Материалдар / Жаңартылған мазмұнды бағдарлама аясында сабақтарға қатысу парағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңартылған мазмұнды бағдарлама аясында сабақтарға қатысу парағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу ісінің меңгерушілеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қазан 2018
3910
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Наблюдение и оценивание урока

Число_______________________________Класс___________________________Предмет______________________________________
Учитель________________________________________________________________
Цель посещения___________________________________________________________________________________________________________
Тема урока___________________________________________________________________________________________________
Проведение урока
Деятельность учителя
Деятельность ученика

1.Начало урока. Настрой учащихся на урок. Деление на группы(как происходило деление на группы,имеются ли ясные указания по работе в группе (инструкция учителя; насколько эффективно было распределено лидерство).



2.Середина урока. Проверка домашнего задания (на сколько эффективно проведена проверка домашнего задания,всех ли учеников охватил учитель).









3.Середина урока. Новый материал
(на сколько эффективно проведен этап объяснение нового материала,степень новизны).













4.Выполнение задания (задания,выбранные на уроке,способствуютдостижению цели и критерия оценивания,каким образом он помогает ученикам овладеть знаниями).



















5.Выполнение задания (задания,выбранные на уроке,способствуютдостижению цели и критерия оценивания,каким образом он помогает ученикам овладеть знаниями).











6.Выполнение задания (учитель поддерживает всех учеников,задания соответствуют возрастным особенностям детей,задания направлены на развитие мышления детей,они разработаны по Таксаномии Блума).













7.Конец урока.Определены ли критерии оценивания.Как учитель оценивает успехи детей.Использует ли он формативное оценивание.Каким образом оцениваются достижения учеников.






Выводы и рекомендации:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сабақты бақылау және бағалау

Күні_______________________________Сынып___________________________Пән______________________________________
Мұғалім________________________________________________________________
Қатысу мақсатым___________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың тақырыбы___________________________________________________________________________________________________
Сабақты өткізу
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

1.Сабақтың басы. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Топқа бөлінулері(топқа бөлу жұмыстары қалай жүргізілді,топтық жұмыстың дұрыс орындалуы,мұғалімнің берген тапсырмасы топ мүшелерінің қаншалықты белсенділік танытуларына ықпал етті).



2.Сабақтың ортасы. Үй тапсырмасын қадағалау (үй тапсырмасын тексеру кезеңі қандай деңгейде болды,мұғалім барлық оқушыларды қамти алды ма?).









3.Сабақтың ортасы. Жаңа сабақ
(мұғалім тарапынан жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі қаншалықты тиімді болды?).













4.Тапсырмаларды орындау(берілген тапсырмалар тақырыпқа сай ма,оқушылардың қызығушылықтарын арттыра алды ма,ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал етті).

















5.Тапсырмаларды орындау (берілген тапсырмалар тақырыпқа сай ма,оқушылардың қызығушылықтарын арттыра алды ма,ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал етті).










6.Тапсырмаларды орындау (мұғалім барлық оқушылармен қарым-қатынасқа түсе алды ма,берген тапсырмалары оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай ма және ол тапсырмалар Блум Таксаномиясының ерекшелігі бойынша оқушылардың ой өрістерін дамыта алды ма?).










7.Бағалау критериилері (оқушылардың білімі қаншалықты шынайы бағаланды).






Қорытынды және ұсыныстар:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!