Түркістан облысының білім басқармасы
Қазығұрт ауданының білім бөлімі
«С. Рахимов атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ
Шебер сабақ
жоспары
Тақырыбы: Жаңашыл ұстаз – заман айнасы
Мұғалім: Б.Қыстаубаева
2024-2025 оқу жылы
«Бекітемін»
Мектеп директоры: Л. Кубжасарова.
Шебер сабақ жоспары
|
Мұғалім: |
Қыстаубаева Бағила |
|||
|
Күні: |
16.04.2025ж |
|||
|
Қатысушылар: |
Химия, биология пәнінің ұстаздары |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жаңашыл ұстаз – заман айнасы |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Сабақтарда жасанды интеллект технологияларын тиімді пайдалану арқылы оқушылардың білімін тереңдету, зерттеу дағдыларын қалыптастыру және оқу процесін қызықты, әрі нәтижелі ету. Қатысушылардың кәсіби шеберлігінен тәжірибе алмасу. |
|||
|
Сабақтың түрі. |
Шеберлік сабағы (практикалық тренинг элементтерімен). |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Мазмұны |
Қатысушылардың іс- рекеті |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы
|
A. "Ұстаз – болашақты қолымен ұстайтын жалғыз маман." B. "Білім – бұл от емес, оны жағатын адам барда ғана жылу береді." C. "Технология өзгерсе де, жүрекпен оқытатын ұстаз мәңгі қалады." |
1.Сәлемдеседі 2. Сұрақтарға жауап беріп, психологиялық ахуал қалыптастырады |
||
|
Сабақтың ортасы 12 минут |
Тапсырма № 1: КЕЙС
Ситуация: БЖБ немесе ТЖБ кезінде оқушы сізге керемет жауап жібереді. Жауап мазмұнды, құрылымды, ғылыми тілді сақтаған. Бірақ жауаптың стилінен немесе бір-екі фразадан сіз күмәнданасыз – бұл оқушының сөзі емес сияқты, яғни, оқушы ChatGPT (немесе басқа жасанды интеллект құралын) пайдаланып, сұраққа жауап алған және оны аздап өңдеп тапсырған. Сұрақ:
Кейстің шешімін жасанды интеллекттің өзінен сұрап көрейік. |
Қатысушылар жағдаяттық тапсырмалар бойынша төмендегі сұрақтарға жауап беріп, өз ойларымен бөліседі. |
Слайд |
|
|
2 мин |
Топқа бөлу
|
Қатысушылар номер арқылы топ құрайды |
||
|
12 мин |
Тапсырма №2 Quiver қосымшасындағы 3D-бейнелерді бояу және жандандыру арқылы нысандарды визуализациялау.
|
Quiver арқылы берілген нысандарды бояйды. Кейін AR технологиясы арқылы бейнені жандандырып, үшөлшемді пішінде бақылайды. |
||
|
1 мин |
Қорытындылау «Жасанды интеллект дамыса да, адам жүрегін тәрбиелейтін – ұстаз ғана. Жаңашыл болайық, бірақ адами болмысымызды жоғалтпайық.» |
|
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Кері байланыс «PADLET» платформасы арқылы қатысушылардың ой пікірін білу. |
«PADLET» платформасы арқылы бүгінгі сабаққа деген өз ойлары мен пікірлерін жазады |
https://padlet.com/bagilakistaubayeva/padlet-v6yiq0ylugbf4vzr
|
|
"Төтенше жағдайларда әрекет ете білу"
тақырыбына тест сұрақтары
1.
Төтенше жағдай дегеніміз
не?
А) Табиғи немесе техногендік апат салдарынан қалыптасқан ерекше
жағдай
В) Күнделікті тұрмыстық жағдай
С) Демалыс уақытындағы жағдай
Д) Спорттық жарыс кезінде орын алатын
жағдай
2.Төтенше жағдайлардың
түрлеріне қайсысы жатпайды?
А) Табиғи апаттар С)
Экономикалық дағдарыс
В) Техногендік апаттар Д) Әскери қақтығыстар
3.Жер сілкінісі кезінде ең
қауіпсіз орын қайсы?
А) Терезе
жаны
В) Лифт ішінде
С) Балконда
Д) Жиһаздың астында немесе есік жақтауының
астында
4.Дауыл болған жағдайда
бірінші кезекте не істеу керек?
