Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жаңа КТЖ 6 сынып тарих
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан тарихы 6-сынып, аптасына – 2 сағат, барлығы 68 сағат
№ |
Ауыспалы /бөлім атаулары/ |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті: |
Сағат саны |
Уақыты |
Ескерту |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
6.1 VI - IX ғасырлар дағы Қазақстан |
Кіріспе сабақ. Зерттеу сұрағы: Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы нені оқытады? |
Орта ғасырлардағыҚазақстан тарихына жалпы шолу |
1 |
|
|
||
2 |
Қазақстан аумағындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер. Зерттеу сұрағы: VI-IX ғасырларда билік құрған қай қағандардың есімдері тарихта сақталды? |
6.3.1.1 оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы Түрік қағанаты құрылуының тарихи маңызын анықтау; 6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау 6.3.2.2 ерте түрік қағанаттарының сыртқы саясатының негізгі бағыттарын анықтау; 6.2.1.3 тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттау үшін «Ұлы Дала» ұғымын қолдану |
1 |
|
|
|||
3 |
1 |
|
|
|||||
4 |
Көне түркі жазуы. Зерттеу сұрағы: Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі? |
6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау 6.2.3.1 көне түркі жазуының маңызын түсіндіру |
1 |
|
|
|||
5 |
1 |
|
|
|||||
6 |
Атлах шайқасы. Зерттеу сұрағы: Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды? |
6.3.2.3 Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау; 6.2.2.3 көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау |
1 |
|
|
|||
7 |
1 |
|
|
|||||
8 |
Оғыз мемлекеті. Зерттеу сұрағы: Қазақстанның орта ғасырлар тарихында Оғыз мемлекетінің алатын орны қандай? |
6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау |
1 |
|
|
|||
9 |
1 |
|
|
|||||
10 |
Қимақ қағанаты. Зерттеу сұрағы: Қимақтарда қалалық мәдениетінің дамуын қандай деректер дәлелдейді? |
6.4.2.1 Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау 6.4.1.1 көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарды анықтау |
1 |
|
|
|||
11 |
1 |
|
|
|||||
12 |
Түріктер туралы тарихи деректер. Зерттеу сұрағы: Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді? |
6.2.2.3 көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау; 6.4.1.2 көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау 6.2.1.1 түркілердің дүниетанымдық ерекшеліктерін түсіндіру |
1 |
|
|
|||
13 |
Түркі әлемі қалыптасуының басталуы. Зерттеу сұрағы: Түрік тілдес халықтардың миграциясы Еуразия тарихына қаншалықты әсерін тигізді? БЖБ №1 |
6.3.2.1тарихи оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы түркі тілдес тайпалардың миграциясын түсіндіру 6.1.1.1 түркі тілдес тайпаларды атап, картадан олардың аумақтық орналасуын көрсету |
1 |
|
|
|||
14 |
Түркі әлемі қалыптасуының басталуы. Зерттеу сұрағы: Түрік тілдес халықтардың миграциясы Еуразия тарихына қаншалықты әсерін тигізді? |
1 |
|
|
||||
15 |
ТЖБ №1 |
|
1 |
|
|
|||
16 |
Өлкетану |
Топонимдер – өткен заманнын куәгерлері (жер-су атауларының тарихы). |
6.2.2.6 жергілікті жер, қала, өзен, көл, тау атауларының шығу тарихын түсіндіру |
1 |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
6.2 X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан |
X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы Қазақстан аумағындағы саяси процестер. Зерттеу сұрағы: X ғасыр - XIII ғасырдың басында саяси карта қаншалықты өзгерді? |
6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау 6.3.1.7 ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау |
1 |
|
|
||
18 |
1 |
|
|
|||||
19 |
Қарахан мемлекеті. Зерттеу сұрағы: Неліктен Қарахан мемлекеті ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялады? |
6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау; 6.2.1.2 ислам дінінің қоғамдық өмірге ықпалын анықтау 6.3.1.4 тарихи ұғымдарды қолданып, Қарахан мемлекетіндегі жер иелену ерекшеліктерін түсіндіру |
1 |
|
|
|||
20 |
1 |
|
|
|||||
21 |
Наймандар, керейіттер және жалайырлар. Зерттеу сұрағы: Наймандар, керейіттер мен жалайырлардың ортағасырларлық саяси сахнадағы рөлі қандай болды? |
6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау |
1 |
|
|
|||
22 |
1 |
|
|
|||||
23 |
Қыпшақ хандығы. Зерттеу сұрағы: Не себепті Еуразия даласы «Дешті Қыпшақ» деп аталды? |
6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау; 6.3.2.4 қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтау 6.2.2.3 көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау; 6.2.1.3 тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «Ұлы Дала» ұғымын қолдану |
1 |
|
|
|||
24 |
1 |
|
|
|||||
25 |
Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі. Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме? |
