АУБАКИРОВА АЛМА СЕИЛЬБЕКОВНА
«ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІ БОЙЫНША ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР»
(ОҚУШЫ ДӘПТЕРІ)
№1 -2 сабақ
|
Жаратылыстану дегеніміз не? Жаратылыстану пәнінің маңызы:
Жаратылыстанудың негізгі салалары:
Жаратылыстанудың басты әдістері:
Қорытынды: Тапсырмалар:
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылауға арналған сұрақтар
|
№3-4 сабақ
|
Су айналымы дегеніміз не? Су айналымының кезеңдері:
Су айналымының маңызы:
Қызықты дерек: Суды үнемдеудің жолдары:
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылауға арналған сұрақтар
|
№5-6 сабақ
|
Ауа дегеніміз
не? Ауаның құрамында қандай газдар бар?
Ауаның негізгі қасиеттері:
Ауаның маңызы:
Ауаны қорғау:
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары
|
№7-8 сабақ
|
Топырақ дегеніміз не? Топырақ қалай пайда
болады? Топырақтың құрамы: Топырақтың маңызы: Топырақты қорғау жолдары: Тапсырмалар 1 Топырақтың құрамын тізбектеп
жазыңыз және әр компоненттің табиғаттағы рөлін сипаттаңыз Дескрипторлар Топырақтың құрамын анықтайды
және әр компоненттің рөлін түсіндіреді Сабақты қорытындылау сұрақтары Топырақ дегеніміз не және оның
негізгі компоненттері қандай
|
9-10 сабақ
|
Өсімдіктер дегеніміз
не? Өсімдіктердің негізгі бөліктері:
Өсімдіктердің маңызы:
Өсімдіктерді қорғау жолдары:
Тапсырмалар 1
Өсімдіктердің негізгі бөліктерін атаңыз және олардың қызметін
түсіндіріңіз Дескрипторлар Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады және
олардың қызметін түсіндіреді Сабақты қорытындылау сұрақтары Өсімдіктер дегеніміз не және олардың табиғаттағы
рөлі қандай |
№11-12 сабақ
|
Жануарлар
әлемі дегеніміз не? Жануарлар қалай жіктеледі?
Жануарлардың табиғаттағы рөлі:
Жануарларды қорғау:
Тапсырмалар 1 Жануарларды үш
топқа бөліп жазыңыз: үй жануарлары, жабайы жануарлар және суда өмір
сүретін жануарлар. Әр топқа кемінде үш мысал келтіріңіз Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары Жануарлар әлемі
дегеніміз не және ол неге маңызды |
№13-14 сабақ
|
Экожүйе дегеніміз не? Экожүйенің негізгі компоненттері:
Экожүйенің түрлері:
Экожүйенің маңызы:
Экожүйелерді қорғау жолдары:
Тапсырмалар
1 Экожүйенің негізгі компоненттерін атаңыз және
олардың табиғаттағы рөлін сипаттаңыз Дескрипторлар
Экожүйенің негізгі компоненттерін және олардың
рөлін анықтайды Сабақты қорытындылау сұрақтары
Экожүйе дегеніміз не және оның негізгі
компоненттері қандай
|
№15-16 сабақ
|
Табиғат құбылыстары дегеніміз не? Табиғат құбылыстарының түрлері:
Табиғат құбылыстарының пайда болу себептері:
Табиғат құбылыстарының маңызы:
Табиғат құбылыстарын бақылау:
Тапсырмалар
1 Табиғат құбылыстарының төрт түрін жазыңыз және
әрқайсысына екі мысал келтіріңіз Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары
Табиғат құбылыстары дегеніміз не
|
№17-18сабақ
|
Өсімдіктер қалай
өседі? Өсімдіктердің өсуіне әсер ететін негізгі факторлар:
Өсімдіктердің өсу кезеңдері:
Неге өсімдіктерге тәжірибелер жүргізу маңызды?
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары Өсімдіктердің өсуіне
қандай факторлар әсер етеді?
|
№19-20 сабақ
|
Ауа райы
дегеніміз не? Ауа райының негізгі элементтері:
Ауа райын
қалай бақылауға болады?
Ауа райын бақылаудың маңызы:
Ауа райын
болжау: Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары Ауа райы
дегеніміз не және оның негізгі элементтері қандай |
№ 21-22 сабақ
|
Энергия дегеніміз
не? Энергияның табиғаттағы көздері:
Энергияның табиғаттағы маңызы:
Энергияны үнемдеу жолдары:
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары Табиғаттағы энергия
көздері қандай
|
№23- 24 сабақ
|
Су ресурстары дегеніміз
не? Су ресурстарының түрлері:
Су ресурстарының маңызы:
Су ресурстарының мәселелері:
Су ресурстарын қорғау жолдары:
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары
Су ресурстары дегеніміз не және олардың түрлерін
атаңыз |
№25-26 сабақ
|
Экологиялық
проблемалар дегеніміз не? Негізгі экологиялық проблемалар:
Экологиялық проблемалардың салдары:
Экологиялық проблемаларды шешу жолдары:
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары Экологиялық проблемалар
дегеніміз не
|
№27- 28 сабақ
|
Жергілікті табиғатты бақылау дегеніміз
не? Неге табиғатты бақылау маңызды?
