Уақыты
|
Коучинг сессияның өтілу
кезеңдері
|
Коучтың іс-әрекеті
|
Мұғалімнің
(тыңдаушының) іс-әрекеті
|
Қолданылған құралдар
|
3 минут
|
Ұйымда-стыру
|
Сәлемдесу.
-Армысыздар,
құрметті әріптестер!. Бүгінгі коучинг сабағыма қатысқандарыңыз мен
үшін үлкен құрмет!Қош келдіңіздер! Мен осы коучинг
сабағымды:
Оқытудың батылдығы-бұл
жаңа форматтағы мұғалімнің бойында болуы керек
қасиет деп
бастағым келді.Менің ойымша,бүгінгі коучингтен өздеріңізге керекті
әдіс-тәсілдермен таныса отырып, алдағы уақытта тәжірибеде қолдана
аласыздар деген үміттемін,сіз жаңа форматтағы мұғалімсіз,сіздің
қолыңыздан барлығы келеді.
|
Назарын коучқа аударады. Сәлемдеседі.
|
|
5
минут
|
Психология-лық
ахуал
|
Танысу. «Сағат ойынын» ойнауға
шақырамын
-Құрметті әріптестер,осы сағат ойыны не үшін ?
көрсетілген уақыттың қайсысында жұмыс істеу қабілетіңіз
артады.Яғни, ктп,қмж жазасыз,көрнекілік жасайсыз. Стикерге
жазып,келіп жабыстырыңыз
|
Өз ойларын айтады
Стикерлерді
жабыстырады
|
Слайд№1
Стикер,сағат
|
3 минут
|
Топтастыру
|
Топқа бірігу.
1.Амандасу,тілек айту.
2.Құшақтау
3.Сұрақ:«Шебер-Мастер» әдісіне әріптер
таңдайсыздар
Шебер ұстаз кім?
Слайд№2 оқып
түсіндіру
|
Тілек айтады,құшақтайды.
Себеттегі әріптерді алады.
Сұрақтар
беру
|
маркер, әріптер,себет
Слайд№2
|
5
минут
|
|
Бейнекөрініс: «Төрт балауыз»
Төртінші балауыз туралы коучинг соңында білетін
боласыздар.
-Бейнекөріністе бала жылады,біз ұстаздар баланы
жылатпау үшін не істеуіміз керек?
-Шыныменде сабақта баланың жан дүниесін түсінуге тырысасыз ба?
-Көңіл- күйі жоқ
баланың жанына келіп,неге көңіл- күйің жоқ деп сұрайсыз
ба?
|
Сұрақтар
беру
|
Бейнекөрініс
|
7
минут
|
Топтық
жұмыс
|
Постер қорғау.
«Коллаж әңгіме»
әдісі бойынша «Жаңа формат мұғалімі» қандай болуы керек.Қандай ой
келеді,жазыңыздар.
|
Ұйымдасу,топтық жұмыс жасау.
Қорғайды.
Шеберлер,сарапшылар өз пікірін білдіреді
|
Маркер,плакат
|
3
минут
|
«Психологиялық
тест»
|
Миға
шабуыл.
Мұғалімдерге «Психологиялық тест» ретінде слайдтағы сурет бойынша не көргендігі жайлы
баяндау.
Барлығынан сұрап
шығу және жауабын көрсету
|
Топтағы әрбір қатысушы тақырыпты толғанып, өз
ой-пікірлерін айтады.
|
Интерактивті тақта,
презентация
|
5
минут
|
Жағдаятты анықтау
|
Мұғалімдерге
түрлі жағдаяттардан шығу беріледі,топпен жұмыс
|
Мұғалімдер
жағдаятты шешеді
|
Сұрақ-жауап
|
5
минут
|
Сергіту
сәті
|
Мұғалімдердің
сүйікті сөз тіркестерін білесіз бе? Сұрақ: -Сіздер бұл сергіту
сәтінен не түсіндіңіздер? бар деп ойлайсыздар? Осы әдеттер арылуымыз
керек!
|
Мұғалімдер бейнежазбадан көргендері
туралы өз пікірлерімен бөліседі.
|
Презентация
|
|
|
Сіз
мұғалімсіз бе? 13 нұсқа
|
Видеода жазылған
ойларды қорытып, ой бөліседі.
|
видео
|
2
минут
|
Кері
байланыс.
|
Бейнекөрініс: «Төрт балауыз»
Жаңағы төрт балауыз жанып кете ма? Болжамдарыңыз
қандай?
-Сіз бүгінгі коучингтан не алдыңыз?Өз
ойларыңызды жазыңыздар
«Үміт шамы»
керібайланыстарын ілу
|
Кері байланыс парағы балауызға сұрақтарына жауап
ретінде өз пікірлерін жазады.
Коуч өз пікірін
білдіреді
|
Сурет,
слайд.
|
2
минут
|
Рефлексия.
|
Өз
пікірлері айту.Шапалақтау
|
|
Сауалнама
|
|
Сілтеме
|
Деңгейлік
бағдарлама, мұғалімдерге арналған нұсқаулық
|
|
МАН
|