Ш.Уәлиханоа атындағы
мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Тұрғанбекова Айгерім
Қажымұханқызы
Жаңартылған бағдарлама
аясындағы қолданылатын тиімді белсенді оқу әдістерінің сабақты
жоспарлаудағы ұтымды жағы туралы өзімнің шығармашылық жұмысымды
сіздерге ұсынамын
Шығармашылық мұғалім –рухани
дамыған әрі әлеуметтік тұрғыдан есейген ,педагогикалық құралдардың
барлық түрлерін шебер меңгерген білікті маман ,өзін-өзі әрдайым
жетілдіруге ұмтылатын білікті тұлға.
Осы орайда біздің басты
мақсатымыз – бастауыш сатыдан бастап баланың тілін ой-өрісін ,қиялы
мен шығармашылығын дамыту арқылы заман талабына сай жан-жақты
дамыған жеке тұлғаны қалыптастыруымыз
қажет.
Шығармашылық мұғалім –зиялы
тұлға.Оның сыртқы келбеті ұқыптылық пен жарасымды сипатталады
.
Шығармашылық мұғалім-рухани
бай тұлға.Оның рухани байлығы алдымен балаға деген махаббатында
,жоғары адамгершілігінде және арлылығы мен ұяттылында
байқалады.
Шығармашыл мұғалім – жаңашыл
тұлға. Ол бір сарындылық пен біртүрлілікті қабылдамайды ,сондықтан
жаңалыққа жаны құмар .
Шығармашылық мұғалімнің
жан-жақты болуының негізгі көрсеткіштерінің бірі жаңартылған
бағдарлама аясында белсенді әдіс-тәсілдерді өз тәжірибесінде
қолдана білуінде.
Белсенді
оқу
Оқу үдерісі өзінің табиғаты
бойынша ойлаудан тұруы керек және ми
құрылымында
өзгеріс туғызуға жетелеуге
тиіс.
Белсенді оқу, оқушылардың
белсенді қызметпен айналысуы арқылы
мұғалім берген ақпараттың мәнін ұғынып, алған білімдерін
есте сақтап, оны қолдана алуын
қамтамасыз етеді.
Осы тұрғыда сіздерге сабағымды
жоспарлауда тиімді белсенді әдіс-тәсілдерді ұсынғалы
отырмын.
қазақ
тілі
Сабақ
тақырыбы: Мәтіннің тақырыбы және
мәтіндегі негізгі ой дегеніміз не?
2.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен
тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын
болжа
2.2.3.1 мәтіннің мазмұнын
бағыттауға арналған сұрақтар
Осы
сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары:
2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен
тірек сөздерді ,сөйлем суреттерді пайдаланып қарапайым постер
(бұйым жасау нұсқаулығы , қауіпсіздік ережесі )
құрастыру
Бағалау
критерийлері: -мәтіннің тақырыбы мен тірек
сөздерді қолданады
- мәтіннің мазмұнын
болжайды
- мәтіндегі жиі кездесетін
сөздерді буындап оқиды жазады
- мұғалімнің көмегімен
суреттерді пайдаланып қауіпсіздік ережесін постер арқылы құрастырып
жазады
- мәтін мазмұнын анықтауға
бағытталған сұрақтар құрастырады
- құрастырған сұрақтарына жауап береді
Белсенді оқу әдіс
–тәсілдері:
Сыныпа ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру мақсатында
«Шаттық
шеңбері» әдісі арқылы оқушыла шеңберге
тұрып жылы лебіздерін білдірді
«Өз түсіңді
тап» әдісі арқылы топқа
біріктірдім.
«Серпілген сауал»
әдісі арқылы өткен сабақты
пысықтадым.
Түстер арқылы топқа
бөліну
Мақсаты: Оқушыларды топқа бөлу
,
ұжымдық жұмыс жасауға
қалыптастыру.
Қолданылуы: Бір түсті алған оқушылар бір топқа
бірігеді.Түстерге қарап оқушыларға психологиялық мінездеме беруге
де болады.Бірақ оқушыларға жағымды әсер қалдыру
керек
1-тапсырма
(ҰЖ)«Белсенді оқу»
тәсілі
«Ойлан,жұпткас ,бөліс»
әдісі
Мақсаты: оқушылардың ойланып ,жұптасып,
бөлісу арқылы топтық жұмыс жүргізу дағдыларын
дамыту.
Мәтінді оқытамын. Мәтін
бойынша оқиға картасын құрастырғызамын. Оқиға картасы бойынша
сұрақтар қойып ,әңгімелетемін.Мәтіндегі кейіпкерлердің атауын
жазғызамын.
Дескриптор:
-мәтінді
оқиды
-оқиға картасын
құрастырады
-қойылған сұрақтар бойынша
әңгімелейді
-дәптермен жұмыс
жасайды
ҚБ «От шашу»
әдісі
(ҰЖ) Белсенді
тәсіл
«Сұрақ қою және талқылау »
әдісмен Мәтіннің мазмұнын анықтайтын
сұрақтар құрастырғызамын ,сұрақтарға жауап бергіземін
.
Мақсатым оқушыларды тез
ойлауға, өз пікірлерін ашық айтуға ,сұрақ қойып, сұраққа жауап
беруге машықтандыру
Дескриптор:
-сұрақтар
құрастырады
-сұрақтарға жауап
береді
- дәптермен жұмыс
жасайды
(ТЖ)«Белсенді оқу»
тәсілі
«Миға шабуыл »
әдісі қолданып мәтіннің тақырыбы мен
тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын
болжатамын.
Мақсатым балардың тез ойланыу
,сөйлеу дағдыларын дамыту.
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді
-мәтіннің мазмұнын
болжайды
«Аяқталмаған
сөйлемдер » әдісі арқылы сабағымды
бекіттім
«Ия,жоқ» әдісі арқылы кері байланыс
жасаттым