Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша 7-сыныптарға арналған жиынтық бағалау жұмыстары
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша 7-сыныптарға арналған жиынтық бағалау жұмыстары
Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша 7-сыныптарға арналған жиынтық бағалау жұмыстары ұсынылды. Бұл материалды сабақ барысында қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Қаңтар 2018
419
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні «___»__________
Тоқсандық жиынтық бағалауға модерация өткізу бойынша отырыстың хаттамасы
Модерацияға қатысушылардың қолы:
Аты-жөні______________________ қолы_____________ Аты-жөні ______________________ қолы _____________ Аты-жөні ______________________ қолы _____________
Тоқсандық жиынтық бағалауға модерация өткізу бойынша отырыстың хаттамасы
Білім мекемесінің атауы «ШҚО облысы Семей қаласының білім бөлімі»ММ«Семей қаласының №7 ЖОББМ-лицейі» КММ | ||
Пән қазақ тілі мен әдебиеті | ||
Сынып 7 «А», «Б», «В» | Тоқсан І | Оқу жылы 2017-2018 |
Модерацияға қатысушылар | Аты-жөні | Қолы |
Модерация төрағасы | С.С. Аманжолова | |
Пән мұғалімдері | М.Қ. Абетаева | |
А.М.Пазылова | ||
Г.К. Шалаганова |
Жұмыс № | Модерацияға дейінгі балл | Модерациядан кейінгі балл | Шешімнің негіздемесі |
2701-17 | 20/20 | 20/20 | Тапсырмалардың барлығын толық түсініп, дұрыс орындай алады. Берілген балл өзгертілмей, расталды. |
2702-17 | 7/7 | 7/7 | Салыстырмалы,күшейтпелі, асырмалы шырайларды жазба,ауызша жұмыстарда қолдануда қиналды.Оқылған мәтін бойынша тапсырмаларды орындауда қиналды.Оқушының сабаққа үнемі дайындылығы ескеріліп, балл қосылды.. Берілген балл өзгертілмей, расталды. |
2703-17 | 13/13 | 13/13 | Оқылған мәтін түсінуде ақпараттарды сызба арқылы, сәйкестендіру мен сұраққа шартты белгілер арқылы жауап беруде қателер жіберді. Берілген балл өзгертілмей, расталды. |
2704-17 | 6/6 | 6/6 | «Робинзон Крузо» романынан мәліметтерді жинақтау мен тақырып бойынша презентация дайындау, жасау барысында қиналды. Салыстырмалы,күшейтпелі, асырмалы шырайларды жазба,ауызша жұмыстарда қолдануда қиналды. Оқылған мәтін бойынша тапсырмаларды орындауда қиналды. Берілген балл өзгертілмей, расталды. |
2705-17 | 12/12 | 12/12 | Оқылған мәтінді түсуніде ақпараттарды сызба арқылы, сәйкестендіру мен сұраққа шартты белгілер арқылы жауап беруде қателер жіберді. Салыстырмалы,күшейтпелі, асырмалы шырайларды жазба,ауызша жұмыстарда қолдануда қателіктер жіберді. |
2706-17 | 18/18 | 18/18 | Оқылған мәтін мазмұнын түсінеді, ақпаратттарды сызба арқылы сәйкестендірді,сұрақтарға шартты белгілермен жауап берді.«Робинзон Крузо» романынан мәліметтерді жинақтау мен тақырып бойынша презентация дайындау, жасау барысында қиналды.«Робинзон Крузо» романынан мәліметтерді, презентация дайындап, талаптарды толық сақтай білді. |
2707-17 | 30/14 | 30/14 | Тыңдалым барысында мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтінге байланысты сұрақтарға дұрыс жауап береді, бірақ мәтінді оқу барысында тапсырмаларды орындауда қиналады.Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға жауап бере алмайды. Сөздердің мағынасын түсініп аударма жасағанмен синонимін табуда қиналады. Берілген балл өзгертілмей расталды. |
2708-17 | 30/15 | 30/15 | Оқылған мәтінді түсуніде ақпараттарды сызба арқылы, сәйкестендіру мен сұраққа шартты белгілер арқылы жауап беруде қателер жіберді. Салыстырмалы,күшейтпелі, асырмалы шырайларды жазба,ауызша жұмыстарда қолдануда қателіктер жіберді.Берілген балл өзгертілмей расталды.. |
2709-17 | 30/29 | 30/29 | Оқылған мәтін түсінуде ақпараттарды сызба арқылы, сәйкестендіру мен сұраққа шартты белгілер арқылы жауап береді. Берілген балл өзгертілмей, расталды. |
2710-17 | 30/12 | 30/12 | Тыңдалым барысында мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтінге байланысты сұрақтарға дұрыс жауап береді, бірақ мәтінді оқу барысында тапсырмаларды орындауда қиналады. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға жауап бере алмайды.Берілген баға өзгертілмей расталды. |
2711-17 | 30/15 | 30/15 | Мәтінді мұқият тыңдап, берілген тапсырмалардың барлығына дұрыс жауап береді. Оқылым дағдысы бойынша мәтінге қатысты тапсырмаларды орындай алмайды. Лексикалық минимумы мол, стильдік қолданысы дұрыс. Орфоэпиялық нормаларды дұрыс қолданады. Арасында қателер жібергенімен, ойын жеткізуге кедергі келтірмейді. Күтпеген сұрақтарға жауап табуда қиналмайды.Ұсынылған баға өзгертілмей расталды. |