Табиғатты бақылау әдістері:
Жергілікті табиғатты бақылау нені қамтиды?
Жергілікті табиғатты бақылау нәтижелерін қалай қолдануға болады?
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары
Жергілікті табиғатты бақылау дегеніміз не |
№29-30 сабақ
|
Ғылыми әдіс дегеніміз
не? Ғылыми әдістің негізгі кезеңдері:
Бақылау дегеніміз не?
Тәжірибе дегеніміз не? Бақылау мен тәжірибенің айырмашылығы:
Неге бақылау және тәжірибе маңызды?
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары
Ғылыми әдіс дегеніміз не |
|
№31-32 САБАҚ
Табиғат байлықтары дегеніміз не? Табиғат байлықтарының түрлері: Сарқылмайтын байлықтар: Ауа, су, күн энергиясы сияқты қайта қалпына келетін ресурстар. Сарқылатын байлықтар: Пайдалы қазбалар (мұнай, көмір, газ), ормандар, өсімдіктер мен жануарлар. Бұл байлықтар дұрыс пайдаланылмаса, таусылуы мүмкін. Табиғат байлықтарының маңызы: Тіршілік көзі: Табиғат байлықтары адамдар мен жануарларға қорек, су, таза ауа береді. Экономикалық даму: Мұнай, газ, орман, пайдалы қазбалар экономика үшін маңызды ресурс. Табиғи тепе-теңдік: Табиғат байлықтары экологиялық тепе-теңдікті қамтамасыз етеді. Табиғат байлықтарын сақтау не үшін маңызды? Табиғи ресурстардың таусылуына жол бермеу. Адам мен жануарлардың өмір сүру ортасын сақтау. Болашақ ұрпаққа табиғи байлықтарды қалдыру. Табиғат байлықтарын қорғау жолдары: Табиғатты қорғау заңдарын сақтау. Қалдықтарды қайта өңдеу және қоқысты азайту. Су мен энергияны үнемдеу. Ағаш отырғызу және ормандарды қалпына келтіру. Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді қорғау. Тапсырмалар Табиғат байлықтарының екі түрін атаңыз және олардың айырмашылықтарын түсіндіріңіз. Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз: Табиғат байлықтары тіршілік үшін неге маңызды? Сарқылатын байлықтарды қалай сақтау керек? Өзіңіз тұратын аймақта кездесетін табиғат байлықтарын атаңыз және олардың маңызын сипаттаңыз. Егер табиғат байлықтары дұрыс пайдаланылмаса, қандай салдарлар болуы мүмкін екенін сипаттаңыз. Табиғатты қорғау үшін қандай іс-шара ұйымдастыруға болады? Жоспар құрастырыңыз. "Судың маңызы және оны қорғау" тақырыбында шағын эссе жазыңыз. Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді сақтау үшін қандай шаралар қолдануға болады? Өз ойыңызды жазыңыз. Табиғат байлықтарын сақтау үшін адамдардың күнделікті өмірде не істеуі керек екенін сипаттаңыз. Табиғат байлықтарын қорғау мақсатында сыныпта қандай іс-шара өткізуге болады? Төмендегі сөйлемдерді толықтырыңыз: Табиғат байлықтары болашақ үшін ... Ауаны таза сақтау үшін ... Табиғи ресурстарды дұрыс пайдалану ... Дескрипторлар Табиғат байлықтарының түрлерін ажыратады және олардың маңызын түсінеді. Табиғат байлықтарын қорғаудың тиімді жолдарын ұсынады. Табиғатты қорғау шараларының қажеттілігін дәлелдейді. Өз аймағындағы табиғат байлықтарын зерттеп, оларды сақтау жолдарын сипаттайды. Тапсырмалар арқылы сыни және шығармашылық ойлау қабілеттерін көрсетеді. Сабақты қорытындылау сұрақтары
Табиғат байлықтары дегеніміз не
|
№ 33 - 34 сабақ
|
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. «Қызық екен!»
әдісі |
|
|
Бағдарламаны қорытындылауға арналған тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Жанды табтғат". «ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІ БОЙЫНША ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР»
"Жанды табтғат". «ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІ БОЙЫНША ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР»
АУБАКИРОВА АЛМА СЕИЛЬБЕКОВНА
«ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІ БОЙЫНША ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР»
(ОҚУШЫ ДӘПТЕРІ)
№1 -2 сабақ
|
Жаратылыстану дегеніміз не? Жаратылыстану пәнінің маңызы:
Жаратылыстанудың негізгі салалары:
Жаратылыстанудың басты әдістері:
Қорытынды: Тапсырмалар:
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылауға арналған сұрақтар
|
№3-4 сабақ
|
Су айналымы дегеніміз не? Су айналымының кезеңдері:
Су айналымының маңызы:
Қызықты дерек: Суды үнемдеудің жолдары:
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылауға арналған сұрақтар
|
№5-6 сабақ
|
Ауа дегеніміз
не? Ауаның құрамында қандай газдар бар?
Ауаның негізгі қасиеттері:
Ауаның маңызы:
Ауаны қорғау:
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары
|
№7-8 сабақ
|
Топырақ дегеніміз не? Топырақ қалай пайда
болады? Топырақтың құрамы: Топырақтың маңызы: Топырақты қорғау жолдары: Тапсырмалар 1 Топырақтың құрамын тізбектеп
жазыңыз және әр компоненттің табиғаттағы рөлін сипаттаңыз Дескрипторлар Топырақтың құрамын анықтайды
және әр компоненттің рөлін түсіндіреді Сабақты қорытындылау сұрақтары Топырақ дегеніміз не және оның
негізгі компоненттері қандай
|
9-10 сабақ
|
Өсімдіктер дегеніміз
не? Өсімдіктердің негізгі бөліктері:
Өсімдіктердің маңызы:
Өсімдіктерді қорғау жолдары:
Тапсырмалар 1
Өсімдіктердің негізгі бөліктерін атаңыз және олардың қызметін
түсіндіріңіз Дескрипторлар Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады және
олардың қызметін түсіндіреді Сабақты қорытындылау сұрақтары Өсімдіктер дегеніміз не және олардың табиғаттағы
рөлі қандай |
№11-12 сабақ
|
Жануарлар
әлемі дегеніміз не? Жануарлар қалай жіктеледі?
Жануарлардың табиғаттағы рөлі:
Жануарларды қорғау:
Тапсырмалар 1 Жануарларды үш
топқа бөліп жазыңыз: үй жануарлары, жабайы жануарлар және суда өмір
сүретін жануарлар. Әр топқа кемінде үш мысал келтіріңіз Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары Жануарлар әлемі
дегеніміз не және ол неге маңызды |
№13-14 сабақ
|
Экожүйе дегеніміз не? Экожүйенің негізгі компоненттері:
Экожүйенің түрлері:
Экожүйенің маңызы:
Экожүйелерді қорғау жолдары:
Тапсырмалар
1 Экожүйенің негізгі компоненттерін атаңыз және
олардың табиғаттағы рөлін сипаттаңыз Дескрипторлар
Экожүйенің негізгі компоненттерін және олардың
рөлін анықтайды Сабақты қорытындылау сұрақтары
Экожүйе дегеніміз не және оның негізгі
компоненттері қандай
|
№15-16 сабақ
|
Табиғат құбылыстары дегеніміз не? Табиғат құбылыстарының түрлері:
Табиғат құбылыстарының пайда болу себептері:
Табиғат құбылыстарының маңызы:
Табиғат құбылыстарын бақылау:
Тапсырмалар
1 Табиғат құбылыстарының төрт түрін жазыңыз және
әрқайсысына екі мысал келтіріңіз Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары
Табиғат құбылыстары дегеніміз не
|
№17-18сабақ
|
Өсімдіктер қалай
өседі? Өсімдіктердің өсуіне әсер ететін негізгі факторлар:
Өсімдіктердің өсу кезеңдері:
Неге өсімдіктерге тәжірибелер жүргізу маңызды?
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары Өсімдіктердің өсуіне
қандай факторлар әсер етеді?
|
№19-20 сабақ
|
Ауа райы
дегеніміз не? Ауа райының негізгі элементтері:
Ауа райын
қалай бақылауға болады?
Ауа райын бақылаудың маңызы:
Ауа райын
болжау: Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары Ауа райы
дегеніміз не және оның негізгі элементтері қандай |
№ 21-22 сабақ
|
Энергия дегеніміз
не? Энергияның табиғаттағы көздері:
Энергияның табиғаттағы маңызы:
Энергияны үнемдеу жолдары:
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары Табиғаттағы энергия
көздері қандай
|
№23- 24 сабақ
|
Су ресурстары дегеніміз
не? Су ресурстарының түрлері:
Су ресурстарының маңызы:
Су ресурстарының мәселелері:
Су ресурстарын қорғау жолдары:
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары
Су ресурстары дегеніміз не және олардың түрлерін
атаңыз |
№25-26 сабақ
|
Экологиялық
проблемалар дегеніміз не? Негізгі экологиялық проблемалар:
Экологиялық проблемалардың салдары:
Экологиялық проблемаларды шешу жолдары:
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары Экологиялық проблемалар
дегеніміз не
|
№27- 28 сабақ
|
Жергілікті табиғатты бақылау дегеніміз
не? Неге табиғатты бақылау маңызды?