6.4.2.2 Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау |
1 |
|
|
|||
26 |
Ортағасырлық Қазақстанның экономика лық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалы. Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына қалай әсер етті? |
6.4.2.1 Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау; 6.4.1.1 көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау 6.2.2.2 ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру |
1 |
|
|
|||
27 |
1 |
|
|
|||||
28 |
Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті. Зерттеу сұрағы: Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты? БЖБ №2 |
6.2.2.5 көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау; 6.2.2.2 ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру; 6.2.3.2 Әл-Фарабидің және басқа да ғалымдардың ортағасырлық ғылымның дамуына қосқан үлесін анықтау 6.2.2.4 түркі кезеңіндегі қоғамды бейнелеуде М. Қашғари, Ж. Баласағұн және А. Яссауи еңбектерінің тарихи құндылығын түсіндіру; 6.2.3.3 «Кодекс Куманикус» сөздігінің халықаралық байланыстардағы рөлін анықтау |
1 |
|
|
|||
29 |
Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті. Зерттеу сұрағы: Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты? |
1 |
|
|
||||
30 |
ТЖБ №2 |
|
1 |
|
|
|||
31 |
Өлкетану |
Мәдени-тарихи дәстүрді сақтаушылар: өлкенің ұлттық қолөнері . |
6.2.2.7 өлкенің дәстүрлі көркем мәдениетін жандандыруға үлесін қосқан шеберлерді айқындау |
1 |
|
|
||
32 |
Қайталау |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан |
Моңғол империясының құрылуы. Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті? |
6.2.2.3 көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау; 6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру |
1 |
|
|
||
34 |
Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы. Зерттеу сұрағы: Неліктен Шыңғыс хан әскерлері Отырарды алты ай бойы ала алмады? |
6.3.1.6 картаны қолданып XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру 6.3.1.5 Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін сипаттау |
1 |
|
|
|||
35 |
1 |
|
|
|||||
36 |
Моңғол шапқыншылықтарының салдары. Зерттеу сұрағы: Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген кімдер: қыпшақтар ма, әлде моңғолдар ма? |
6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау 6.3.1.8 Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің басқару жүйесінің ерекшеліктерін анықтау |
1 |
|
|
|||
37 |
1 |
|
|
|||||
38 |
Қазақстан аумағында ұлыстардың құрылуы. Зерттеу сұрағы: Моңғол ұлыстарының құрылуы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды? |
6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру; 6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау 6.3.1.7 ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау |
1 |
|
|
|||
39 |
1 |
|
|
|||||
40 |
Ақ Орда. Зерттеу сұрағы: Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды? |
6.3.1.6 картаны қолданып XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру; 6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау 6.3.2.5 тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру |
1 |
|
|
|||
41 |
1 |
|
|
|||||
42 |
Моғолстан. Әбілқайыр хандығы. Зерттеу сұрағы: Моғолстан мен Әбілқайыр мемлекеттеріндегі оқиғалар қандай саяси өзгерістерге әкелді? |
6.3.1.6 картаны қолданып XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру; 6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау 6.3.2.5 тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII - XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру |
1 |
|
|
|||
43 |
1 |
|
|
|||||
44 |
XIII - XV ғасырлардағы Қазақстанның мәдениеті. Зерттеу сұрағы: XIII - XV ғасырлардағы өнер мен әдебиет ортағасырлық қоғамды қалай бейнелейді? |
6.2.2.1 күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығын айқындау |
1 |
|
|
|||
45 |
Ортағасырлық саяхатшылардың Қазақстан туралы мәліметтері. Зерттеу сұрағы: Ортағасырлық саяхатшылар Қазақстанды қалай сипаттады? |
6.4.1.2 көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау; 6.2.2.5 көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау |
1 |
|
|
|||
46 |
Ортағасырлық саяхатшылардың Қазақстан туралы мәліметтері. Зерттеу сұрағы: Ортағасырлық саяхатшылар Қазақстанды қалай сипаттады? БЖБ №3 |
1 |
|
|
||||
47 |
6.3 Қазақ халқының қалыптасуы |
Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы. Зерттеу сұрағы: Ұлы Дала мұрагері – қазақ халқы қалай қалыптасты? |
6.1.1.3 ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерді анықтау 6.1.1.4 «қазақ» этнонимінің мағынасын түсіндіру |
1 |
|
|
||
48 |
Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы. Зерттеу сұрағы: Ұлы Дала мұрагері – қазақ халқы қалай қалыптасты? БЖБ №4 |
1 |
|
|
||||
49 |
6.3 Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы |
Қазақ хандығының құрылуы. Зерттеу сұрағы: Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады? БЖБ №5 |
6.3.1.9 Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау; 6.2.3.4 М.Х.Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің маңыздылығын түсіндіру 6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.2.1.3 тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «Ұлы Дала» ұғымын қолдану |
1 |
|
|
||
50 |
Қазақ хандығының құрылуы. Зерттеу сұрағы: Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады? |
1 |
|
|
||||
51 |
ТЖБ №3 |
|
1 |
|
|
|||
52 |
Өлкетану |
Бір ел – бір ел - бір тағдыр (менің өлкемнің халықтары). |
6.1.2.2 өлкедегі әр түрлі ұлттардың тарихын,салт-дәстүрін сипаттау |
1 |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 |
6.4 Қазақ хандығының XVI - XVII ғасырлардағы дамуы |
Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі. Зерттеу сұрағы: Не себепті Қадырғали Жалайыр: «Жәнібек ханның ұлдарының арасында аса белгілі болғаны Қасым хан еді...» деп жазды? |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
1 |
|
|
||
54 |
Хақназар хан кезіндегі Қазақ хандығының сыртқы саясаты. Зерттеу сұрағы: Неліктен Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының «қайта жаңғыруы» деп атайды? |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
1 |
|
|
|||
55 |
1 |
|
|
|||||
56 |
Тәуекел хан тұсындағы Қазақ хандығының оңтүстік шекараларының нығаюы. Зерттеу сұрағы: Тәуекел хан қазақ жерлерін біріктіру мақсатында қандай саясат ұстанды? |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
1 |
|
|
|||
57 |
1 |
|
|
|||||
58 |
Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы. Зерттеу сұрағы: Есім хан Қазақ хандығының біртұтастығын қалай сақтап қалды? |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
1 |
|
|
|||
59 |
1 |
|
|
|||||
60 |
Жәңгір хан тұсындағы қазақ-жоңғар қарсылығы. Зерттеу сұрағы: Орбұлақ шайқасының әлемдік әскери өнер тарихындағы алатын орны қандай? |
6.2.2.3 көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін сипаттау; 6.3.2.7 Орбұлақ шайқасындағы қазақ жасағының әскери өнердегі шеберлігі мен ерлігін бағалау |
1 |
|
|
|||
61 |
1 |
|
|
|||||
62 |
Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі. Зерттеу сұрағы: Неліктен А. Левшин Тәуке ханды «Дала Ликургі» деп атады? |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
1 |
|
|
|||
63 |
Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы. Зерттеу сұрағы: Әлеуметтік топтар қазақ қоғамында қандай рөл атқарды? БЖБ №6 |
6.1.2.1 Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтау 6.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттау |
1 |
|
|
|||
64 |
6.4 XVI - XVII ғасырлардағы экономика мен мәдениет |
XVI-XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениеті. Зерттеу сұрағы: XVI - XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениетінде халық өмірі қалай көрініс табады? |
6.2.2.1 күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығын айқындау |
1 |
|
|
||
65 |
XVI - XVII ғасырлардағы қазақтардың материалдық мәдениеті. Зерттеу сұрағы: Неліктен киіз үй көшпелілердің материалдық мәдениетінің ең жоғарғы үлгісі деп саналады? БЖБ №7 |
6.2.2.5 көшпелілердің қолданбалы өнердегі жетістіктерін сипаттау |
1 |
|
|
|||
66 |
Қазақтардың дәстүрлі шаруашылығы. Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшелігі неде? |
6.4.1.2 көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау |
1 |
|
|
|||
67 |
ТЖБ №4 |
|
1 |
|
|
|||
68 |
Өлкетану |
Туған өлке тарихының қазіргі кездегі куәгерлері. |
6.3.1.12 туған өлке тарихының қазіргі кездегі куәгерлерінің ерлік істері мен еңбегін сипаттау |
1 |
|
|
Дүниежүзі тарихы 6-сынып, аптасына – 1 сағат, барлығы 34 сағат
№ |
Ауыспалы /бөлім атаулары/ |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті: |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1- тоқсан(8-сағат) |
||||||
1 |
Рим империясының құлауы |
Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?
|
6.3.1.1 «ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу; 6.3.2.1 Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу |
1 |
|
|
2 |
Рим империясы Шығыста неліктен сақталды? |
6.3.2.3 Византияның ішкі саясатын сипаттап, оның ұзақ өмір сүруінің себептерін анықтау және жіктеу |
1 |
|
|
|
3 |
Неліктен Византия 568 жылы түрік қағаны Истемиге елші жіберді? |
6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау |
1 |
|
|
|
4 |
Княгиня Ольганың Константинопольге сапары Киев Русін қалай өзгертті? БЖБ №1 |
6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау |
1 |
|
|
|
5 |
Феодализм
|
Феодалдық экономика ерекшеліктері неде?
