Күні: 24.01.2023 жыл
Өткен орны:О.Жандосов атындағы орта мектеп интернаты» КММ
Тақырыбы: «Жаңа форматтағы мұғалім»
Коучтың аты-жөні: Кошакаева Айгүл Әлмішқызы
Коучингсабағының жоспары
|
Тақырыбы |
«Жаңа форматтағы мұғалім» |
|
Өткізген мерзімі,уақыты |
24.01.2023 жыл 40 минут |
|
Мақсаты |
Құзыреттілік ұғымын ашу, оның біздің жылдам өзгеретін әлемде қажеттілігін көрсету. Өзін-өзі тиімді реттеу тәсілдерінің ауқымын кеңейту. Мұғалімнің кәсіби шеберлігінің өсу құрылымын анықтау және оларды шешудің мүмкін жолдарын белгілеу; |
|
Күтілетін нәтиже |
«Жаңа форматтағы мұғалім» әдіс-тәсілдерін өз тәжірибесіне жинақтайды. |
|
Ресурстар |
Маркер, парақтар, стикерлер, бейнежазбалар |
|
Уақыты |
Коучинг сессияның өтілу кезеңдері |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімнің (тыңдаушының) іс-әрекеті |
Қолданылған құралдар |
|
3 минут |
Ұйымда-стыру |
Сәлемдесу. -Армысыздар,
құрметті әріптестер!. Бүгінгі коучинг сабағыма қатысқандарыңыз мен
үшін үлкен құрмет!Қош келдіңіздер! Мен осы коучинг
сабағымды: |
Назарын коучқа аударады. Сәлемдеседі. |
|
|
5 минут |
Психология-лық ахуал |
Танысу. «Сағат ойынын» ойнауға шақырамын -Құрметті әріптестер,осы сағат ойыны не үшін ? көрсетілген уақыттың қайсысында жұмыс істеу қабілетіңіз артады.Яғни, ктп,қмж жазасыз,көрнекілік жасайсыз. Стикерге жазып,келіп жабыстырыңыз |
Өз ойларын айтады Стикерлерді жабыстырады |
Слайд№1 Стикер,сағат |
|
3 минут |
Топтастыру |
Топқа бірігу. 1.Амандасу,тілек айту. 2.Құшақтау 3.Сұрақ:«Шебер-Мастер» әдісіне әріптер таңдайсыздар Шебер ұстаз кім? Слайд№2 оқып түсіндіру |
Тілек айтады,құшақтайды. Себеттегі әріптерді алады. Сұрақтар беру |
маркер, әріптер,себет Слайд№2 |
|
5 минут |
|
Бейнекөрініс: «Төрт балауыз» Төртінші балауыз туралы коучинг соңында білетін боласыздар. -Бейнекөріністе бала жылады,біз ұстаздар баланы жылатпау үшін не істеуіміз керек? -Шыныменде сабақта баланың жан дүниесін түсінуге тырысасыз ба? -Көңіл- күйі жоқ баланың жанына келіп,неге көңіл- күйің жоқ деп сұрайсыз ба? |
Сұрақтар беру |
Бейнекөрініс |
|
7 минут |
Топтық жұмыс |
Постер қорғау. «Коллаж әңгіме» әдісі бойынша «Жаңа формат мұғалімі» қандай болуы керек.Қандай ой келеді,жазыңыздар. |
Ұйымдасу,топтық жұмыс жасау. Қорғайды. Шеберлер,сарапшылар өз пікірін білдіреді |
Маркер,плакат |
|
3 минут |
«Психологиялық тест» |
Миға шабуыл. Мұғалімдерге «Психологиялық тест» ретінде слайдтағы сурет бойынша не көргендігі жайлы баяндау. Барлығынан сұрап шығу және жауабын көрсету |
Топтағы әрбір қатысушы тақырыпты толғанып, өз ой-пікірлерін айтады. |
Интерактивті тақта, презентация |
|
5 минут |
Жағдаятты анықтау |
Мұғалімдерге түрлі жағдаяттардан шығу беріледі,топпен жұмыс |
Мұғалімдер жағдаятты шешеді |
Сұрақ-жауап |
|
5 минут |
Сергіту сәті |
Мұғалімдердің сүйікті сөз тіркестерін білесіз бе? Сұрақ: -Сіздер бұл сергіту сәтінен не түсіндіңіздер? бар деп ойлайсыздар? Осы әдеттер арылуымыз керек! |
Мұғалімдер бейнежазбадан көргендері туралы өз пікірлерімен бөліседі. |
Презентация |
|
Сіз мұғалімсіз бе? 13 нұсқа |
Видеода жазылған ойларды қорытып, ой бөліседі. |
видео |
||
|
2 минут |
Кері байланыс. |
Бейнекөрініс: «Төрт балауыз» Жаңағы төрт балауыз жанып кете ма? Болжамдарыңыз қандай? -Сіз бүгінгі коучингтан не алдыңыз?Өз ойларыңызды жазыңыздар «Үміт шамы» керібайланыстарын ілу |
Кері байланыс парағы балауызға сұрақтарына жауап ретінде өз пікірлерін жазады. Коуч өз пікірін білдіреді |
Сурет, слайд. |
|
2 минут |
Рефлексия. |
Өз пікірлері айту.Шапалақтау |
Сауалнама |
|
|
|
Сілтеме |
Деңгейлік бағдарлама, мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|
МАН |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаңа форматтағы мұғалім
