|
Тәрбие сағаты |
Жаңашылдық – заман талабы |
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға жаңашылдық ұғымын түсіндіру, оның қоғамдағы маңыздылығын көрсету. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, шығармашылық тұрғыдан жаңашылдыққа деген көзқарасын қалыптастыру. Оқушыларды инновациялық идеяларды қабылдауға және оларды күнделікті өмірде қолдануға ынталандыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Жаңашылдыққа ашық көзқарас қалыптастыру:Оқушылар жаңа идеяларды, өзгерістерді қабылдауға дайын болу керек. Бұл тәрбие сағаты олардың жаңашылдыққа деген көзқарасын өзгертіп, шығармашылық ойлау қабілеттерін арттырады. Қоғамдық даму мен ғылымдағы жаңалықтарды түсіну:Жаңашылдықтың ғылыми, әлеуметтік, технологиялық өзгерістердің алғышарты екенін түсіну арқылы, оқушылардың әлемдегі өз орындарын анықтауға мүмкіндік беріледі. Бұл қоғамдағы өзгерістерді тиімді пайдалануға жол ашады. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық Жасампаздық – бәрімізге өнеге |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)
|
Оқушылармен сәлемдесу, көңіл-күйін сұрау.Оқушыларды топтарға бөлу (қажет болса, жаңашылдық туралы бірнеше қысқаша сұрақтар қойылады). Мұғалім сөзі: Құрметті оқушылар, Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Жаңашылдық - заман талабы". Бұл тақырыптың маңызы зор, себебі қазіргі қоғамда өзгерістер мен жаңалықтарға бейім болу, жаңа идеялар мен технологияларды қабылдау өте маңызды. Қоғамның дамуы үшін жаңашылдықтың рөлі ерекше. Біздер, яғни жастар, жаңа дәуірдің өкілдеріміз. Сондықтан да біздерге жаңашылдыққа ашық болу керек. Жаңашылдық дегеніміз – тек жаңа идеялар мен өзгерістерді қабылдап қана қоймай, оларды өмірімізде қолдана білу. Бүгінгі сабақта біз жаңашылдықтың қоғамдағы, ғылым мен білім саласындағы, технологиялардағы рөлін талқылайтын боламыз. Жаңашылдықты игеру – тек өзіміз үшін ғана емес, қоғамның дамуы үшін де өте маңызды.Біз жаңашыл бола отырып, өз ойларымызды ашық айтып, жаңа жолдарды іздеуге тырысуымыз керек. Мысалы, ғылыми жаңалықтар, технологиялық жетістіктер, жаңа білім беру әдістері – осының бәрі жаңашылдықтың нәтижесі. Біз осы өзгерістерді қалай дұрыс қабылдауға болатынын түсінуіміз қажет. Жаңашылдық деген не? Жаңашылдық – жаңа идеялар мен өзгерістерді қабылдап, оларды іс жүзінде жүзеге асыру процесі. Оқушыларға әлемде жаңашылдықтың әртүрлі салалардағы мысалдарын келтіру (мысалы, ғылым, білім, технологиялар). Жаңашылдықтың қоғамға әсері, оның даму үдерісіндегі маңыздылығы туралы әңгіме.
|
Оқушылар мұғаліммен сәлемдесіп, сабаққа дайындалады. Олар топтарға бөлініп, топ ішінде өздерін таныстырады және жұмысқа дайындалады. Мұғалім сұрағына жауап беріп, сабақты бастауға дайын болады.
