Материалдар / Жаңа сабақ. Бұрыш. ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңа сабақ. Бұрыш. ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
5.3.1.4 бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2024
53
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Бұрыш.


Бөлім:

5.4B Бұрыштар. Көпбұрыштар

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

17.04.2024ж

Сынып: 5 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бұрыш.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.1.4 бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру

Сабақтың мақсаты

Бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.

Оқу мақсаттарымен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру.

Белсенді оқудың «Серпілген сауал» әдісі арқылы әр топ бір-біріне сұрақ қою арқылы үй тапсырмасына берілген ережелер сұралады.Диалогқа тарту.

  1. Берілген санның пайызын қалай табамыз?

  2. Пайызды табудың негізгі формуласы

  3. Пайызы бойынша санды қалай табамыз?

  4. Бөлігі бойынша санды қалай табамыз?

  5. Пайызды бөлшекпен қалай өрнектейміз?

  6. Бөлшекті немесе натурал санды пайызбен қалай жазады?

Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады. Сұрақтарға жауап береді.




«Бас бармақ» әдісімен

бағаланады.








Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ түсіндіру. Бір нүктеден шыққан екі сәуледен құралған фигура бұрыш деп аталады. Бұрышты құрайтын сәулелерді осы бұрыштың қабырғалары, ал сәулелер басталатын нүктені бұрыштың төбесі деп атайды. Бұрыш  таңбасымен және қабырғалары мен төбесіне жазылған әріптермен белгіленеді.

Мысалы, берілген бұрышты  A немесе  BACCAB белгілеуге болады.

Бұрышты бір немесе үш әріппен белгілейді.

1 ) Егер бұрыш бір әріппен белгіленсе, онда сол әріп бұрыштың төбесі деп аталады.

2) Егер бұрыш үш әріппен белгіленсе, онда ортаңғы әріп бұрыштың төбесі, ал шеткі әріптер қабырғаларындағы нүктелер болады. Мысалы, егер бұрыш AOB деп белгіленсе, онда A және B нүктелері бұрыштың қабырғаларында, ал O нүктесі – бұрыштың төбесі болады.

Бұрыш градуспен өлшенеді. Егер қабырғалары бір түзудің бойында жатқан бұрышты өзара тең 180 бөлікке бөлсек, онда осы әр бұрыштың өлшемін градус деп аламыз (° деп белгіленеді).

Сонымен, бұрыштың бірлік өлшемі – градус, ол сәуленің қандай да бір бұрышқа айналымы. Сәуленің толық айналымы 360°-қа тең. Бір градус 60 минутқа (′ деп белгіленеді); бір минут – 60 секундқа (″ деп белгіленеді) тең.

Деңгейлік тапсырмалар орындау:

А-деңгей тапсырмасы

Суреттегі әр бұрыштың атауын, төбелерін және қабырғаларын жазыңдар.







Дескриптор:

- Бұрышты атап жазды

- Төбелерін анықтайды

-Қабырғаларын анықтайды


В деңгей тапсырмасы

Берілген бұрыштардың түрлерін анықтаңдар:

а) MNP бұрышы AOB бұрышының 1/3і;
б) FCK бұрышы AOB бұрышының 1/2і
в) TEX бұрышы AOB бұрышының 2/3і



Дескриптор:

  • Бұрыштың бөлігін есептеп табады

  • Бұрыштың түрін анықтайды


Рисунок 21


С деңгей тапсырмасы

АВС бұрышы – тік бұрыш, DEK бұрышы АВС бұрышының 20% құрайды, ал MON бұрышы АВС бұрышымен DEK бұрыштарының арифметикалық ортасына тең. Әр бұрыштың өлшемін есептеп табыңдар.

Дескриптор:

  • АВС бұрышының градустық өлшемін анықтайды;

  • DEK бұрышының градустық өлшемін табады;

  • MON бұрышының градустық өлшемін есептейді.



Қосымша тапсырмалар:

1. ОС сәулесі – АОВ жазыңқы бұрышының биссектрисасы.

EОF бұрышы – тік бұрыш. EОС = 250

АОЕ, СОF және FОВ бұрыштарының градустық өлшемдерін табыңдар және градустық өлшемдерін салыстырыңдар.

Дескриптор:

  • Бұрыштардың градустық өлшемін табады.

  • Бұрыштардың градустық өлшемдерін салыстырады..

2. Сағаттың минуттық тілі мен сағаттық тілі қандай бұрыш жасайды: сағат 3-те; 4-те; 6-да ? бұрыштардың қайсысы үлкен, қайсысы кіші?

Дескриптор:

  • Бұрыш түрлерін біледі

  • Бұрышты анықтай алады.

  • Бұрыштарды салыстыра алады.

Шешуі:

1) 3:00 де Тік бұрыш жасайды

2) 4:00 де Доғал бұрыш

3) 6:00 де Жазыңқы бұрыш

Жаңа сабақты меңгереді.




























Деңгейлік тапсырмалар орындайды.







































Тапсырмаларды өз беттерінше орындайды.

















































Тапсырма деңгейіне қарай бағаланады.







































Әрбір дұрыс жауапқа 2 балл беріледі.




















Сабақтың соңы

Үй жұмысы:

есеп


Рефлексия: БББ кестесінің білемін, білгім келеді деген бағандарын толтырады

осыдан сабақтың мақсатын оқушылар айтады. Мұғалім жинақтайды

Білемін

Білгім келеді

Білдім











Үй жұмысын алады.

Рефлексияны ауызша орындайды.


БББ кестесі




















Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Мәтінді есептерді шығару


Бөлім:

5.4А Пайыз

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

17.04.2024ж

Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мәтінді есептерді шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.5.1.6

338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!