Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша сабақтарда жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Блиц-кездесу
ріптесі із екеуі із, біреуі із та та а, ал екінші із
Ә ң ң ң қ ғ ң
арама- арсы жа а арап отыры ыз.
қ қ ққ қ ң
Бірінші атысушыда келесі ріптесіне тпей т рып,
қ ә ө ұ
т менде келтірілген негізгі с зді (дерді) т сіндіру шін
ө ө ү ү
бар-жо ы 30 секунды бар
ғ
–м алім т сіндіру шін
ұғ ү ү
негізгі
с зді мысал ретінде келтіреді.
ө
Сізді негізгі с зі із
ң ө ң
:
Он сра
ұ қ
!
М алім бір о ушыны та дап алады
ұғ қ ң
ж не оны ма дайына негізгі с з
ә ң ң ө
жазыл ан стикерді жапсырады
ғ
–
атысушы сынып а 10 с ра оя
қ қ ұ ққ
алады, о ан жауап не И , не ЖО
ғ Ә Қ
деп беріледі.
Alphabet Line
Бізге 5 ерікті ажет
қ
!
ліпби т ртібімен ріптерді пайдалана
Ә ә ә
отырып, атысушылар ал а шы улары керек
қ ғ ғ
ж не кезек-кезекпен берілген тапсырма
ә
бойынша негізгі с здерді дауыстап айтады.
ө
__________________
Б л те же іл
ұ ө ң
– мысалы, егер сізді та ырыбы ыз Орта
ң қ ң
асыр а атысты болса, онда сіз былайша бастай аласыз:
ғ ғ қ
А - Aббатты
қ
Б – Білге а ан
қ ғ
В – Византия
ліпби желісі
Ә
Б гінгі негізгі с зден барынша к п ыс а с здерді
ү ө ө қ қ ө
растыру ажет.
құ қ
_________________________________________
Constantinople
Константинопол
ь
Сізді н тиже із андай
ң ә ң қ
?
те жа сы
ө қ
: 10 ж не одан да к п с з
ә ө ө
жа сы
қ
: 8 ж не одан да к п с з
ә ө ө
жаман емес: 6 ж не одан да к п с з
ә ө ө
пия зат
Құ
– мына зат бойынша 5 с ра растыры ыз
ұ қ құ ң
:
Б л не? деп С РАМА ЫЗ
ұ Ұ Ң
ВСТАВЬТЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ
Та ырыпты т сіну де гейін
қ ң ү ң
арттыру а ж не тал ылау
ғ ә қ
да дыларын дамыту а ол жеткізу
ғ ғ қ
шін сыныпта ы о ушыларды
ү ғ қ ң
арасында с ра тарды ла тыры ыз
ұ қ қ ң
.
Мысалы,
“Джимми, Сандраны жауабы
ң
туралы сен не ойлайсы
ң
?”
“Сандра, Карлды жауабын
ң
барынша ке ейту шін оны алай
ң ү қ
дамыту а болады
ғ
?”
“Карл, естігенні барлы ын бір
ң ғ
жауап а алай біріктіруге болады
қ қ
?”
Серпілген сауал
С ра ты стап ал
ұ қ ұ
!
М алім с ра ой ан кезде фасоль
ұғ ұ қ қ ғ
салын ан апшы ты ла тырады. Б л
ғ қ қ қ ұ
с рау дерісіне кинестикалы сипат береді
ұ ү қ
ж не о ушыларды з еркімен жауап беру
ә қ ө
шін ниет білдіруге итермелейді. Сіз
ү
о ушылар а жауапты білмеген жа дайда
қ ғ ғ
с ра ты бас а о ушы а ла тыруына
ұ қ қ қ ғ қ
м мкіндік бере аласыз. Сонымен атар,
ү қ
б л тапсырманы командамен шешуге де
ұ
болады. М алім кезек-кезекпен
ұғ
фасольды апшы ты р команда а
қ қ ә ғ
ла тырады. Егер де апшы ты а ып ал ан
қ қ қ қ ғ ғ
адам с ра а жауап берсе, онда команда 3
ұ ққ
балл алады. Егер де ол жауабын білмесе,
апшы ты бас а команда а 2 бал а
қ қ қ ғ ғ
ла тырады
қ
. Егер де апшы та ы да кері
қ қ ғ
ла тырылатын болса, онда д рыс
қ ұ
жауапты ны 1 бал а дейін т мендейді.