А) Үйден тезірек
шығу
В) Көшеде қалу
С) Ашық алаңға бару
Д) Терезелерді нығайтып, электр құралдарын
өшіру
5.Өрт шыққан жағдайда не
істеу қажет?
А) Өрттің таралуын бәсеңдетіп,
мүмкіндігінше оны сөндіруге тырысу
В) Жиһазды көшеге шығару
С) Терезелерді ашып, таза ауа кіргізу
Д) Ештеңе істемей, құтқарушыларды күту
6.Егер киіміңіз отқа оранса,
ең тиімді әрекет қандай?
А) Жүгіріп, көмек шақыру С)
Жерге жатып, аунап өшіру
В) Суық сумен жуу Д) Желдеткішті қосу
7.Химиялық заттармен уланған
кезде бірінші кезекте не істеу керек?
А) Бөлмені желдетіп, таза
ауаға шығу С) Тезірек тамақтану
В) Жылы су ішу Д) Қозғалмай
отыру
8.Тұншығу (асфиксия)
жағдайында алғашқы көмек көрсету үшін қандай әдіс
қолданылады?
А) Жәбірленушіні отырғызып, су
беру
В) Оны тыныштандыру
С) Жәбірленушіні жатқызып, арқасынан ұру
Д) Хеймлих әдісін қолдану (асқазанға жоғары бағытталған қысым
жасау
9.Электр тогынан зақымданған
адамға көмектесу үшін бірінші кезекте не істеу
қажет?
А) Жәбірленушіні қолмен ұстап,
қауіпсіз жерге апару
В) Электр тогын өшіру
С) Су шашу
Д) Дәрігерді күту
10.Төтенше жағдайлар кезінде
эвакуациялау тәртібі қандай?
А) Кез келген бағытта жүгіріп шығу
В) Құтқарушылар нұсқаулығына сәйкес белгіленген жолмен шығу
С) Қауіп туралы хабарды елемеу
Д) Жеке заттарды жинап, содан кейін шығу
11.Су тасқыны кезінде не істеу
керек?
А) Биік жерге шығу
В) Су ағысына қарсы жүзіп өтуге тырысу
С) Үйдің ішінде қалып, терезелерді ашық қалдыру
Д) Су тасқынының өтуін күтіп
отыру
12.Қар көшкіні басталған кезде
қандай әрекет дұрыс?
А) Ауа қалтасын жасау үшін
қолмен бетіңді жауып, демалатын орын жасау
В) Қардан қашып шығуға
тырысу
С) Жерге жатып, қозғалыссыз қалу
Д) Көмек күтіп отыру
13.Ғимараттағы өрт кезінде
түтін басқан бөлмеден шығу үшін қалай әрекет ету
керек?
А) Тік тұрып, тез жүгіріп
шығу
В) Терезені ашып, таза ауамен тыныстау
С) Жерге жақын еңкейіп немесе еңбектеп шығу
Д) Бөлмеде қалып, көмек күтімінде болу
14.Электр сымдары жанып
жатқанын байқасаңыз, бірінші кезекте не істеу
керек?
А) Сымды су құйып өшіру
В) Электр көзін өшіру
С) Жанып жатқан затты қолмен қозғау
Д) Өрт сөндірушілерді күтпей, өз бетіңізше әрекет
ету
15.Қатты қан кету кезінде
қандай алғашқы көмек көрсету керек?
А) Жараны жай ғана таза сумен
жуу
В) Қан кетіп жатқан жерге таза мата қойып, басып тұру
С) Жараны ашық қалдырып, өздігінен тоқтауын күту
Д) Қан ағатын жерді төмен түсіріп қою
1 А 6 С 11 А
2 С 7 А 12 А
3 Д 8 Д 13 С
4 Д 9 В 14 В
5 А 10 В 15 В
1Улы газбен уланған жағдайда
бірінші не істеу керек?
А) Зардап шеккен адамды таза
ауаға шығару
В) Қатты қозғалтпай, орнында қалдыру
С) Су ішкізу
Д) Терең тыныс алуға мәжбүрлеу
17.Егер сізге жер сілкінісі
кезінде ғимараттан шығу мүмкін болмаса, қай жерде тұру
қауіпсіз?
