Материалдар / Жаңа тас дәуірі. Қолөнердің пайда болуы және дамуы

Жаңа тас дәуірі. Қолөнердің пайда болуы және дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа тас дәуірі туралы білім алушыға түсіндіру. Қолөнердің дамуын оқушы анықтайды. . қолөнердің мағызын түсінеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
397
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4 сабақ 6 сынып Қазақстан тарихы  Өтілетін уақыты
Тақырыбы Жаңа тас дәуірі. Қолөнердің пайда болуы және дамуы
МақсатыЖаңа тас дәуірі туралы білім алушыға түсіндіру. Қолөнердің дамуын оқушы анықтайды. . қолөнердің мағызын түсінеді
Күтілетін нәтижеОқушы Жаңа тас дәуірі туралы түсінеді, сипаттайды
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап,
Қолданылатын ресурстар маркерлер, портреттер, стикерлер, ноутбук
Сабақ барысыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

Жалпы сабақ 40минут















Оқушымен амандасып, хал жағдайын сұрап, бүгінгі сабаққа дайындаймын. Оқу құралдарын ретке келтіріп жаңа сабақты бастаймызОқушы ұстазымен амандасты оқу құралдарын ретке келтіріп сабаққа дайын екенін айтып, жаңа сабаққа дайындалды
БілуМиға шабуыл «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, Ноутбуктегі сұрақтар арқылы оқушының кезекпен жауап беруі сұралады.Оқушы ноутбуктегі кез-келген ұяшықты таңдайды да,жауап береді. Оқушы еске түсіреді, талдайды.

ТүсінуАлғашқы қоңырау» Постермен өткен тақырыпты қорғау

Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыға жинақтау үшін жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғатуОқушы мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойын пікірлерін айтуПостер арқылы бар білімін талқылап ортаға шығып, тапсырманы постер арқылы қорғайды және өз пікірін ортаға салады., түсіндіреді, тақырыпты жинақтайды

ҚолдануЖигсо пайдалану Оқушы көлемді мәтінді оқып шығып талқылайды,Оқушының мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өзі талқылап , өз ой-пікірімен санаса білу

ТалдауОйлан тапТақырып бойынша тапсырмалар таратыладыоқушы отырып жаттығулар орындайды
ЖинақтауЭссе Білім туралы Эссе жазу, жинақтайды, өзін-өзі бағалайды

Оқушы мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойын жеткізу
Бағалау

Тапсырмасын орындағанына қарай бағаланадыОқушы өзін-өзі бағалайды бағалайды
РефлексияЕкі жұлдыз , бір тілек

Оқушы бүгінгі сабаққа деген ойын айтады

Оқушы кері байланыс арқылы өзінің сабақтан алған әсерін, ұсыныс, тілегін айтады
Үйге тапсырмаҚолөнер туралы бар түсінгенін жазу және осы бүгінгі өмірмен салыстырып мазмұндау



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