Материалдар / Жаңа ортада жасөспірімнің қарым – қатынасын дамытуға арналған жаттығулар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаңа ортада жасөспірімнің қарым – қатынасын дамытуға арналған жаттығулар

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылардың бір – бірімен қарым – қатынасын жақсарту, оларды адамгершілікке, шындыққа, достыққа, тәрбиелікке үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2019
418
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Жаңа ортада жасөспірімнің қарым – қатынасын дамытуға арналған жаттығуларМақсаты: оқушылардың бір – бірімен қарым – қатынасын жақсарту, оларды адамгершілікке, шындыққа, достыққа, тәрбиелікке үйрету.Қатысушылар: Топтағы қатысушыларға төмендегі тренингтің ережесін оқып түсіндіру.

  • Топтың толық қатысуы;
  • Қатысушылардың жақсы, тату қарым – қатынастары;
  • Қарым – қатынастың ашық әділ болуы;
  • Белсенді қатысу;
  • Құпиялылықты сақтау.
1 – жаттығу. Амандасу, танысу жаттығу шарты. Әр қатысушы өз есімінің бірінші әрпіне қарай бойындағы жеке қасиетін қосып айту керек. Мысалы: мен Айгүл – аққөңіл қызбын.2 – жаттығу.«Есте қалған қызықты оқиға»Шарты: Топ дөңгелек болып отырып, қатысушыларға доп беріледі. Допты бір – біріне кезектесіп беріп, есте қалған қызықты оқиғаларды айтады. Әрбір қатысушыға 4 мин. беріледі.3 – жаттығу.«Ұқсастық шегі»Шарты: Қатысушылар жұптасып отырады, А4 форматтағы қағаз және қаламсап алады. Жанындағы жұбына қарап, ұқсастықты тауып, «Біздің ұқсастығымыз!» деп, қағаз бетіне жазады. Ұқсастық табу үшін 4 мин. уақыт беріледі. Жаттығуды орындағаннан кейін, жұп бір – бірінің жазған ұқсастығын оқып, өз ойларын айтады.4 – жаттығу.«Мен саған сенемін»Шарты: Қатысушылар жұп құрып, бір –бірінің көздеріне қарап отырады. Алғашында ыңғайсыз сезінеді, содан кейін өз ойларын кезектесіп, мынадай сөзден бастап айтады, мысалы «Мен саған сенемін...», өйткені, сен жақсы адамсың. Осы кезде әуен ойнап тұру қажет.5 – жаттығу. «Ол қандай?»Ойынға қатысушылардың біреуі бірнеше секундқа есіктің сыртына шыға тұрады. Бұл уақытта қалғандары өз араларынан біреуінің есімін жасырады. Есіктің сыртындағы ойынға қатысушы сыныпқа кіріп, «ол қандай?» деген сұрақ қояды. Оқушылар оның қандай екендігін бір сипатымен білдіріп отырады. Кім туралы айтылып жатқанын осы сипаттарға қарап табуға болады.6 – жаттығу. «Айдаһар»Мақсаты: Көпшілікпен ойын ережесін ұстанып ойнауға дағдыландыру, қарым – қатынасын нығайту.Барысы: Балалар бір қатарға бір –бірінің иығынан ұстап тұрады. Бірінші бала айдаһардың «басы», ал соңындағылары «құйрығы». Басы құйрыққа жетіп, оны ұстауы керек. Ойынның шарты бойынша айдаһардың денесі бөлініп кетпеуі қажет. «Бас» «құйрықты» ұстаған сәтте, ол құйрыққа айналады. Бүкіл бала екі рөлде ойнап болмайынша ойын жалғаса береді.



7«Көпір» ойыныЕденге бормен «көпір»(түзу)сызылады.Екі топ, бір-біріне қарсы шыққан балалар көпірден құлап қалмай өтуі керек. Балалар бір-біріне көмектесіп, орындарын ауыстырып, бір-бірін өткізіп жіберулері керек. 8 – жаттығу. «Тілектер»Мақсаты: Жағымды қарым – қатынас орнату.Барысы: балалар бір – бірінің қолынан ұстап дөңгелене отырады. Оң жағында отырған көршісінің көзіне қарап, бір – екі ауыз жақсы жақсы тілек айтады. Қабылдаған бала басын изеп : «Рахмет, маған өте ұнады!» деп жауап бері керек. Сосын ол өзінің оң жағындағы көршісіне жақсы тілегін сыйлайды, осылай жаттығу жалғасып кете береді.Қорытынды:Жүргізуші: Балалар, бүгінгі тренингке өз бағаларыңды беріңдер: жасыл стикер — оң баға,қызыл — теріс, тақтадағы ұнады, ұнамады жазулардың астына жапсырыңдар. Назарларыңызға рахмет

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!