Пән: Қазақ тілі
Т1
Күні:
Сынып:
6
|
Педагогтің
аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Жаңа технологиялар.
Қос нүкте.
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаттары
|
6.3.3.1- ұсынылған тақырып
бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма,
кесте, сызба) түрінде
құрастыру;
6.4.5.1- қазақ
тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы)
түсіну, дұрыс қолдану.
|
Сабақ
мақсаттары
|
- ұсынылған тақырып бойынша
деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба)
түрінде құрастырады;
- қазақ тіліндегі
тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс
қолданады.
|
Сабақ
кезеңі
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Психологиялық
ахуал
Оқушыларды
түгелдейді,
Үй тапсырмасы
сұралады.
|
Мен
–ғажаппын!”
Әр адам өзіне қаншалықты баға берсе, соған
соншалықты лайықты болады. Тұлға ретінде қалыптасуың үшін өзіңді,
өмірлік іс-әрекетіңді лайықты бағалай білуің керек. Өзіңе арнап
неғұрлым жақсы, жағымды, жылы сөздерді көбірек айту керек.
Өзіңді-өзің дұрыс бағалағаның
жөн.
Әр адамның өзіне арнаған жақсы, жағымды
қолдау, мадақтау, мақтау сөздері болуы
тиіс.
Мысалы:
- Мен осы
өмірге келуіммен
кереметпін.
- Мен сияқты
бұл өмірде ешкім де болған емес, болмайды
да.
- Мен ғажаппын,
мен кереметпін, т.б.
|
Мұғалімнің кері
байланысы
|
Оқу
құралдары
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
Ойқозғау
1-тапсырма
.
|
3 топ суретке қарап
қандай ой түйгендерін
айтады.
|
Ынталандыру стикерлері
беріледі
|
Суреттер
|
Сабақтың
ортасы
|
7-тапсырма
Ж
Жұптық
жұмыс
7а-тапсырма
Топтық
жұмыс
|
Мәтінді оқып,
үтірлердің қойылуына назар аударыңдар, себебін
түсіндіріңдер.
Тыныс
белгісі
|
Мысал
|
Қойылу
себебі
|
|
|
|
|
|
|
«Ойқозғау»
суреттерін және мәтіндегі деректерді пайдаланып, «Ғаламтордың
пайдасы мен зияны» тақырыбы бойынша деректер жинақтай отырып,
графиктік мәтін немесе диаграмма
құрастырыңдар.
|
Дескриптор:
ұсынылған тақырып
бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма,
кесте, сызба) түрінде құрастырады
|
Интерактивті
тақта
Кесте,
диаграмма
|
|
Сергіту
сәті «Арқаға жазылған
комплименттер»
|
Әр оқушының арқасына
түйрегішпен (немесе скотчпен) А-4 форматындағы қағаз бекітіледі.
Оқушылар сынып ішін аралап жүріп, бір-бірінің арқаларындағы
қағаздарға жылы, жұмсақ сөздер жазып, бірін-бірі мақтайды. 2-3
минуттан кейін олар қағаздарын алып, шағын топ ішінде бір-біріне
жазылған комплименттерді оқып
береді.
|
|
|
|
8-тапсырма.
Жеке
жұмыс
|
Қанатты сөздерді
оқып, тыныс белгілерінің қойылу себебін
түсіндіріңдер.
-
Адамның басшысы –
ақыл, шолушысы - ой, жетекшісі - талап, қорғаушысы
- сабыр, сынаушысы - халық, таусылмайтыны - арман, ең қымбаттысы -
ар сақтау, бәрінен ардақтысы - өмір сүру, соның ішінде ең тәттісі -
сыйластық.
-
Адам ата-анадан туғанда есті болмайды: естіп,
көріп, ұстап, татып ескерсе, дүниедегі жақсы, жаманды таниды дағы,
сондайдан білгені, көргені көп болған адам білімді
болады.
-
Адам әрекетін ақыл, сана, сезім, жүрек
билейді, сондықтан адам бойынан алдымен мейірім, рақым, әділет,
шапағат, ар-ұят табылуы
керек.
|
Дескриптор:
-қанатты сөздердегі тыныс
белгілерінің қойылуын
түсіндіреді.
|
|
|
Сабақты
бекіту
Жеке
жұмыс
|
https://wordwall.net/resource/56472736
Берілген сілтеме
арқылы кіріп, тест сұрақтарына жауап
беру.
|
|
|
|
Үй
жұмысы:
|
10-тапсырма. Орбита
жолының 5-тапсырмасын
орындаңдар.
Ғылым мен техниканың
кез келген саласы бойынша жаңалық ашқан ғалым туралы ақпарат
жинаңдар.
|
|
|
Кері
байланыс
3
минут
|
Рефлексия
Әлеуметтік
желілер
|
Балалар инстаграм,
тик-ток, ватсап желісі түріндегі қалташаларға кері байланыстарын
жазып салады.
|
|
|