(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
23.12.2024 |
|
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Жаңа жылдық тарту |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушылардың Жаңа жыл мерекесі туралы білімдерін кеңейту; Құндылықтарды құрметтеуге, мерекені ынтымақтастықпен өткізуге тәрбиелеу; Шығармашылық қабілеттерін дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Қауіпті сынақтар |
|
|
Мақсаты |
оқушыларды қауіпті хоббимен таныстыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, көңіл-күйлерін сұрау. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. "Жаңа жыл қай елде қалай тойланады?" тақырыбында қысқаша ақпарат беру. Бейнеролик көрсету (таңдаулы елдердің Жаңа жылдық дәстүрлері туралы). Сұрақ-жауап: Жаңа жыл сіздер үшін қандай мереке? Бұл мереке сіздерге не береді? |
Балалардан алдын ала дайындап келген жаңа жылдық құттықтауларын (өлеңдер, әңгімелер, суреттер) көрсетуін сұрау. Әр оқушыға өз жұмыстарын таныстыруға мүмкіндік беру. |
|
презентация |
||
|
Сабақтың ортасы |
"Шығармашылық сәт": Оқушылар топтарға бөлінеді. Әр топқа тапсырма беріледі: Жаңа жылдық безендіру жасау; Қысқа сахналық қойылым көрсету; Мерекелік өлең немесе ән орындау. Әр топ өз жұмыстарын таныстырады. Жаңа жылдық құттықтау сөздерді жазу және оқушылардың бір-бірін құттықтауы. |
"Жаңа жыл қандай айда келеді?" "Шыршаға ілінетін ойыншықтарды атаңыз." "Қыс мезгілінің ерекшеліктері қандай?" Қимылды ойындар: "Шыршаны безендірейік" (балалар екі топқа бөлініп, шыршаға жылдамдықпен ойыншықтарды іледі). "Қар лақтырайық" (қағаздан жасалған қарды себетке дәл тигізу). |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||
|
Сабақтың соңы |
"Тілек шыршасы" ойыны: Оқушылар шыршаға өз тілектерін іліп қояды. Сабақтың негізгі идеясын қорытындылау: Достық, мейірімділік, ортақ қуаныш сияқты құндылықтардың маңыздылығын атап өту. Мұғалімнің қорытынды сөзі мен алғыс айтуы. |
"Аппақ болып шығады, "Қыста ғана болады, |
|
презентация |
||
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды қауіпті хоббимен таныстыру. Сабақтың міндеті:
Сабақ барысы Кіріспе (2 минут) Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбын, мақсатын айтады . Жаңа тақырыпты түсіндіру. Негізгі бөлім (6 минут) Оқушыларға қауіпті челлендждер не әкелетінін түсіндіріңіз. Қауіпті челлендждер: балаға құрбан болмауға қалай көмектесуге болады. Үнемі ата-аналар балаларына интернетте құрдастары ұсынатын әртүрлі қауіпті сынақтар туралы алмасады: аяқ тіректерін ауыстыру, биіктіктен секіру немесе біреуді тұншықтыру, үйден қашу. Мұндай жағдайларда балаларды дұрыс жауап беруге үйрету маңызды. Жасөспірімдер барлық уақытта ерекшеленіп, назар аударғысы келді, өз күштерін сынап көреді. Алайда бүгінде бұл үшін қауіпті әдістер қолданылады. Өйткені, әсер бірнеше құрдастарына емес, үлкен, кейде миллиондаған аудиторияға, лайк пен жазылымдарға ие болу керек. Белгілі бір челлендждердің қауіптілігі туралы ескерту маңызды. Жасөспіріммен сөйлесуді сіз бұрын естіген челлендждер туралы және осындай сынақтардың қайғылы салдары туралы айтудан бастауға болады. Оқушылармен «Осындай ойындардың қауіп-қатерінен қалай қорғануға болады?» пікірталас.
