Жаңашыл мұғалімнің жаңашылдыққа көзқарасы

Тақырып бойынша 17 материал табылды

Жаңашыл мұғалімнің жаңашылдыққа көзқарасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тренинг мұғалімдерге өткізіледі.Қатысушыларға интернет желісіндегі түрлі әдіс-тәсілдерді тиімді қолдануға бағыттау Тренинг қатысушылары күнделікті сабақта желідегі әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқу үрдісін жақсарту, оқушыларды оқытуға жетелеу
Материалдың қысқаша нұсқасы




8 Т.Бегманова атындағы жалпы орта мектебінің коммуналдық

мемлекеттік мекемесі












Тренинг тақырыбы :



«Жаңашыл мұғалімнің жаңашылдыққа көзқарасы»











Мектеп тренері : Аленова Г.Ш.



















Тренинг сабағының жоспары


Күні:

Өтетін орны:

8 Т.Бегманова ж.о.м.

Тренинг тақырыбы:

Жаңашашыл мұғалімнің жаңашылдыққа көзқарасы

Мақсаты:

Қатысушыларға интернет желісіндегі түрлі әдіс-тәсілдерді тиімді қолдануға бағыттау

Оқыту нәтижесі:

Тренинг қатысушылары күнделікті сабақта желідегі әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқу үрдісін жақсарту, оқушыларды оқытуға жетелеу

Сілтемелер:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, слайдтар, ғаламтор материалдары,телефон

Қолданылатын материалдар:

А4 парақшасы, бейнелі суреттер

Өту формасы, технологиясы, әдістері:

Топтық жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, бағалау парақтары,

Коучинг кезеңдері

Коучтың іс-әрекеті

Іс-әрекеті

Психологиялық

Дайындық

5 мин.

Мұғалімдерге психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.

Жүрек- құшақтасады;

Ното- билейді,

Алақан-амандасады.

Жағымды ахуал қалыптасады

Талқылау

Тақырыпты ашу.

10 минут

Тақырыпты ашу үшін мұғалімдерге «Миға шабуыл»

әдісін қолдану.

+Антонио Меуччи кім?

А.Меуччи .Әпенделеу,дегенмен аса көрнекті флоренсиялық өнертапқыш 1850ж АҚШ-қа келді.1860 жылы Меуччи алғаш рет өзінің жұмыс істейтін электрлік құрылғысының моделін көрсетеді,ол оны teletrofono деп атайды.


Сұраққа жауап беріп, талқылайды, өз ойларын ортаға салады.


Түсіну

10 минут

1.“Топтық тергеу ” әдісі

саралап оқыту технологиясы

«Топтық  тергеу» әдісі

Мәтінді өз беттерімен оқытуға арналған
1
- топ. Баяндап берушілер. Олардың тапсырмасы: әңгімені оқып, мазмұнын өз көзқарастарын қосып баяндау немесе сахналау.
2-топ. Зерттеушілер. Әңгіме кейіпкерлеріне мінездеме беру, мәтіннен антоним, синоним сөздерді табу .

3- топ. Сұрақ құрастырушылар. Әңгімені оқып, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындайды .
4- топ. Бейнелеуші- суретшілер. Әңгіме мазмұны бойынша сурет салады.
5- топ. Сілтеме табушылар. Әңгіме мазмұнына сәйке мақал- мәтелдер, афоризмдер, қанатты сөздер тауып сәйкестігін  дәлелдейді.
6- топ. Дәнекершілер. Әңгіме оқиғасын бүгінгі өмірмен байланыстырады.

Тамшылар арқылы бағалау


2.«Блум текшесі» әдісі

Ақын М.Мақатаев туралы мағлұмат беру


«Тістелген алма» әңгімесі бойынша берілген тапсырмаларды орындайды.















Түрлі тамшылар беріледі

Бағалау

5 минут

Кері байланыс "Ым шара" арқылы топтар жұмысын бағалау

Жақсы- қол шапалақтау

Орташа- партаны соғу

Нашар- аяқ тарсылдату

Топтар бағалайды.

Талдау

10 минут

Телефон желісі арқылы қандай көмек алуға болады?


Жеке жұмыс.

Мұғалімдерге парақшалар тарқатылып, жеке тапсырма беріледі.

Әр қатысушы өзінің ең көп қолданатын әдісін жазады.


Сұрақтарға жауап береді.



Мұғалімдер бір уақытта жауабын жазып парақтарын көтереді.

Жинақтау

10 минут

Телефон желілері арқылы қандай көмек алуға болады?

Инстагармм-мой метод

Телеграмм- мұғалімге көмек

Плей маркет- Класс.KZ

Фэйсбук- СӘТ


Мұғалімдер телефон желісіндегі көмек түрлерін атайды.

Рефлексия

10 минут

«Тамшы –тамшылар» әдісі арқылы тренингті бағалайды

Тамшыларды қолшатырға іледі







































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.03.2025
151
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі