«Жаңа форматты көшбасшы мұғалім» тақырыбы бойынша педагог-зерттеуші мұғалімі
Манасбаева Айгерімнің коучинг жоспары
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|
|
|
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу |
5 минут |
Коуч мұғалімдерді ортаға шақырып, бағыт бағдар беремін сол бойынша іс-әрекет жасайды. -Осы тренинг бойынша нені түсіндіңіздер? -Өзіңізді басқа қырынан көрдіңіз бе? |
Әріптестер тренинг тапсырмаларын орындайды |
|
Топтасу |
5мин |
Қима сөздер бойынша екі топқа бөліну 1 топ. Абылайхан ІІ топ Тәукехан Топқа бөлінгенде қандай сезімде болдыңыздар? Осындай сезім оқушы бойында да болады ма? Қалай ойлайсыздар ,топтың осылай аталуының ерекшелігі неде? |
Әріптерді құрастыру арқылы өз топтарын анықтайды. |
|
Тақырыпқа ену: |
5 мин |
Бейнефильм көрсету арқылы тақырыпты анықтау. Бейнефильмді көріп нені түсіндіңіздер? Неліктен мұғалім үшін маңызды? |
ортаға салынады,талқыланады, шешілген сұраққа байланысты коучингтің тақырыбын анықтайды. |
|
Топпен жұмыс істеу |
7 мин |
І топқа Мұғалім қандай қасиеттерімен көшбасшы бола алады.? 6 стратегиясы бойынша ІІ топқа Мұғалім бойындағы көшбасшылық қабілеттерді дамытуға болады ма,қалай? 5 стратегия бойынша. |
Коучингке қатысушылар өз топтарында берілген тапсырманы ойласады,оның шешімін тауып,постерге түсіріп, қорғайды. |
|
Ролдік ойын. «Мен көшбасшы бола аламын ба?» |
10 мин |
Шалқан ертегісін қою. Ендігі тапсырманы орындау үшін критерий құрсақ 1.мазмұндылығы 2.шеберлігі 3.Уақытты үнемдеуі 1 топ Кәріс фильм жанр бойынша боевик 2 топ Түрік сериалы бойынша жанр Қандай жетістікке жеттіңіздер? Осы қойылым бойынша қандай қорытынды шығарасыз? |
коучингтің негізгі мақсаты мен міндеттерін өздігінен анықтай алады |
|
Жеке жұмыс «Символдық көру» әдісі |
3 минут |
Өз бойында табылған көшбасшылық қабілеттің 3 белгісін,көшбасшы болуға әлі кедергі келтіретін 3 белгісін жазу |
Стикерге жазу |
|
Рефлексия «Сөйлемдер тізбегі» әдісі |
7 минут |
Коуч әрбір топқа 1 А4 парағын таратып, бір-біріне көрсетпей, өз ойларын ортаға салуды сұрайды. 1-топ: қажеттілігі 2-топ: маңызы |
Қатысушылар бір сөйлемнен жазып, шеңбер бойынша қағазды жылжытып отырады, нәтижесінде коучингтен нені білгені мәтін түрінде шығады және әрбір топ өздерінің мәтіндерін оқиды |
|
Қорытынды рефлексия |
3 минут |
Стикерлер таратылады және стикерлерге коучинг бойынша алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу ұсынылады |
Коучингке қатысушы мұғалімдер стикерлерге өз ойларын жазады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жаңа форматты көшбасшы мұғалім» тақырыбы бойынша педагог-зерттеуші мұғалімі
«Жаңа форматты көшбасшы мұғалім» тақырыбы бойынша педагог-зерттеуші мұғалімі
«Жаңа форматты көшбасшы мұғалім» тақырыбы бойынша педагог-зерттеуші мұғалімі
Манасбаева Айгерімнің коучинг жоспары
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|
|
|
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу |
5 минут |
Коуч мұғалімдерді ортаға шақырып, бағыт бағдар беремін сол бойынша іс-әрекет жасайды. -Осы тренинг бойынша нені түсіндіңіздер? -Өзіңізді басқа қырынан көрдіңіз бе? |
Әріптестер тренинг тапсырмаларын орындайды |
|
Топтасу |
5мин |
Қима сөздер бойынша екі топқа бөліну 1 топ. Абылайхан ІІ топ Тәукехан Топқа бөлінгенде қандай сезімде болдыңыздар? Осындай сезім оқушы бойында да болады ма? Қалай ойлайсыздар ,топтың осылай аталуының ерекшелігі неде? |
Әріптерді құрастыру арқылы өз топтарын анықтайды. |
|
Тақырыпқа ену: |
5 мин |
Бейнефильм көрсету арқылы тақырыпты анықтау. Бейнефильмді көріп нені түсіндіңіздер? Неліктен мұғалім үшін маңызды? |
ортаға салынады,талқыланады, шешілген сұраққа байланысты коучингтің тақырыбын анықтайды. |
|
Топпен жұмыс істеу |
7 мин |
І топқа Мұғалім қандай қасиеттерімен көшбасшы бола алады.? 6 стратегиясы бойынша ІІ топқа Мұғалім бойындағы көшбасшылық қабілеттерді дамытуға болады ма,қалай? 5 стратегия бойынша. |
Коучингке қатысушылар өз топтарында берілген тапсырманы ойласады,оның шешімін тауып,постерге түсіріп, қорғайды. |
|
Ролдік ойын. «Мен көшбасшы бола аламын ба?» |
10 мин |
Шалқан ертегісін қою. Ендігі тапсырманы орындау үшін критерий құрсақ 1.мазмұндылығы 2.шеберлігі 3.Уақытты үнемдеуі 1 топ Кәріс фильм жанр бойынша боевик 2 топ Түрік сериалы бойынша жанр Қандай жетістікке жеттіңіздер? Осы қойылым бойынша қандай қорытынды шығарасыз? |
коучингтің негізгі мақсаты мен міндеттерін өздігінен анықтай алады |
|
Жеке жұмыс «Символдық көру» әдісі |
3 минут |
Өз бойында табылған көшбасшылық қабілеттің 3 белгісін,көшбасшы болуға әлі кедергі келтіретін 3 белгісін жазу |
Стикерге жазу |
|
Рефлексия «Сөйлемдер тізбегі» әдісі |
7 минут |
Коуч әрбір топқа 1 А4 парағын таратып, бір-біріне көрсетпей, өз ойларын ортаға салуды сұрайды. 1-топ: қажеттілігі 2-топ: маңызы |
Қатысушылар бір сөйлемнен жазып, шеңбер бойынша қағазды жылжытып отырады, нәтижесінде коучингтен нені білгені мәтін түрінде шығады және әрбір топ өздерінің мәтіндерін оқиды |
|
Қорытынды рефлексия |
3 минут |
Стикерлер таратылады және стикерлерге коучинг бойынша алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу ұсынылады |
Коучингке қатысушы мұғалімдер стикерлерге өз ойларын жазады. |
шағым қалдыра аласыз