Табиғатты бақылау әдістері:
Жергілікті табиғатты бақылау нені қамтиды?
Жергілікті табиғатты бақылау нәтижелерін қалай қолдануға болады?
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары
Жергілікті табиғатты бақылау дегеніміз не |
№29-30 сабақ
|
Ғылыми әдіс дегеніміз
не? Ғылыми әдістің негізгі кезеңдері:
Бақылау дегеніміз не?
Тәжірибе дегеніміз не? Бақылау мен тәжірибенің айырмашылығы:
Неге бақылау және тәжірибе маңызды?
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары
Ғылыми әдіс дегеніміз не |
|
№31-32 САБАҚ
Табиғат байлықтары дегеніміз не? Табиғат байлықтарының түрлері: Сарқылмайтын байлықтар: Ауа, су, күн энергиясы сияқты қайта қалпына келетін ресурстар. Сарқылатын байлықтар: Пайдалы қазбалар (мұнай, көмір, газ), ормандар, өсімдіктер мен жануарлар. Бұл байлықтар дұрыс пайдаланылмаса, таусылуы мүмкін. Табиғат байлықтарының маңызы: Тіршілік көзі: Табиғат байлықтары адамдар мен жануарларға қорек, су, таза ауа береді. Экономикалық даму: Мұнай, газ, орман, пайдалы қазбалар экономика үшін маңызды ресурс. Табиғи тепе-теңдік: Табиғат байлықтары экологиялық тепе-теңдікті қамтамасыз етеді. Табиғат байлықтарын сақтау не үшін маңызды? Табиғи ресурстардың таусылуына жол бермеу. Адам мен жануарлардың өмір сүру ортасын сақтау. Болашақ ұрпаққа табиғи байлықтарды қалдыру. Табиғат байлықтарын қорғау жолдары: Табиғатты қорғау заңдарын сақтау. Қалдықтарды қайта өңдеу және қоқысты азайту. Су мен энергияны үнемдеу. Ағаш отырғызу және ормандарды қалпына келтіру. Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді қорғау. Тапсырмалар Табиғат байлықтарының екі түрін атаңыз және олардың айырмашылықтарын түсіндіріңіз. Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз: Табиғат байлықтары тіршілік үшін неге маңызды? Сарқылатын байлықтарды қалай сақтау керек? Өзіңіз тұратын аймақта кездесетін табиғат байлықтарын атаңыз және олардың маңызын сипаттаңыз. Егер табиғат байлықтары дұрыс пайдаланылмаса, қандай салдарлар болуы мүмкін екенін сипаттаңыз. Табиғатты қорғау үшін қандай іс-шара ұйымдастыруға болады? Жоспар құрастырыңыз. "Судың маңызы және оны қорғау" тақырыбында шағын эссе жазыңыз. Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді сақтау үшін қандай шаралар қолдануға болады? Өз ойыңызды жазыңыз. Табиғат байлықтарын сақтау үшін адамдардың күнделікті өмірде не істеуі керек екенін сипаттаңыз. Табиғат байлықтарын қорғау мақсатында сыныпта қандай іс-шара өткізуге болады? Төмендегі сөйлемдерді толықтырыңыз: Табиғат байлықтары болашақ үшін ... Ауаны таза сақтау үшін ... Табиғи ресурстарды дұрыс пайдалану ... Дескрипторлар Табиғат байлықтарының түрлерін ажыратады және олардың маңызын түсінеді. Табиғат байлықтарын қорғаудың тиімді жолдарын ұсынады. Табиғатты қорғау шараларының қажеттілігін дәлелдейді. Өз аймағындағы табиғат байлықтарын зерттеп, оларды сақтау жолдарын сипаттайды. Тапсырмалар арқылы сыни және шығармашылық ойлау қабілеттерін көрсетеді. Сабақты қорытындылау сұрақтары
Табиғат байлықтары дегеніміз не
|
№ 33 - 34 сабақ
|
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. «Қызық екен!»
әдісі |
|
|
Бағдарламаны қорытындылауға арналған тапсырмалар
Дескрипторлар
Сабақты қорытындылау сұрақтары
|
|
шағым қалдыра аласыз













