Материалдар / Жаңа сабақ. ПАЙЫЗ. ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңа сабақ. ПАЙЫЗ. ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаттары: 5.1.1.16 пайыз ұғымын меңгеру; 5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру ;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Сәуір 2024
69
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Пайыз


Бөлім:

5.4А Пайыз

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

01.04.2024ж

Сынып: 5 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Пайыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.1.16 пайыз ұғымын меңгеру;

5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру ;

Сабақтың мақсаты

Пайыз ұғымын түсіну;

Бөлшекті пайызға айналдыруды білу және қолдану;

Пайызды бөлшекке айналдыруды білу және қолдану.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару.

Жағымды психологиялық ахуал орнату.

Үй тапсырмасын тексеру.


«Ой қозғау» ребус шешу (тақырыпқа шығу)



, , , , , , ,




, , , , , , , , ,



Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады


Ребусты шешу арқылы жаңа сабақты ашады.


Үй тапсырмасы мадақтау әдісі арқылы бағаланады.





Сабақтың ортасы

Жаңа сабақты түсіндіру.

«Пайыз», яғни «Процент» латынның «pro centum» деген сөзінен алынған. «Жүзден» немесе «жүзге» деген мағынаны білдіреді. Кез келген шаманың (санның) жүзден бір бөлігін бір пайыз деп атау қабылданған.

3 пайыз − жүзден 3 бөлік.

10 пайыз – жүзден 10 бөлік.

25 пайыз – жүзден 25 бөлік.

Бөлшекті пайызбен беру үшін оны 100-ге көбейтіп, пайыз белгісін жазу керек.

Мысалы,

0,4 = (0,4  100)% = 40%;

1,3 = (1,3  100)% = 130%;

= (  100)% = 80%;

3 = (3  100)% = 312,5%.

Пайызды бөлшекпен жазу үшін пайыз белгісін алып, алдындағы санды 100-ге бөлу керек.

Мысалы,

5% = 5 : 100 = 1 : 20 = 0,05;

15% = 3 : 20 = 0,15;

75% = 0,75.


Тапсырмалар орындау. Жеке жұмыс:

1. Бос орындарды толтыр жəне ондық бөлшектерді көрсет. a) 134% =

b) 29% =

2. Берілген фигураның неше пайызы боялғанын тап.

3. Турист баруға тиісті қашықтықтың 60%-ын мəшинемен, қалғанын пойызбен жүрді. Туристің баруға тиісті қашықтықтың неше пайызын пойызбен өткенін тап.

4. Саябақтағы 400 ағаштың 25%-ы қарағай, 50%-ы шырша ағаштары. Саябақта неше қарағай жəне шырша ағаштары бар екенін тап.


Деңгейлік тапсырмалар.

А деңгей

  1. Пайыздарды ондық бөлшекпен жазыңдар:

1%, 6%, 25%,50%,120%

Дескрипторлар:

  1. Пайызды бөлшекпен жазу үшін ережені қолданады

  2. Пайыз белгісі алдындағы пайыз санын 100-ге бөледі

  3. Ондық бөлшекпен жазады

  1. Бөлшектерді пайызбен жазыңдар:

9/100; 1/25; ; 0,1; 0,8

Дескрипторлар:

  1. Бөлшекті пайызбен жазу үшін ережені қолданады

  2. Бөлшекті 100-ге көбейтеді

  3. Бөлшектің негізгі қасиетін қолданады

  4. Бөлшекті қысқартады

5. Пайыз белгісін тіркеп жазады

В деңгейі

  1. Алманың 17/20 су.Алманың неше пайызы су?

Дескрипторлар:

  1. Бөлшекті пайызбен жазу үшін ережені қолданады

  2. Бөлшекті 100-ге көбейтеді

  3. Бөлшектің негізгі қасиетін қолданады

  4. Бөлшекті қысқартады

  5. Пайыз белгісін тіркеп жазады

С деңгейі

Квадраттың қабырғасының ұзындығын 30%-ға арттырса‚ оның ауданы неше процентке артады?

Дескрипторлар:

  1. Есептің шартын анықтайды

  2. Есептің шартын жазады

  3. Қабырғасы (x+0,3x)% белгілейді.

  4. = формуласы қолданылады

  5. Есепті формула арқылы шығарады

  6. Ауданы неше пайызға арттырғанын анықтайды

  7. Жауабын жазады.



Жаңа сабақты түсінеді.







Мысалдарды жазады.












Жеке жұмыс орындайды.



















Деңгейлік тапсырмаларды өз бетіше орындайды.


















































Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл беріледі.



















Балл деңгейіне қарай беріледі.























































Сабақтың соңы

Үй жұмысы:

есеп

Рефлексия. БББ кестесі

Білемін

Білгім келеді

Білдім








Әр оқушы кестенің 3-ші бағанын толтырады


Үй жұмысын алады.

Рефлексияны ауызша орындайды.


Оқулық


































Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Пайыз


Бөлім:

5.4А Пайыз

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

01.04.2024ж

Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!