«Жаңбыр тырсылы»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Жаңбыр тырсылы»

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогтарды өз ортасында, педагогикалық этика нормаларын дұрыс орындай білуге дағдыландыру. Түрлі жағдайлардағы іс әрекетте, әдептеп, этикадан аспай жағдайдан шығуға үйрету.
Материалдың қысқаша нұсқасы



КМҚК №13 «Балапан» балабақшасы

















Тренинг:

«Балабалақшадағы педагогикалық этика»









Педагог – психолог: Ихсанова Г.Т.















2017 – 2018 оқу жылы

Мақсаты: Педагогтарды өз ортасында, педагогикалық этика нормаларын дұрыс орындай білуге дағдыландыру. Түрлі жағдайлардағы іс әрекетте, әдептеп, этикадан аспай жағдайдан шығуға үйрету. Педагогтарға тренингтер, практикалық ойын жаттығу жұмыстарын жүргізу арқылы, жағдайда талдай алуға, сапалы шешім қабылдауға баулу. Психологиялық жаттығулар арқылы дененің тынышталуын, босаңсуын, жайлылық күйге енуіне жағдай жасау. Педагогикалық әдеті мен эстетикалық талғамы жоғары, мәдениетті мен білім, мол жаңашыл көзқарастағы тұлға ретіндегі педагогқа тәрбиелеуге ықпал ету.

І. Тренинг: «Жаңбыр тырсылы»

Мақсаты: Топты жинақтау, ұйымдастыру, жүрілетін жұмысқа бағыттау.

Жүру барысы:

Қолды шапалақтау, ритмге байланысты өте жәй, орташа, қатты шапалақтау.



ІІ. Ойын: «Санау» «Жоғалған сандар»

Мақсаты: Тәрбиешілердің тапсырманы тез қабылдауын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Жүру барысы:

Сандарды ретімен санау барысында, 4және 7сандарын санау ретімен орын тастап жаңылыспай санау.



ІІІ. Педагогикалық этика туралы түсінік беру. Педагогикалық этика дегеніміз – педагог пен бала, ата – анамен педагог, педагог пен педагог, педагогтар менбасшылық арасындағы қарым – қатынас. Педагогикалық этика – ұжым ішінде, педагогтар арасында басталып, өзінің заңды жалғасын балалар тәрбиесінде табуға тиіс.

Педагогикалық этика неден басталады?

Қағазды төртке бүктеу жаттығуы.



ІV. Жағдаяттарды шешу.

Ойын: «Төбелес» «Қырықаяқ»





V. «Ерекше сурет»

Мақсаты: Бойдағы қысымды түсіру, мидың шаршауын реттеу.

Жүру барысы:

Екі парақ бетіне екі қолмен бір уақытта дөңгелекте отырып сурет салу.



VІ. Ойын: «Эмоция түсі»

Мақсаты: Түрлі түстердің адамдардың ішкі сезіміне, көңіл – күйіне әсер етуі мүмкіндігін байқау.

Жүру барысы:

Түрлі түстердің адамдарға әсер етуін салып көрсету.

Мысалы: Қара – ауру, өшпенділік, кек алу.

Қызыл – өте күшті, күш береді, шешім тапқыш, әрекет ету, қорықпайтын, мақсатқа жету, өзін жоғары көтеру.

Күлгін – қорқыныш, абыржу, әбігерге түсу.

Сары – жылылық, қуаныш, ашық, жағымды көңіл – күй.

Жасыл – салмақтылық, сезімталдылық.



ІІV.Ойын: «Баспалдақ»

Мақсаты: Тәрбиешінің өзін – өзі бағалау деңгейін анықтау.

Жүру барысы:

Тәрбиешілер 1 ден 10ға дейін баспалдақтың басқыштарын салу ұсынылады. Өзін осы басқыштың қайсысына қоятындығысұралады.

1-4 – төмен, 5-7 – орташа, 8-10 – жоғары.

ІІІV.Ойын: «Портрет құрастыру»

Мақсаты: Қазіргі заманғы мектепке дейінгі ұйымдардағы педагогикалық этика мен тәрбиешінің мәдениетілігіне анықтама беру.

Жүру барысы:

Санамақ айту арқылы 3топқа бөліну. 1–топ ата – аналар, 2 – балабақша басшылығы, 3 – тәрбиеші ретінде қазіргі заманғы тәрбиешінің этикасы мен мәдениетіне байланысты пікірлерін жазу.

ІХ. Релаксация







































Жағдаят: Тәрбиелеуші баланың әңгімесі: «Тәрбиеші апайымыз бізге күн ұзаққа ұрса береді, ал кешке ата – анамыз келерге жақын немесе келгенде, бізді еркелетіп атымызды айтып, тіпті әрқайсымызды құшақтай бастайды.

(Агессиялық тәрбиешілер)

Жағдаят: Әдеттегідей балаларды серуенге алып шыққан 2 топтың тәрбиешісі өз әңгімелерінің қызығына батқан. Бір уақытта жүгіріп, ойнап – күліп жүрген балалардың біреуі құлап, жылауға басты. Сол уақытта ғана тәрбиеші балаларға көңілін аударды. Жүгіріп барып, құлаған балаға айқайлап ақыл айтып, жазалады. (Бұл дұрыс па, кімді жазалау керек еді?)

Жағдаят: Топта бір тапсырманы орындаумен немесе бір іспен айналасып жатырсыз делік. Осы уақытта топтағы бір бала «Апай, олар мені ойнатпайды» – деді жыламсырап. Бұл кезде сіздің іс – әрекетіңіз.

Жағдаят: Үйде біраз уақыттан бері сөреден орын алған, газеттерді үйде өз еркімен ойнауға кіріскен Мұрат жыртып және түрлі нәрселер жасап әп – сәтте жарамсыз қылып тастады. Мұрат ойнайтын бөлмеге кірген анасының іс – әрекетті қандай болар еді деп ойлайсыз? Позитивті ойлауға

Жағдаят: Таңертең топқа Айымды алып келген анасы қызыныңбір носкиі жоғалғандығы туралы тәрбиешіге ата – аналардың көзінше дүрсе қоя берді. Осы уақытта тәрбиешіде өзін тежей алмай дауыс көтерді. Бұл жағдайдың арты немен аяқталғандығы туралы сіз не айтасыз?











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2017
822
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі