Мотивациялық-қозғаушылық
(5 минут
беріледі)
Ұйымдастырушылық-ізденістік
(Би терапиясына 2 минут
беріледі)
Рефлексиялық-
түзетушілік
|
Жылулық
шеңбері:
Күннің көзі
ашылып,
Көкте шуақ
шашылып
Құтты қонақ
келіпті,
Төрімізге
еніпті.
Амандасу
үлкенге,
Тәрбиенің басы
ғой,
Ал, қанекей
бәріміз,
Сәлемдейік
үлкенге!
Тақтадан бейне роликпен алдын
- ала балалардан алынған сұхбат
көрсетіледі.
Музыка
әуенімен
Мамандық иелері шеру жасайды.
Дәрігер,мұғалім, шахтер, жүргізуші, аспазшы, тәртіп сақшысы
тақпақтарымен кіреді.
Дәрігер
сөзі:
Менің міндетім, адамның
денсаулығын сақтау.
Аспазшы
сөзі:
Менің міндетім, дәмді етіп
тамақ баптау.
Мұғалім
сөзі:
Менің міндетім, балаға терең
білім беру.
Шахтёр
сөзі:
Менің міндетім, жер астынан
кең қазу.
Жүргізуші
сөзі:
Менің міндетім, адамдарды
тасымалдау.
Тәртіп
сақшысы:
Менің мақсатым, елімнің
тыныштығын ойлау.
Ғажайып
сәт.
Слайд
көрсетіледі.
Әдемі салынған үйлер,
ғимараттар, салынып жатқан үйлердің т.б
суреттері.
Құрлысшы әуенмен
кіреді
Зәулім мектеп,
алаңы,
Көркем үйлі
қаланы,
Балалардың
бақшасын
Құрылысшылар
салады.
Мәрмәр тасты
діңгекті,
Театрды
көрнекті.
Әсем ою
-өрнекті,
Құрлысшылар
салады.
Құрылысшы бейне роликке қарап
әңгімелейді. (Үйдің іргетасынан бастап тұрғызылып жатқан суреті
көрінеді)
-Балалар біздің оқу
іс-әрекетіміздің тақырыбы: «Жаңа үйді кім
тұрғызды?».
-Балалар жаңа үйді тұрғызатын
кімдер?
- Балалар құрылысшыдлар деген
сөзді орыс тілінде «строитель» дейміз
-Қане қайталап
айтайықшы
-Ал енді құрылысшылар нені
салады?
Дұрыс айтасыңдар үйді орыс
тілінде «Дом» деп айтамыз.
Қайталайықшы
-Енді үйдің қандай бөліктері
болады?
- Дұрыс айтасыңдар, ал енді
қабырғаларын «Стены» дейміз. Ал шатырын «Крыша»
дейміз.
Қайталап айтып
көрейікші.
Жарайсыңдар
балалар!
-Ендеше балалар, білімімізді
белсенділік орталықтарында жалғастырайық.
Белсенділік орталықтарының
тапсырмаларымен таныстыру
Текшелер
тарату
«Әдебиет» орталығы:
Тақырыбы: «Жаңа үйді кім
тұрғызады?» сурет бойынша әңгіме
Мақсаты: Балаларды сюжетті сурет
бойынша әңгіме құрастыру біліктерін арттыру,сөздік қорын
байыту.
Көрнекілігі: тақырыпқа
байланысты сюжетті суреттер,электронды
оқулық
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру,
сұрақ-жауап
Д/о: «Кімге не қажет?»
(ноутбукпен жұмыс)
Ойынның
шарты:
Мамандық түрлеріне қажетті
құралдарды топтастыруға үйрету
«Өнер» орталығы: Ұжымдық
жұмыс
Тақырыбы: «Үй
жасаймыз»
Мақсаты: балаларға үйдің
жасалу жолдарын бүктеу арқылы қиып, жапсыруды түсіндіру, балалардың
бірлесіп жұмыс жасау қабілетін арттыру
Көрнекілігі: Үлгі сурет, түрлі түсті
қағаздар, қайшы, желім, сүлгі,
тәрелке,тақтайша.
Әдіс-тәсілдері: Көрсету, түсіндіру,
сұрақ-жауап.
«Құрылыс»
орталығы:
Тақырыбы: «Үй
құрастыру»
Мақсаты: құрастырмалы ойыншықтардан үй
құрастыру,іскерлік қабілетін арттыру,достыққа
баулу.
Көрнекілігі: Құрастыруға
арналған ойыншықтар.
Әдіс-тәсілдері: Көрсету,
түсіндіру.
Би
терапиясы
Видеопроектор
пайдалану
Дамытушы орталығынан соң
балаларды жинап, не жұмыс жасағанын
әңгімелету.
Қорытынды
Балалар бізге әдемі де, әсем
үйлер мен ғимараттарды кімдер тұрғызады?
Құрылысшы болу ұнай
ма?
Несімен
ұнайды?
-
Дұрыс айтасыңдар,
балалар!
-
Бізде құрылысшылар тұрғызып,
жасап берген зәулім де әдемі балабақшада өсіп келеміз. Бұның бәрі
құрылысшылардың ерен еңбегінің арқасы.
-
Сендердей бақытты балалар
біздің балабақшамыздан білім алып жатқанына
қуаныштымыз.
Тәрбиеші сұрақтарға жақсы
жауап берген балаларды мадақтайды.
Ән
«Еңбекшіл досым
ай»
Сыйлық
жасау
Балалар өздерінің жасаған
сыйлығын қонақтарға сыйлайды.
Ұйымдастырылған оқу іс –
әрекетін қорытындылау.
|
Балалар қимыл іс – әрекетімен
бірге айтып қайталайды.
Мен өскенде дәрігер болғым
келеді.
Мен дәрігер болып әжем
ауырғанда емдегім келеді.
Мен өскенде мұғалім болғым
келеді.
Балаларды оқытып білім бергім
келеді
Мен тәртіп сақшысы болғым
келеді
Елімізде тыныштық болғанын
қалаймын
Мен өскенде жүргізуші болып
адамдарды қажет жеріне жеткізгім келеді.
Әр түрлі мамандық иелелерінің
киімін киіп өз мамандығы туралы айтып
береді.
Құрылысшылар
Строитель
Үйді
Дом
Құрылысшы-Строитель,
Үй-дом
Қабырғалары,
шатыры
Стены,
Крыша
Қабырғалары-Стены,
шатыры-крыша
Балалар өздері қалаған
текшелерді алады.
Балалар сурет бойынша
әңгімелейді, электронды оқулықпен жұмыс
жасайды.
Балалар әр мамандық иесіне
қажетті затын тышқан арқылы орнына апарады
Көмекші тәрбешіні мұқият
тыңдап, бірлесіп жұмыс жасайды.
Балалар үлкен плакатқа
топтасып өздері қалаған үйлерін жапсырады.
Балалар құрастырғыш
ойыншықтардан үйді құрастырады.
Балалар бейне роликке қарап
тұрып құрылысшының іс-әрекетін жасайды.
Балалар орталықтарда жасаған
жұмыстары туралы әңгімелейді.
Құрылысшылар
Әрине
Әдемі үйлер, ғимараттар
тұрғызамыз.
Жақсы бала
еңбекшіл,
Ер азамат
болады.
Қиындықты жеңіп
кіл,
Құшағы гүлге
толады
Қ/сы
Еңбекшіл
досым-ай,
болайықшы
осындай.
Қолдан жасалған кішкене
үйшіктерін тілегін айтып қонақтарға сыйға
тартады.
|