Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: «Жаратылыстану»
Тақырыбы: «Жанға дауа дәрумендер»
Мақсаты: Балаларға дәрумен сөзінің ұғымымен таныстыру; дәрумен тек дәрі ғана емес, көкеніс және жеміс түрінде болатының түсіндіру; балалармен жемістерден салат дайындап, Монтессори педагогикалық жүйесінің талаптарына сай іскерлік жұмыс атқару; жемістердің атын орыс тілінде таныстыру; балаларды ұқыптылыққа, шыдамдылыққа тәрбиелеу; балалардың тәжірибе жасауға қызығушылығын арттыру;жаман мен жақсы , тазалық туралы пікірлерін айтып жеткізуге, денсаулығына жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу;
Билингвалды сыңары.
Дәрумендер-витамины, алма-яблоко, жеміс-фрукты.
Қолданылатын инновациялық технологиялар: жемістерден салат жасау Монтессори жүйесіне бағына отырып; логикалық ойын-триз; санына байланысты жемістерді орналастыр;
|
Ұйымдатыру кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Баланың қызметі |
|
Мотивациялаушы қозғаушы |
Тәрбиеші балаларды музыка залына алып кіреді.Музыка залында кілем үстінде қолында «кола» сусыны бар, ауызында мұз кәмпиті бар Жалқаубек жатады. Тәрбиеші: -Балалар мынау кім жатқан? Жалқаубек: -Менғой, күнге қыздырынып жатқам... Тәрбиеші: -Жалқаубек қой, қазір күздің соңғы айы жер сыз, тұр, суық тиеді. Жалқаубек: -Жатқаным дұрыс болмады, тұрайын. Тәрбиеші: -Балалар мынау Жалқаубектің жеген тағамының түрін қараңдар. Осы тағамдарды қолданған дұрыспа? Тәрбиеші: -Сонда не жеу керек балалар? Оның бәрін қалай атайды? Тәрбиеші: -Дұрыс айтасыңдар балалар бүгінгі оқу қызметімізді дәрумендермен танысуға арнайтын боламыз. Жалқаубек сенімен әңгімелесеміз деп,қонақтармен сәлемдесуді ұмыт қалдырып бара жатырмыз. Сәлемдесу Айтқан сөзді ұғатын, Жақсыны қабыл қылатын. Біз бақшаның баласы, Күлімдеп қарсы алатын. Сіздерді қатты сыйлаймыз, Сіздерді жақсы көреміз. Сіздерге бүгін әдемі , Оқу қызметін сыйлаймыз. Сәлеметсіздерме, здраствуйте, гудмонен титче |
-Жоқ, кола ішуге болмайды, чупа-чупсты көп соруға болмайды. Тістті ауыртады. Көкеністер, жемістер, сүтті тағамдарды. -Дәрумендер. Айтқан сөзді ұғатын, Жақсыны қабыл қылатын. Біз бақшаның баласы, Күлімдеп қарсы алатын. Сіздерді қатты сыйлаймыз, Сіздерді жақсы көреміз. Сіздерге бүгін әдемі , Оқу қызметін сыйлаймыз. Сәлеметсіздерме, здраствуйте, гудмонен титче |
|
Ұйымдастырушы ізденістік |
Балалар бізден бұрын келген Жалқаубектен жөн сұрайық, не істеп жүр екен? Жалқаубек: -Мен күннен күнге дәу болып бара жатырмын, мектепте мені мазақ етеді. (жылап) Тәрбиеші: -Біз саған көмектесеміз, саған пайдалы дәрумендер туралы айтып береміз. Тәрбиеші: -Балалар дәрумендер тек қане дәрі күйінде емес, жеміс, көкеніс күйінде кездеседі екен. Оларды көптеп пайдалану біздің бойымызды, ойымызды, әдемі болып өсуімізді, сүйегіміздің қисаймай жетілуіне көмектеседі. 1.Бізге балабақшада бейсенбі күні балық тағамын береді-оның ішінде терімізді жұмсартып, сүйегімізді қатайтатын Омега қышқылы деген дәрумен топтамасы бар екен. 2 Ал түскі ас кезінде үнемі салат, тосап сусының береді-ол біздің ішек құрылысымыздың дұрыс жұмыс атқаруына көмектеседі екен. 3 Ал күнде жейтін ет тағамдары біздің ағзамызды ақуызбен қамтамасыз етіп, бізді шаршамай ойнауымызға көметеседі екен. 4 Ал таңертеңгі жейтін нан мен май «Д» дәруменіне бай «Д» дәрумені күннің көзіндеде болады. -Балалар Жалқаубектің жеп жүрген тағамдарының қаншалықты зиянды екенін айтып беріңдерші. Енді балалар мен сендерді дүкенге жұмсағым келіп тұр.