Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ



    КЕЛІСІЛДІ _____________

    Шығыс Қазақстан облысы

    білім басқармасының басшысы

    С.Жумадилова


    «___»__________ 2021 жыл

    БЕКІТІЛДІ ________________

    Шығыс Қазақстан облысы

    білім басқармасының Бесқарағай ауданы бойынша білім бөлімінің басшысы

    С. Омаргазин

    «___» ____________2021 жыл













    Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының

    Бесқарағай ауданы бойынша білім бөлімінің

    «Семияр орта мектебі» КММ

    11 сыныпқа арналған

    «Жаңа әлем географиясы»

    курс бағдарламасы

    2021-2022 оқу жылы










    Мектеп директоры Зияданов Т.К. қолы ___________

    М.О.











    Жетіжар ауылы





    «Жаңа әлем географиясы»

    қолданбалы курс бағдарламасы



    Батыс Қазақстан облыстық білім басқармасының мектепке дейінгі,

    жалпы орта,техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарының

    облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің сараптама кеңесінде қаралып,

    облыс педагогтарына таратуға ұсынылды.

    Хаттама №2 15.04.2019ж




    Құрастырушы:

    Жолмуханова Айгул Салимовна–Орал қаласы №45жалпы орта білім беретін мектебінің география пәні мұғалімі


    Искакова Ардақ Гильмановна-Орал қаласы №46жалпы орта

    білім беретін мектебінің география пәні мұғалімі




    Пікір жазғандар:

    С.К.Рамазанов-М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан мемлекеттік университеті,жаратылыстану-география факультеті, география кафедрасыныңдоценті, география ғылымдарының кандидаты.


    Л.Т.Кенжеалиева -№44мектеп-гимназиясының жоғары санатты география пәні мұғалімі




    11-сыныпқа арналған «Жаңа әлем географиясы» қолданбалы курсының бағдарламасы әрбір тақырып және тарау бойынша жетік, терең қарастырып,жаңа әлем географиясы туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Курс бағдарламасы география пәні мұғалімдеріне тиімділігі мол көмекші құрал болып табылады.








    Мазмұны:


    І. Түсінік хат ............................................................................................4


    II.Курстың құрылымы мен мазмұны......................................................6


    ІІI.Тақырыптық – күнтізбелік жоспар.....................................................9


    ІV. Сабақ жоспарлары..............................................................................11


    V. Сарамандық жұмыстар ......................................................................25


    VI. Пайдаланылған әдебиеттер ..............................................................29

































    Түсінік хат


       Оқушылардың географиялық білімдерін тереңдетуге  және    кәсіптік бағдар алу қажеттілігіне сәйкес, географиялық білімдерін жетілдіруде, баланың жеке тұлға ретінде  дамуы, өзіндік көзқарасының қалыптасуына курстың берері мол. Курс барысында оқушылардың Жердің ғаламшар ретінде дамуы және жер бетінде тіршіліктің пайда болуы ғажайыптары жайлы, жердің пайда болуының жалпы теориясы, жер қозғалысының географиялық салдары, саралану, даму қозғалысы (динамика) т.б. географиялық қабық заңдылықтары туралы, әлемнің географиялық бейнесін сипаттайтын білім мазмұны кеңейтіліп, тереңдетіледі. Жаңа әлем географиясының біртұтастығы ұстанымының жүзеге асырылуы және географияның жеке салаларының интеграциялануы, әлемдегі әлеуметтік экономика, әлем елдерінің өзекті мәселелері және саяси құбылыстарды түсінуде кеңістіктік ұстанымдарын меңгеруге мән беріледі.

    Мақсаты:

    -Географияның пәндік мүмкіндіктерін пайдаланып, оқушыларды ақпараттандырылған қоғамда өмір сүруге бағдарлау.

     -Тұлғаның өзіндік әлеуетінің дамуына ықпал етуші танымдық қабілеттерін арттыру.

    -Қазіргі өзгермелі дүниеде тұлғаның  өз бетінше шешім қабылдауына дағдыландыру.

    -Елдердің табиғат жағдайларымен табиғат ресурстарын шаруашылық тұрғыдан бағалауға.

    -Халықтардың тарихи-этнографиялық, қоғамдық және әлеуметтік, экономикалық мәселелерді оқып үйренуді қалыптастыру.

    -Оқушыларға дүниежүзі елдерінің халқын олардың салт-дәстүрлерін, дінін, мәдениетінен кеңірек оқытып үйрету.

    -Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы, табиғат ресурстары мен халықтар туралы, шаруашылығы және өның ғылыми-техникалық жағдайындағы даму беталыстары жайында түсінік беру.

    -Түрлі тақырыптық карталармен жұмыс істей білуі.

    -Сұрақтарға толық жауап беріп, тапсырмаларды ынта қоя орындауларын қадағалау.

    -Курс бойынша алған білімін ғылыми зерттеушілік жұмысқа бағыттау.

    -Географиялық мәдениеті мен білімін жетілдіруді қалыптастыру.

    -Оқушыларды еңбекке баулу, мамандыққа бағдарлау және экономикалық тәрбие беру.

    -Әдебиеттер мен қосымша көрнекіліктерді тиімді пайдалану арқылы оқушылардың жалпы қабілетін дамыту.

    Өзектілігі: Дүние жүзі елдеріне қатысты өзекті мәселелерді зерттеуде оқушылардың практикалық іс-әрекет дағдыларын дамыту.

    Мәселе: Дүние жүзі елдеріндегі аймақтық және ғаламдық  мәселелердің түпкілікті шешімін таппауы; экологиялық жағдайдың қауіпті құбылысқа айналуы; елдер арасында өзара интеграцияланған экономиканың толық дамымауы; елдердің географиялық тұрғыдан дамуы жөнінде толық ақпараттың тапшылығы.

    Бағдарланған мамандықтар:

    география, геология, биология, экология, экономика, бағалау, маркетинг.

    Пән аралық кіріктіру:Астрономия,физика,биология,химия, экология,тарих, дінтану.

    Оқыту технологиясы:СТО технологиясы, т.б.

    Көрнекілік құралдары: көрсетілімдік аспаптар мен стендер, баспа құралдары, бейнефильмдер, бейнефрагменттер, глобус, карталар, кесте, сызбалар, әдістемелік әдебиеттер.

    Бағдарламаны жүргізу формалары: Реферат, сынақ, тест, лекция.

    Бағдарламаны аяқтау формалары: Тест, сарамандық жұмыстар.

    Ғылыми болжам: Бұл бағдарлама, оқушылардың 6-11 сыныптарда жинақтаған материалдарын тереңдете оқыту арқылы алған білімдерін кеңейтіп, ойлауын, сараптама жасай білуін, өз ойын толық жеткізе білумен қатар, өмірге деген көзқарасын қалыптастырады.

    Дүние жүзі елдері географиясының ғылыми мәселелеріне талдау жасау, салыстыру, себеп-салдарын анықтау, жоба құру және болжам жасау сияқты шығармашылық іздену мен ғылыми зерттеу жұмыстарының әдістемесін меңгерген жеке тұлғаны тәрбиелеуге болар еді.

    «Жаңа әлем географиясы» курсын оқыту ұстанымдары:

    1. Ғылымилық.

    2. Байланыстылық.

    -Оқушылар теориялық білімі негізінде практикалық тапсырмаларды орындау біліктіліктерін қалыптастыру.

    -Бағалау, болжау, анықтау, сипаттау, түсіндіре білуі қажет.

    -Оқушының коммуникативтік, ақпараттық құзыреттіліктерін арттыру.

     
























    Курстың құрылымы мен мазмұны


    1.Жаңа әлем географиясына шолу (1сағат) Жалпы әлем елдеріне шолу жасалады. Аумағы мен экономикалық-географиялық құрылысына сипаттама беріледі.

    2. Жаңа әлемдегі географияның мақсат міндеттері (1сағат) дүниежүзі саяси картасының қалыптасу кезеңдерін, геосаяси проблемаларын, қазіргі кездегі әлемнің даму бағыттарын оқып-білу үдерісінде жаңа әлем географиялық білім қалыптасады.