Оқушылар мұғалімнің жаңашылдық туралы түсіндірмесін мұқият тыңдайды. Оқушылар жаңашылдықтың қоғамдағы маңызы туралы пікірлерін айтады. Мұғалімнен жаңашылдықтың түрлі салаларда қалай көрініс табатыны туралы сұрақтар қойып, түсінік алады.
|
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар
Ақпараттық ресурстар
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабағы «АДАМНЫҢ ЖЕКЕ ШЕГАРАСЫН ҚОРҒАУДЫҢ НЕГІЗГІ ЕРЕЖЕЛЕРІ» Сабақтың мақсаты: жеке шегара туралы түсінік беру, жеке шегараны қорғау ережелерімен таныстыру. Негізгі міндеттері: -жеке шегара бұзылуының кең таралған түрлеріне тоқталу; -адамның жеке шегарасы: психологиялық, физикалық, эмоциялық түрлерін зерттеу; -адам өзінің жеке шегарасын қалыптастыруда ұстану керек негізгі үш ережені анықтау. Сабақтың барысы 1.Кіріспе (2 мин) Жеке шегара әр адамға өзін жайлы ұстау үшін керек. Егер адам өзін жайсыз сезінсе, бұл кейін күйзеліске әкеп соқтыруы мүмкін. Мысалы, бейтаныс адам сізге сүйкеніп тұрса, рұқсатсыз қолыңыздан ұстаса, жаныңызға келіп отырса, көз алмай қарап тұрса немесе телефоныңыздағы хабарламаға көз салып оқып отырса, бұл сізге жайсыздық тудырады. Мұндай қылықтар жеке шегараны бұзуға жатады. Сонымен қатар, эмоциялық шегара деген де болады. Егер бейтаныс адам немесе жақыныңыз сізге ашуланып, дауыс көтерсе, ол да сіздің шегараңызды бұзғанға жатады. Себебі, бұл сізге жайсыздық тудырып тұр. 2.Негізгі бөлім Жеке шегаралардың түрлері: Эмоциялық. Олар эмоциялық әл-ауқат пен психиканы қорғауға арналған. Мысалы, жақын адамдар сізбен моральдық тұрғыдан сөйлескенде сізді ренжітеді және сіз олардан бас тартуды сұрайсыз. Физикалық. Сізге қандай физикалық өзара әрекеттесу ұнамайтынын анықтаңыз. Мысалы, сіз сәлемдесу кезінде басқалармен құшақтасуға ыңғайсызданасыз және сіз мұны жасамауды сұрайсыз. Жұмыс уақытында. Сіздің лауазымдық міндеттеріңізден тыс жүктемелерді, соның ішінде психологиялық жүктемелерді алмау. Уақытша. Басқалардың сіздің уақытыңызды теріс пайдалануына жол бермеңіз. Сіз біреуге қазір бос емес екеніңізді айтқан сайын және кейінірек жауап берген сайын осындай шегараларды белгілейсіз. Материалдық. Оларға сіздің меншігіңізге және жеке кеңістігіңізге қатысты ережелер кіреді. Мысалы, сіз үйде болмаған кезде басқалардың бөлмеңізге кіруіне немесе заттарыңызды алуына қарсысыз.
4.Қорытынды: сабақ тақырыбы бойынша жадынамалар тарату. Пайдалы сілтеме: https://www.youtube.com/live/H8OH6O90c8o?si=Te-ipkM6n3o2_1jo |
Жеке шегараны құру басқалардың сіздің өміріңізге араласпауына, өзіңізге сенімді болуыңызға көмектеседі. Бір сөзбен айтқанда, біздің эмоциялық, физикалық қауіпсіздігімізді қамтамасыз етеді. Кейбір адамның санасында «жеке шегара» деген ұғым жоқ. Мысалы, ол біреудің затын рұқсатсыз алады, сұрамайды. Ондай адамдарда жеке шегара бала күннен қалыптаспағандықтан, өзгелердің шегарасынан рұқсатсыз өте береді. Сондықтан өзгелердің де шегарасына құрметпен қарау керек. Есте сақта! - Ең алдымен, адам өзінің қалауын, қажеттілігін нақты білуі керек. - Екіншіден, өз шегараларыңа сенімді болу. - Біреу сізге ұнамайтын қағиданы ұсынса, өз шегараңызды қорғап, бас тарта білуіңіз керек. - Өз шегараңыздан ұялмауыңыз керек. Үшіншіден, көмек сұраудан қорықпау қажет.
