САБАҚ:
4-бөлім:
Жануарлар әлемі мен
өсімдіктер дүниесі
2. Жан-жануарлар туралы
ертегілер
|
МЕКТЕП: Кеңес орта мектебі
Шал ақын ауданы
|
КҮНІ: 12.11.2018
ж
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Нурмаганбетова Акнур
Макеновна
|
СЫНЫП: 5 7-
сағат
|
Қатысқандар:
7
|
Қатыспағандар:
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары:
|
5.Т/А1. Тірек сөздер мен
ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты
болжау.
5.05 Мәтін мазмұнын
түсінуге,нақты ақпараттар анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастыру.
ӘТН.2 Сөз ішіндегі және сөз
аралығындағы ілгерінді,кейінді,тоғыспалы ықпал заңдылықтарына
сәйкес айта білу.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
|
|
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады:
|
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
|
|
Бағалау
критерийі
|
-
Суреттер бойынша
тақырыпты болжайды
-
Салт-дәстүрлердің
түрлерін біледі,сипаттап айтып береді,сұрақтар
құрастырады.
-
Орфоэпиялық нормаларды
ажыратады,дыбыстық талдау
жасайды
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар орындай
алады:
-
Тілдік дағдыларды
қолдана алады.
-
Тақырыпты
мазмұндайды,түсіндіреді,
-
Мәтінді үнтаспадан
тыңдайды,мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Зайырлы қоғам және
жоғары руханият. Қазақ халқының салт-дәстүрін
құрметтеу.
«Болашаққа
бағдар:рухани жаңғыру...»
Н.Назарбаев
|
Пәнаралық
байланыс
|
Қазақ
әдебиеті,жаратылыстану
|
Алдыңы
оқу:
|
Қазақ халқының
салт-дәстүрі
|
ЖОСПАР
|
Жоспарлауға арналан
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
ресурстар
|
БАСЫ 3
мин.
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
«Жүрдек
пойыз»
«Қайталау–оқу
айнасы» өткен тақырып бойынша әр түрлі
деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылар кезекпен ауызша жауап
береді
ҚБ: - өте жақсы, -
жақсы
|
суреттер
қиындысы
жалауша,жұлдызша
|
|
ОРТАСЫ 30
мин.
|
ІІ. Жаңа
сабақ
«Миға шабуыл»
әдісі
Мақсаты: берілген суреттер
арқылы сабақтың тақырыбын болжау.
Толықтыруға арналған
сұрақтар. Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
1-тапсырма Қызығушылықты ояту «
Жануарлар туралы қызықты жинақ » бейнеролик көру арқылы
тақырыпты ашу.
2-тапсырма Оқылым: «Жан-жануарлар туралы
ертегілер »мәтінін түсініп оқу.Мазмұнына сүйене отырып тұжырымдарды
таратып айту. Мәтін бойынша бір-біріне үш сұрақтан дайындау,ауызша
жауап беру.
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
1.Мәтінді оқиды, мазмұнын
түсінеді
2.Тілдік құралдарды
біледі.
|
|
ҚБ:
«Бас
бармақ».
Шарты: Бас бармақтарын көрсету
арқылы түсінгендерін өзара
бағалау.
Бас бармақ жоғары қарап тұрса-
«Мен түсіндім»
Бас бармақ көлденең қарап
тұрса- «Мен түсінгендеймін»
Бас бармақ төмен қарап
тұрса-«Мен түсінбедім»
Мақсаты:Оқушылар бір-бірін
бағалайды
Жазылым 3-тапсырма
«Кімнің жады
мықты?» әдісі естеріне сақтап
жазу
Сергіту сәті «Қос
қарлығаш» Жануарлар төлдерінің атын есте сақтап латынша
жазу
(латын әліпбиіне қарап
жазады.)
Тыңдалым:
4-тапсырма
«Жан-жануарлардың
жылға таласуы»ертегісін тыңдап,алған
әсерлерімен бөлісу.
«+,-»
әдісі
Шарты:Топтар бір-біріне 2
дұрыс,1 бұрыс сұрақ қойып жауап
береді.
Мақсаты: Ашық-жабық сұрақтар
арқылы тыңдалым-айтылым дағдыларын
қалыптастыру.
5-тапсырма.
«Ротация» әдісі
Шарты: Сынып бөлмесінде түрлі-түсті қағаздар ілінген ,ұнағанын
таңдайды,тапсырманы орындайды.Берілген
сөздердің орфоэпиялық нормаларын
ажыратады,дыбыстық талдау
жасайды
Мақсаты: Әдеби тілдік норманы
білетіндігін анықтау.
Мысалы: сүті ,дүркірей, жас
жігіт,Досжан,қорегі
|
суреттер
бейнеролик
АКТ
оқулық
суреттер
әліпби
бейнеролик
бағалау
парақшасы
|
4
мин.
6мин.
10
мин.
2
мин.
8
мин.
|
СОҢЫ 7
мин.
|
Қалыптастырушы
бағалау
Кері байланыс,өзін-өзі
бағалау
Үйге
тапсырма: жануарлар туралы
ертегілер оқып келу
Рефлексия: Сәттілік
жолы
(білу, түсіну,
қолдану)
|
Стикерлер
|
|
Қосымша
мәлімет
|
Саралау-оқушыға мейлінше
қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы
қалай түрлендіресіз?
|
Бағалау-оқушы білімін
тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс-денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен
байланыс(тәрбие
элементі)
|
Топтық, жұптық жұмыстар арқылы
оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге
асырылады.
Ширату
жаттығулары,
бейнеролик ұсыну,белсенді оқу
әдістері,мәтінді ауызекі сөйлеу стилінде жазу,эссе
жазу.
|
1. Оқушылардың қажетті
білімдерін білу мақсатында ашық,жабық сұрақтар беріледі. 2.Топтық
жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау,
өзара
2 дұрыс 1бұрыс сұрақ беру
арқылы жетістіктерін
айқындау.
3. Кері байланыс
(ауызша)
4. Әр оқушының ОМ жеткендігін
анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар
қолдану, Автор
орындығы,Шолиер
табақшалары.
Бағалау парағы,өзін-өзі
бағалау,кері
байланыс,рефлексия,ҚБ.
|
АКТ.,Қазақ әдебиетімен
байланыс.
«Болашаққа
бағдар:рухани жаңғыру...» Н.Назарбаев,сергіту
сәті
|