|
6.4.2.1 экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау; 6.4.1.1 қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау; |
1 |
|
|
6 |
Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан? Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді?
|
6.1.1.1 феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау 6.1.2.1 үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау 6.4.1.1 қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау; 6.2.2.2 өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау |
1 |
|
|
|
7 |
Ислам тарихы |
Исламның тарихында 610 - 1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар орын алды? БЖБ №2 |
6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру |
1 |
|
|
8 |
Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп атайды?
|
6.2.2.1 тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау; 6.2.2.4 Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау; 6.2.3.1 Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңызын бағалау |
1 |
|
|
|
2- тоқсан (8-сағ) |
||||||
9 |
Крест жорықтары |
Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды? |
6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарын анықтау |
1 |
|
|
10 |
Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті? |
6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарын анықтау; 6.2.2.1 тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау |
1 |
|
|
|
11 |
Моңғолдар |
Монғолдар әлемдік империяны қалай құрды? |
6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау |
1 |
|
|
12 |
Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын қалай өзгертті? БЖБ №3 |
6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау |
1 |
|
|
|
13 |
XIV ғасыр- XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам
|
«Қара індет» не себепті жылдам таралды ? |
6.2.4.1 адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру |
1 |
|
|
14 |
«Қара індет» шаруалар көтерілістері мен феодалдық соғыстардың басты себебі болды ма?
|
6.3.2.2 У.Тайлер, Г. Каль жетекшілігімен болған антифеодалдық көтерілістердің себептері мен маңызын анықтау; 6.3.1.4 феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату |
1 |
|
|
|
15 |
Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды? БЖБ №4 |
6.3.1.4 феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату |
1 |
|
|
|
16 |
|
Неліктен Жанна д̓ Арк француз халқының есінде сақталады? |
6.3.1.4 феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату |
1 |
|
|
3 -тоқсан (11-сағат) |
||||||
17 |
Абсолютизм: Батыс пен Шығыс |
XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды? |
6.3.1.3 феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау; 6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату; 6.3.1.6 «парламент», «Бас штаттар», «сейм», «кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіру |
1 |
|
|
18 |
XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды? |
1 |
|
|
||
19 |
Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілерінің билігіндей шексіз болды ма? |
6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату; 6.3.1.5 саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі елдердің билеушілерінің қызметін салыстыру |
1 |
|
|
|
20 |
Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілерінің билігіндей шексіз болды ма? |
1 |
|
|
||
21 |
Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады? |
6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату; 6.3.1.5 саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі елдердің билеушілерінің қызметін салыстыру |
1 |
|
|
|
22 |
Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады? БЖБ №5 |
1 |
|
|
||
23 |
Сауда, қолөнер және әлемді игеру |
Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды? |
6.4.1.2 ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру |
1 |
|
|
|
Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды? |
6.4.1.2 ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру |
1 |
|
|
|
24 |
Қытайлықтар мен еуропалықтардың теңіз саяхаттарының айырмашылығы неде? |
6.4.1.2 ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру; 6.2.4.3 картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық ашылулардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау |
1 |
|
|
|
25 |
Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгертті? БЖБ №6 |
6.2.4.3 картадан XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық ашылулардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау; 6.3.2.7 «отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында) |
1 |
|
|
|
26 |
|
Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгертті? |
1 |
|
|
|
4 -тоқсан (7-сағат) |
||||||
27 |
Қайта өрлеу дәуірі
|
Қайта өрлеу дәуірі өнердің дамуын қалай өзгертті? |
6.2.2.3 Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін (бейнелеу, мүсін өнері) сипаттау; 6.2.3.2 гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау |
1 |
|
|
29 |
Шығыстағы Ренессанс әлемдік мәдениетті қалай байытты? БЖБ №7 |
6.2.3.2 гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау; 6.2.2.4 Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау |
1 |
|
|
|
30 |
Реформация |
Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгертті? |
6.2.1.1 адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін анықтау; 6.2.1.2 тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», «лютеранство», «кальвинизм», «контр- реформация», «кезуиттер ордені» ұғымдарын түсіндіру |
1 |
|
|
31 |
1 |
|
|
|||
32 33 |
Ғылыми революция |
Коперниктің теориясы қаншалықты бірегей болды? БЖБ №8 |
6.2.4.2 жаратылыстану ғылымдарының келешектегі дамуы үшін кейінгі орта ғасырлар кезеңінде Жердің құрылысы туралы жасалған ғылыми жаңалықтардың маңыздылығын анықтау; 6.2.4.1 адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру |
1 |
|
|
1 |
|
|
||||
34 |
Орта ғасырлар тарихы бойынша қорытынды сабақ |
Бөлімдер бойынша негізгі оқыту мақсаттарын қайталау |
1 |
|
|