2712-17 | 30/25 | 30/25 | Мәтінді мұқият оқып тапсырмаларды толығымен орындайды.Жазылым дағдысы бойынша эссе жұмысы мазмұны жағынан орташ деңгейде, себебі мәтін құрылымы (кіріспе, негізгі және қорытынды), жанры сәйкес келеді. Лексикалық минимумды жеткілікті қолданады, стильдік қолданысы дұрыс.Ал тіл сапасы жағынан өте төмен. Грамматикалық және пунктуациялық тұлғаларды қолдануда өрескел қателер көп, ойды түсіну өте қиын. Айтылым дағдысы бойынша негізгі ойды ашуда да, сөз қолданысы барысында да өте жақсы жауап береді. Орфоэпиялық нормаларды дұрыс қолданады. Ұсынылған баға өзгеріссіз расталды. |
2713-17 | 30/14 | 30/14 | Тыңдалым барысында мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтінге байланысты сұрақтарға дұрыс жауап береді, бірақ мәтінді оқу барысында тапсырмаларды орындауда қиналады. Қысқа жауаптықа жетететін сұрақтарға жауап бере алмайды.Сөздердің мағынасын түсініп аударма жасағанмен синонимін табуда қиналады. Жазылым дағдысы бойынша мүлдем тапсырм ажоқ.Эссе жаза алмайды. Айтылым дағдысы бойынша негізгі ойды ашыпайтуы қанағаттандырарлық деңгейде, себебі күтпеген сұрақтарға жауап табаалады бірақорфоэпиялық норманы сақтамайды. |
2714-17 | 30/15 | 30/15 | Тыңдалымбарысындамәтінніңмазмұнынтүсінеді, мәтінгебайланыстысұрақтарғадұрысжауапбереді, оқылымдағдысыбойыншамәтіндіоқиотырыпберілгенсөздердіңсинонимдеріндұрыстабады. Мәтінбойыншасұрақтарғақысқанұсқажауапжазаалады.Жазылымдағдысыбойыншатілсапасынақанағаттандырарлықдегендегенбағақойылды. Себебіграмматикалықжәнепунктуациялықтұлғалардықолданудаішнарақателержібереді. Елеусізқателерікөп, бірақойдытүсінугекедергікелтірмейді. |
2715-17 | 30/29 | 30/29 | Тыңдалымдағдысыбойыншабаламәтіндімұқияттыңдап, берілгентапсырмалардыңбарлығынадұрысжауапбереді. Оқылымдағдысыбойыншамәтіндімұқиятоқыптапсырмалардыорындайды.Жазылымдағдысыбойыншаэссежұмысыөтежақсы. Тілсапасыбойыншаграмматикалықжәнепунктуациялықтұлғалардыөтедұрысқолданады. Елеусізқателеріойдытүсінугекедергікелтірмейді. Мәтінқұрылымы (кіріспе, негізгіжәнеқорытынды), жанрысәйкескеледі. Ойынжеткізеді. Лексикалықминимумдыжеткіліктіқолданады, стильдікқолданысыдұрыс.Айтылымдағдысыбойыншаорфоэпиялықнормалардыдұрысқолданады. |
2716-17 | 30/12 | 30/12 | Тыңдалымбарысындамәтінніңмазмұнынтүсінеді, мәтінгебайланыстысұрақтарғадұрысжауапбереді, бірақмәтіндіоқубарысындатапсырмалардыорындаудақиналады.Қысқажауаптықажетететінсұрақтарғажауапбереалмайды.Сөздердіңмағынасынтүсініпаудармажасап,синонимінтабаалады. Жазылымдағдысыбойыншамүлдемтапсырмажоқ.Эссежазаалмайды. Айтылымдағдысыбойыншанегізгіойдыашыпайтуықанағаттандырарлықдеңгейде, себебікүтпегенсұрақтарғажауаптабааладыбірақорфоэпиялықнорманысақтамайды. |
2717-17 | 30/15 | 30/15 | Тыңдалымдағдысыбойыншабаламәтіндімұқияттыңдап, берілгентапсырмалардыңбарлығынадұрысжауапбереді. Оқылымдағдысыбойыншамәтінгеқатыстытапсырмалардыорындайалмайды.Жазылымдағдысыбойыншаэссежұмысынжазаалмайды. Айтылымдағдысыбойыншанегізгіойдыашудада, сөзқолданысыбарысындадаөтежақсыжауапбереді. Лексикалықминимумымол, стильдікқолданысыдұрыс. Орфоэпиялықнормалардыдұрысқолданады. Арасындақателержібергенімен, ойынжеткізугекедергікелтірмейді. Күтпегенсұрақтарғажауаптабудақиналмайды. |
2718-17 | 30/25 | 30/25 | Тыңдалымдағдысыбойыншабаламәтіндімұқияттыңдап, берілгентапсырмалардыңбарлығынадұрысжауапбереді. Оқылымдағдысыбойыншамәтіндімұқиятоқыптапсырмалардытолығыменорындайды.Жазылымдағдысыбойыншаэссежұмысымазмұныжағынанорташдеңгейде, себебімәтінқұрылымы (кіріспе, негізгіжәнеқорытынды), жанрысәйкескеледі. Ойынжеткізеді. Лексикалықминимумдыжеткіліктіқолданады, стильдікқолданысыдұрыс.Алтілсапасыжағынанөтетөмен. Грамматикалықжәнепунктуациялықтұлғалардықолданудаөрескелқателеркөп, ойдытүсінуөтеқиын. Айтылымдағдысыбойыншанегізгіойдыашудада, сөзқолданысыбарысындадаөтежақсыжауапбереді. Лексикалықминимумымол, стильдікқолданысыдұрыс. Орфоэпиялықнормалардыдұрысқолданады. Арасындақателержібергенімен, ойынжеткізугекедергікелтірмейді. Күтпегенсұрақтарғажауаптабудақиналмайды. |
Аты-жөні______________________ қолы_____________ Аты-жөні ______________________ қолы _____________ Аты-жөні ______________________ қолы _____________
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)