Жаңа форматтағы мұғалім
Күні: 24.01.2023 жыл
Өткен орны:О.Жандосов атындағы орта мектеп интернаты» КММ
Тақырыбы: «Жаңа форматтағы мұғалім»
Коучтың аты-жөні: Кошакаева Айгүл Әлмішқызы
Коучингсабағының жоспары
|
Тақырыбы |
«Жаңа форматтағы мұғалім» |
|
Өткізген мерзімі,уақыты |
24.01.2023 жыл 40 минут |
|
Мақсаты |
Құзыреттілік ұғымын ашу, оның біздің жылдам өзгеретін әлемде қажеттілігін көрсету. Өзін-өзі тиімді реттеу тәсілдерінің ауқымын кеңейту. Мұғалімнің кәсіби шеберлігінің өсу құрылымын анықтау және оларды шешудің мүмкін жолдарын белгілеу; |
|
Күтілетін нәтиже |
«Жаңа форматтағы мұғалім» әдіс-тәсілдерін өз тәжірибесіне жинақтайды. |
|
Ресурстар |
Маркер, парақтар, стикерлер, бейнежазбалар |
|
Уақыты |
Коучинг сессияның өтілу кезеңдері |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімнің (тыңдаушының) іс-әрекеті |
Қолданылған құралдар |
|
3 минут |
Ұйымда-стыру |
Сәлемдесу. -Армысыздар,
құрметті әріптестер!. Бүгінгі коучинг сабағыма қатысқандарыңыз мен
үшін үлкен құрмет!Қош келдіңіздер! Мен осы коучинг
сабағымды: |
Назарын коучқа аударады. Сәлемдеседі. |
|
|
5 минут |
Психология-лық ахуал |
Танысу. «Сағат ойынын» ойнауға шақырамын -Құрметті әріптестер,осы сағат ойыны не үшін ? көрсетілген уақыттың қайсысында жұмыс істеу қабілетіңіз артады.Яғни, ктп,қмж жазасыз,көрнекілік жасайсыз. Стикерге жазып,келіп жабыстырыңыз |
Өз ойларын айтады Стикерлерді жабыстырады |
Слайд№1 Стикер,сағат |
|
3 минут |
Топтастыру |
Топқа бірігу. 1.Амандасу,тілек айту. 2.Құшақтау 3.Сұрақ:«Шебер-Мастер» әдісіне әріптер таңдайсыздар Шебер ұстаз кім? Слайд№2 оқып түсіндіру |
Тілек айтады,құшақтайды. Себеттегі әріптерді алады. Сұрақтар беру |
маркер, әріптер,себет Слайд№2 |
|
5 минут |
|
Бейнекөрініс: «Төрт балауыз» Төртінші балауыз туралы коучинг соңында білетін боласыздар. -Бейнекөріністе бала жылады,біз ұстаздар баланы жылатпау үшін не істеуіміз керек? -Шыныменде сабақта баланың жан дүниесін түсінуге тырысасыз ба? -Көңіл- күйі жоқ баланың жанына келіп,неге көңіл- күйің жоқ деп сұрайсыз ба? |
Сұрақтар беру |
Бейнекөрініс |
|
7 минут |
Топтық жұмыс |
Постер қорғау. «Коллаж әңгіме» әдісі бойынша «Жаңа формат мұғалімі» қандай болуы керек.Қандай ой келеді,жазыңыздар. |
Ұйымдасу,топтық жұмыс жасау. Қорғайды. Шеберлер,сарапшылар өз пікірін білдіреді |
Маркер,плакат |
|
3 минут |
«Психологиялық тест» |
Миға шабуыл. Мұғалімдерге «Психологиялық тест» ретінде слайдтағы сурет бойынша не көргендігі жайлы баяндау. Барлығынан сұрап шығу және жауабын көрсету |
Топтағы әрбір қатысушы тақырыпты толғанып, өз ой-пікірлерін айтады. |
Интерактивті тақта, презентация |
|
5 минут |
Жағдаятты анықтау |
Мұғалімдерге түрлі жағдаяттардан шығу беріледі,топпен жұмыс |
Мұғалімдер жағдаятты шешеді |
Сұрақ-жауап |
|
5 минут |
Сергіту сәті |
Мұғалімдердің сүйікті сөз тіркестерін білесіз бе? Сұрақ: -Сіздер бұл сергіту сәтінен не түсіндіңіздер? бар деп ойлайсыздар? Осы әдеттер арылуымыз керек! |
Мұғалімдер бейнежазбадан көргендері туралы өз пікірлерімен бөліседі. |
Презентация |
|
Сіз мұғалімсіз бе? 13 нұсқа |
Видеода жазылған ойларды қорытып, ой бөліседі. |
видео |
||
|
2 минут |
Кері байланыс. |
Бейнекөрініс: «Төрт балауыз» Жаңағы төрт балауыз жанып кете ма? Болжамдарыңыз қандай? -Сіз бүгінгі коучингтан не алдыңыз?Өз ойларыңызды жазыңыздар «Үміт шамы» керібайланыстарын ілу |
Кері байланыс парағы балауызға сұрақтарына жауап ретінде өз пікірлерін жазады. Коуч өз пікірін білдіреді |
Сурет, слайд. |
|
2 минут |
Рефлексия. |
Өз пікірлері айту.Шапалақтау |
Сауалнама |
|
|
|
Сілтеме |
Деңгейлік бағдарлама, мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|
МАН |
шағым қалдыра аласыз