Дүкеннен біреуін сүт тағамдарын, біреуін ұн тағамдарын, ал біреуін ет тағамдарын сатып аласыңдар. Дидактикалық сюжетті ойын. Шарты: Сатушыдан үш сатып алушы тағамдарды кезекке тұрып сатып алады.Сатушы оларға тағамды өз қолымен сатып алуға рұқсат береді. Сатып алынған тағамдарды басқа үш бала мальбертке сүт тағамдарын, бір бала ет тағамдарын, үшінші бала ұн тағамдарын жапсырады. Тәрбиеші: -Жалқаубек осыншама пайдалы тағам тұрғанда сен зиянды тағамдарды пайдалануды қой. Логикалық ойын-триз. Шарты:санына байланысты жемістерді орналастыр; Саусақ жаттығуы. Бүгін салат жасаймыз, Оған жеміс қосамыз. Бірінші-кивиден, Екінші-алмадан. Үшінші-бананнан, Төртінші-құрмадан. Ал бесінші-йогурттен. Салат жасау. «Жемістер мерекесі» Шарты: балалар тәрелкеге кивиден, алмадан, бананнан аздаған салып, соус ретінде йогурт тамызу қажет. Тәрбиеші: -Балалар салат жасадық, дүкен араладық. Енді сергіп алсақ болады. Сергіту жаттығуы. «Дәрумендер» Өссін десе тез бойын, Дәруменді пайдалан. Күн нұрына қолыңды, Мойнынды соз қайтала. Керіктерше аяқты, Көтерейік бәріміз. Сонда сау боп өсеміз, Сонда дәу боп кетеміз! Тәрбиеші: -Балалар сендер бүгін дәрумен туралы көп нәрсені Жалқаубекпен бірге үйреңдіңдер. Билингвалды сыңары. Дәрумендер-витамины, алма-яблоко, жеміс-фрукты. Енді біз Жалқаубекке күнде есіне салып тұрсын деп, кітап сыйлайық. Оны бірге жасайық. |
1Бала:Кола ішсең тоқтамай, кебеді қарның аямай. 2 Бала:Мұз кәмпит сорсаң үнемі, Түседі тісін күндегі. Сатушыдан үш сатып алушы тағамдарды кезекке тұрып сатып алады.Сатушы оларға тағамды өз қолымен сатып алуға рұқсат береді. Сатып алынған тағамдарды басқа үш бала мальбертке сүт тағамдарын, бір бала ет тағамдарын, үшінші бала ұн тағамдарын жапсырады. Саусақ жаттығуы. Бүгін салат жасаймыз, Оған жеміс қосамыз. Бірінші-кивиден, Екінші-алмадан. Үшінші-бананнан, Төртінші-құрмадан. Ал бесінші-йогурттен. Салат жасау. «Жемістер мерекесі» Шарты балалар тәрелкеге кивиден, алмадан, бананнан аздаған бөлшек салып, соус ретінде йогурт тамызу қажет. Сергіту жаттығуы. «Дәрумендер» Өссін десе тез бойын, Дәруменді пайдалан. Күн нұрына қолыңды, Мойнынды соз қайтала. Керіктерше аяқты, Көтерейік бәріміз. Сонда сау боп өсеміз, Сонда дәу боп кетеміз! |
|
Рефлексивті түзетушілік |
Балалар кітапты жасамас бұрын не көргенімізді еске түсірейік. -Олай болса дәрумен туралы сурет жапсырайық. -Енді жаттығу жасап атқан суретті жапсырайық. Олай болса жеміс салатының суретін жапсырайық. -Балалар жарадыңдар, енді осы кітабімізді Жалқаубекке сыйлайық. Ал сендердің тәртіптерін, алғырлықтарын үшін мен сендерге мандарин жемісін сыйлаймын. |
1.Біз дәрумендер туралы білуге келдік. 2.Жаттығу жасадық 3. Жеміс салатын жасадық. |
Күтілетін нәтиже:
Балалар дәрумендерді неден өңдіруге болатының біледі;
Жемістерден салат дайындауды игерді; Лэпбук кітабін дайындауды үйренеді;
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жанға дауа дәрумендер»
«Жанға дауа дәрумендер»
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: «Жаратылыстану»
Тақырыбы: «Жанға дауа дәрумендер»
Мақсаты: Балаларға дәрумен сөзінің ұғымымен таныстыру; дәрумен тек дәрі ғана емес, көкеніс және жеміс түрінде болатының түсіндіру; балалармен жемістерден салат дайындап, Монтессори педагогикалық жүйесінің талаптарына сай іскерлік жұмыс атқару; жемістердің атын орыс тілінде таныстыру; балаларды ұқыптылыққа, шыдамдылыққа тәрбиелеу; балалардың тәжірибе жасауға қызығушылығын арттыру;жаман мен жақсы , тазалық туралы пікірлерін айтып жеткізуге, денсаулығына жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу;
Билингвалды сыңары.
