Жаңа экономикалық саясат 1921-1922 жж. 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаңа экономикалық саясат 1921-1922 жж. 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Жаңа экономикалық саясат. 1921-1925жж.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

1 М. Әуезов атындағы жббм

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу

Педагогтің аты-жөні:

Тұрабай Құралай

Күні:

11.12.2024

Сынып: 8

Қатысушылар саны: 24

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

ҚазақстандағыЖаңа экономикалық саясат (1921-1925 жылдар).

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

8.4.1.1 деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау

Сабақтың мақсаты

Барлығы: ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдайды;

Көпшілігі: деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді біледі

Кейбірі: деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді айта алады

Құндылықтар

Жаңашылдық, жасампаздық және патриотизм

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Сәлемдесу. Сыныпқа жағымды ахуал орнату.

Сыныпты үш топқа бөлу. (Түстер арқылы)

Үй тапсырмасын сұрау.


«Тұлғалардан сұрақ» әдісі арқылы қайталау тапсырмаларын ұсынамын.

  1. Автономия дегеніміз не?

  2. В.И.Ленин Қазревкомды құру туралы шешімге қай жылы қол қойды?

  3. Қазревкомның қандай мәселелерімен айналысты?

  4. Қазақ АКСР-нің астаналары болған қалалар қандай?

  5. Қай жылдан бастап республика Қазақ АКСР деп атала бастады?

  6. «Әскери комунизм» саясаттының мақсаты?

  7. Қазақ АКСР Конститутциясы қай жылы, қай қалада бекітілді?



Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


мадақтау

Түрлі – түсті қағаздар








Суреттер

Жаңа білім




Ой қозғау: «Барлық артық өнім мемлекетке. Жекеменшікке бір тиын да берілмесін» деген ұран жазылған тарихи суретті шығарып, сұрақтар қойыңыз: Барлық өнімді мемлекетке өткізу қандай жағдайға алып келуі мүмкін? Артық өнімді мемлекет қорына өткізу туралы бастаманы шаруалар қалай қабылдады?

Оқушылар бұл тапсырманы орындай отырып, сабақ тақырыбын ашады.


Топтық жұмыс. «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі арқылы Оқушылар кестенің сәйкес бөлігін толтырады:

1) Әскери коммунизм саясатының/ Жаңа экономикалық саясаттың енгізілу себептері

2) Барысы (шаралар)

3) Зардаптары / нәтижесі

Мәтінді оқып, кестені толтырады:


Себебі

Барысы (шаралар)

Салдары/ нәтижесі

Әскери коммунизм саясаты




ЖЭС




Оқушылар әскери коммунизм саясатының зардаптарын талқылауда шаруалар көтерілістері туралы ақпарат берген соң сұрақ қою: Кеңес билігі шаруалар толқуларын алдын ала біліп, оны болдырмаудың іс-шараларын қолдана алар ма еді?


Жұптық жұмыс. Сәйкестендіру.

Коммуна


Әскери коммунизм


Национализация


Азық – түлік салғырты


Шаруашылық есеп


Жер – су реформасы



https://wordwall.net/ru/myactivities


Жеке жұмыс. Оқушылар жер су реформасын жүргізілген аймақтарын белгілеу.

Картамен жұмыс.


Кестемен жұмыс.

Суреттен негізгі идеяны анықтайды



Сабақтың тақырыбы және мақсаттарымен танысады .

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.


Әскери коммунизм саясатының/ ЖЭС себеп-салдарларын талдайды.

Әскери коммунизм саясатының/ ЖЭСнәтижесіне қатысты үш дәлел ұсынады





Дескрипторлар:

Әскери коммунизм саясатының ерекшелігін атайды;

ЖЭС-тың ерекшелігін түсіндіреді;

Экономикалық саясаттың ұқсастығын көрсетеді.



















Дискриптор: Жер су реформасын жүргізілген аймақтарын белгілейді.








ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






«Бас бармақ»

























Оқушылар өз-ара бағалау жүргізеді



«Жұлдызшалар»






Суреттер










Бекіту






Сабақты қорытындылау. Сандар сөйлейді.

Схема 1

Бағалау.

Үйге тапсырма: Қазақстандағы Жаңа экономикалық саясат (1921-1925 жылдар).

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс


Рисунок 1

Жалаушалар әдісі арқылы кері байланыс.

Оқушыларға сабақтың барысында орын алған жағымды сәтті, яғни, тапсырманы орындауда болған жағдайды және келесі сабақта олардың жұмыстарын жақсарта түсуге керек болатын бір әрекетті атау ұсынылады.


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


«Қазақстан тарихы» оқулығы

Хрестоматия

А4, конспект





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2024
252
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі