«Жаңа жылдық тарту» «Қауіпті сынақтар (Челлендждер)»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Жаңа жылдық тарту» «Қауіпті сынақтар (Челлендждер)»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Жаңа жылдық тарту» «Қауіпті сынақтар (Челлендждер)»
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сынып жетекші:



Күні:

23.12.2024

Сынып: 5



Сабақтың тақырыбы:

«Жаңа жылдық тарту»


«Қауіпті сынақтар (Челлендждер)»


Мақсаты

Жаңа жыл мерекесіне арналған мәтіндерді оқу және түсіну.

Оқушылардың ауызекі сөйлеу дағдыларын дамыту.

Мерекелік тарту жасау идеяларын талқылау.


Оқушыларды әлеуметтік желілердегі қауіпті челлендждердің салдарымен таныстыру.

Қауіпсіздік шаралары мен саналы шешім қабылдаудың маңыздылығын ұғындыру.

Жауапты іс-әрекеттер жасауға үйрету.




Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу:

Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын!

Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет!

Диалог құрады:

-Сен Жаңа жылға қандай тарту жасадың?

-Мен ... тарту жасадым.


Жаңа жыл туралы қысқа өлең айту.

Топқа бөлу: шырша, сыйлық, қар ұшқыны суреттері арқылы.


Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.














Көңілді әуен










Сабақтың ортасы

Жаңа сабақтың таныстырылымы (10 минут)


Жаңа жыл туралы қысқа мәтін оқу.

Сұрақтар қою:

Жаңа жылда адамдар не жасайды?

Жаңа жылдық тартулар қандай болуы мүмкін?


Топтық жұмыс:


1. Жаңа жылдық сыйлықтар тізімін құрастыру.



2. Мерекелік ашықхат жасау идеяларын талқылау.


Жұптық жұмыс:

Суреттерді пайдаланып, «Жаңа жылдық шырша» тақырыбында сөйлем құрастыру.

Жеке жұмыс:

«Менің жаңа жылдық тартуым» тақырыбында 3-5 сөйлем жазу.





Оқушылар сұрақтарға жауап береді.









Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды





Суретпен жұмыс жүргізеді.






Оқушылар бірін -бірі бағалайды




Ақ қағаз, фломастерлер


Кері байланыс: Қорытындылау

Оқушылар өз идеяларын сыныпқа таныстырады.

Жаңа жылға жақсы тілектер айтады




Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

Ақ қағаз

Қауіпсіздік сабағы

10 мин

Қауіпсіздік сабағының тақырыбымен оқушыларды таныстыру.

Сұрақ-жауап:

«Сізді әлеуметтік желідегі қандай челлендждер қызықтырды?»

Топқа бөлу: «қауіпсіз», «қауіпті», «бейтарап» челлендждер суреттері арқылы.

Жаңа сабақтың таныстырылымы

Мұғалімнің түсіндірмесі:

1.Қауіпті челлендждер деген не?

2.Танымал, бірақ қауіпті челлендждердің мысалдары (мұз шелегі, от челленджі және т.б.).

3.Қауіпті әрекеттердің салдары (физикалық және психологиялық зиян).



Талқылау:

1.«Неліктен кей адамдар қауіпті челлендждерге қатысады?»

2.«Қауіпсіздікке назар аудару не үшін маңызды?»


Негізгі бөлім

Топтық жұмыс:

1.Әр топ қауіпті челлендждің мысалын талдайды:

2.Оның пайда болуы мен таралуы.

3.Қауіптері мен салдары.

Сақтану жолдары.

Постер дайындап, нәтижесін сыныпқа таныстыру.

Жұптық жұмыс:

«Қауіпсіз челлендждер» идеяларын ұсыну.

Мысалы: спорттық, интеллектуалдық, шығармашылық челлендждер.

Практикалық жұмыс:

Ситуациялық тапсырма:

«Егер досыңыз қауіпті челленджге қатыспақ болса, не істер едіңіз?»

Әңгіме немесе диалог құру.

Қорытынды бөлім

Қорытынды сұрақтар:

1.«Бүгінгі сабақта нені үйрендіңіз?»

2.«Қауіпті челлендждерге қатыспау үшін қандай шаралар қабылдайсыз?»


Рефлексия:

Оқушылар өз пікірлерін ортаға салады.









Оқушылар сабақтың тақырыбын сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді.






















Постер қорғайды










Қауіпсіз челлендж идеяларын құрастырады



























Оқушылар бір бірінің жауаптарын толықтырады

Презентация

Сабақтың соңы

Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін .

Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі.

Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау.

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2024
193
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі