Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы:

    Бағдарлауды үйренеміз

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    -Көкжиек және оның тұстарын біледі

    Көптеген оқушылар:

    -Көкжиек тұстарынажыратады

    Кейбір оқушылар:

    -Көкжиек тұстарын тұсбағар көмегімен және суреттерге қарап анықтайды

    Оқу мақсаттары

    1.2.1.1 жергілікті белгілер бойынша көкжиек тұстарын анықтау



    Сабақ кезеңдері

    Оқытушының іс- әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    ресурстар

    Ұйымдастыру кезеңі

    1 минут

    Сәлеметсіздер ме,оқушылар! Қазір дүниетану сабағы. Орнымыздан тұрамыз. Бүгінгі сабағымыз көңілді өту үшін келесі өлең жолдарынан бастайық. Менің ізімнен қайталап, ілесіп отырыңдар.

    Күркірейді күн-күн,Терезелер шың – шың
    Жауды жаңбыр топ- топ

    Шелек –шелек көп – көп
    Жон арқаңды тос-тос
    Күнбағыс тез өс – өс!
    -Жарайсыңдар, орнымызға отырамыз.

    Оқушылар өлең жолдарын қайталай отырып, қимылдар жасайды


    Өлең жолдары интерактивті тақтада көрсетіледі

    Алдыңғы білімді еске түсіру

    3 минут

    -Оқушылар алдыңғы сабақта қандай тақырыппен таныстыңдар?

    -Ежелгі ата-бабамыз қандай үйде тұрған?

    -Киіз үйді не үшін ойлап тапқан?


    -Киіз үйдің негізгі құрылымын білесіңдер ме?

    -Ендеше мен сендерге киіз үйдің суретін таратып беремін,ал сендер сандар тұрған жерге киіз үйдің негізгі бөліктерін жзуларың тиіс.

    -Енді оқушылар жауаптарымызды тексереміз.Интерактивті тақтаға назар аударамыз.

    Менің үйім


    Киіз үйде


    Киіз үй көшуге ыңғайлы,тез жиналады.

    Иә

    Оқушылар киіз үйдің негізгі бөліктерін сәйкесінше сандар бойынша жазады

    Қ/б: жақсы,

    жарайсың









    Киіз үйдің суреті бар карточкалар

    Сабақтың басы

    Жаңа тақырыппен танысу

    10 минут


























































































































    Оқулықпен жұмыс

    1 минут









    Жеке жұмыс

    3 минут






































    Сергіту сәті

    1 минут










    Жұптық жұмыс

    5минут













    Топтық жұмыс

    7 миут

    -Оқушылар «Белсенді әріптер» әдісі арқылытоптарға бөлінеміз. Қорапта әр түрлі сөздер жазылған карточкалар бар.Сендер карточкада жазылған сөздерге байланысты топтарға бөлінесіңдер. (солтүстік,оңтүстік,батыс,шығыс)

    -Оқушылар бейнероликке назар аударамыз.

    https://youtu.be/z5FZKtC477o

    -Бейнеролик не жайлы?

    -Дұрыс айтасыңдар!Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы көкжиек тұстарына байланысты «Бағдарлауды үйренеміз» тақырыбы. Бүгінгі сабақта көкжиек және оның тұсстарын білетін боламыз,тұсбағар көмегімен көкжиек тұстарын анықтайтын боламыз.

    -Оқушылар суретке назар аударамыз.

    -Суретте кім немесе не бейнеленген?

    -Оқушылар көкжиек деп көз жеткен жерге дейінгі кеңістікті атаймыз.Ал аспен мен жердің астасқан жерін көкжиек сызығы деп атайды. Көкжиектің и4 тұсы бар.Олар:

    солтүстік,оңтүстік,батыс,шығыс.

    Оларды қысқартып С (солтүстік), О (оңтүстік), Б (батыс), Ш (шығыс) деп белгілейді.

    -Оқушылар көкжиек тұстарын тұсбағарға,күнге,аспан денелеріне және табиғи белгілерге қарап бағдарлауға болады.Мысалы күнге қарап бағдарлау.Оқушылар суретке назар аударамыз.

