№8 Т.Бегманова атындағы жалпы орта мектебінің коммуналдық
мемлекеттік мекемесі
Тренинг тақырыбы :
«Жаңашыл мұғалімнің жаңашылдыққа көзқарасы»
Мектеп тренері : Аленова Г.Ш.
Тренинг сабағының жоспары
-
Күні:
Өтетін орны:
№8 Т.Бегманова ж.о.м.
Тренинг тақырыбы:
Жаңашашыл мұғалімнің жаңашылдыққа көзқарасы
Мақсаты:
Қатысушыларға интернет желісіндегі түрлі әдіс-тәсілдерді тиімді қолдануға бағыттау
Оқыту нәтижесі:
Тренинг қатысушылары күнделікті сабақта желідегі әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқу үрдісін жақсарту, оқушыларды оқытуға жетелеу
Сілтемелер:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, слайдтар, ғаламтор материалдары,телефон
Қолданылатын материалдар:
А4 парақшасы, бейнелі суреттер
Өту формасы, технологиясы, әдістері:
Топтық жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, бағалау парақтары,
|
Коучинг кезеңдері |
Коучтың іс-әрекеті |
Іс-әрекеті |
|
Психологиялық Дайындық 5 мин. |
Мұғалімдерге психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру. Жүрек- құшақтасады; Ното- билейді, Алақан-амандасады. |
Жағымды ахуал қалыптасады |
|
Талқылау Тақырыпты ашу. 10 минут |
Тақырыпты ашу үшін мұғалімдерге «Миға шабуыл» әдісін қолдану. +Антонио Меуччи кім? А.Меуччи .Әпенделеу,дегенмен аса көрнекті флоренсиялық өнертапқыш 1850ж АҚШ-қа келді.1860 жылы Меуччи алғаш рет өзінің жұмыс істейтін электрлік құрылғысының моделін көрсетеді,ол оны teletrofono деп атайды. |
Сұраққа жауап беріп, талқылайды, өз ойларын ортаға салады. |
|
Түсіну 10 минут |
1.“Топтық тергеу ” әдісі саралап оқыту технологиясы «Топтық тергеу» әдісі Мәтінді өз беттерімен оқытуға арналған 3- топ. Сұрақ құрастырушылар. Әңгімені оқып, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындайды
. Тамшылар арқылы бағалау 2.«Блум текшесі» әдісі Ақын М.Мақатаев туралы мағлұмат беру |
«Тістелген алма» әңгімесі бойынша берілген тапсырмаларды орындайды. Түрлі тамшылар беріледі |
|
Бағалау 5 минут |
Кері байланыс "Ым шара" арқылы топтар жұмысын бағалау Жақсы- қол шапалақтау Орташа- партаны соғу Нашар- аяқ тарсылдату |
Топтар бағалайды. |
|
Талдау 10 минут |
Телефон желісі арқылы қандай көмек алуға болады? Жеке жұмыс. Мұғалімдерге парақшалар тарқатылып, жеке тапсырма беріледі. Әр қатысушы өзінің ең көп қолданатын әдісін жазады. |
Сұрақтарға жауап береді. Мұғалімдер бір уақытта жауабын жазып парақтарын көтереді. |
|
Жинақтау 10 минут |
Телефон желілері арқылы қандай көмек алуға болады? Инстагармм-мой метод Телеграмм- мұғалімге көмек Плей маркет- Класс.KZ Фэйсбук- СӘТ |
Мұғалімдер телефон желісіндегі көмек түрлерін атайды. |
|
Рефлексия 10 минут |
«Тамшы –тамшылар» әдісі арқылы тренингті бағалайды |
Тамшыларды қолшатырға іледі |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаңашыл мұғалімнің жаңашылдыққа көзқарасы
Жаңашыл мұғалімнің жаңашылдыққа көзқарасы
№8 Т.Бегманова атындағы жалпы орта мектебінің коммуналдық
мемлекеттік мекемесі
Тренинг тақырыбы :
«Жаңашыл мұғалімнің жаңашылдыққа көзқарасы»
Мектеп тренері : Аленова Г.Ш.
Тренинг сабағының жоспары
-
Күні:
Өтетін орны:
№8 Т.Бегманова ж.о.м.
Тренинг тақырыбы:
Жаңашашыл мұғалімнің жаңашылдыққа көзқарасы
Мақсаты:
Қатысушыларға интернет желісіндегі түрлі әдіс-тәсілдерді тиімді қолдануға бағыттау
Оқыту нәтижесі:
Тренинг қатысушылары күнделікті сабақта желідегі әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқу үрдісін жақсарту, оқушыларды оқытуға жетелеу
Сілтемелер:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, слайдтар, ғаламтор материалдары,телефон
Қолданылатын материалдар:
А4 парақшасы, бейнелі суреттер
Өту формасы, технологиясы, әдістері:
Топтық жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, бағалау парақтары,
|
Коучинг кезеңдері |
Коучтың іс-әрекеті |
Іс-әрекеті |
|
Психологиялық Дайындық 5 мин. |
Мұғалімдерге психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру. Жүрек- құшақтасады; Ното- билейді, Алақан-амандасады. |
Жағымды ахуал қалыптасады |
|
Талқылау Тақырыпты ашу. 10 минут |
Тақырыпты ашу үшін мұғалімдерге «Миға шабуыл» әдісін қолдану. +Антонио Меуччи кім? А.Меуччи .Әпенделеу,дегенмен аса көрнекті флоренсиялық өнертапқыш 1850ж АҚШ-қа келді.1860 жылы Меуччи алғаш рет өзінің жұмыс істейтін электрлік құрылғысының моделін көрсетеді,ол оны teletrofono деп атайды. |
Сұраққа жауап беріп, талқылайды, өз ойларын ортаға салады. |
|
Түсіну 10 минут |
1.“Топтық тергеу ” әдісі саралап оқыту технологиясы «Топтық тергеу» әдісі Мәтінді өз беттерімен оқытуға арналған 3- топ. Сұрақ құрастырушылар. Әңгімені оқып, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындайды
. Тамшылар арқылы бағалау 2.«Блум текшесі» әдісі Ақын М.Мақатаев туралы мағлұмат беру |
«Тістелген алма» әңгімесі бойынша берілген тапсырмаларды орындайды. Түрлі тамшылар беріледі |
|
Бағалау 5 минут |
Кері байланыс "Ым шара" арқылы топтар жұмысын бағалау Жақсы- қол шапалақтау Орташа- партаны соғу Нашар- аяқ тарсылдату |
Топтар бағалайды. |
|
Талдау 10 минут |
Телефон желісі арқылы қандай көмек алуға болады? Жеке жұмыс. Мұғалімдерге парақшалар тарқатылып, жеке тапсырма беріледі. Әр қатысушы өзінің ең көп қолданатын әдісін жазады. |
Сұрақтарға жауап береді. Мұғалімдер бір уақытта жауабын жазып парақтарын көтереді. |
|
Жинақтау 10 минут |
Телефон желілері арқылы қандай көмек алуға болады? Инстагармм-мой метод Телеграмм- мұғалімге көмек Плей маркет- Класс.KZ Фэйсбук- СӘТ |
Мұғалімдер телефон желісіндегі көмек түрлерін атайды. |
|
Рефлексия 10 минут |
«Тамшы –тамшылар» әдісі арқылы тренингті бағалайды |
Тамшыларды қолшатырға іледі |
шағым қалдыра аласыз