Жеке шегараларды қалай құруға болады? Жеке шегараларды тиімді қорғау үшін келесі бірнеше ережелерді білу қажет: 1. Ең алдымен, түсіну керек: жеке шегараны қорғау – бұл біздің жеке жауапкершілігіміз. Адамдар бізбен өзімізге рұқсат еткендей әрекет етеді. 2. Қарапайым шын жүректен сұрау көбінесе ұзақ уәде пен қысымға қарағанда әлдеқайда тиімді жұмыс істейді. «Мейірімді болып, айқайламаңыз. Маған сенің айқайлағаның ұнамайды». 3. Алдыңғы келісімдерді тыныш еске түсіруге дайын болыңыз. Егер адам бір нәрсені ұмытып кетсе, ашуланбаңыз. 4. Агрессия әрқашан агрессияны тудырады. Егер сізге қарсы ауызша агрессия қолданылса, жанжалға түспеген жақсы. Рольдік ойын. Топтағы оқушылар адамның жеке шегаралары бұзылған жағдайлардың мысалдарын сахналайды және оларды қорғау жолдарын көрсетеді |
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
|
Ортасы (15 мин)
|
Мұғалім: Топтарға бөлініп жұмыс істей отырып, әрқайсымыз өз пікірімізді білдіріп, бір-біріміздің ойларымызды тыңдаймыз. Сіздерге бірнеше тапсырмалар берілетін болады, онда сіздер жаңашылдықтың өміріміздегі маңыздылығы туралы ой бөлісесіздер. Әрбір идея маңызды, сондықтан да пікіріңізді еркін айтыңыздар. Мен сіздерге жаңашылдықтың сіздер үшін қандай маңызға ие екенін түсіндіріп, бүгінгі сабақтан көп нәрсе алатынымызға сенімдімін. Жаңашылдық – тек өзгерістерге бейімделу ғана емес, ол өзіміздің келешегіміз үшін дұрыс шешімдер қабылдай білу. Қазіргі заманның талабына сай болу үшін біз өзгерістерге дайын болуымыз керек. Әрқашан жаңа нәрсені үйреніп, ашық ойлап, жақсылыққа ұмтылу керек. Топтық жұмыс (10 минут)
Оқушылар топтарға бөлініп, әр топқа мынадай тапсырмалар беріледі: 1-ші топ: Жаңашылдықтың ғылымдағы рөлі (мысалы, жаңадан ашылған ғылым салалары). 2-ші топ: Білім саласындағы жаңашылдық (мысалы, онлайн білім беру). 3-ші топ: Технологиялардағы жаңашылдық (мысалы, жаңа гаджеттер мен бағдарламалар). Топтар өздеріне берілген тақырып бойынша қысқаша презентация жасап, басқа топтарға таныстырады. 4. Ойлану және пікір алмасу (7 минут) Оқушылардың тақырыпқа қатысты пікірлерін тыңдау. Жаңашылдықтың қажеттілігі туралы ашық сұхбат жүргізу. Оқушылардан келесі сұрақтарға жауап алу: Жаңашылдықтың біздің өмірімізге қандай әсері бар? |
Топтық жұмыс (10 минут)
Әр топ өзіне берілген тақырып бойынша жұмыс жасайды (ғылымдағы, білім саласындағы немесе технологиялардағы жаңашылдық). Топ мүшелері бірлесе отырып, тақырыпты талқылайды, қажетті мәліметтер жинайды, презентация немесе қысқаша баяндамаларын дайындайды. Топтар басқа топтарға өз жұмысын таныстырады, сұрақтар қойылады және жауап беріледі. Ойлану және пікір алмасу (5 минут)
Оқушылар бір-бірінің пікірлерін тыңдайды, келіспеушіліктер болса, оны талқылайды. Тақырыпқа қатысты жеке пікірлерін білдіреді: Жаңашылдықтың өмірде қандай маңызы бар, ол қоғамға қалай әсер етеді? Әр оқушы өз көзқарасын білдіріп, жаңашылдықтың біздің өміріміздегі орнын түсінуге тырысады.
