Материалдар / Жаңа санау бірлігі-мыңдар класы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңа санау бірлігі-мыңдар класы

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні бастауыш бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2018
1506
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика Уақыты:17.09.2018Кабинет: Қазақ тіліМұғалім:Тулепкалиева Л.
Сабақтың тақырыбыЖаңа санау бірлігі – мыңдықтардың құрылуы. Разрядтар және кластар.
СілтемеМатематика оқулығының әдістемесі,ғаламтор
Сабақтың жабдығықосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Жалпы мақсаттарМақсаты: көп таңбалы сандардың құрылымы және жаңа санау бірлігі – мыңдық туралы түсініктерін қалыптастыру; көп таңбалы сандарды оқи алуға үйрету.
Бағалау критерийлері:Бағалау парағындағы тапсырмалар бойынша бағалана алады

Тілдік мақсаттар
  • Разряттар, кластар сөздерін қайталап айту
  • Құндылықтарды дарытуҚұрметТапсырмаларды орындауда,бағалауда оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне ықпал ету.Ынтымақтастық Топпен жұмыс барысында татулыққа,бірлікке тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланыстарЕңбек- дәптермен жұмыс кезінде дөңгелектерді бояйды,
    АКТ қолдану дағдыларыДиапроекторді пайдалану
    Алдыңғы білімКөп таңбалы сандарды оқи, жаза, санай алады.


    Мұғалімнің әрекеті



    Оқушының әрекеті
    Бағалау парақшасымен таныстыру
    Сабақтың басыШиратуОқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.


    Кэррол диаграммасын құру







    Бірліктер класыМыңдар класы



    Дөңгелек сандар

    10,40,100,500,700

    1000,40000,8000,200000,10000



    Көптаңбалы сандар25,894,346,3,7745325,1263,779654,3458,65789

    Сабақтың ортасы1. Көркем жазу минуты. Бірліктер класындағы көптаңбалы сандарды жазуОқушылар жазбаша орындайды


    № 1. Кестеде жазылған сандарды оқы. Әр санның разрядтық қосылғыштарын ата. Ауызша жұмыс.
  • Математикалық диктант. Мына сандарды жазыңдар.
  • 2 жүздік
  • 4 жүздік, 2 бірлік
  • 7 жүздік, 5 ондық, 6 бірлік. (200, 402, 756, 900, )
  • Алдыңғы сан 897; (896)
  • Келесі сан 389; (390)
  • 5 ондық, 7 бірлік; (57)
  • № 2. Жүздіктермен санау арқылы сендер жаңа санау бірлігі мыңды білдіңдер. Мыңдықтармен де бірліктер сияқты санайды.


  • Сергіту сәтіСергіту сәті:




    Жұптық жұмыс№ 4. Түбірі бірдей теңдеулер жұбын тауып жаз. Шығар(х – 8) : 4 = 32 (х – 8) ∙ 4 = 32Х – 8 = 32 4 х – 8 = 32 : 4 Деңгейлік тапсырма; (Сандар түсіне қарай бөліп аламын) 325, 729,604,768,491,10945876,65489,15664,87946,40156,65430489632,120354,700896,456859,102340,987654,654050,900102№ 5. Есеп шығару. (І топ балалары)І топта ұл бала – 8 – барлығы ? І топта қыз – 7 – барлығы ? 150 оқушы шешуі: 150 : (8 + 7) = 150 : 15 = 10 (топ) 8 ∙ 10 = 80 (ұл бала) 7 ∙ 10 = 70 (қыз)Жауабы: 80 ұл, 70 қыз қатысты.№ 6. (ІІ топ балалары). Қыз – 140 Ер бала – 160 Барлығы – 10 топ Әр топта – ? бала шешуі: І тәсіл: (140 +160) : 10 = 30ІІ тәсіл: 140 : 10 + 160 : 10 = 30Жауабы: әр топта 30 баладан № 6(ә). ІІІ топ)Қызанақ – 27 ? банкі керек Қияр – 30 шешуі: (27 + 30) : 3 = 57 : 3 = 19Жауабы: 19 банкі керек.

    Диапроектормен жұмыс:Сандарды оқу:45623, 800952, 456, 12, 7862, 200033, 5456, 21576, 654
    Сабақты бекітуБүгінгі сабақта біз не істедік? Саған қайсы тапсырма қиын болды?

    Үй тапсырмасы№ 7 26 бет. Оқушылар күнделіктеріне жазады
     БағалауБүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.Бағалау парақшасын толтырады


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!