4
сабақ
|
6 сынып Қазақстан
тарихы Өтілетін
уақыты
|
Тақырыбы
|
Жаңа тас дәуірі. Қолөнердің
пайда болуы және дамуы
|
Мақсаты
|
Жаңа тас дәуірі туралы білім
алушыға түсіндіру. Қолөнердің дамуын оқушы анықтайды. . қолөнердің
мағызын түсінеді
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқушы Жаңа тас дәуірі туралы
түсінеді, сипаттайды
|
7 модульдің
қолданылуы
|
АКТ”, “Оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”,
“Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және
көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан
тап,
|
Қолданылатын
ресурстар
|
маркерлер, портреттер, стикерлер,
ноутбук
|
Сабақ
барысы
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Жалпы сабақ
40минут
|
Оқушымен амандасып, хал
жағдайын сұрап, бүгінгі сабаққа дайындаймын.
Оқу құралдарын ретке келтіріп жаңа сабақты
бастаймыз
|
Оқушы ұстазымен амандасты оқу
құралдарын ретке келтіріп сабаққа дайын екенін айтып, жаңа сабаққа
дайындалды
|
Білу
Миға шабуыл «Қайталау–оқу
айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар
беріледі,
|
Ноутбуктегі сұрақтар арқылы
оқушының кезекпен жауап беруі
сұралады.
|
Оқушы ноутбуктегі
кез-келген ұяшықты таңдайды да,жауап береді.
Оқушы еске түсіреді,
талдайды.
|
Түсіну
Алғашқы қоңырау» Постермен өткен
тақырыпты қорғау
|
Осы көрстелген жаңа тақырыпты
оқушыға жинақтау үшін жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру,
өз бетінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы
тақырыптарын қорғату
|
Оқушы мақсаты
мұғалімді тыңдау, өз ойын пікірлерін
айту
Постер арқылы бар
білімін талқылап ортаға шығып, тапсырманы постер арқылы қорғайды
және өз пікірін ортаға салады., түсіндіреді, тақырыпты
жинақтайды
|
Қолдану
Жигсо
пайдалану
|
Оқушы көлемді мәтінді оқып
шығып талқылайды,
|
Оқушының мұндағы
мақсаты берілген тапсырманы өзі талқылап , өз ой-пікірімен санаса
білу
|
Талдау
Ойлан тап
|
Тақырып бойынша тапсырмалар
таратылады
|
оқушы отырып жаттығулар
орындайды
|
Жинақтау
Эссе
|
Білім туралы Эссе
жазу, жинақтайды, өзін-өзі
бағалайды
|
Оқушы мақсаты берілген
тақырыпқа арнап өз ойын
жеткізу
|
Бағалау
|
Тапсырмасын орындағанына қарай
бағаланады
|
Оқушы өзін-өзі бағалайды
бағалайды
|
Рефлексия
|
Екі жұлдыз , бір
тілек
Оқушы бүгінгі
сабаққа деген ойын айтады
|
Оқушы кері байланыс арқылы
өзінің сабақтан алған әсерін, ұсыныс, тілегін
айтады
|
Үйге
тапсырма
|
Қолөнер туралы бар
түсінгенін жазу және осы бүгінгі өмірмен салыстырып
мазмұндау
|
|