Дәрумендер-витамины, алма-яблоко, жеміс-фрукты.
Қолданылатын инновациялық технологиялар: жемістерден салат жасау Монтессори жүйесіне бағына отырып; логикалық ойын-триз; санына байланысты жемістерді орналастыр;
|
Ұйымдатыру кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Баланың қызметі |
|
Мотивациялаушы қозғаушы |
Тәрбиеші балаларды музыка залына алып кіреді.Музыка залында кілем үстінде қолында «кола» сусыны бар, ауызында мұз кәмпиті бар Жалқаубек жатады. Тәрбиеші: -Балалар мынау кім жатқан? Жалқаубек: -Менғой, күнге қыздырынып жатқам... Тәрбиеші: -Жалқаубек қой, қазір күздің соңғы айы жер сыз, тұр, суық тиеді. Жалқаубек: -Жатқаным дұрыс болмады, тұрайын. Тәрбиеші: -Балалар мынау Жалқаубектің жеген тағамының түрін қараңдар. Осы тағамдарды қолданған дұрыспа? Тәрбиеші: -Сонда не жеу керек балалар? Оның бәрін қалай атайды? Тәрбиеші: -Дұрыс айтасыңдар балалар бүгінгі оқу қызметімізді дәрумендермен танысуға арнайтын боламыз. Жалқаубек сенімен әңгімелесеміз деп,қонақтармен сәлемдесуді ұмыт қалдырып бара жатырмыз. Сәлемдесу Айтқан сөзді ұғатын, Жақсыны қабыл қылатын. Біз бақшаның баласы, Күлімдеп қарсы алатын. Сіздерді қатты сыйлаймыз, Сіздерді жақсы көреміз. Сіздерге бүгін әдемі , Оқу қызметін сыйлаймыз. Сәлеметсіздерме, здраствуйте, гудмонен титче |
-Жоқ, кола ішуге болмайды, чупа-чупсты көп соруға болмайды. Тістті ауыртады. Көкеністер, жемістер, сүтті тағамдарды. -Дәрумендер. Айтқан сөзді ұғатын, Жақсыны қабыл қылатын. Біз бақшаның баласы, Күлімдеп қарсы алатын. Сіздерді қатты сыйлаймыз, Сіздерді жақсы көреміз. Сіздерге бүгін әдемі , Оқу қызметін сыйлаймыз. Сәлеметсіздерме, здраствуйте, гудмонен титче |
|
Ұйымдастырушы ізденістік |
Балалар бізден бұрын келген Жалқаубектен жөн сұрайық, не істеп жүр екен? Жалқаубек: -Мен күннен күнге дәу болып бара жатырмын, мектепте мені мазақ етеді. (жылап) Тәрбиеші: -Біз саған көмектесеміз, саған пайдалы дәрумендер туралы айтып береміз. Тәрбиеші: -Балалар дәрумендер тек қане дәрі күйінде емес, жеміс, көкеніс күйінде кездеседі екен. Оларды көптеп пайдалану біздің бойымызды, ойымызды, әдемі болып өсуімізді, сүйегіміздің қисаймай жетілуіне көмектеседі. 1.Бізге балабақшада бейсенбі күні балық тағамын береді-оның ішінде терімізді жұмсартып, сүйегімізді қатайтатын Омега қышқылы деген дәрумен топтамасы бар екен. 2 Ал түскі ас кезінде үнемі салат, тосап сусының береді-ол біздің ішек құрылысымыздың дұрыс жұмыс атқаруына көмектеседі екен. 3 Ал күнде жейтін ет тағамдары біздің ағзамызды ақуызбен қамтамасыз етіп, бізді шаршамай ойнауымызға көметеседі екен. 4 Ал таңертеңгі жейтін нан мен май «Д» дәруменіне бай «Д» дәрумені күннің көзіндеде болады. -Балалар Жалқаубектің жеп жүрген тағамдарының қаншалықты зиянды екенін айтып беріңдерші. Енді балалар мен сендерді дүкенге жұмсағым келіп тұр.