Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Жаңартылған мазмұнды бағдарлама аясында сабақтарға қатысу парағы
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу ісінің меңгерушілеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Қазан 2018
4084
5 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Наблюдение и оценивание урока
Число_______________________________Класс___________________________Предмет______________________________________
Учитель________________________________________________________________
Цель посещения___________________________________________________________________________________________________________
Тема урока___________________________________________________________________________________________________
Проведение урока
Деятельность учителя
Деятельность ученика
1.Начало урока. Настрой учащихся на урок. Деление на группы(как происходило деление на группы,имеются ли ясные указания по работе в группе (инструкция учителя; насколько эффективно было распределено лидерство).
2.Середина урока. Проверка домашнего задания (на сколько эффективно проведена проверка домашнего задания,всех ли учеников охватил учитель).
3.Середина урока. Новый материал
(на сколько эффективно проведен этап объяснение нового материала,степень новизны).
4.Выполнение задания (задания,выбранные на уроке,способствуютдостижению цели и критерия оценивания,каким образом он помогает ученикам овладеть знаниями).
5.Выполнение задания (задания,выбранные на уроке,способствуютдостижению цели и критерия оценивания,каким образом он помогает ученикам овладеть знаниями).
6.Выполнение задания (учитель поддерживает всех учеников,задания соответствуют возрастным особенностям детей,задания направлены на развитие мышления детей,они разработаны по Таксаномии Блума).
7.Конец урока.Определены ли критерии оценивания.Как учитель оценивает успехи детей.Использует ли он формативное оценивание.Каким образом оцениваются достижения учеников.
Выводы и рекомендации:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақты бақылау және бағалау
Күні_______________________________Сынып___________________________Пән______________________________________
Мұғалім________________________________________________________________
Қатысу мақсатым___________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың тақырыбы___________________________________________________________________________________________________
Сабақты өткізу
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1.Сабақтың басы. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Топқа бөлінулері(топқа бөлу жұмыстары қалай жүргізілді,топтық жұмыстың дұрыс орындалуы,мұғалімнің берген тапсырмасы топ мүшелерінің қаншалықты белсенділік танытуларына ықпал етті).
2.Сабақтың ортасы. Үй тапсырмасын қадағалау (үй тапсырмасын тексеру кезеңі қандай деңгейде болды,мұғалім барлық оқушыларды қамти алды ма?).
3.Сабақтың ортасы. Жаңа сабақ
(мұғалім тарапынан жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі қаншалықты тиімді болды?).
4.Тапсырмаларды орындау(берілген тапсырмалар тақырыпқа сай ма,оқушылардың қызығушылықтарын арттыра алды ма,ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал етті).
5.Тапсырмаларды орындау (берілген тапсырмалар тақырыпқа сай ма,оқушылардың қызығушылықтарын арттыра алды ма,ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал етті).
6.Тапсырмаларды орындау (мұғалім барлық оқушылармен қарым-қатынасқа түсе алды ма,берген тапсырмалары оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай ма және ол тапсырмалар Блум Таксаномиясының ерекшелігі бойынша оқушылардың ой өрістерін дамыта алды ма?).
7.Бағалау критериилері (оқушылардың білімі қаншалықты шынайы бағаланды).
Қорытынды және ұсыныстар:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Число_______________________________Класс___________________________Предмет______________________________________
Учитель________________________________________________________________
Цель посещения___________________________________________________________________________________________________________
Тема урока___________________________________________________________________________________________________
Проведение урока
Деятельность учителя
Деятельность ученика
1.Начало урока. Настрой учащихся на урок. Деление на группы(как происходило деление на группы,имеются ли ясные указания по работе в группе (инструкция учителя; насколько эффективно было распределено лидерство).
2.Середина урока. Проверка домашнего задания (на сколько эффективно проведена проверка домашнего задания,всех ли учеников охватил учитель).
3.Середина урока. Новый материал
(на сколько эффективно проведен этап объяснение нового материала,степень новизны).
4.Выполнение задания (задания,выбранные на уроке,способствуютдостижению цели и критерия оценивания,каким образом он помогает ученикам овладеть знаниями).
5.Выполнение задания (задания,выбранные на уроке,способствуютдостижению цели и критерия оценивания,каким образом он помогает ученикам овладеть знаниями).
6.Выполнение задания (учитель поддерживает всех учеников,задания соответствуют возрастным особенностям детей,задания направлены на развитие мышления детей,они разработаны по Таксаномии Блума).
7.Конец урока.Определены ли критерии оценивания.Как учитель оценивает успехи детей.Использует ли он формативное оценивание.Каким образом оцениваются достижения учеников.
Выводы и рекомендации:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақты бақылау және бағалау
Күні_______________________________Сынып___________________________Пән______________________________________
Мұғалім________________________________________________________________
Қатысу мақсатым___________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың тақырыбы___________________________________________________________________________________________________
Сабақты өткізу
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1.Сабақтың басы. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Топқа бөлінулері(топқа бөлу жұмыстары қалай жүргізілді,топтық жұмыстың дұрыс орындалуы,мұғалімнің берген тапсырмасы топ мүшелерінің қаншалықты белсенділік танытуларына ықпал етті).
2.Сабақтың ортасы. Үй тапсырмасын қадағалау (үй тапсырмасын тексеру кезеңі қандай деңгейде болды,мұғалім барлық оқушыларды қамти алды ма?).
3.Сабақтың ортасы. Жаңа сабақ
(мұғалім тарапынан жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі қаншалықты тиімді болды?).
4.Тапсырмаларды орындау(берілген тапсырмалар тақырыпқа сай ма,оқушылардың қызығушылықтарын арттыра алды ма,ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал етті).
5.Тапсырмаларды орындау (берілген тапсырмалар тақырыпқа сай ма,оқушылардың қызығушылықтарын арттыра алды ма,ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал етті).
6.Тапсырмаларды орындау (мұғалім барлық оқушылармен қарым-қатынасқа түсе алды ма,берген тапсырмалары оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай ма және ол тапсырмалар Блум Таксаномиясының ерекшелігі бойынша оқушылардың ой өрістерін дамыта алды ма?).
7.Бағалау критериилері (оқушылардың білімі қаншалықты шынайы бағаланды).
Қорытынды және ұсыныстар:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)