Материалдар / Жаңа үлгідегі сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаңа үлгідегі сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағдарлауды үйренеміз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2020
812
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Бағдарлауды үйренеміз

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

-Көкжиек және оның тұстарын біледі

Көптеген оқушылар:

-Көкжиек тұстарынажыратады

Кейбір оқушылар:

-Көкжиек тұстарын тұсбағар көмегімен және суреттерге қарап анықтайды

Оқу мақсаттары

1.2.1.1 жергілікті белгілер бойынша көкжиек тұстарын анықтау



Сабақ кезеңдері

Оқытушының іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

1 минут

Сәлеметсіздер ме,оқушылар! Қазір дүниетану сабағы. Орнымыздан тұрамыз. Бүгінгі сабағымыз көңілді өту үшін келесі өлең жолдарынан бастайық. Менің ізімнен қайталап, ілесіп отырыңдар.

Күркірейді күн-күн,Терезелер шың – шың
Жауды жаңбыр топ- топ

Шелек –шелек көп – көп
Жон арқаңды тос-тос
Күнбағыс тез өс – өс!
-Жарайсыңдар, орнымызға отырамыз.

Оқушылар өлең жолдарын қайталай отырып, қимылдар жасайды


Өлең жолдары интерактивті тақтада көрсетіледі

Алдыңғы білімді еске түсіру

3 минут

-Оқушылар алдыңғы сабақта қандай тақырыппен таныстыңдар?

-Ежелгі ата-бабамыз қандай үйде тұрған?

-Киіз үйді не үшін ойлап тапқан?


-Киіз үйдің негізгі құрылымын білесіңдер ме?

-Ендеше мен сендерге киіз үйдің суретін таратып беремін,ал сендер сандар тұрған жерге киіз үйдің негізгі бөліктерін жзуларың тиіс.

-Енді оқушылар жауаптарымызды тексереміз.Интерактивті тақтаға назар аударамыз.

Менің үйім


Киіз үйде


Киіз үй көшуге ыңғайлы,тез жиналады.

Иә

Оқушылар киіз үйдің негізгі бөліктерін сәйкесінше сандар бойынша жазады

Қ/б: жақсы,

жарайсың









Киіз үйдің суреті бар карточкалар

Сабақтың басы

Жаңа тақырыппен танысу

10 минут


























































































































Оқулықпен жұмыс

1 минут









Жеке жұмыс

3 минут






































Сергіту сәті

1 минут










Жұптық жұмыс

5минут













Топтық жұмыс

7 миут

-Оқушылар «Белсенді әріптер» әдісі арқылытоптарға бөлінеміз. Қорапта әр түрлі сөздер жазылған карточкалар бар.Сендер карточкада жазылған сөздерге байланысты топтарға бөлінесіңдер. (солтүстік,оңтүстік,батыс,шығыс)

-Оқушылар бейнероликке назар аударамыз.

https://youtu.be/z5FZKtC477o

-Бейнеролик не жайлы?

-Дұрыс айтасыңдар!Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы көкжиек тұстарына байланысты «Бағдарлауды үйренеміз» тақырыбы. Бүгінгі сабақта көкжиек және оның тұсстарын білетін боламыз,тұсбағар көмегімен көкжиек тұстарын анықтайтын боламыз.

-Оқушылар суретке назар аударамыз.

-Суретте кім немесе не бейнеленген?

-Оқушылар көкжиек деп көз жеткен жерге дейінгі кеңістікті атаймыз.Ал аспен мен жердің астасқан жерін көкжиек сызығы деп атайды. Көкжиектің и4 тұсы бар.Олар:

солтүстік,оңтүстік,батыс,шығыс.

Оларды қысқартып С (солтүстік), О (оңтүстік), Б (батыс), Ш (шығыс) деп белгілейді.

-Оқушылар көкжиек тұстарын тұсбағарға,күнге,аспан денелеріне және табиғи белгілерге қарап бағдарлауға болады.Мысалы күнге қарап бағдарлау.Оқушылар суретке назар аударамыз.