    3 Жаңа әлем елдерінің экономикалық маркетингі (1 сағат) әлем елдерінің экономикасында маркетингтің дамуы айтылады.

    4. Әлемдік нарық (1 сағат) әлемдік нарық- шарушылықтың дамуына серпіліс береді. Ішкі нарықтың дамуын күшейтеді.

    5. Жаңа әлем елдерінің сауда - саттық географиясы (1 сағат) Сауданың дамуы. Импорт пен экспорттың қатар дамуы сыртқы экономикалық байланыстарды жақсартады.

    6. Қазақстан және әлемдік нарық (1 сағат) Еліміздің экономикалық дамуы ЖІӨ-нің үлесі, табиғи байлықтардың игерілуі, Қазақстанның әлем нарығына шығуы баяндалады.

    7. Жаңа әлемнің саяси географиясы (1 сағат) табиғи әлеуметтік-экономикалық , геоэкологиялық үдерістер мен құбылыстарды сипаттау және талдау үшін ғаламдық , аймақтық жағдайларды үйлесімді пайдалануда білімдерін меңгерту.

    8.Әлемдік көші- қон және  жұмыссыздық (1 сағат) Әлем елдеріндегі халықтың көшіп-қонуы мен жұмыссыздық туралы түсінік беріледі.

    9. Әлем елдерінің даму моделі (2 сағат) Жаңа әлем елдерінің шаруашылық жүйесін, халықаралық байланысын оқып-білу барысында оқушылардың білімін одан әрі тереңдету. Азияның дамушы елдерінің әлеуметтік-экономикалық даму модельдерін жасау.

    10. Азияның дамушы елдерінің әлеуметтік экономикалық даму модельдері (1 сағат)

    11. Көлеңкелі экономика (1 сағат) көлеңкелі экономика туралы сипаттама берледі.

    12. Сарамандық жұмыс №1 (1сағат)Жаңа әлем елдерінің саяси географиялық жағдайын бағалауға, геосаяси және геоэкономикалық жағдайдың оң және теріс жақтарын анықтауға, уақыт бойынша геосаяси жағдайындағы өзгерістерді белгілеуге, даму тенденцияларын табуға үйрету.

    13. Әлемдік туризм географиясы (1 сағат) Туризм географиясының ғылым ретінде дамуының тарихы ертеден басталады. Оның тарихы да өзге ғылымдар сияқты фактілермен, оқиғалармен, есімдермен бай. Ол ХІХ ғасырдың аяғында пайда болып, осы қалпында қалыптасты. Қоғамдық қарым-қатынас пен техника және технологияның қарқынды даму кезеңінде – XX ғасырдың екінші жартысында туризм гүлдене дами түсті. Бүгін де туризм ірі капиталдарды, негізгі қаражаттарды және еңбек ресурсының ауқымды бөлігін іске қосқан, әлемдік валдық өнімнің 11 пайызына дейін орын алып отырған ірі әлемдік сала. 

    14.Туризм  маркетингі (1 сағат) Туристік маркетинг туризм аясындағы жеке меншік және мемлекеттік саясат, туристік мекеме қызметінің жүйелі өзгерістері мен координациясы. Бүндай өзгерістердің мақсаты - табыс түсіру мүмкіндіктерін ескере отырып, белгілі бір топ тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру болып табылады.

    15. Сарамандық жұмыс №2 (1сағат) Әлем елдерінің табиғи ресурстар түрлерімен ресурстық қамтамасыз етілуін анықтау.

    16. Геоэкология негіздері (1 сағат) Геоэкология – экологиялық заңдылықтардың географиялық құбылыстарда қолданылуына негізделген география мен экологияның пән аралық байланысы ретінде қарастырылады. Геоэкология немесе ландшафтты экология ХХ ғасырдың 30-40 ж.ж. экологияда (географияда) белгілі геожүйемен шектелген адамды қоршаған ортаны сипаттау мақсатындағы ғылым түрінде қалыптасты.

