Қызығушылығын
ояту.
-Балалар, тақтаға назар
аударайықшы.
-Суретте не
бейнеленген?
-Иә, дұрыс айтасыңдар. Түрлі жан –
жануарлардың бейнесі.
-Балалар, сендердің сүйікті жануарларың бар
ма?
-Не себепті ол жануар сендерге
ұнайды?
-Кімнің үй жануары
бар?
-Оның есіме
қандай?
-Тамаша! Ал енді, оқушылар, қалай
ойлайсыңдар, бұл жануарлардың бүгінгі сабаққа қандай қатысы бар деп
ойлайсыңдар?
-Дұрыс айтасыңдар. Бүгін біз жануарларды
бейнелейміз.
-Жақсы, балалар біз бүгінгі сабақта
жануарларды түрлі әдістермен бейнелейтін
боламыз.
- Жалпы жануарлар 2-ге бөлінеді : жабайы
жануарлар және үй
жануарлары.
- Білесіңдер ме, жабайы жануарларына қандай
жануарлар жатады?
-Үй жануарларына
ше?
-Жарайсыңдар, сендер бәрін біледі
екенсіңдер.
бейнелейтін боламыз. Жалпы жануарларды
бейнелейтін суретшіні
анималист
деп атайды. Сендер де жануарлардың суреттерін
жиі саласыңдар және олардың денесі, басы, мойны мен аяғы бар екенін
білесіңдер.
Мысықты
бейнелейік:
-Алдымен денесі мен басын қарапайым пішіндер
түрінде саламыз. Олар дөңгелек не сопақша болуы мүмкін. Одан соң
үшбұрышты құлағын, көзін, мұрны мен аузын, аяғын, үлпілдек құйрығын
саламыз.
Құсты
бейнелейміз.
-Құсты салу да қиын емес. Оның басын
дөғгелек, денесін жартылай дөңгелек етіп саламыз. Содан кейін
қанаты, құйрығы, тұмсығы мен көзін
саламыз.
-Балалар, сонымен қатар біз жануарларды
пішіндерді (үшбұрыш, дөғгелек) қиып алып, жапсыру арқылы да жасай
аламыз.
Жалпы біз
жануарларды:
-Көмірмен;
-Қарындаш немесе
фломастермен;
-Құрғақ
борлармен;
-Бояулармен сала алам
ыз.
-Жақсы енді практикалық жұмысызға
көшейік.
Алдымен, қауіпсіздік ережелерін қайталап
алайық.
Қауіпсіздік
ережесі.
-
Қазір біз құсты бейнелеп саламыз: Құсты салу
да қиын емес. Оның басын дөғгелек, денесін жартылай дөңгелек етіп
саламыз. Содан кейін қанаты, құйрығы, тұмсығы мен көзін
саламыз.
-Өте
тамаша!
-Енді мысықтың бейнесін түрлі түсті
қағаздардан әртүрлі пішіндер қиып алу арқылы
жасаймыз.
-Жарайсыңдар!
|