. Кері байланыс (ауызша)

4. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану, Автор орындығы,Шолиер табақшалары.

Бағалау парағы,өзін-өзі бағалау,кері байланыс,рефлексия,ҚБ.

АКТ.,Қазақ әдебиетімен байланыс.



«Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру...» Н.Назарбаев,сергіту сәті







Пайдаланылған әдебиет тізімі:

  1. «Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру...» Н.Назарбаев

  2. 5-сынып қазақ тілі әдістемесі «Атамұра» 2017ж. Ж. Дәулетбекова, Г. Қосымова, П. Юсуп

  3. Шолиер табақшалары ,белсенді әдістер, «Қоғамдастықтағы көшбасшылық» МАН 2016ж.

  4. Жаратылыстану , Г. Сулейменова, Н. Бошакова «Атамұра» 2017ж

  5. Критериалды бағалау. Оқу бағдарламасы,қазақ тілі

  6. Қазақ тілі.  Ж. Дәулетбекова, Г. Қосымова. «Атамұра» 2017ж.

  7. Қазақ халқының салт-дәстүрлері Алматыкітап баспасы 2014ж. 312 б.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!