    -Сағат түсте 12-кезінде арқамызды күнге беріп тұрып,көлеңкеміз арқылы арқылы көкжиек тұстарын анықтай аламыз.Көлеңкеміз түсіп тұрған алдыңғы жағымыз-солтүстік, ал арқа жағымыз-оңтүстік,оң қол жағымыз-шығыс,сол қол жағымыз-батысты көрсетіп тұрады.

    -Ал енді табиғи белгілер арқылы көкжиек тұстарын анықтайық. Суретке назар аударамыз.

    -Оқушылар ағашқа назар аударайық.Ағаштың бір бөлігінде бұталар саны екінші бөлігіне қарағанда кем болып тұр.Яғни ағаштың бұталар саны аз бөлігі көкжиектің солтүстік тұсын білдіреді.

    -Енді құмырсқаның илеуіне назар аударыңдар.Құмырсқалар илеуін ағаштың немес тастың оңтүстік жағына салады.Илеудің оңтүстік жағы түйетайлы,ал солтүстік жағы қиялау келеді.

    Оқушылар тасқа назар аударамыз.Мүк пен қына ағашы тастың солтүстік жағына шоғырланады.

    Мүк-өсімдіктің бір түрі.Ол барлық жерлерде кездеседі,әсіресе ылғалды жерлерде.


    -Оқушылар мен сендерге бір жұмбақ жасырамын,ал сендер жауабын тауып көруге тырысыңдар.

    Жалғыз бағыт білері,

    Бұрғаныңа кнбейді.

    Жол көрсетіп береді,

    Өзі бірақ көрмейді.

    -Жұмбақтың жауабы недеп ойлайсыңдар?

    -Тұсбағар-көкжиек тұстарын анықтауға арналған құрал.Тұсбағардың көк түсі солтүстікті,ал қызыл түсі оңтүстікті білдіреді. Тұсбағарды ұзақ жолға шыққанда адаспау үшін қолданады. Оқушыдар суретке назар аударамыз,бұл жерде тұсбағарды қолдану жолы жазылған.(Мұғалім оқып береді)


    -Оқушылар енді тақырыбымызға байланысты тірек сөздерді 3 тілде айтып көрейік.

    -Оқушылар кітабымыздың 37-бетіне назар аударамыз.Тұсбағар мен сағаттың суреті берілген. Тұсбағар мен сағаттың айырмашылығы мен ұқсастығы қандай деп ойлайсыңдар?

    Ұқсастығы: екеуіде дөңгелек пішінді.

    Айырмашылығы: тұсбағар-көкжиек тұсын көрсететін құрал болса,ал сағат уақыт өлшемін көрсететін құрал.Бірақ оқушылар сағат пен күннің көмгі арқылы да көкжиеке тұстарын анықтауға болады.

    Көкжиек тұстарын күн және сағат бойынша анықтау үшін бетіңізді күнге қаратыңыз. Сағаттың тілі күнге бағытталатындай орналастырыңыз. Сағат тілі мен қысқы уақыт бойынша «1» саны немесе жазғы уақыт бойынша «2» саны арасындағы сызық оңтүстікті көрсетеді.

    Оқушылар сендер сүтшөп гүлі жайлы білесіңдер ме?

    Оның жапырақтары қырымен орналасады және ұштары солтүстік пен оңтүстікті көрсетіп тұрады. Сонымен қатар бұл өсімдіктің емдік қасиеттері бар.

    -Оқушылар шаршап қалған шығарсыңдар.Бойымызды бір сергітіп алу үшін сергіту жаттығуын орындайық.Барлығымыз орнымыздан тұрамыз.

    Оңтүстікке екі қадам

    Солтүстікке екі қадам

    Шығысыма қол соғамын

    Батысыма бас бұрамын

    -Жарайсыңдар!Орнымызға отырамыз.

    -Көкжиек тұстарын анықтаңдар.

    -Жауабымызды интеактивт тақта көмегімен тексереміз.Оқушылар жауаптарынды қорғап шығыңдар.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Батырбекова Айман Нурлыбековна
    17 Желтоқсан 2020
    1145
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жаңа үлгідегі сабақ жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жаңа үлгідегі сабақ жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бағдарлауды үйренеміз
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы:

    Бағдарлауды үйренеміз

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    -Көкжиек және оның тұстарын біледі

    Көптеген оқушылар:

    -Көкжиек тұстарынажыратады

    Кейбір оқушылар:

    -Көкжиек тұстарын тұсбағар көмегімен және суреттерге қарап анықтайды

    Оқу мақсаттары

    1.2.1.1 жергілікті белгілер бойынша көкжиек тұстарын анықтау



    Сабақ кезеңдері

    Оқытушының іс- әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    ресурстар

    Ұйымдастыру кезеңі

    1 минут

    Сәлеметсіздер ме,оқушылар! Қазір дүниетану сабағы. Орнымыздан тұрамыз. Бүгінгі сабағымыз көңілді өту үшін келесі өлең жолдарынан бастайық. Менің ізімнен қайталап, ілесіп отырыңдар.

    Күркірейді күн-күн,Терезелер шың – шың
    Жауды жаңбыр топ- топ

    Шелек –шелек көп – көп
    Жон арқаңды тос-тос
    Күнбағыс тез өс – өс!
    -Жарайсыңдар, орнымызға отырамыз.

    Оқушылар өлең жолдарын қайталай отырып, қимылдар жасайды


    Өлең жолдары интерактивті тақтада көрсетіледі

    Алдыңғы білімді еске түсіру

    3 минут

    -Оқушылар алдыңғы сабақта қандай тақырыппен таныстыңдар?

    -Ежелгі ата-бабамыз қандай үйде тұрған?

    -Киіз үйді не үшін ойлап тапқан?


    -Киіз үйдің негізгі құрылымын білесіңдер ме?

    -Ендеше мен сендерге киіз үйдің суретін таратып беремін,ал сендер сандар тұрған жерге киіз үйдің негізгі бөліктерін жзуларың тиіс.

    -Енді оқушылар жауаптарымызды тексереміз.Интерактивті тақтаға назар аударамыз.

    Менің үйім


    Киіз үйде


    Киіз үй көшуге ыңғайлы,тез жиналады.

    Иә

    Оқушылар киіз үйдің негізгі бөліктерін сәйкесінше сандар бойынша жазады

    Қ/б: жақсы,

    жарайсың









    Киіз үйдің суреті бар карточкалар

    Сабақтың басы

    Жаңа тақырыппен танысу

    10 минут


























































































































    Оқулықпен жұмыс

    1 минут









    Жеке жұмыс

    3 минут






































    Сергіту сәті

    1 минут










    Жұптық жұмыс

    5минут













    Топтық жұмыс

    7 миут

    -Оқушылар «Белсенді әріптер» әдісі арқылытоптарға бөлінеміз. Қорапта әр түрлі сөздер жазылған карточкалар бар.Сендер карточкада жазылған сөздерге байланысты топтарға бөлінесіңдер. (солтүстік,оңтүстік,батыс,шығыс)

    -Оқушылар бейнероликке назар аударамыз.

    https://youtu.be/z5FZKtC477o

    -Бейнеролик не жайлы?

    -Дұрыс айтасыңдар!Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы көкжиек тұстарына байланысты «Бағдарлауды үйренеміз» тақырыбы. Бүгінгі сабақта көкжиек және оның тұсстарын білетін боламыз,тұсбағар көмегімен көкжиек тұстарын анықтайтын боламыз.

    -Оқушылар суретке назар аударамыз.

    -Суретте кім немесе не бейнеленген?

    -Оқушылар көкжиек деп көз жеткен жерге дейінгі кеңістікті атаймыз.Ал аспен мен жердің астасқан жерін көкжиек сызығы деп атайды. Көкжиектің и4 тұсы бар.Олар:

    солтүстік,оңтүстік,батыс,шығыс.

    Оларды қысқартып С (солтүстік), О (оңтүстік), Б (батыс), Ш (шығыс) деп белгілейді.

    -Оқушылар көкжиек тұстарын тұсбағарға,күнге,аспан денелеріне және табиғи белгілерге қарап бағдарлауға болады.Мысалы күнге қарап бағдарлау.Оқушылар суретке назар аударамыз.

    -Сағат түсте 12-кезінде арқамызды күнге беріп тұрып,көлеңкеміз арқылы арқылы көкжиек тұстарын анықтай аламыз.Көлеңкеміз түсіп тұрған алдыңғы жағымыз-солтүстік, ал арқа жағымыз-оңтүстік,оң қол жағымыз-шығыс,сол қол жағымыз-батысты көрсетіп тұрады.

    -Ал енді табиғи белгілер арқылы көкжиек тұстарын анықтайық. Суретке назар аударамыз.

    -Оқушылар ағашқа назар аударайық.Ағаштың бір бөлігінде бұталар саны екінші бөлігіне қарағанда кем болып тұр.Яғни ағаштың бұталар саны аз бөлігі көкжиектің солтүстік тұсын білдіреді.

    -Енді құмырсқаның илеуіне назар аударыңдар.Құмырсқалар илеуін ағаштың немес тастың оңтүстік жағына салады.Илеудің оңтүстік жағы түйетайлы,ал солтүстік жағы қиялау келеді.

    Оқушылар тасқа назар аударамыз.Мүк пен қына ағашы тастың солтүстік жағына шоғырланады.

    Мүк-өсімдіктің бір түрі.Ол барлық жерлерде кездеседі,әсіресе ылғалды жерлерде.


    -Оқушылар мен сендерге бір жұмбақ жасырамын,ал сендер жауабын тауып көруге тырысыңдар.

    Жалғыз бағыт білері,

    Бұрғаныңа кнбейді.

    Жол көрсетіп береді,

    Өзі бірақ көрмейді.

    -Жұмбақтың жауабы недеп ойлайсыңдар?

    -Тұсбағар-көкжиек тұстарын анықтауға арналған құрал.Тұсбағардың көк түсі солтүстікті,ал қызыл түсі оңтүстікті білдіреді. Тұсбағарды ұзақ жолға шыққанда адаспау үшін қолданады. Оқушыдар суретке назар аударамыз,бұл жерде тұсбағарды қолдану жолы жазылған.(Мұғалім оқып береді)


    -Оқушылар енді тақырыбымызға байланысты тірек сөздерді 3 тілде айтып көрейік.

    -Оқушылар кітабымыздың 37-бетіне назар аударамыз.Тұсбағар мен сағаттың суреті берілген. Тұсбағар мен сағаттың айырмашылығы мен ұқсастығы қандай деп ойлайсыңдар?

    Ұқсастығы: екеуіде дөңгелек пішінді.

    Айырмашылығы: тұсбағар-көкжиек тұсын көрсететін құрал болса,ал сағат уақыт өлшемін көрсететін құрал.Бірақ оқушылар сағат пен күннің көмгі арқылы да көкжиеке тұстарын анықтауға болады.

    Көкжиек тұстарын күн және сағат бойынша анықтау үшін бетіңізді күнге қаратыңыз. Сағаттың тілі күнге бағытталатындай орналастырыңыз. Сағат тілі мен қысқы уақыт бойынша «1» саны немесе жазғы уақыт бойынша «2» саны арасындағы сызық оңтүстікті көрсетеді.

    Оқушылар сендер сүтшөп гүлі жайлы білесіңдер ме?

    Оның жапырақтары қырымен орналасады және ұштары солтүстік пен оңтүстікті көрсетіп тұрады. Сонымен қатар бұл өсімдіктің емдік қасиеттері бар.

    -Оқушылар шаршап қалған шығарсыңдар.Бойымызды бір сергітіп алу үшін сергіту жаттығуын орындайық.Барлығымыз орнымыздан тұрамыз.

    Оңтүстікке екі қадам

    Солтүстікке екі қадам

    Шығысыма қол соғамын

    Батысыма бас бұрамын

    -Жарайсыңдар!Орнымызға отырамыз.

    -Көкжиек тұстарын анықтаңдар.

    -Жауабымызды интеактивт тақта көмегімен тексереміз.Оқушылар жауаптарынды қорғап шығыңдар.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Семинарлар Басқа
    17.12.2020
    1145
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Батырбекова Айман Нурлыбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации