|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
23.12.2024 |
|
|
Сынып: 5 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Жаңа жылдық тарту» «Қауіпті сынақтар (Челлендждер)» |
|
|
Мақсаты |
Жаңа жыл мерекесіне арналған мәтіндерді оқу және түсіну. Оқушылардың ауызекі сөйлеу дағдыларын дамыту. Мерекелік тарту жасау идеяларын талқылау. Оқушыларды әлеуметтік желілердегі қауіпті челлендждердің салдарымен таныстыру. Қауіпсіздік шаралары мен саналы шешім қабылдаудың маңыздылығын ұғындыру. Жауапты іс-әрекеттер жасауға үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! Диалог құрады: -Сен Жаңа жылға қандай тарту жасадың? -Мен ... тарту жасадым. Жаңа жыл туралы қысқа өлең айту. Топқа бөлу: шырша, сыйлық, қар ұшқыны суреттері арқылы. |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақтың таныстырылымы (10 минут) Жаңа жыл туралы қысқа мәтін оқу. Сұрақтар қою: Жаңа жылда адамдар не жасайды? Жаңа жылдық тартулар қандай болуы мүмкін? Топтық жұмыс: 1. Жаңа жылдық сыйлықтар тізімін құрастыру. 2. Мерекелік ашықхат жасау идеяларын талқылау. Жұптық жұмыс: Суреттерді пайдаланып, «Жаңа жылдық шырша» тақырыбында сөйлем құрастыру. Жеке жұмыс: «Менің жаңа жылдық тартуым» тақырыбында 3-5 сөйлем жазу. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды
Суретпен жұмыс жүргізеді.
|
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
|
Кері байланыс: Қорытындылау Оқушылар өз идеяларын сыныпқа таныстырады. Жаңа жылға жақсы тілектер айтады |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Қауіпсіздік сабағының тақырыбымен оқушыларды таныстыру. Сұрақ-жауап: «Сізді әлеуметтік желідегі қандай челлендждер қызықтырды?» Топқа бөлу: «қауіпсіз», «қауіпті», «бейтарап» челлендждер суреттері арқылы. Жаңа сабақтың таныстырылымы Мұғалімнің түсіндірмесі: 1.Қауіпті челлендждер деген не? 2.Танымал, бірақ қауіпті челлендждердің мысалдары (мұз шелегі, от челленджі және т.б.). 3.Қауіпті әрекеттердің салдары (физикалық және психологиялық зиян). Талқылау: 1.«Неліктен кей адамдар қауіпті челлендждерге қатысады?» 2.«Қауіпсіздікке назар аудару не үшін маңызды?» Негізгі бөлім Топтық жұмыс: 1.Әр топ қауіпті челлендждің мысалын талдайды: 2.Оның пайда болуы мен таралуы. 3.Қауіптері мен салдары. Сақтану жолдары. Постер дайындап, нәтижесін сыныпқа таныстыру. Жұптық жұмыс: «Қауіпсіз челлендждер» идеяларын ұсыну. Мысалы: спорттық, интеллектуалдық, шығармашылық челлендждер. Практикалық жұмыс: Ситуациялық тапсырма: «Егер досыңыз қауіпті челленджге қатыспақ болса, не істер едіңіз?» Әңгіме немесе диалог құру. Қорытынды бөлім Қорытынды сұрақтар: 1.«Бүгінгі сабақта нені үйрендіңіз?» 2.«Қауіпті челлендждерге қатыспау үшін қандай шаралар қабылдайсыз?» Рефлексия: Оқушылар өз пікірлерін ортаға салады. |
Оқушылар сабақтың тақырыбын сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Постер қорғайды Қауіпсіз челлендж идеяларын құрастырады |
Оқушылар бір бірінің жауаптарын толықтырады |
Презентация |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жаңа жылдық тарту» «Қауіпті сынақтар (Челлендждер)»
«Жаңа жылдық тарту» «Қауіпті сынақтар (Челлендждер)»
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
23.12.2024 |
|
|
Сынып: 5 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Жаңа жылдық тарту» «Қауіпті сынақтар (Челлендждер)» |
|
|
Мақсаты |
Жаңа жыл мерекесіне арналған мәтіндерді оқу және түсіну. Оқушылардың ауызекі сөйлеу дағдыларын дамыту. Мерекелік тарту жасау идеяларын талқылау. Оқушыларды әлеуметтік желілердегі қауіпті челлендждердің салдарымен таныстыру. Қауіпсіздік шаралары мен саналы шешім қабылдаудың маңыздылығын ұғындыру. Жауапты іс-әрекеттер жасауға үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! Диалог құрады: -Сен Жаңа жылға қандай тарту жасадың? -Мен ... тарту жасадым. Жаңа жыл туралы қысқа өлең айту. Топқа бөлу: шырша, сыйлық, қар ұшқыны суреттері арқылы. |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақтың таныстырылымы (10 минут) Жаңа жыл туралы қысқа мәтін оқу. Сұрақтар қою: Жаңа жылда адамдар не жасайды? Жаңа жылдық тартулар қандай болуы мүмкін? Топтық жұмыс: 1. Жаңа жылдық сыйлықтар тізімін құрастыру. 2. Мерекелік ашықхат жасау идеяларын талқылау. Жұптық жұмыс: Суреттерді пайдаланып, «Жаңа жылдық шырша» тақырыбында сөйлем құрастыру. Жеке жұмыс: «Менің жаңа жылдық тартуым» тақырыбында 3-5 сөйлем жазу. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды
Суретпен жұмыс жүргізеді.
|
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
|
Кері байланыс: Қорытындылау Оқушылар өз идеяларын сыныпқа таныстырады. Жаңа жылға жақсы тілектер айтады |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Қауіпсіздік сабағының тақырыбымен оқушыларды таныстыру. Сұрақ-жауап: «Сізді әлеуметтік желідегі қандай челлендждер қызықтырды?» Топқа бөлу: «қауіпсіз», «қауіпті», «бейтарап» челлендждер суреттері арқылы. Жаңа сабақтың таныстырылымы Мұғалімнің түсіндірмесі: 1.Қауіпті челлендждер деген не? 2.Танымал, бірақ қауіпті челлендждердің мысалдары (мұз шелегі, от челленджі және т.б.). 3.Қауіпті әрекеттердің салдары (физикалық және психологиялық зиян). Талқылау: 1.«Неліктен кей адамдар қауіпті челлендждерге қатысады?» 2.«Қауіпсіздікке назар аудару не үшін маңызды?» Негізгі бөлім Топтық жұмыс: 1.Әр топ қауіпті челлендждің мысалын талдайды: 2.Оның пайда болуы мен таралуы. 3.Қауіптері мен салдары. Сақтану жолдары. Постер дайындап, нәтижесін сыныпқа таныстыру. Жұптық жұмыс: «Қауіпсіз челлендждер» идеяларын ұсыну. Мысалы: спорттық, интеллектуалдық, шығармашылық челлендждер. Практикалық жұмыс: Ситуациялық тапсырма: «Егер досыңыз қауіпті челленджге қатыспақ болса, не істер едіңіз?» Әңгіме немесе диалог құру. Қорытынды бөлім Қорытынды сұрақтар: 1.«Бүгінгі сабақта нені үйрендіңіз?» 2.«Қауіпті челлендждерге қатыспау үшін қандай шаралар қабылдайсыз?» Рефлексия: Оқушылар өз пікірлерін ортаға салады. |
Оқушылар сабақтың тақырыбын сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Постер қорғайды Қауіпсіз челлендж идеяларын құрастырады |
Оқушылар бір бірінің жауаптарын толықтырады |
Презентация |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













