Материалдар / Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша сабақтарда жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша сабақтарда жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша сабақтарда жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Сәуір 2019
202
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Блиц-кездесу
Әріптесіңіз екеуіңіз, біреуіңіз тақтаға, ал екінші ңіз
қарама-қарсы жаққа қарап отырыңыз.
Бірінші қатысушыда келесі әріптесіне өтпей т ұрып,
төменде келтірілген негізгі сөзді (дерді) түсіндіру үшін
бар-жоғы 30 секунды бар –мұғалім түсіндіру үшін негізгі
сөзді мысал ретінде келтіреді.

Сіздің негізгі сөзіңіз:

Он сұрақ!
Мұғалім бір оқушыны таңдап алады
және оның маңдайына негізгі сөз
жазылған стикерді жапсырады –
қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя
алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ
деп беріледі.

Әліпби желісі
Alphabet
Line
Бізге 5 ерікті қажет!
Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана
отырып, қатысушылар алға шығулары керек
және кезек-кезекпен берілген тапсырма
бойынша негізгі сөздерді дауыстап айтады.
__________________
Бұл өте жеңіл – мысалы, егер сіздің тақырыбыңыз Орта
ғасырға қатысты болса, онда сіз былайша бастай аласыз:

А - Aббаттық
Б – Білге қаған
В – Византия

Константинопол
Constantinople
ь

Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді
құрастыру қажет.
_________________________________________

Сіздің нәтижеңіз қандай?
өте жақсы: 10 және одан да көп сөз
жақсы:

8 және одан да көп сөз

жаман емес: 6 және одан да көп сөз

Құпия зат – мына зат бойынша 5 сұрақ құрастырыңыз :

Бұл не? деп СҰРАМАҢЫЗ
ВСТАВЬТЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ

Серпілген сауал
Тақырыптың түсіну деңгейін
арттыруға және талқылау
дағдыларын дамытуға қол жеткізу
үшін сыныптағы оқушылардың
арасында сұрақтарды лақтырыңыз.
Мысалы,
“ Джимми, Сандраның жауабы
туралы сен не ойлайсың?”
“ Сандра, Карлдың жауабын
барынша кеңейту үшін оны қалай
дамытуға болады?”
“ Карл, естігеннің барлығын бір
жауапқа қалай біріктіруге болады?”

Сұрақты ұстап ал!
Мұғалім сұрақ қойған кезде фасоль
салынған қапшықты лақтырады. Бұл
сұрау үдерісіне кинестикалық сипат береді
және оқушыларды өз еркімен жауап беру
үшін ниет білдіруге итермелейді. Сіз
оқушыларға жауапты білмеген жағдайда
сұрақты басқа оқушыға лақтыруына
мүмкіндік бере аласыз. Сонымен қатар,
бұл тапсырманы командамен шешуге де
болады. Мұғалім кезек-кезекпен
фасольды қапшықты әр командаға
лақтырады. Егер де қапшықты қағып алған
адам сұраққа жауап берсе, онда команда 3
балл алады. Егер де ол жауабын білмесе,
қапшықты басқа командаға 2 балға
лақтырады. Егер де қапшық тағы да кері
лақтырылатын болса, онда дұрыс
жауаптың құны 1 балға дейін төмендейді.

Лездеме!
Сіздің топтың екі қалған оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін
сізде бір минут бар:

Конверттен бір сөзді бір рет алу

Сөздің өзін атамай түсіндіру

Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні
таңдайды және қалғандарына түсіндіреді!

Бұл слайдты топ үшін
пленарлық сабақ өткізген
кезде пайдаланыңыз.

конверт-сұрақ
2-3 сұрақ жазып, конвертке салыңыз
(оқу мақсатына қарай). Әрбір
оқушыда өзінікі болатындай етіп,
бірнеше конверт дайындаңыз.
Әрқайсысына екі минут беріңіз: оқушы
стикерде атын және жауабын жазады;
екі минут өткен соң конверт келесі
оқушыға беріледі, осылай бұл 2-3
сұраққа барлығы жауап бергенше
жүре береді. Стикерлерді жинап,
бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз
(аттарын атамастан); сынып белгілі бір
сұрақтың қаншалықты дұрыс
болғанын талқылайды.

Тақырыптық теннис
3 адамнан топқа бөлініңіздер:
2 ойыншы және судья
Мен тақырыпты айтқан соң
сіздер кезекпен берілген
тақырыпқа қатысы бар сөздерді
айта бастайсыздар, біреулеріңіз
тоқтағанға дейін жалғаса
береді.
Топтың үшінші қатысушысы
сөздерді жазады және есеп
жүргізеді.

есеп:
Теннистік ойындағы есеп-шот қолданылады (15 - 0, тең және т.б.)
немесе әрбір қатысушы сөз таба алмаған кезде 1 балл беріледі.

Сөйлемді толықтыру
Мына сөйлемді толықтырыңыз:
Мен бүгін … жаттап алдым.

Сіз тақтаға шығып
өзіңіздің сөйлеміңізді
айтқанда, сіздің
сыныптастарыңыз
материалды қаншалықты
меңгергендігіңізге
наразылық білдіру үшін
сізге бірқатар сұрақ
қояды.

Білімін тексеруге арналған кейбір
сұрақтар:
Неге....
Мұны қайдан білесіз....
… үшін сізде қандай дәлел бар.
Сіз неге олай ойлайсыз…
Сіз келісесіз бе…
Түсіндіре аласыз ба…
… үшін не істеу керек.

1

3

2

4

5

Сұрақты тап…
Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған.
Қандай сұрақтар қойылды?
10

6

9

8

7

Тақырыптық түйінді сөздер

Келтірілген сөздердің қайсысы
________________________________ жатады?