ң құ ғ ө
Лездеме!
Сізді топты екі ал ан о ушысына б гінгі саба ты негізгі с здерін т сіндіру шін
ң ң қ ғ қ ү қ ң ө ү ү
сізде бір минут бар:
Б л слайдты топ шін
ұ ү
пленарлы саба ткізген
қ қ ө
кезде пайдаланы ыз.
ң
С зді зін атамай т сіндіру
ө ң ө ү
Конверттен бір с зді бір рет алу
ө
С зді тап ан бірінші адам конверттен келесіні
ө қ
та дайды ж не ал андарына т сіндіреді!
ң ә қ ғ ү
конверт-с ра
ұ қ
2-3 с ра жазып, конвертке салы ыз
ұ қ ң
(о у ма сатына арай
қ қ қ
). рбір
Ә
о ушыда зінікі болатындай етіп,
қ ө
бірнеше конверт дайында ыз.
ң
р айсысына екі минут бері із
Ә қ ң
: о ушы
қ
стикерде атын ж не жауабын жазады
ә
;
екі минут ткен со конверт келесі
ө ң
о ушы а беріледі, осылай б л 2-3
қ ғ ұ
с ра а барлы ы жауап бергенше
ұ ққ ғ
ж ре береді. Стикерлерді жинап,
ү
бірнеше жауапты дауыстап о ы ыз
қ ң
(аттарын атамастан); сынып белгілі бір
с ра ты аншалы ты д рыс
ұ қ ңқ қ ұ
бол анын тал ылайды.
ғ қ
Та ырыпты
қ қ
теннис
есеп:
Теннистік ойында ы есеп-шот олданылады
ғ қ
(15 - 0, те ж не т.б.
ң ә
)
немесе рбір атысушы с з таба алма ан кезде
ә қ ө ғ
1 балл беріледі.
3 адамнан топ а б ліні іздер
қ ө ң
:
2 ойыншы ж не
ә
судья
Мен та ырыпты айт ан со
қ қ ң
сіздер кезекпен берілген
та ырып а атысы бар с здерді
қ қ қ ө
айта бастайсыздар, біреулері із
ң
то та ан а дейін жал аса
қ ғ ғ ғ
береді.
Топты шінші атысушысы
ң ү қ
с здерді жазады ж не есеп
ө ә
ж ргізеді.
ү
С йлемді толы тыру
ө қ
Мына с йлемді толы тыры ыз
ө қ ң
:
Мен б гін … жаттап алдым
ү
.
Сіз та та а шы ып
қ ғ ғ
зі ізді с йлемі ізді
ө ң ң ө ң
айт анда, сізді
қ ң
сыныптастары ыз
ң
материалды аншалы ты
қ қ
ме гергендігі ізге
ң ң
наразылы білдіру шін
қ ү
сізге бір атар с ра
қ ұ қ
ояды.
қ
Білімін тексеруге арнал ан кейбір
ғ
с ра тар
ұ қ
:
Неге....
М ны айдан білесіз
ұ қ
....
… шін сізде андай д лел бар.
ү қ ә
Сіз неге олай ойлайсыз…
Сіз келісесіз бе…
Т сіндіре аласыз ба
ү
…
… шін не істеу керек.
ү
С ра ты тап
ұ қ
…
С ра тарды бірнеше жауабы сыныл ан
ұ қ ң ұ ғ
.
андай с ра тар ойылды
Қ ұ қ қ
?
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
Та ырыпты т йінді с здер
қ қ ү ө
Келтірілген с здерді айсысы
ө ңқ
________________________________ жатады?
С здер банкісі
ө
Бізді таырып
ң қ
О ушыны шатастыру шін
қ ү
та ырып а атысы бар с здерді
қ қ қ ө
о ан атысы жо с здермен
ғ қ қ ө
араластырып орналастыры дар.
ң
Негізгі с здер осы жерге
ө
ауыстырылуы тиіс.
Ойлан, Бірік, Б ліс
ө
О ушылар ойына келген
қ
жауаптарды немесе
идеяларды барынша к п
ө
жазады (Ойлан). Одан кейін
олар з идеяларын
ө
ріптестерімен біріктіреді
ә
(Бірік) ж не со ында
ә ң
м алім
ұғ
б кіл сыныпты идеяларын
ү ң
тал ылауды бастайды (Б ліс).
қ ө
Бірге ойлаймыз
Б л сыныбы ызда тал ылау а ж не диалог а
ұ ң қ ғ ә қ
ы пал ететін ж не « олы ды к тер/1 адам а
қ ә Қ ң ө ғ
сену» к з арасынан бас тарту а к мектесетін
ө қ ғ ө
жа сы т сілі
қ ә
.
1. О ушыларды 4 адамнан т ратын топ а
қ ұ қ
б лі із
ө ң
, р о ушы а 1-ден 4-ке дейін н мір
ә қ ғ ө
бері із.
ң
2. Одан кейін сіз о ушылар а топта тал ылау
қ ғ қ
шін с ра оясыз
ү ұ қ қ
. Берілген уа ыт біткеннен
қ
кейін, олар з жауаптарын планшетке жазады
ө
ж не сыныппен б ліседі.
ә ө
Сізге балалар арасында б секелестік тудыру
ә
шін пай есептеу ж йесін пайдалану а
ү ұ ү ғ
болады. Одан кейін бар ан сайын к рделілігі
ғ ү
артатын с ра тарды пайдалана отырып,
ұ қ
сипаттал ан адамдарды айталайсыз.
ғ қ қ
О ушылар ш адамнан т ратын топта бірлесіп ж мыс істейді
қ ү ұ ұ
:
СПИКЕР м алімні н с аулы ы бойынша та ырыпты т сіндіреді (немесе проблема туралы з ойымен б ліседі)
ұғ ң ұ қ ғ қ ү ө ө
.
ИНТЕРВЬЮЕР м ият ты дайды ж не егжей-тегжейін аны тау шін с ра тар ояды.
ұқ ң ә қ ү ұ қ қ
ХАТШЫ дерісті ба ылайды ж не «спикерге» де, «интервьюерге» де кері байланыс береді.
ү қ ә
(Р лдерді аны тау шін “Бірге ойланамыз” т сілі олданылуы м мкін – р лдермен ауысу а болады ( азір немесе
ө қ ү ә қ ү ө ғ қ
кешіректеу).
Ты
дайтын
ш
б
рыш
тар
ң
ү
ұ
1-ші о ушыда а паратты 50
қ қ ң
пайызы жазыл ан пара бар
ғ қ
.
А паратта ы а аулы
қ ғ қ қ
А паратты ал ан б лігі 2-ші
қ ң қ ғ ө
о ушыда ы пара та
қ ғ қ
.
Ж пта ы екі о ушы бір-біріне з б лігіне атысты т сініктеме
ұ ғ қ ө ө қ ү
береді (оны а аздан к рсетпестен
қ ғ ө
).
Ж птар сыныппен кері байланыс орнатады.
ұ
Кабинетте орап ойылып, о ан о ушылар саба ты со ында з
қ қ ғ қ қ ң ң ө
с ра тарын алдыра алады. Б л с ра тар
ұ қ қ ұ ұ қ
келесі саба ты басында
қ ң
тал ыланады.
қ
С ра тары бар орап
ұ қ қ
Бадаршам
ғ
Т сінгендікті к рсету шін ба даршамны
ү ө ү ғ ң
т стерін к рнекі рал ретінде пайдаланы ыз.
ү ө құ ң
Мысалы:
·О ушыларда ызыл, жасыл ж не сары т сті
қ қ ә ү
карточкалар бар, оны олар з парталарына
ө
ояды немесе жо ары к тереді
қ ғ ө
(ызыл
қ
=
т сінбеймін, жасыл
ү
= барлы ы т сінікті
ғ ү
).
·О ушылар ба даршамны т стерін пайдалана
қ ғ ң ү
отырып, здерін ба алайды. М алімге
ө ғ ұғ
к рсетілген ба алауды о ушыларды
ө ғ қ ң
к нделіктеріне жазуына болады.
ү
·Сыныптастары ба даршам т стеріні
ғ ү ң
к мегімен таныстырылымдарды ж не т.б.
ө ә
ба алайды.
ғ
Басбарма
қ
О ушыларды басбарма тарын
қ ң қ
к рсету ар ылы сіз т сіндіргенді
ө қ ү
оларды у де гейін тексері із
ңұғ ң ң
.
Басбарма жо ары а арай
қ ғ ғ қ
= Мен
т сінемін.
ү
Басбарма к лдене
қ ө ң
= Мен
т сінгендеймін.
ү
Басбармақ төмен қарай = Мен
түсінбедім.
Жасыл алпа
қ қ
- Креатив
Менде андай идеялар бар
қ
?
андай баламалы т рлерді ойлап
Қ ү
таба аламын?
Барлы жа асын ж не ызы тысын
қ ң ә қ қ
жазы ыз.
ң
К к алпа
ө қ қ
- шолу
Мен не аштым?
Та ы не ашыл ан жо
ғ ғ қ
?
Мен оны алай аша аламын
қ
?
Мен барлы алпа ты кие алдым
қ қ қ
ба? Жалпы т сінігі ізді жазы ыз.
ү ң ң
Сары алпа
қ қ
- Позитив
Жа ымды т стары андай
ғ ұ қ
болды?
Оны арты шылы ы андай
ң қ ғ қ
?
Ма ан не найды
ғ ұ
?
О тарма тарын жазы ыз.
ң қ ң
ызыл алпа
Қ қ қ
– Т йсік
ү
Мені т йсіктік реакциям андай
ң ү қ
?
Мені т йсігім ма ан не дейді.
ң ү ғ
з ойлары ды жазы ыз.
Ө ң ң
ара алпа
Қ қ қ
- Жа ымсыз
ғ
Жа ымсыз кезе дерді
ғ ң
к рсеті із
ө ң
?
андай проблемалар бар
Қ
?
Ма ан не намайды
ғ ұ
?
Жа ымсыз тарма тарды
ғ қ
жазы ыз.
ңА алпа
қ қ қ
- Фактілер
Менде андай а парат бар
қ қ
?
Ма ан андай а парат алу ажет
ғ қ қ қ
?
Білеті ізді ана жазы ыз.
ң ғ ң
Де Бононы алпа тары
ңқ қ
: м тінге/суретке/о у а ы пал
ә қ ғ қ
етуді 6 т сілі.
ң ә
(ажеті жо ын алып таста ыз
қ ғ ң
)
К к алпа ты барлы топтан кейін кері
ө қ қ қ
байланысты алу шін пайдаланы ыз.
ү ң
1 2 3
4 5 6
7 8 9
Крестиктер-нөлдікте
р
Rules:
1. 1-ші команда (н лдіктер
ө
) кестеден сан
та дайды
ң
.
2. М алім сол н мірдегі с ра ты о иды
ұғ ө ұ қ қ
.
3. Жауап д рыс бол ан жа дайда, 1-ші команда
ұ ғ ғ
сол квадрат а крестик ояды
қ қ
.
4. Жауап д рыс болма ан жа дайда, 2-ші
ұ ғ ғ
команда (крестиктер) с ра а жауап беруге ж не
ұ ққ ә
сол квадрат а крестик ою а м мкіндік алады
қ қ ғ ү
.
Ереже
1-о ушы
қ
:
телефон со ылып
ғ
жат ан а сатып,
қ ғ ұқ
т улік бойы орын
ә
ал ан о и алар туралы
ғ қ ғ
хабарлайды. (мысалы:
су тас ыныны
қ ң
де гейі)
ң
4-о ушы
қ
:
Тілші с хбат
ұ
алатын ку гер.
ә
3-о ушы
қ
:
Тілші; о и а орнынан
қ ғ
а парат сынады.
қ ұ
2-о ушы
қ
:
Телестудияда ы
ғ
диктор; жиынты
қ
а парат береді.
қ
Кезбе тілші
Топтарда ……….туралы жа алы тар ба дарламасын жасау ажет.
ң қ ғ қ
(мысалы: су тас ыны, Гастингстегі шай ас ж не т.б.
қ қ ә
)