|
«Жаңа модульдің 7 кереметі» коучинг жоспары |
|||
|
Тақырып |
Жаңа модульдің 7 кереметі. |
||
|
Сілтеме |
1-деңгейлік МАН интернет материалы |
||
|
Жалпы мақсаты |
Мұғалімдерді 7 модульдің негізгі ұғымдары мен тәсілдерімен таныстыра отырып, практикасында пайдалану жолдарын ұсыну. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
7 модуль әдіс-тәсілдерін өз тәжірибесінде пайдалану |
||
|
Түйінді идея |
Оқушы қызығушылығын арттыратын әдіс-тәсілдер |
||
|
Ресурстар |
Маркер, А3, А4 парақтар, стикерлер,желім,қайшы,бейнежазбалар |
||
|
Коучинг өту барысы |
|||
|
Коучинг сессияның өтілу кезеңдері |
уақыт |
Коучингке қатысушылардың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру |
2 мин
|
Коуч коучингтің тақырыбымен таныстырады |
Мұғалімдер сабақтың тақырыбы мен танысады |
|
|
12 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптасыру. «Менің достарым » тренинг
|
Мұғалімдер 12 сағат бойына жоспар жасап, оны іске асырады |
|
Бейнежазба көру |
3мин |
«Әлемнің 7 кереметі» |
|
|
Тосын сұрақ |
2 мин |
Бала бойындағы кереметті қалай көруге болады? |
Көргендерін өз ойларымен бөліседі. |
|
Топпен жұмыс |
30 мин |
Менің мамандығымның 7 кереметі. |
Менің мамандығымның 7кереметі.(постер қорғау) |
|
Таныстырылым |
5 мин |
Презентация: 7 модуль бойынша түсініктеме 1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. 2. Сынитұрғыдан ойлауғаүйрету. 3. Оқытуүшін бағалау және оқуды бағалау. 4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. 5. Талантты және дарынды балаларды оқыту. 6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. 7. Оқытуды басқару және көшбасшылық. |
Мұғалімдер таныстырылыммен танысады. |
|
Топтық жұмыс |
15 мин |
Әр топқа сабақ жоспарын жасатып, сол сабақтардан 7 модулді табу жолдарын көздейді |
Мұғалімдер сабақ жоспарын жасап, жасаған сабақтарынан 7 модулді табады (постер) |
|
Ой сергек |
5мин |
Сергіту сәті «Жақсы адамдар» әні |
Мұғалімдер «Жақсы адамдар » әуенмен көңілді ән айтады |
|
Қорытынды рефлексия |
3 мин |
Қатысушылардан коуч қорытынды ретінде жазбаша пікір алады. Аты-жөні: Коучинг не туралы болды? Бүгінгі коучинг сізге ұнады ма? Бұл коучингта сіз үшін не қиын болды? Бұл сіз үшін неге қиын болды? Бұл қиындықты ненің көмегімен еңсердіңіз / еңсере аласыз? |
Мұғалімдер А4 қағазына өз ойларын жазып қалдырады |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жаңа модульдің 7 кереметі» коучинг жоспары
«Жаңа модульдің 7 кереметі» коучинг жоспары
|
«Жаңа модульдің 7 кереметі» коучинг жоспары |
|||
|
Тақырып |
Жаңа модульдің 7 кереметі. |
||
|
Сілтеме |
1-деңгейлік МАН интернет материалы |
||
|
Жалпы мақсаты |
Мұғалімдерді 7 модульдің негізгі ұғымдары мен тәсілдерімен таныстыра отырып, практикасында пайдалану жолдарын ұсыну. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
7 модуль әдіс-тәсілдерін өз тәжірибесінде пайдалану |
||
|
Түйінді идея |
Оқушы қызығушылығын арттыратын әдіс-тәсілдер |
||
|
Ресурстар |
Маркер, А3, А4 парақтар, стикерлер,желім,қайшы,бейнежазбалар |
||
|
Коучинг өту барысы |
|||
|
Коучинг сессияның өтілу кезеңдері |
уақыт |
Коучингке қатысушылардың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру |
2 мин
|
Коуч коучингтің тақырыбымен таныстырады |
Мұғалімдер сабақтың тақырыбы мен танысады |
|
|
12 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптасыру. «Менің достарым » тренинг
|
Мұғалімдер 12 сағат бойына жоспар жасап, оны іске асырады |
|
Бейнежазба көру |
3мин |
«Әлемнің 7 кереметі» |
|
|
Тосын сұрақ |
2 мин |
Бала бойындағы кереметті қалай көруге болады? |
Көргендерін өз ойларымен бөліседі. |
|
Топпен жұмыс |
30 мин |
Менің мамандығымның 7 кереметі. |
Менің мамандығымның 7кереметі.(постер қорғау) |
|
Таныстырылым |
5 мин |
Презентация: 7 модуль бойынша түсініктеме 1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. 2. Сынитұрғыдан ойлауғаүйрету. 3. Оқытуүшін бағалау және оқуды бағалау. 4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. 5. Талантты және дарынды балаларды оқыту. 6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. 7. Оқытуды басқару және көшбасшылық. |
Мұғалімдер таныстырылыммен танысады. |
|
Топтық жұмыс |
15 мин |
Әр топқа сабақ жоспарын жасатып, сол сабақтардан 7 модулді табу жолдарын көздейді |
Мұғалімдер сабақ жоспарын жасап, жасаған сабақтарынан 7 модулді табады (постер) |
|
Ой сергек |
5мин |
Сергіту сәті «Жақсы адамдар» әні |
Мұғалімдер «Жақсы адамдар » әуенмен көңілді ән айтады |
|
Қорытынды рефлексия |
3 мин |
Қатысушылардан коуч қорытынды ретінде жазбаша пікір алады. Аты-жөні: Коучинг не туралы болды? Бүгінгі коучинг сізге ұнады ма? Бұл коучингта сіз үшін не қиын болды? Бұл сіз үшін неге қиын болды? Бұл қиындықты ненің көмегімен еңсердіңіз / еңсере аласыз? |
Мұғалімдер А4 қағазына өз ойларын жазып қалдырады |
шағым қалдыра аласыз