    17. Агроэкология (1 сағат) Агроэкология жасанды экожүйе түсіндіріледі, онда ауыл шаруашылық өнімдерін өндіру мақсатында құрлық учаскесінің биогендік және абиогендік құрауыштар жиынтығы немесе ауыл шаруашылық іс әрекеті пайдалынады.

    18. Әлемнің экологиялық және этномәдениеттік аймақтары (1сағат) жаңа әлемдік көзқарас орнату, қазірігі заманғы ойлау, қоршаған орта мен қоғамның гармониясын орнату.

    19. Жаңа әлем елдерінің саяси картасы (1 сағат) Дүниежүзі елдерінің карталарына жаңаша үлгіде талдау жасау.

    20. Әлемнің рекреациялық географиясы (1сағат) Демалыс, рекреация және туризмнің ара қатынасы.

    21. Жаңа әлемдегі медицина географиясы (1 сағат) шет елдердегі медицинаның дамуы туралы түсінік беру.

    22. Әлем қалалары (1 сағат) Әлем елдеріндегі ірі қалалардың дамуы мен болашағы.

    23. Әлемнің антропогендік географиясы (1 сағат)Адамның шыққан тегі туралы проблема адам баласын барлық уақытта бірдей қызықтыратын сұрақ. Бұл табиғаттанудың негізгі сұрағы және оны шешудің дүние танымдылық маңызы бар. Адамның адам болуы туралы идиологиялық күрес ертеден келе жатқан көзқарас. Адамның табиғи пайда болуы туралы көзқарасты материалистік тұрғыдан ған түсіндіруге болады. 

    24. Адамзаттың ғаламдық  мәселелері (1 сағат)ХХ ғ. басында ғылымның қолдану аясының кеңейуі жаңа технологияны игеріп өнеркәсіпті елдерде өмір сүретін миллиондаған адамдардың тіршілігінің өзгеруіне және оларды жаңа экономикалық жүйеге біріктіруге алып келді. Әлемдегі елдердің ғылыми байланыстарының аясы кеңейіп, әлемдік ғылыми біртұтастық пайда болды. Осы қалыптасқан әлемдік ғылыми біртұтастық, бүкіл дүниежүзілік экономикалық бірігудің алғы бастамасы болды. Бұл үдерістің көріністерінің бірі ретінде алдыңғы қатарлы дамыған елдерде және әртүрлі континенттердегі ұлтаралық бірлестіктерде бірыңғай ұйымдастырушылық мәдениетінің түрлерімен жұмыс жүргізе бастады...


    25. Көшпенділер өркениетіндегі экологиялық мәдениет (1 сағат) қоршаған ортада экологиялық мәдениетті дамыту.

    26. Адам экологиясы (1сағат) әлем елдерінде адам экологиясына жауапкершілікпен қарау маңызды іс болып табылады.

    27. Сарамандық жұмыс №3 (1сағат) Азияның екі еліне салыстырмалы сипаттама беру.

    28. Әлемдік экономикалық бәсекелестік және Қазақстан (1 сағат) Жаңа әлемдегі дамыған ел-Қазақстан.

    29. Халықаралық ұйымдар (1сағат) Халықаралық экономикалық қатынастардың дүниежүзінің саяси картасына әсерін қарастыру, халықаралық экономикалық ұйымдармен танысу, олардың дүниежүзілік саяси – экономикалық сахнадағы маңызын бағалау.

    30. Географиялық диктант (1 сағат) сызбанұсқалар мен графиктермен кестелермен жұмыстар жүргізу.

    31. Сарамандық жұмыс №4 (1 сағат) Жоспар бойынша дүниежүзілік шаруашылық салаларына сипаттама беру.

    32. Терминологиялық диктант (1 сағат) термин сөздерге анықтама беріп, глосариймен жұмыстанады.