А) Терезенің алдында
В) Ауыр жиһаздардың жанында
С) Есіктің жақтауында немесе мықты үстелдің астында
Д) Балконда
18.Төтенше жағдайлар кезінде
эвакуациялау жоспарын білудің маңызы қандай?
a) Ғимараттан ең қысқа жолмен шығу
b) Қандай қауіптің болатынын алдын ала болжау
c) Қауіпсіз жерге ұйымдасқан түрде шығу
d) Барлық жеке заттарды жинап шығу
19.Егер сіз халық көп жиналған
жерде дүрбелең басталса, не істеу керек?
a) Көпшіліктің қозғалысына қарсы жүруге тырысу
b) Аяғыңызбен мықты тіреу жасап, тепе-теңдікті сақтауға тырысу
c) Қолыңызды жоғары көтеріп, көмектесуді сұрау
d) Көбікке жату
20.Қоғамдық көлікте өрт шыққан
жағдайда ең қауіпсіз әрекет қандай?
a) Терезені сындырып, шығуға тырысу
b) Алдымен өзіңіздің заттарыңызды жинау
c) Жүргізушінің нұсқаулығын күтпей, есіктен шығу
d) Жерге жатып, түтін астында қалып қою
1-топ: Оқушының тәртібі төмен
Жағдай: Сыныптағы бір оқушы жиі тәртіп бұзады, сабаққа кешігеді, мұғалімдерге құрметсіздік танытады. Оның тәртібі басқа оқушыларға да кері әсерін тигізуде.
Сұрақтар:
-
Сынып жетекші ретінде сіз қандай әрекеттер жасайсыз?
-
Бұл оқушының тәртібін жақсарту үшін қандай әдістер қолданар едіңіз?
-
Ата-анамен және пән мұғалімдерімен бұл жағдайды қалай талқылайсыз?
2-топ: Ата-ананың мектепке деген теріс көзқарасы
Жағдай: Бір оқушының ата-анасы мектептің білім беру жүйесі мен тәрбие жұмысына көңілі толмайды. Олар мектептің жұмысына сын айтып, сіздің іс-әрекеттеріңізді үнемі сынайды.
Сұрақтар:
-
Ата-анамен дұрыс қарым-қатынас орнату үшін қандай тәсілдер қолданасыз?
-
Бұл мәселені шешуде қандай дәлелдер келтірер едіңіз?
-
Сынып жетекші ретінде ата-аналармен серіктестікті қалай жақсартар едіңіз?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаңашыл ұстаз заман талабы
Жаңашыл ұстаз заман талабы
Түркістан облысының білім басқармасы
Қазығұрт ауданының білім бөлімі
«С. Рахимов атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ
Шебер сабақ
жоспары
Тақырыбы: Жаңашыл ұстаз – заман айнасы
Мұғалім: Б.Қыстаубаева
2024-2025 оқу жылы
«Бекітемін»
Мектеп директоры: Л. Кубжасарова.
Шебер сабақ жоспары
|
Мұғалім: |
Қыстаубаева Бағила |
|||
|
Күні: |
16.04.2025ж |
|||
|
Қатысушылар: |
Химия, биология пәнінің ұстаздары |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жаңашыл ұстаз – заман айнасы |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Сабақтарда жасанды интеллект технологияларын тиімді пайдалану арқылы оқушылардың білімін тереңдету, зерттеу дағдыларын қалыптастыру және оқу процесін қызықты, әрі нәтижелі ету. Қатысушылардың кәсіби шеберлігінен тәжірибе алмасу. |
|||
|
Сабақтың түрі. |
Шеберлік сабағы (практикалық тренинг элементтерімен). |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Мазмұны |
Қатысушылардың іс- рекеті |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы
|
A. "Ұстаз – болашақты қолымен ұстайтын жалғыз маман." B. "Білім – бұл от емес, оны жағатын адам барда ғана жылу береді." C. "Технология өзгерсе де, жүрекпен оқытатын ұстаз мәңгі қалады." |
1.Сәлемдеседі 2. Сұрақтарға жауап беріп, психологиялық ахуал қалыптастырады |
||
|
Сабақтың ортасы 12 минут |
Тапсырма № 1: КЕЙС
Ситуация: БЖБ немесе ТЖБ кезінде оқушы сізге керемет жауап жібереді. Жауап мазмұнды, құрылымды, ғылыми тілді сақтаған. Бірақ жауаптың стилінен немесе бір-екі фразадан сіз күмәнданасыз – бұл оқушының сөзі емес сияқты, яғни, оқушы ChatGPT (немесе басқа жасанды интеллект құралын) пайдаланып, сұраққа жауап алған және оны аздап өңдеп тапсырған. Сұрақ:
Кейстің шешімін жасанды интеллекттің өзінен сұрап көрейік. |
Қатысушылар жағдаяттық тапсырмалар бойынша төмендегі сұрақтарға жауап беріп, өз ойларымен бөліседі. |
Слайд |
|
|
2 мин |
Топқа бөлу
|
Қатысушылар номер арқылы топ құрайды |
||
|
12 мин |
Тапсырма №2 Quiver қосымшасындағы 3D-бейнелерді бояу және жандандыру арқылы нысандарды визуализациялау.
|
Quiver арқылы берілген нысандарды бояйды. Кейін AR технологиясы арқылы бейнені жандандырып, үшөлшемді пішінде бақылайды. |
||
|
1 мин |
Қорытындылау «Жасанды интеллект дамыса да, адам жүрегін тәрбиелейтін – ұстаз ғана. Жаңашыл болайық, бірақ адами болмысымызды жоғалтпайық.» |
|
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Кері байланыс «PADLET» платформасы арқылы қатысушылардың ой пікірін білу. |
«PADLET» платформасы арқылы бүгінгі сабаққа деген өз ойлары мен пікірлерін жазады |
https://padlet.com/bagilakistaubayeva/padlet-v6yiq0ylugbf4vzr
|
|
"Төтенше жағдайларда әрекет ете білу"
тақырыбына тест сұрақтары
1.
Төтенше жағдай дегеніміз
не?
А) Табиғи немесе техногендік апат салдарынан қалыптасқан ерекше
жағдай
В) Күнделікті тұрмыстық жағдай
С) Демалыс уақытындағы жағдай
Д) Спорттық жарыс кезінде орын алатын
жағдай
2.Төтенше жағдайлардың
түрлеріне қайсысы жатпайды?
А) Табиғи апаттар С)
Экономикалық дағдарыс
В) Техногендік апаттар Д) Әскери қақтығыстар
3.Жер сілкінісі кезінде ең
қауіпсіз орын қайсы?
А) Терезе
жаны
В) Лифт ішінде
С) Балконда
Д) Жиһаздың астында немесе есік жақтауының
астында
4.Дауыл болған жағдайда
бірінші кезекте не істеу керек?
А) Үйден тезірек
шығу
В) Көшеде қалу
С) Ашық алаңға бару
Д) Терезелерді нығайтып, электр құралдарын
өшіру
5.Өрт шыққан жағдайда не
істеу қажет?
А) Өрттің таралуын бәсеңдетіп,
мүмкіндігінше оны сөндіруге тырысу
В) Жиһазды көшеге шығару
С) Терезелерді ашып, таза ауа кіргізу
Д) Ештеңе істемей, құтқарушыларды күту
6.Егер киіміңіз отқа оранса,
ең тиімді әрекет қандай?
А) Жүгіріп, көмек шақыру С)
Жерге жатып, аунап өшіру
В) Суық сумен жуу Д) Желдеткішті қосу
7.Химиялық заттармен уланған
кезде бірінші кезекте не істеу керек?
А) Бөлмені желдетіп, таза
ауаға шығу С) Тезірек тамақтану
В) Жылы су ішу Д) Қозғалмай
отыру
8.Тұншығу (асфиксия)
жағдайында алғашқы көмек көрсету үшін қандай әдіс
қолданылады?
А) Жәбірленушіні отырғызып, су
беру
В) Оны тыныштандыру
С) Жәбірленушіні жатқызып, арқасынан ұру
Д) Хеймлих әдісін қолдану (асқазанға жоғары бағытталған қысым
жасау
9.Электр тогынан зақымданған
адамға көмектесу үшін бірінші кезекте не істеу
қажет?
А) Жәбірленушіні қолмен ұстап,
қауіпсіз жерге апару
В) Электр тогын өшіру
С) Су шашу
Д) Дәрігерді күту
10.Төтенше жағдайлар кезінде
эвакуациялау тәртібі қандай?
А) Кез келген бағытта жүгіріп шығу
В) Құтқарушылар нұсқаулығына сәйкес белгіленген жолмен шығу
С) Қауіп туралы хабарды елемеу
Д) Жеке заттарды жинап, содан кейін шығу
11.Су тасқыны кезінде не істеу
керек?
А) Биік жерге шығу
В) Су ағысына қарсы жүзіп өтуге тырысу
С) Үйдің ішінде қалып, терезелерді ашық қалдыру
Д) Су тасқынының өтуін күтіп
отыру
12.Қар көшкіні басталған кезде
қандай әрекет дұрыс?