.
|
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
|
Соңы 3 мин
|
Қорытынды (3 минут) Жаңашылдықтың қоғам үшін маңыздылығын тағы да атап өту. Оқушылардың алған білімдері бойынша қорытынды жасау. Тәрбиелік мәні: Жаңашылдықты тек техникалық немесе ғылыми тұрғыдан емес, қоғамдағы өзгерістерге бейімделу ретінде түсіну керек. Үй тапсырмасы: Оқушыларға жаңашылдық туралы шығармашылық жұмыс (эссе немесе презентация) жасау тапсырылады. Тақырыптар: «Менің ойымша, жаңашылдық - бұл...» «Қоғамдағы ең үлкен жаңашылдық қандай болуы мүмкін?»
|
Қорытынды (3 минут)
Оқушылар өздеріне сабақтан не үйренгені туралы қысқаша ойланып, оны мұғалімге жеткізеді. Әр оқушы жаңашылдықтың қандай маңызы бар екенін айтып, өз өмірінде қалай қолдануға болатынын талқылайды. Оқушылар үй тапсырмасын ала отырып, жаңашылдық туралы ойларын әрі қарай дамытуды мақсат етеді. Үй тапсырмасы:
Оқушыларға жаңашылдық туралы эссе немесе презентация жасау тапсырылады. Тапсырмаға сәйкес, олар өздерінің жаңашылдық туралы көзқарастарын ашып, қоғамға, ғылымға немесе технологияға қосатын үлестері туралы ойларын білдіреді. |
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаңашылдық - заман талабы 11-сынып
Жаңашылдық - заман талабы 11-сынып
|
Тәрбие сағаты |
Жаңашылдық – заман талабы |
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға жаңашылдық ұғымын түсіндіру, оның қоғамдағы маңыздылығын көрсету. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, шығармашылық тұрғыдан жаңашылдыққа деген көзқарасын қалыптастыру. Оқушыларды инновациялық идеяларды қабылдауға және оларды күнделікті өмірде қолдануға ынталандыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Жаңашылдыққа ашық көзқарас қалыптастыру:Оқушылар жаңа идеяларды, өзгерістерді қабылдауға дайын болу керек. Бұл тәрбие сағаты олардың жаңашылдыққа деген көзқарасын өзгертіп, шығармашылық ойлау қабілеттерін арттырады. Қоғамдық даму мен ғылымдағы жаңалықтарды түсіну:Жаңашылдықтың ғылыми, әлеуметтік, технологиялық өзгерістердің алғышарты екенін түсіну арқылы, оқушылардың әлемдегі өз орындарын анықтауға мүмкіндік беріледі. Бұл қоғамдағы өзгерістерді тиімді пайдалануға жол ашады. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық Жасампаздық – бәрімізге өнеге |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)
|
Оқушылармен сәлемдесу, көңіл-күйін сұрау.Оқушыларды топтарға бөлу (қажет болса, жаңашылдық туралы бірнеше қысқаша сұрақтар қойылады). Мұғалім сөзі: Құрметті оқушылар, Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Жаңашылдық - заман талабы". Бұл тақырыптың маңызы зор, себебі қазіргі қоғамда өзгерістер мен жаңалықтарға бейім болу, жаңа идеялар мен технологияларды қабылдау өте маңызды. Қоғамның дамуы үшін жаңашылдықтың рөлі ерекше. Біздер, яғни жастар, жаңа дәуірдің өкілдеріміз. Сондықтан да біздерге жаңашылдыққа ашық болу керек. Жаңашылдық дегеніміз – тек жаңа идеялар мен өзгерістерді қабылдап қана қоймай, оларды өмірімізде қолдана білу. Бүгінгі сабақта біз жаңашылдықтың қоғамдағы, ғылым мен білім саласындағы, технологиялардағы рөлін талқылайтын боламыз. Жаңашылдықты игеру – тек өзіміз үшін ғана емес, қоғамның дамуы үшін де өте маңызды.