Қорытынды (2 минут). Сабақты қорытындылау. «Мен қауіпті ойындарға қарсымын» тақырыбында суретін сал. Пайдалы сілтемелер: https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij https://orken-instituty.kz/ru/dashboard/cpsp-material/poleznye-materialy-cpsp https://www.youtube.com/watch?v=Wvt8Zxf48is https://www.youtube.com/watch?v=u3PvSbPiNvo&list=PLA5eCSY2FeoQLLoc S-IEuEG9KjOrJzvPM&index=8
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаңа жылдық тарту.Қауіпті сынақтар
Жаңа жылдық тарту.Қауіпті сынақтар
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
23.12.2024 |
|
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Жаңа жылдық тарту |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушылардың Жаңа жыл мерекесі туралы білімдерін кеңейту; Құндылықтарды құрметтеуге, мерекені ынтымақтастықпен өткізуге тәрбиелеу; Шығармашылық қабілеттерін дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Қауіпті сынақтар |
|
|
Мақсаты |
оқушыларды қауіпті хоббимен таныстыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, көңіл-күйлерін сұрау. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. "Жаңа жыл қай елде қалай тойланады?" тақырыбында қысқаша ақпарат беру. Бейнеролик көрсету (таңдаулы елдердің Жаңа жылдық дәстүрлері туралы). Сұрақ-жауап: Жаңа жыл сіздер үшін қандай мереке? Бұл мереке сіздерге не береді? |
Балалардан алдын ала дайындап келген жаңа жылдық құттықтауларын (өлеңдер, әңгімелер, суреттер) көрсетуін сұрау. Әр оқушыға өз жұмыстарын таныстыруға мүмкіндік беру. |
|
презентация |
||
|
Сабақтың ортасы |
"Шығармашылық сәт": Оқушылар топтарға бөлінеді. Әр топқа тапсырма беріледі: Жаңа жылдық безендіру жасау; Қысқа сахналық қойылым көрсету; Мерекелік өлең немесе ән орындау. Әр топ өз жұмыстарын таныстырады. Жаңа жылдық құттықтау сөздерді жазу және оқушылардың бір-бірін құттықтауы. |
"Жаңа жыл қандай айда келеді?" "Шыршаға ілінетін ойыншықтарды атаңыз." "Қыс мезгілінің ерекшеліктері қандай?" Қимылды ойындар: "Шыршаны безендірейік" (балалар екі топқа бөлініп, шыршаға жылдамдықпен ойыншықтарды іледі). "Қар лақтырайық" (қағаздан жасалған қарды себетке дәл тигізу). |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||
|
Сабақтың соңы |
"Тілек шыршасы" ойыны: Оқушылар шыршаға өз тілектерін іліп қояды. Сабақтың негізгі идеясын қорытындылау: Достық, мейірімділік, ортақ қуаныш сияқты құндылықтардың маңыздылығын атап өту. Мұғалімнің қорытынды сөзі мен алғыс айтуы. |
"Аппақ болып шығады, "Қыста ғана болады, |
|
презентация |
||
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды қауіпті хоббимен таныстыру. Сабақтың міндеті:
Сабақ барысы Кіріспе (2 минут) Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбын, мақсатын айтады . Жаңа тақырыпты түсіндіру. Негізгі бөлім (6 минут) Оқушыларға қауіпті челлендждер не әкелетінін түсіндіріңіз. Қауіпті челлендждер: балаға құрбан болмауға қалай көмектесуге болады. Үнемі ата-аналар балаларына интернетте құрдастары ұсынатын әртүрлі қауіпті сынақтар туралы алмасады: аяқ тіректерін ауыстыру, биіктіктен секіру немесе біреуді тұншықтыру, үйден қашу. Мұндай жағдайларда балаларды дұрыс жауап беруге үйрету маңызды. Жасөспірімдер барлық уақытта ерекшеленіп, назар аударғысы келді, өз күштерін сынап көреді. Алайда бүгінде бұл үшін қауіпті әдістер қолданылады. Өйткені, әсер бірнеше құрдастарына емес, үлкен, кейде миллиондаған аудиторияға, лайк пен жазылымдарға ие болу керек. Белгілі бір челлендждердің қауіптілігі туралы ескерту маңызды. Жасөспіріммен сөйлесуді сіз бұрын естіген челлендждер туралы және осындай сынақтардың қайғылы салдары туралы айтудан бастауға болады. Оқушылармен «Осындай ойындардың қауіп-қатерінен қалай қорғануға болады?» пікірталас.
Қорытынды (2 минут). Сабақты қорытындылау. «Мен қауіпті ойындарға қарсымын» тақырыбында суретін сал. Пайдалы сілтемелер: https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij https://orken-instituty.kz/ru/dashboard/cpsp-material/poleznye-materialy-cpsp https://www.youtube.com/watch?v=Wvt8Zxf48is https://www.youtube.com/watch?v=u3PvSbPiNvo&list=PLA5eCSY2FeoQLLoc S-IEuEG9KjOrJzvPM&index=8
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