    33.Қорытынды (1 сағат)

     

    Күнтізбелік – тақырыптық жоспар


    №

    Сабақтың тақырыбы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кутерова Альмира Қабкеновна
    11 Қазан 2021
    1737
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жаңа әлем географиясы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жаңа әлем географиясы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    11-сыныпқа арналған «Жаңа әлем географиясы» қолданбалы курсының бағдарламасы әрбір тақырып және тарау бойынша жетік, терең қарастырып,жаңа әлем географиясы туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Курс бағдарламасы география пәні мұғалімдеріне тиімділігі мол көмекші құрал болып табылады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ



    КЕЛІСІЛДІ _____________

    Шығыс Қазақстан облысы

    білім басқармасының басшысы

    С.Жумадилова


    «___»__________ 2021 жыл

    БЕКІТІЛДІ ________________

    Шығыс Қазақстан облысы

    білім басқармасының Бесқарағай ауданы бойынша білім бөлімінің басшысы

    С. Омаргазин

    «___» ____________2021 жыл













    Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының

    Бесқарағай ауданы бойынша білім бөлімінің

    «Семияр орта мектебі» КММ

    11 сыныпқа арналған

    «Жаңа әлем географиясы»

    курс бағдарламасы

    2021-2022 оқу жылы










    Мектеп директоры Зияданов Т.К. қолы ___________

    М.О.











    Жетіжар ауылы





    «Жаңа әлем географиясы»

    қолданбалы курс бағдарламасы



    Батыс Қазақстан облыстық білім басқармасының мектепке дейінгі,

    жалпы орта,техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарының

    облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің сараптама кеңесінде қаралып,

    облыс педагогтарына таратуға ұсынылды.

    Хаттама №2 15.04.2019ж




    Құрастырушы:

    Жолмуханова Айгул Салимовна–Орал қаласы №45жалпы орта білім беретін мектебінің география пәні мұғалімі


    Искакова Ардақ Гильмановна-Орал қаласы №46жалпы орта

    білім беретін мектебінің география пәні мұғалімі




    Пікір жазғандар:

    С.К.Рамазанов-М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан мемлекеттік университеті,жаратылыстану-география факультеті, география кафедрасыныңдоценті, география ғылымдарының кандидаты.


    Л.Т.Кенжеалиева -№44мектеп-гимназиясының жоғары санатты география пәні мұғалімі




    11-сыныпқа арналған «Жаңа әлем географиясы» қолданбалы курсының бағдарламасы әрбір тақырып және тарау бойынша жетік, терең қарастырып,жаңа әлем географиясы туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Курс бағдарламасы география пәні мұғалімдеріне тиімділігі мол көмекші құрал болып табылады.








    Мазмұны:


    І. Түсінік хат ............................................................................................4


    II.Курстың құрылымы мен мазмұны......................................................6


    ІІI.Тақырыптық – күнтізбелік жоспар.....................................................9


    ІV. Сабақ жоспарлары..............................................................................11


    V. Сарамандық жұмыстар ......................................................................25


    VI. Пайдаланылған әдебиеттер ..............................................................29

































    Түсінік хат


       Оқушылардың географиялық білімдерін тереңдетуге  және    кәсіптік бағдар алу қажеттілігіне сәйкес, географиялық білімдерін жетілдіруде, баланың жеке тұлға ретінде  дамуы, өзіндік көзқарасының қалыптасуына курстың берері мол. Курс барысында оқушылардың Жердің ғаламшар ретінде дамуы және жер бетінде тіршіліктің пайда болуы ғажайыптары жайлы, жердің пайда болуының жалпы теориясы, жер қозғалысының географиялық салдары, саралану, даму қозғалысы (динамика) т.б. географиялық қабық заңдылықтары туралы, әлемнің географиялық бейнесін сипаттайтын білім мазмұны кеңейтіліп, тереңдетіледі. Жаңа әлем географиясының біртұтастығы ұстанымының жүзеге асырылуы және географияның жеке салаларының интеграциялануы, әлемдегі әлеуметтік экономика, әлем елдерінің өзекті мәселелері және саяси құбылыстарды түсінуде кеңістіктік ұстанымдарын меңгеруге мән беріледі.

    Мақсаты:

    -Географияның пәндік мүмкіндіктерін пайдаланып, оқушыларды ақпараттандырылған қоғамда өмір сүруге бағдарлау.

     -Тұлғаның өзіндік әлеуетінің дамуына ықпал етуші танымдық қабілеттерін арттыру.