Дүкеннен біреуін сүт тағамдарын, біреуін ұн тағамдарын, ал біреуін ет тағамдарын сатып аласыңдар. Дидактикалық сюжетті ойын. Шарты: Сатушыдан үш сатып алушы тағамдарды кезекке тұрып сатып алады.Сатушы оларға тағамды өз қолымен сатып алуға рұқсат береді. Сатып алынған тағамдарды басқа үш бала мальбертке сүт тағамдарын, бір бала ет тағамдарын, үшінші бала ұн тағамдарын жапсырады. Тәрбиеші: -Жалқаубек осыншама пайдалы тағам тұрғанда сен зиянды тағамдарды пайдалануды қой. Логикалық ойын-триз. Шарты:санына байланысты жемістерді орналастыр; Саусақ жаттығуы. Бүгін салат жасаймыз, Оған жеміс қосамыз. Бірінші-кивиден, Екінші-алмадан. Үшінші-бананнан, Төртінші-құрмадан. Ал бесінші-йогурттен. Салат жасау. «Жемістер мерекесі» Шарты: балалар тәрелкеге кивиден, алмадан, бананнан аздаған салып, соус ретінде йогурт тамызу қажет. Тәрбиеші: -Балалар салат жасадық, дүкен араладық. Енді сергіп алсақ болады. Сергіту жаттығуы. «Дәрумендер» Өссін десе тез бойын, Дәруменді пайдалан. Күн нұрына қолыңды, Мойнынды соз қайтала. Керіктерше аяқты, Көтерейік бәріміз. Сонда сау боп өсеміз, Сонда дәу боп кетеміз! Тәрбиеші: -Балалар сендер бүгін дәрумен туралы көп нәрсені Жалқаубекпен бірге үйреңдіңдер. Билингвалды сыңары. Дәрумендер-витамины, алма-яблоко, жеміс-фрукты. Енді біз Жалқаубекке күнде есіне салып тұрсын деп, кітап сыйлайық. Оны бірге жасайық. |
1Бала:Кола ішсең тоқтамай, кебеді қарның аямай. 2 Бала:Мұз кәмпит сорсаң үнемі, Түседі тісін күндегі. Сатушыдан үш сатып алушы тағамдарды кезекке тұрып сатып алады.Сатушы оларға тағамды өз қолымен сатып алуға рұқсат береді. Сатып алынған тағамдарды басқа үш бала мальбертке сүт тағамдарын, бір бала ет тағамдарын, үшінші бала ұн тағамдарын жапсырады. Саусақ жаттығуы. Бүгін салат жасаймыз, Оған жеміс қосамыз. Бірінші-кивиден, Екінші-алмадан. Үшінші-бананнан, Төртінші-құрмадан. Ал бесінші-йогурттен. Салат жасау. «Жемістер мерекесі» Шарты балалар тәрелкеге кивиден, алмадан, бананнан аздаған бөлшек салып, соус ретінде йогурт тамызу қажет. Сергіту жаттығуы. «Дәрумендер» Өссін десе тез бойын, Дәруменді пайдалан. Күн нұрына қолыңды, Мойнынды соз қайтала. Керіктерше аяқты, Көтерейік бәріміз. Сонда сау боп өсеміз, Сонда дәу боп кетеміз! |
|
Рефлексивті түзетушілік |
Балалар кітапты жасамас бұрын не көргенімізді еске түсірейік. -Олай болса дәрумен туралы сурет жапсырайық. -Енді жаттығу жасап атқан суретті жапсырайық. Олай болса жеміс салатының суретін жапсырайық. -Балалар жарадыңдар, енді осы кітабімізді Жалқаубекке сыйлайық. Ал сендердің тәртіптерін, алғырлықтарын үшін мен сендерге мандарин жемісін сыйлаймын. |
1.Біз дәрумендер туралы білуге келдік. 2.Жаттығу жасадық 3. Жеміс салатын жасадық. |
Күтілетін нәтиже:
Балалар дәрумендерді неден өңдіруге болатының біледі;
Жемістерден салат дайындауды игерді; Лэпбук кітабін дайындауды үйренеді;
шағым қалдыра аласыз