Сөздер банкісі

Оқушыны шатастыру үшін
тақырыпқа қатысы бар сөздерді
оған қатысы жоқ сөздермен
араластырып орналастырыңдар.

Біздің тақырып

Негізгі сөздер осы жерге
ауыстырылуы тиіс.

Ойлан, Бірік, Бөліс
Оқушылар ойына келген
жауаптарды немесе
идеяларды барынша көп
жазады (Ойлан). Одан кейін
олар өз идеяларын
әріптестерімен біріктіреді
(Бірік) және соңында мұғалім
бүкіл сыныптың идеяларын
талқылауды бастайды (Бөліс).

Бірге ойлаймыз
Бұл сыныбыңызда талқылауға және диалогқа
ықпал ететін және «Қолыңды көтер/1 адамға
сену» көзқарасынан бас тартуға көмектесетін
жақсы тәсілі.
1. Оқушыларды 4 адамнан тұратын топқа
бөліңіз, әр оқушыға 1-ден 4-ке дейін нөмір
беріңіз.
2. Одан кейін сіз оқушыларға топта талқылау
үшін сұрақ қоясыз. Берілген уақыт біткеннен
кейін, олар өз жауаптарын планшетке жазады
және сыныппен бөліседі.
Сізге балалар арасында бәсекелестік тудыру
үшін ұпай есептеу жүйесін пайдалануға
болады. Одан кейін барған сайын күрделілігі
артатын сұрақтарды пайдалана отырып,
сипатталған қадамдарды қайталайсыз.

а
д
ң
ы
Т

н
ы
йт

б
ш
ү

р
а
т
ш
ы
р
ұ

Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді :
СПИКЕР мұғалімнің нұсқаулығы бойынша тақырыпты түсіндіреді (немесе проблема туралы өз ойымен б өліседі) .
ИНТЕРВЬЮЕР мұқият тыңдайды және егжей-тегжейін анықтау үшін с ұрақтар қояды.
ХАТШЫ үдерісті бақылайды және «спикерге» де, «интервьюерге» де кері байланыс береді.
(Рөлдерді анықтау үшін “Бірге ойланамыз” тәсілі қолданылуы мүмкін – р өлдермен ауысу ға болады ( қазір немесе
кешіректеу).

Ақпараттағы ақаулық

1-ші оқушыда ақпараттың 50
пайызы жазылған парақ бар.

Ақпараттың қалған бөлігі 2-ші
оқушыдағы парақта.

Жұптағы екі оқушы бір-біріне өз бөлігіне қатысты түсініктеме
береді (оны қағаздан көрсетпестен).

Жұптар сыныппен кері байланыс орнатады.

Сұрақтары бар қорап
Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз
сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында
талқыланады.

Бағдаршам
Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның
түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз.
Мысалы:
·Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті
карточкалар бар, оны олар өз парталарына
қояды немесе жоғары көтереді (қызыл =
түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті).
·Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана
отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге
көрсетілген бағалауды оқушылардың
күнделіктеріне жазуына болады.
·Сыныптастары бағдаршам түстерінің
көмегімен таныстырылымдарды және т.б.
бағалайды.

Басбармақ
Оқушылардың басбармақтарын
көрсету арқылы сіз түсіндіргенді
олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.
Басбармақ жоғарыға қарай = Мен
түсінемін.
Басбармақ көлденең = Мен
түсінгендеймін.
Басбармақ төмен қарай = Мен
түсінбедім.

Де Бононың қалпақтары: мәтінге/суретке/оқуға ықпал
етудің 6 тәсілі. (қажеті жоғын алып тастаңыз)
Қызыл қалпақ – Түйсік
Менің түйсіктік реакциям қандай?
Менің түйсігім маған не дейді.
Өз ойларыңды жазыңыз.

Ақ қалпақ - Фактілер
Менде қандай ақпарат бар?
Маған қандай ақпарат алу қажет?
Білетіңізді ғана жазыңыз.

Сары қалпақ - Позитив
Жағымды тұстары қандай
болды?
Оның артықшылығы қандай?
Маған не ұнайды?
Оң тармақтарын жазыңыз.

Жасыл қалпақ - Креатив
Менде қандай идеялар бар?
Қандай баламалы түрлерді ойлап
таба аламын?
Барлық жаңасын және қызықтысын
жазыңыз.

Қара қалпақ - Жағымсыз
Жағымсыз кезеңдерді
көрсетіңіз?
Қандай проблемалар бар?
Маған не ұнамайды?
Жағымсыз тармақтарды
жазыңыз.

Көк қалпақ - шолу

Көк қалпақты барлық топтан кейін кері
байланысты алу үшін пайдаланыңыз.

Мен не аштым?
Тағы не ашылған жоқ?
Мен оны қалай аша аламын?
Мен барлық қалпақты кие алдым
ба? Жалпы түсінігіңізді жазыңыз.

Крестиктер-нөлдікте
р
1

2

3

4

5

6

7

8

9

Ереже
Rules:
1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан
таңдайды.
2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.
3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда
сол квадратқа крестик қояды.
4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші
команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және
сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады.

Кезбе тілші
Топтарда ……….туралы жаңалықтар бағдарламасын жасау қажет.
(мысалы: су тасқыны, Гастингстегі шайқас және т.б.)

1-оқушы:
телефон соғылып
жатқанға ұқсатып,
тәулік бойы орын
алған оқиғалар туралы
хабарлайды. (мысалы:
су тасқынының
деңгейі)

2-оқушы:
Телестудиядағы
диктор; жиынтық
ақпарат береді.

3-оқушы:
Тілші; оқиға орнынан
ақпарат ұсынады.

4-оқушы:
Тілші сұхбат
алатын куәгер.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!