КМҚК №13 «Балапан» балабақшасы
Тренинг:
«Балабалақшадағы педагогикалық этика»
Педагог – психолог: Ихсанова Г.Т.
2017 – 2018 оқу жылы
Мақсаты: Педагогтарды өз ортасында, педагогикалық этика нормаларын дұрыс орындай білуге дағдыландыру. Түрлі жағдайлардағы іс әрекетте, әдептеп, этикадан аспай жағдайдан шығуға үйрету. Педагогтарға тренингтер, практикалық ойын жаттығу жұмыстарын жүргізу арқылы, жағдайда талдай алуға, сапалы шешім қабылдауға баулу. Психологиялық жаттығулар арқылы дененің тынышталуын, босаңсуын, жайлылық күйге енуіне жағдай жасау. Педагогикалық әдеті мен эстетикалық талғамы жоғары, мәдениетті мен білім, мол жаңашыл көзқарастағы тұлға ретіндегі педагогқа тәрбиелеуге ықпал ету.
І. Тренинг: «Жаңбыр тырсылы»
Мақсаты: Топты жинақтау, ұйымдастыру, жүрілетін жұмысқа бағыттау.
Жүру барысы:
Қолды шапалақтау, ритмге байланысты өте жәй, орташа, қатты шапалақтау.
ІІ. Ойын: «Санау» «Жоғалған сандар»
Мақсаты: Тәрбиешілердің тапсырманы тез қабылдауын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Жүру барысы:
Сандарды ретімен санау барысында, 4және 7сандарын санау ретімен орын тастап жаңылыспай санау.
ІІІ. Педагогикалық этика туралы түсінік беру. Педагогикалық этика дегеніміз – педагог пен бала, ата – анамен педагог, педагог пен педагог, педагогтар менбасшылық арасындағы қарым – қатынас. Педагогикалық этика – ұжым ішінде, педагогтар арасында басталып, өзінің заңды жалғасын балалар тәрбиесінде табуға тиіс.
Педагогикалық этика неден басталады?
Қағазды төртке бүктеу жаттығуы.
ІV. Жағдаяттарды шешу.
Ойын: «Төбелес» «Қырықаяқ»
V. «Ерекше сурет»
Мақсаты: Бойдағы қысымды түсіру, мидың шаршауын реттеу.
Жүру барысы:
Екі парақ бетіне екі қолмен бір уақытта дөңгелекте отырып сурет салу.
VІ. Ойын: «Эмоция түсі»
Мақсаты: Түрлі түстердің адамдардың ішкі сезіміне, көңіл – күйіне әсер етуі мүмкіндігін байқау.
Жүру барысы:
Түрлі түстердің адамдарға әсер етуін салып көрсету.
Мысалы: Қара – ауру, өшпенділік, кек алу.
Қызыл – өте күшті, күш береді, шешім тапқыш, әрекет ету, қорықпайтын, мақсатқа жету, өзін жоғары көтеру.
Күлгін – қорқыныш, абыржу, әбігерге түсу.
Сары – жылылық, қуаныш, ашық, жағымды көңіл – күй.
Жасыл – салмақтылық, сезімталдылық.
ІІV.Ойын: «Баспалдақ»
Мақсаты: Тәрбиешінің өзін – өзі бағалау деңгейін анықтау.
Жүру барысы:
Тәрбиешілер 1 ден 10ға дейін баспалдақтың басқыштарын салу ұсынылады. Өзін осы басқыштың қайсысына қоятындығысұралады.
1-4 – төмен, 5-7 – орташа, 8-10 – жоғары.
ІІІV.Ойын: «Портрет құрастыру»
Мақсаты: Қазіргі заманғы мектепке дейінгі ұйымдардағы педагогикалық этика мен тәрбиешінің мәдениетілігіне анықтама беру.
Жүру барысы:
Санамақ айту арқылы 3топқа бөліну. 1–топ ата – аналар, 2 – балабақша басшылығы, 3 – тәрбиеші ретінде қазіргі заманғы тәрбиешінің этикасы мен мәдениетіне байланысты пікірлерін жазу.
ІХ. Релаксация
Жағдаят: Тәрбиелеуші баланың әңгімесі: «Тәрбиеші апайымыз бізге күн ұзаққа ұрса береді, ал кешке ата – анамыз келерге жақын немесе келгенде, бізді еркелетіп атымызды айтып, тіпті әрқайсымызды құшақтай бастайды.
(Агессиялық тәрбиешілер)
Жағдаят: Әдеттегідей балаларды серуенге алып шыққан 2 топтың тәрбиешісі өз әңгімелерінің қызығына батқан. Бір уақытта жүгіріп, ойнап – күліп жүрген балалардың біреуі құлап, жылауға басты. Сол уақытта ғана тәрбиеші балаларға көңілін аударды. Жүгіріп барып, құлаған балаға айқайлап ақыл айтып, жазалады. (Бұл дұрыс па, кімді жазалау керек еді?)
Жағдаят: Топта бір тапсырманы орындаумен немесе бір іспен айналасып жатырсыз делік. Осы уақытта топтағы бір бала «Апай, олар мені ойнатпайды» – деді жыламсырап. Бұл кезде сіздің іс – әрекетіңіз.
Жағдаят: Үйде біраз уақыттан бері сөреден орын алған, газеттерді үйде өз еркімен ойнауға кіріскен Мұрат жыртып және түрлі нәрселер жасап әп – сәтте жарамсыз қылып тастады. Мұрат ойнайтын бөлмеге кірген анасының іс – әрекетті қандай болар еді деп ойлайсыз? Позитивті ойлауға
Жағдаят: Таңертең топқа Айымды алып келген анасы қызыныңбір носкиі жоғалғандығы туралы тәрбиешіге ата – аналардың көзінше дүрсе қоя берді. Осы уақытта тәрбиешіде өзін тежей алмай дауыс көтерді. Бұл жағдайдың арты немен аяқталғандығы туралы сіз не айтасыз?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жаңбыр тырсылы»
«Жаңбыр тырсылы»
КМҚК №13 «Балапан» балабақшасы
Тренинг:
«Балабалақшадағы педагогикалық этика»
Педагог – психолог: Ихсанова Г.Т.
2017 – 2018 оқу жылы
Мақсаты: Педагогтарды өз ортасында, педагогикалық этика нормаларын дұрыс орындай білуге дағдыландыру. Түрлі жағдайлардағы іс әрекетте, әдептеп, этикадан аспай жағдайдан шығуға үйрету. Педагогтарға тренингтер, практикалық ойын жаттығу жұмыстарын жүргізу арқылы, жағдайда талдай алуға, сапалы шешім қабылдауға баулу. Психологиялық жаттығулар арқылы дененің тынышталуын, босаңсуын, жайлылық күйге енуіне жағдай жасау. Педагогикалық әдеті мен эстетикалық талғамы жоғары, мәдениетті мен білім, мол жаңашыл көзқарастағы тұлға ретіндегі педагогқа тәрбиелеуге ықпал ету.
І. Тренинг: «Жаңбыр тырсылы»
Мақсаты: Топты жинақтау, ұйымдастыру, жүрілетін жұмысқа бағыттау.
Жүру барысы:
Қолды шапалақтау, ритмге байланысты өте жәй, орташа, қатты шапалақтау.
ІІ. Ойын: «Санау» «Жоғалған сандар»
Мақсаты: Тәрбиешілердің тапсырманы тез қабылдауын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Жүру барысы:
Сандарды ретімен санау барысында, 4және 7сандарын санау ретімен орын тастап жаңылыспай санау.
ІІІ. Педагогикалық этика туралы түсінік беру. Педагогикалық этика дегеніміз – педагог пен бала, ата – анамен педагог, педагог пен педагог, педагогтар менбасшылық арасындағы қарым – қатынас. Педагогикалық этика – ұжым ішінде, педагогтар арасында басталып, өзінің заңды жалғасын балалар тәрбиесінде табуға тиіс.
Педагогикалық этика неден басталады?
Қағазды төртке бүктеу жаттығуы.
ІV. Жағдаяттарды шешу.
Ойын: «Төбелес» «Қырықаяқ»
V. «Ерекше сурет»
Мақсаты: Бойдағы қысымды түсіру, мидың шаршауын реттеу.
Жүру барысы:
Екі парақ бетіне екі қолмен бір уақытта дөңгелекте отырып сурет салу.
VІ. Ойын: «Эмоция түсі»
Мақсаты: Түрлі түстердің адамдардың ішкі сезіміне, көңіл – күйіне әсер етуі мүмкіндігін байқау.
Жүру барысы:
Түрлі түстердің адамдарға әсер етуін салып көрсету.
Мысалы: Қара – ауру, өшпенділік, кек алу.
Қызыл – өте күшті, күш береді, шешім тапқыш, әрекет ету, қорықпайтын, мақсатқа жету, өзін жоғары көтеру.
Күлгін – қорқыныш, абыржу, әбігерге түсу.
Сары – жылылық, қуаныш, ашық, жағымды көңіл – күй.
Жасыл – салмақтылық, сезімталдылық.
ІІV.Ойын: «Баспалдақ»
Мақсаты: Тәрбиешінің өзін – өзі бағалау деңгейін анықтау.
Жүру барысы:
Тәрбиешілер 1 ден 10ға дейін баспалдақтың басқыштарын салу ұсынылады. Өзін осы басқыштың қайсысына қоятындығысұралады.
1-4 – төмен, 5-7 – орташа, 8-10 – жоғары.
ІІІV.Ойын: «Портрет құрастыру»
Мақсаты: Қазіргі заманғы мектепке дейінгі ұйымдардағы педагогикалық этика мен тәрбиешінің мәдениетілігіне анықтама беру.
Жүру барысы:
Санамақ айту арқылы 3топқа бөліну. 1–топ ата – аналар, 2 – балабақша басшылығы, 3 – тәрбиеші ретінде қазіргі заманғы тәрбиешінің этикасы мен мәдениетіне байланысты пікірлерін жазу.
ІХ. Релаксация
Жағдаят: Тәрбиелеуші баланың әңгімесі: «Тәрбиеші апайымыз бізге күн ұзаққа ұрса береді, ал кешке ата – анамыз келерге жақын немесе келгенде, бізді еркелетіп атымызды айтып, тіпті әрқайсымызды құшақтай бастайды.
(Агессиялық тәрбиешілер)
Жағдаят: Әдеттегідей балаларды серуенге алып шыққан 2 топтың тәрбиешісі өз әңгімелерінің қызығына батқан. Бір уақытта жүгіріп, ойнап – күліп жүрген балалардың біреуі құлап, жылауға басты. Сол уақытта ғана тәрбиеші балаларға көңілін аударды. Жүгіріп барып, құлаған балаға айқайлап ақыл айтып, жазалады. (Бұл дұрыс па, кімді жазалау керек еді?)
Жағдаят: Топта бір тапсырманы орындаумен немесе бір іспен айналасып жатырсыз делік. Осы уақытта топтағы бір бала «Апай, олар мені ойнатпайды» – деді жыламсырап. Бұл кезде сіздің іс – әрекетіңіз.
Жағдаят: Үйде біраз уақыттан бері сөреден орын алған, газеттерді үйде өз еркімен ойнауға кіріскен Мұрат жыртып және түрлі нәрселер жасап әп – сәтте жарамсыз қылып тастады. Мұрат ойнайтын бөлмеге кірген анасының іс – әрекетті қандай болар еді деп ойлайсыз? Позитивті ойлауға
Жағдаят: Таңертең топқа Айымды алып келген анасы қызыныңбір носкиі жоғалғандығы туралы тәрбиешіге ата – аналардың көзінше дүрсе қоя берді. Осы уақытта тәрбиешіде өзін тежей алмай дауыс көтерді. Бұл жағдайдың арты немен аяқталғандығы туралы сіз не айтасыз?
шағым қалдыра аласыз