А) Ауа қалтасын жасау үшін
қолмен бетіңді жауып, демалатын орын жасау
В) Қардан қашып шығуға
тырысу
С) Жерге жатып, қозғалыссыз қалу
Д) Көмек күтіп отыру
13.Ғимараттағы өрт кезінде
түтін басқан бөлмеден шығу үшін қалай әрекет ету
керек?
А) Тік тұрып, тез жүгіріп
шығу
В) Терезені ашып, таза ауамен тыныстау
С) Жерге жақын еңкейіп немесе еңбектеп шығу
Д) Бөлмеде қалып, көмек күтімінде болу
14.Электр сымдары жанып
жатқанын байқасаңыз, бірінші кезекте не істеу
керек?
А) Сымды су құйып өшіру
В) Электр көзін өшіру
С) Жанып жатқан затты қолмен қозғау
Д) Өрт сөндірушілерді күтпей, өз бетіңізше әрекет
ету
15.Қатты қан кету кезінде
қандай алғашқы көмек көрсету керек?
А) Жараны жай ғана таза сумен
жуу
В) Қан кетіп жатқан жерге таза мата қойып, басып тұру
С) Жараны ашық қалдырып, өздігінен тоқтауын күту
Д) Қан ағатын жерді төмен түсіріп қою
1 А 6 С 11 А
2 С 7 А 12 А
3 Д 8 Д 13 С
4 Д 9 В 14 В
5 А 10 В 15 В
1Улы газбен уланған жағдайда
бірінші не істеу керек?
А) Зардап шеккен адамды таза
ауаға шығару
В) Қатты қозғалтпай, орнында қалдыру
С) Су ішкізу
Д) Терең тыныс алуға мәжбүрлеу
17.Егер сізге жер сілкінісі
кезінде ғимараттан шығу мүмкін болмаса, қай жерде тұру
қауіпсіз?
А) Терезенің алдында
В) Ауыр жиһаздардың жанында
С) Есіктің жақтауында немесе мықты үстелдің астында
Д) Балконда
18.Төтенше жағдайлар кезінде
эвакуациялау жоспарын білудің маңызы қандай?
a) Ғимараттан ең қысқа жолмен шығу
b) Қандай қауіптің болатынын алдын ала болжау
c) Қауіпсіз жерге ұйымдасқан түрде шығу
d) Барлық жеке заттарды жинап шығу
19.Егер сіз халық көп жиналған
жерде дүрбелең басталса, не істеу керек?
a) Көпшіліктің қозғалысына қарсы жүруге тырысу
b) Аяғыңызбен мықты тіреу жасап, тепе-теңдікті сақтауға тырысу
c) Қолыңызды жоғары көтеріп, көмектесуді сұрау
d) Көбікке жату
20.Қоғамдық көлікте өрт шыққан
жағдайда ең қауіпсіз әрекет қандай?
a) Терезені сындырып, шығуға тырысу
b) Алдымен өзіңіздің заттарыңызды жинау
c) Жүргізушінің нұсқаулығын күтпей, есіктен шығу
d) Жерге жатып, түтін астында қалып қою
1-топ: Оқушының тәртібі төмен
Жағдай: Сыныптағы бір оқушы жиі тәртіп бұзады, сабаққа кешігеді, мұғалімдерге құрметсіздік танытады. Оның тәртібі басқа оқушыларға да кері әсерін тигізуде.
Сұрақтар:
-
Сынып жетекші ретінде сіз қандай әрекеттер жасайсыз?
-
Бұл оқушының тәртібін жақсарту үшін қандай әдістер қолданар едіңіз?
-
Ата-анамен және пән мұғалімдерімен бұл жағдайды қалай талқылайсыз?
2-топ: Ата-ананың мектепке деген теріс көзқарасы
Жағдай: Бір оқушының ата-анасы мектептің білім беру жүйесі мен тәрбие жұмысына көңілі толмайды. Олар мектептің жұмысына сын айтып, сіздің іс-әрекеттеріңізді үнемі сынайды.
Сұрақтар:
-
Ата-анамен дұрыс қарым-қатынас орнату үшін қандай тәсілдер қолданасыз?
-
Бұл мәселені шешуде қандай дәлелдер келтірер едіңіз?
-
Сынып жетекші ретінде ата-аналармен серіктестікті қалай жақсартар едіңіз?
шағым қалдыра аласыз