    -Қазіргі өзгермелі дүниеде тұлғаның  өз бетінше шешім қабылдауына дағдыландыру.

    -Елдердің табиғат жағдайларымен табиғат ресурстарын шаруашылық тұрғыдан бағалауға.

    -Халықтардың тарихи-этнографиялық, қоғамдық және әлеуметтік, экономикалық мәселелерді оқып үйренуді қалыптастыру.

    -Оқушыларға дүниежүзі елдерінің халқын олардың салт-дәстүрлерін, дінін, мәдениетінен кеңірек оқытып үйрету.

    -Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы, табиғат ресурстары мен халықтар туралы, шаруашылығы және өның ғылыми-техникалық жағдайындағы даму беталыстары жайында түсінік беру.

    -Түрлі тақырыптық карталармен жұмыс істей білуі.

    -Сұрақтарға толық жауап беріп, тапсырмаларды ынта қоя орындауларын қадағалау.

    -Курс бойынша алған білімін ғылыми зерттеушілік жұмысқа бағыттау.

    -Географиялық мәдениеті мен білімін жетілдіруді қалыптастыру.

    -Оқушыларды еңбекке баулу, мамандыққа бағдарлау және экономикалық тәрбие беру.

    -Әдебиеттер мен қосымша көрнекіліктерді тиімді пайдалану арқылы оқушылардың жалпы қабілетін дамыту.

    Өзектілігі: Дүние жүзі елдеріне қатысты өзекті мәселелерді зерттеуде оқушылардың практикалық іс-әрекет дағдыларын дамыту.

    Мәселе: Дүние жүзі елдеріндегі аймақтық және ғаламдық  мәселелердің түпкілікті шешімін таппауы; экологиялық жағдайдың қауіпті құбылысқа айналуы; елдер арасында өзара интеграцияланған экономиканың толық дамымауы; елдердің географиялық тұрғыдан дамуы жөнінде толық ақпараттың тапшылығы.

    Бағдарланған мамандықтар:

    география, геология, биология, экология, экономика, бағалау, маркетинг.

    Пән аралық кіріктіру:Астрономия,физика,биология,химия, экология,тарих, дінтану.

    Оқыту технологиясы:СТО технологиясы, т.б.

    Көрнекілік құралдары: көрсетілімдік аспаптар мен стендер, баспа құралдары, бейнефильмдер, бейнефрагменттер, глобус, карталар, кесте, сызбалар, әдістемелік әдебиеттер.

    Бағдарламаны жүргізу формалары: Реферат, сынақ, тест, лекция.

    Бағдарламаны аяқтау формалары: Тест, сарамандық жұмыстар.

    Ғылыми болжам: Бұл бағдарлама, оқушылардың 6-11 сыныптарда жинақтаған материалдарын тереңдете оқыту арқылы алған білімдерін кеңейтіп, ойлауын, сараптама жасай білуін, өз ойын толық жеткізе білумен қатар, өмірге деген көзқарасын қалыптастырады.

    Дүние жүзі елдері географиясының ғылыми мәселелеріне талдау жасау, салыстыру, себеп-салдарын анықтау, жоба құру және болжам жасау сияқты шығармашылық іздену мен ғылыми зерттеу жұмыстарының әдістемесін меңгерген жеке тұлғаны тәрбиелеуге болар еді.

    «Жаңа әлем географиясы» курсын оқыту ұстанымдары:

    1. Ғылымилық.

    2. Байланыстылық.

    -Оқушылар теориялық білімі негізінде практикалық тапсырмаларды орындау біліктіліктерін қалыптастыру.

    -Бағалау, болжау, анықтау, сипаттау, түсіндіре білуі қажет.

    -Оқушының коммуникативтік, ақпараттық құзыреттіліктерін арттыру.

     
























    Курстың құрылымы мен мазмұны


    1.Жаңа әлем географиясына шолу (1сағат) Жалпы әлем елдеріне шолу жасалады. Аумағы мен экономикалық-географиялық құрылысына сипаттама беріледі.

    2. Жаңа әлемдегі географияның мақсат міндеттері (1сағат) дүниежүзі саяси картасының қалыптасу кезеңдерін, геосаяси проблемаларын, қазіргі кездегі әлемнің даму бағыттарын оқып-білу үдерісінде жаңа әлем географиялық білім қалыптасады.

    3 Жаңа әлем елдерінің экономикалық маркетингі (1 сағат) әлем елдерінің экономикасында маркетингтің дамуы айтылады.

    4. Әлемдік нарық (1 сағат) әлемдік нарық- шарушылықтың дамуына серпіліс береді. Ішкі нарықтың дамуын күшейтеді.

    5. Жаңа әлем елдерінің сауда - саттық географиясы (1 сағат) Сауданың дамуы. Импорт пен экспорттың қатар дамуы сыртқы экономикалық байланыстарды жақсартады.

    6. Қазақстан және әлемдік нарық (1 сағат) Еліміздің экономикалық дамуы ЖІӨ-нің үлесі, табиғи байлықтардың игерілуі, Қазақстанның әлем нарығына шығуы баяндалады.

    7. Жаңа әлемнің саяси географиясы (1 сағат) табиғи әлеуметтік-экономикалық , геоэкологиялық үдерістер мен құбылыстарды сипаттау және талдау үшін ғаламдық , аймақтық жағдайларды үйлесімді пайдалануда білімдерін меңгерту.

    8.Әлемдік көші- қон және  жұмыссыздық (1 сағат) Әлем елдеріндегі халықтың көшіп-қонуы мен жұмыссыздық туралы түсінік беріледі.

    9. Әлем елдерінің даму моделі (2 сағат) Жаңа әлем елдерінің шаруашылық жүйесін, халықаралық байланысын оқып-білу барысында оқушылардың білімін одан әрі тереңдету. Азияның дамушы елдерінің әлеуметтік-экономикалық даму модельдерін жасау.

    10. Азияның дамушы елдерінің әлеуметтік экономикалық даму модельдері (1 сағат)

    11. Көлеңкелі экономика (1 сағат) көлеңкелі экономика туралы сипаттама берледі.

    12. Сарамандық жұмыс №1 (1сағат)Жаңа әлем елдерінің саяси географиялық жағдайын бағалауға, геосаяси және геоэкономикалық жағдайдың оң және теріс жақтарын анықтауға, уақыт бойынша геосаяси жағдайындағы өзгерістерді белгілеуге, даму тенденцияларын табуға үйрету.

    13. Әлемдік туризм географиясы (1 сағат) Туризм географиясының ғылым ретінде дамуының тарихы ертеден басталады. Оның тарихы да өзге ғылымдар сияқты фактілермен, оқиғалармен, есімдермен бай. Ол ХІХ ғасырдың аяғында пайда болып, осы қалпында қалыптасты. Қоғамдық қарым-қатынас пен техника және технологияның қарқынды даму кезеңінде – XX ғасырдың екінші жартысында туризм гүлдене дами түсті. Бүгін де туризм ірі капиталдарды, негізгі қаражаттарды және еңбек ресурсының ауқымды бөлігін іске қосқан, әлемдік валдық өнімнің 11 пайызына дейін орын алып отырған ірі әлемдік сала. 

    14.Туризм  маркетингі (1 сағат) Туристік маркетинг туризм аясындағы жеке меншік және мемлекеттік саясат, туристік мекеме қызметінің жүйелі өзгерістері мен координациясы. Бүндай өзгерістердің мақсаты - табыс түсіру мүмкіндіктерін ескере отырып, белгілі бір топ тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру болып табылады.

    15. Сарамандық жұмыс №2 (1сағат) Әлем елдерінің табиғи ресурстар түрлерімен ресурстық қамтамасыз етілуін анықтау.

    16. Геоэкология негіздері (1 сағат) Геоэкология – экологиялық заңдылықтардың географиялық құбылыстарда қолданылуына негізделген география мен экологияның пән аралық байланысы ретінде қарастырылады. Геоэкология немесе ландшафтты экология ХХ ғасырдың 30-40 ж.ж. экологияда (географияда) белгілі геожүйемен шектелген адамды қоршаған ортаны сипаттау мақсатындағы ғылым түрінде қалыптасты.