-Сағат түсте 12-кезінде арқамызды күнге беріп тұрып,көлеңкеміз арқылы арқылы көкжиек тұстарын анықтай аламыз.Көлеңкеміз түсіп тұрған алдыңғы жағымыз-солтүстік, ал арқа жағымыз-оңтүстік,оң қол жағымыз-шығыс,сол қол жағымыз-батысты көрсетіп тұрады.

-Ал енді табиғи белгілер арқылы көкжиек тұстарын анықтайық. Суретке назар аударамыз.

-Оқушылар ағашқа назар аударайық.Ағаштың бір бөлігінде бұталар саны екінші бөлігіне қарағанда кем болып тұр.Яғни ағаштың бұталар саны аз бөлігі көкжиектің солтүстік тұсын білдіреді.

-Енді құмырсқаның илеуіне назар аударыңдар.Құмырсқалар илеуін ағаштың немес тастың оңтүстік жағына салады.Илеудің оңтүстік жағы түйетайлы,ал солтүстік жағы қиялау келеді.

Оқушылар тасқа назар аударамыз.Мүк пен қына ағашы тастың солтүстік жағына шоғырланады.

Мүк-өсімдіктің бір түрі.Ол барлық жерлерде кездеседі,әсіресе ылғалды жерлерде.


-Оқушылар мен сендерге бір жұмбақ жасырамын,ал сендер жауабын тауып көруге тырысыңдар.

Жалғыз бағыт білері,

Бұрғаныңа кнбейді.

Жол көрсетіп береді,

Өзі бірақ көрмейді.

-Жұмбақтың жауабы недеп ойлайсыңдар?

-Тұсбағар-көкжиек тұстарын анықтауға арналған құрал.Тұсбағардың көк түсі солтүстікті,ал қызыл түсі оңтүстікті білдіреді. Тұсбағарды ұзақ жолға шыққанда адаспау үшін қолданады. Оқушыдар суретке назар аударамыз,бұл жерде тұсбағарды қолдану жолы жазылған.(Мұғалім оқып береді)


-Оқушылар енді тақырыбымызға байланысты тірек сөздерді 3 тілде айтып көрейік.

-Оқушылар кітабымыздың 37-бетіне назар аударамыз.Тұсбағар мен сағаттың суреті берілген. Тұсбағар мен сағаттың айырмашылығы мен ұқсастығы қандай деп ойлайсыңдар?

Ұқсастығы: екеуіде дөңгелек пішінді.

Айырмашылығы: тұсбағар-көкжиек тұсын көрсететін құрал болса,ал сағат уақыт өлшемін көрсететін құрал.Бірақ оқушылар сағат пен күннің көмгі арқылы да көкжиеке тұстарын анықтауға болады.

Көкжиек тұстарын күн және сағат бойынша анықтау үшін бетіңізді күнге қаратыңыз. Сағаттың тілі күнге бағытталатындай орналастырыңыз. Сағат тілі мен қысқы уақыт бойынша «1» саны немесе жазғы уақыт бойынша «2» саны арасындағы сызық оңтүстікті көрсетеді.

Оқушылар сендер сүтшөп гүлі жайлы білесіңдер ме?

Оның жапырақтары қырымен орналасады және ұштары солтүстік пен оңтүстікті көрсетіп тұрады. Сонымен қатар бұл өсімдіктің емдік қасиеттері бар.

-Оқушылар шаршап қалған шығарсыңдар.Бойымызды бір сергітіп алу үшін сергіту жаттығуын орындайық.Барлығымыз орнымыздан тұрамыз.

Оңтүстікке екі қадам

Солтүстікке екі қадам

Шығысыма қол соғамын

Батысыма бас бұрамын

-Жарайсыңдар!Орнымызға отырамыз.

-Көкжиек тұстарын анықтаңдар.

-Жауабымызды интеактивт тақта көмегімен тексереміз.Оқушылар жауаптарынды қорғап шығыңдар.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!