Біз жаңашыл бола отырып, өз ойларымызды ашық айтып, жаңа жолдарды іздеуге тырысуымыз керек. Мысалы, ғылыми жаңалықтар, технологиялық жетістіктер, жаңа білім беру әдістері – осының бәрі жаңашылдықтың нәтижесі. Біз осы өзгерістерді қалай дұрыс қабылдауға болатынын түсінуіміз қажет. Жаңашылдық деген не? Жаңашылдық – жаңа идеялар мен өзгерістерді қабылдап, оларды іс жүзінде жүзеге асыру процесі. Оқушыларға әлемде жаңашылдықтың әртүрлі салалардағы мысалдарын келтіру (мысалы, ғылым, білім, технологиялар). Жаңашылдықтың қоғамға әсері, оның даму үдерісіндегі маңыздылығы туралы әңгіме.
|
Оқушылар мұғаліммен сәлемдесіп, сабаққа дайындалады. Олар топтарға бөлініп, топ ішінде өздерін таныстырады және жұмысқа дайындалады. Мұғалім сұрағына жауап беріп, сабақты бастауға дайын болады.
Оқушылар мұғалімнің жаңашылдық туралы түсіндірмесін мұқият тыңдайды. Оқушылар жаңашылдықтың қоғамдағы маңызы туралы пікірлерін айтады. Мұғалімнен жаңашылдықтың түрлі салаларда қалай көрініс табатыны туралы сұрақтар қойып, түсінік алады.
|
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар
Ақпараттық ресурстар
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабағы «АДАМНЫҢ ЖЕКЕ ШЕГАРАСЫН ҚОРҒАУДЫҢ НЕГІЗГІ ЕРЕЖЕЛЕРІ» Сабақтың мақсаты: жеке шегара туралы түсінік беру, жеке шегараны қорғау ережелерімен таныстыру. Негізгі міндеттері: -жеке шегара бұзылуының кең таралған түрлеріне тоқталу; -адамның жеке шегарасы: психологиялық, физикалық, эмоциялық түрлерін зерттеу; -адам өзінің жеке шегарасын қалыптастыруда ұстану керек негізгі үш ережені анықтау. Сабақтың барысы 1.Кіріспе (2 мин) Жеке шегара әр адамға өзін жайлы ұстау үшін керек. Егер адам өзін жайсыз сезінсе, бұл кейін күйзеліске әкеп соқтыруы мүмкін. Мысалы, бейтаныс адам сізге сүйкеніп тұрса, рұқсатсыз қолыңыздан ұстаса, жаныңызға келіп отырса, көз алмай қарап тұрса немесе телефоныңыздағы хабарламаға көз салып оқып отырса, бұл сізге жайсыздық тудырады. Мұндай қылықтар жеке шегараны бұзуға жатады. Сонымен қатар, эмоциялық шегара деген де болады. Егер бейтаныс адам немесе жақыныңыз сізге ашуланып, дауыс көтерсе, ол да сіздің шегараңызды бұзғанға жатады. Себебі, бұл сізге жайсыздық тудырып тұр. 2.Негізгі бөлім Жеке шегаралардың түрлері: Эмоциялық. Олар эмоциялық әл-ауқат пен психиканы қорғауға арналған. Мысалы, жақын адамдар сізбен моральдық тұрғыдан сөйлескенде сізді ренжітеді және сіз олардан бас тартуды сұрайсыз. Физикалық. Сізге қандай физикалық өзара әрекеттесу ұнамайтынын анықтаңыз. Мысалы, сіз сәлемдесу кезінде басқалармен құшақтасуға ыңғайсызданасыз және сіз мұны жасамауды сұрайсыз. Жұмыс уақытында. Сіздің лауазымдық міндеттеріңізден тыс жүктемелерді, соның ішінде психологиялық жүктемелерді алмау. Уақытша. Басқалардың сіздің уақытыңызды теріс пайдалануына жол бермеңіз. Сіз біреуге қазір бос емес екеніңізді айтқан сайын және кейінірек жауап берген сайын осындай шегараларды белгілейсіз. Материалдық. Оларға сіздің меншігіңізге және жеке кеңістігіңізге қатысты ережелер кіреді. Мысалы, сіз үйде болмаған кезде басқалардың бөлмеңізге кіруіне немесе заттарыңызды алуына қарсысыз.
4.Қорытынды: сабақ тақырыбы бойынша жадынамалар тарату. Пайдалы сілтеме: https://www.youtube.com/live/H8OH6O90c8o?si=Te-ipkM6n3o2_1jo |
Жеке шегараны құру басқалардың сіздің өміріңізге араласпауына, өзіңізге сенімді болуыңызға көмектеседі. Бір сөзбен айтқанда, біздің эмоциялық, физикалық қауіпсіздігімізді қамтамасыз етеді. Кейбір адамның санасында «жеке шегара» деген ұғым жоқ. Мысалы, ол біреудің затын рұқсатсыз алады, сұрамайды. Ондай адамдарда жеке шегара бала күннен қалыптаспағандықтан, өзгелердің шегарасынан рұқсатсыз өте береді. Сондықтан өзгелердің де шегарасына құрметпен қарау керек. Есте сақта! - Ең алдымен, адам өзінің қалауын, қажеттілігін нақты білуі керек. - Екіншіден, өз шегараларыңа сенімді болу. - Біреу сізге ұнамайтын қағиданы ұсынса, өз шегараңызды қорғап, бас тарта білуіңіз керек. - Өз шегараңыздан ұялмауыңыз керек. Үшіншіден, көмек сұраудан қорықпау қажет.
Жеке шегараларды қалай құруға болады? Жеке шегараларды тиімді қорғау үшін келесі бірнеше ережелерді білу қажет: 1. Ең алдымен, түсіну керек: жеке шегараны қорғау – бұл біздің жеке жауапкершілігіміз. Адамдар бізбен өзімізге рұқсат еткендей әрекет етеді. 2. Қарапайым шын жүректен сұрау көбінесе ұзақ уәде пен қысымға қарағанда әлдеқайда тиімді жұмыс істейді. «Мейірімді болып, айқайламаңыз. Маған сенің айқайлағаның ұнамайды». 3. Алдыңғы келісімдерді тыныш еске түсіруге дайын болыңыз. Егер адам бір нәрсені ұмытып кетсе, ашуланбаңыз. 4. Агрессия әрқашан агрессияны тудырады. Егер сізге қарсы ауызша агрессия қолданылса, жанжалға түспеген жақсы. Рольдік ойын. Топтағы оқушылар адамның жеке шегаралары бұзылған жағдайлардың мысалдарын сахналайды және оларды қорғау жолдарын көрсетеді |
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
|
Ортасы (15 мин)
|
Мұғалім: Топтарға бөлініп жұмыс істей отырып, әрқайсымыз өз пікірімізді білдіріп, бір-біріміздің ойларымызды тыңдаймыз. Сіздерге бірнеше тапсырмалар берілетін болады, онда сіздер жаңашылдықтың өміріміздегі маңыздылығы туралы ой бөлісесіздер. Әрбір идея маңызды, сондықтан да пікіріңізді еркін айтыңыздар. Мен сіздерге жаңашылдықтың сіздер үшін қандай маңызға ие екенін түсіндіріп, бүгінгі сабақтан көп нәрсе алатынымызға сенімдімін. Жаңашылдық – тек өзгерістерге бейімделу ғана емес, ол өзіміздің келешегіміз үшін дұрыс шешімдер қабылдай білу. Қазіргі заманның талабына сай болу үшін біз өзгерістерге дайын болуымыз керек. Әрқашан жаңа нәрсені үйреніп, ашық ойлап, жақсылыққа ұмтылу керек. Топтық жұмыс (10 минут)
Оқушылар топтарға бөлініп, әр топқа мынадай тапсырмалар беріледі: 1-ші топ: Жаңашылдықтың ғылымдағы рөлі (мысалы, жаңадан ашылған ғылым салалары). 2-ші топ: Білім саласындағы жаңашылдық (мысалы, онлайн білім беру). 3-ші топ: Технологиялардағы жаңашылдық (мысалы, жаңа гаджеттер мен бағдарламалар). Топтар өздеріне берілген тақырып бойынша қысқаша презентация жасап, басқа топтарға таныстырады. 4. Ойлану және пікір алмасу (7 минут) Оқушылардың тақырыпқа қатысты пікірлерін тыңдау. Жаңашылдықтың қажеттілігі туралы ашық сұхбат жүргізу. Оқушылардан келесі сұрақтарға жауап алу: Жаңашылдықтың біздің өмірімізге қандай әсері бар? |
Топтық жұмыс (10 минут)
Әр топ өзіне берілген тақырып бойынша жұмыс жасайды (ғылымдағы, білім саласындағы немесе технологиялардағы жаңашылдық). Топ мүшелері бірлесе отырып, тақырыпты талқылайды, қажетті мәліметтер жинайды, презентация немесе қысқаша баяндамаларын дайындайды. Топтар басқа топтарға өз жұмысын таныстырады, сұрақтар қойылады және жауап беріледі. Ойлану және пікір алмасу (5 минут)
Оқушылар бір-бірінің пікірлерін тыңдайды, келіспеушіліктер болса, оны талқылайды. Тақырыпқа қатысты жеке пікірлерін білдіреді: Жаңашылдықтың өмірде қандай маңызы бар, ол қоғамға қалай әсер етеді? Әр оқушы өз көзқарасын білдіріп, жаңашылдықтың біздің өміріміздегі орнын түсінуге тырысады.
.
|
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
|
Соңы 3 мин
|
Қорытынды (3 минут) Жаңашылдықтың қоғам үшін маңыздылығын тағы да атап өту. Оқушылардың алған білімдері бойынша қорытынды жасау. Тәрбиелік мәні: Жаңашылдықты тек техникалық немесе ғылыми тұрғыдан емес, қоғамдағы өзгерістерге бейімделу ретінде түсіну керек. Үй тапсырмасы: Оқушыларға жаңашылдық туралы шығармашылық жұмыс (эссе немесе презентация) жасау тапсырылады. Тақырыптар: «Менің ойымша, жаңашылдық - бұл...» «Қоғамдағы ең үлкен жаңашылдық қандай болуы мүмкін?»
|
Қорытынды (3 минут)
Оқушылар өздеріне сабақтан не үйренгені туралы қысқаша ойланып, оны мұғалімге жеткізеді. Әр оқушы жаңашылдықтың қандай маңызы бар екенін айтып, өз өмірінде қалай қолдануға болатынын талқылайды. Оқушылар үй тапсырмасын ала отырып, жаңашылдық туралы ойларын әрі қарай дамытуды мақсат етеді. Үй тапсырмасы:
Оқушыларға жаңашылдық туралы эссе немесе презентация жасау тапсырылады. Тапсырмаға сәйкес, олар өздерінің жаңашылдық туралы көзқарастарын ашып, қоғамға, ғылымға немесе технологияға қосатын үлестері туралы ойларын білдіреді. |
Плакаттар және постерлер Интернет және электронды құралдар Ақпараттық ресурстар |
шағым қалдыра аласыз