    17. Агроэкология (1 сағат) Агроэкология жасанды экожүйе түсіндіріледі, онда ауыл шаруашылық өнімдерін өндіру мақсатында құрлық учаскесінің биогендік және абиогендік құрауыштар жиынтығы немесе ауыл шаруашылық іс әрекеті пайдалынады.

    18. Әлемнің экологиялық және этномәдениеттік аймақтары (1сағат) жаңа әлемдік көзқарас орнату, қазірігі заманғы ойлау, қоршаған орта мен қоғамның гармониясын орнату.

    19. Жаңа әлем елдерінің саяси картасы (1 сағат) Дүниежүзі елдерінің карталарына жаңаша үлгіде талдау жасау.

    20. Әлемнің рекреациялық географиясы (1сағат) Демалыс, рекреация және туризмнің ара қатынасы.

    21. Жаңа әлемдегі медицина географиясы (1 сағат) шет елдердегі медицинаның дамуы туралы түсінік беру.

    22. Әлем қалалары (1 сағат) Әлем елдеріндегі ірі қалалардың дамуы мен болашағы.

    23. Әлемнің антропогендік географиясы (1 сағат)Адамның шыққан тегі туралы проблема адам баласын барлық уақытта бірдей қызықтыратын сұрақ. Бұл табиғаттанудың негізгі сұрағы және оны шешудің дүние танымдылық маңызы бар. Адамның адам болуы туралы идиологиялық күрес ертеден келе жатқан көзқарас. Адамның табиғи пайда болуы туралы көзқарасты материалистік тұрғыдан ған түсіндіруге болады. 

    24. Адамзаттың ғаламдық  мәселелері (1 сағат)ХХ ғ. басында ғылымның қолдану аясының кеңейуі жаңа технологияны игеріп өнеркәсіпті елдерде өмір сүретін миллиондаған адамдардың тіршілігінің өзгеруіне және оларды жаңа экономикалық жүйеге біріктіруге алып келді. Әлемдегі елдердің ғылыми байланыстарының аясы кеңейіп, әлемдік ғылыми біртұтастық пайда болды. Осы қалыптасқан әлемдік ғылыми біртұтастық, бүкіл дүниежүзілік экономикалық бірігудің алғы бастамасы болды. Бұл үдерістің көріністерінің бірі ретінде алдыңғы қатарлы дамыған елдерде және әртүрлі континенттердегі ұлтаралық бірлестіктерде бірыңғай ұйымдастырушылық мәдениетінің түрлерімен жұмыс жүргізе бастады...


    25. Көшпенділер өркениетіндегі экологиялық мәдениет (1 сағат) қоршаған ортада экологиялық мәдениетті дамыту.

    26. Адам экологиясы (1сағат) әлем елдерінде адам экологиясына жауапкершілікпен қарау маңызды іс болып табылады.

    27. Сарамандық жұмыс №3 (1сағат) Азияның екі еліне салыстырмалы сипаттама беру.

    28. Әлемдік экономикалық бәсекелестік және Қазақстан (1 сағат) Жаңа әлемдегі дамыған ел-Қазақстан.

    29. Халықаралық ұйымдар (1сағат) Халықаралық экономикалық қатынастардың дүниежүзінің саяси картасына әсерін қарастыру, халықаралық экономикалық ұйымдармен танысу, олардың дүниежүзілік саяси – экономикалық сахнадағы маңызын бағалау.

    30. Географиялық диктант (1 сағат) сызбанұсқалар мен графиктермен кестелермен жұмыстар жүргізу.

    31. Сарамандық жұмыс №4 (1 сағат) Жоспар бойынша дүниежүзілік шаруашылық салаларына сипаттама беру.

    32. Терминологиялық диктант (1 сағат) термин сөздерге анықтама беріп, глосариймен жұмыстанады.

    33.Қорытынды (1 сағат)

     

    Күнтізбелік – тақырыптық жоспар


    №

    Сабақтың тақырыбы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Басқа 11 сынып
    11.10.2021
    1737
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кутерова Альмира Қабкеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации