Математика | Уақыты:17.09.2018 | Кабинет: Қазақ тілі | Мұғалім:Тулепкалиева Л. |
Сабақтың тақырыбы | Жаңа санау бірлігі – мыңдықтардың құрылуы. Разрядтар және кластар. |
Сілтеме | Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
Сабақтың жабдығы | қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер |
Жалпы мақсаттар | Мақсаты: көп таңбалы сандардың құрылымы және жаңа санау бірлігі – мыңдық туралы түсініктерін қалыптастыру; көп таңбалы сандарды оқи алуға үйрету. |
Бағалау критерийлері: | Бағалау парағындағы тапсырмалар бойынша бағалана алады
|
Тілдік мақсаттар | Разряттар, кластар сөздерін қайталап айту |
Құндылықтарды дарыту | ҚұрметТапсырмаларды орындауда,бағалауда оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне ықпал ету.Ынтымақтастық Топпен жұмыс барысында татулыққа,бірлікке тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыстар | Еңбек- дәптермен жұмыс кезінде дөңгелектерді бояйды, |
АКТ қолдану дағдылары | Диапроекторді пайдалану |
Алдыңғы білім | Көп таңбалы сандарды оқи, жаза, санай алады. |
| Мұғалімнің әрекеті
| Оқушының әрекеті |
Бағалау парақшасымен таныстыру |
Сабақтың басы | ШиратуОқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. | Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
| Кэррол диаграммасын құру |
|
|
|
| Бірліктер класы | Мыңдар класы |
|
| Дөңгелек сандар
| 10,40,100,500,700
| 1000,40000,8000,200000,10000 |
|
| Көптаңбалы сандар | 25,894,346,3,77 | 45325,1263,779654,3458,65789 |
|
Сабақтың ортасы | 1. Көркем жазу минуты. Бірліктер класындағы көптаңбалы сандарды жазу | Оқушылар жазбаша орындайды |
| № 1. Кестеде жазылған сандарды оқы. Әр санның разрядтық қосылғыштарын ата. Ауызша жұмыс.Математикалық диктант. Мына сандарды жазыңдар.2 жүздік4 жүздік, 2 бірлік7 жүздік, 5 ондық, 6 бірлік. (200, 402, 756, 900, ) Алдыңғы сан 897; (896) Келесі сан 389; (390)5 ондық, 7 бірлік; (57) № 2. Жүздіктермен санау арқылы сендер жаңа санау бірлігі мыңды білдіңдер. Мыңдықтармен де бірліктер сияқты санайды.
|
Сергіту сәті | Сергіту сәті: |
| Жұптық жұмыс№ 4. Түбірі бірдей теңдеулер жұбын тауып жаз. Шығар(х – 8) : 4 = 32 (х – 8) ∙ 4 = 32Х – 8 = 32 ∙ 4 х – 8 = 32 : 4 Деңгейлік тапсырма; (Сандар түсіне қарай бөліп аламын) 325, 729,604,768,491,10945876,65489,15664,87946,40156,65430489632,120354,700896,456859,102340,987654,654050,900102№ 5. Есеп шығару. (І топ балалары)І топта ұл бала – 8 – барлығы ? І топта қыз – 7 – барлығы ? 150 оқушы шешуі: 150 : (8 + 7) = 150 : 15 = 10 (топ) 8 ∙ 10 = 80 (ұл бала) 7 ∙ 10 = 70 (қыз)Жауабы: 80 ұл, 70 қыз қатысты.№ 6. (ІІ топ балалары). Қыз – 140 Ер бала – 160 Барлығы – 10 топ Әр топта – ? бала шешуі: І тәсіл: (140 +160) : 10 = 30ІІ тәсіл: 140 : 10 + 160 : 10 = 30Жауабы: әр топта 30 баладан № 6(ә). ІІІ топ)Қызанақ – 27 ? банкі керек Қияр – 30 шешуі: (27 + 30) : 3 = 57 : 3 = 19Жауабы: 19 банкі керек.
Диапроектормен жұмыс:Сандарды оқу:45623, 800952, 456, 12, 7862, 200033, 5456, 21576, 654 |
Сабақты бекіту | Бүгінгі сабақта біз не істедік? | Саған қайсы тапсырма қиын болды?
|
Үй тапсырмасы | № 7 26 бет. | Оқушылар күнделіктеріне жазады |
Бағалау | Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. | Бағалау парақшасын толтырады |