Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Әдебиеттік оқу пәніне арналған сабақ жоспары


    Бөлім:

    Ортақ тақырып: «Су-тіршілік көзі»

    Педагогтің Т.А.Ә.

    Шокеева Г.Ж.

    Күні:

    04.03.2024

    Сынып: 3Ә

    Қатысушылар саны: 25

    Қатыспаған саны-

    Сабақтың тақырыбы

    Жаңбырдың пайдасы

    86-сабақ. Ж.Кәрбозин «Ақ жаңбыр»

    ( Әдебиеттік оқу. 2-бөлім. Оқулық 94-96 бет Алматы «Атамұра» баспасы, 2018ж. )

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.3.1 шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау

    Сабақтың мақсаты

    • Мәтінді түсініп оқиды;

    • Негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін анықтайды

    ЕБҚ оқушы: (оқуда қиындығы бар бала)

    • Мәтін мазмұнын тыңдайды;

    • Мәтіндегі негізгі ой жайында өз пікірін білдіреді

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі\уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы

    2 минут

    Психологиялық ахуал орнату.

    https://www.youtube.com/watch?v=6ANZF45gDJ0



    Оқушылар тренингке белсене араласады.

    ҚБ: Керемет!


    Сабақтың басы

    5 минут













    Сабақтың

    ортасы

    Жаңа білім

    30 минут







































    • Ой қозғау.

    Жұмбақ шешу

    Қабағын түйіп,ақ торлап,

    Шытынап кеп жауады.

    Тырс-тырс, дүрс-дүрс еткізіп,

    Үрейлендірер адамды (Нөсер)


    Ашуы сәл басылып,

    Моншақтар жерге шашылып.

    Сыбдыр-сыбдыр етеді,

    Дауысы да басылып (Жаңбыр)

    -Балалар, жұмбақтардың шешуі неге екі түрлі. Ұқсастықтары мен ерекшеліктерін салыстырып көрейікші

    -Олай болса,бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:

    Ж.Кәрбозин. «Ақ жаңбыр»

    Сабақтың мақсатын түсіндіремін.

    Жаңаны ұғындыру.

    Саралау: Мазмұн арқылы саралау

    • Топтық жұмыс. «Джигсо» әдісі

    • Топтарға таратылған мәтін бөлігін оқыңыз;

    • Өз топтарыңызда талқылаңыз;

    • 1,2,3 нөмірлерге бөлініп басқа топтарға барып түсіндіріңіз;

    • Бастапқы топқа қайта келіп, қолдарыңыздағы мәтін бөліктерін құрастырып, толық мәтін құрастырыңыз

    ЕБҚ оқушы тыңдаушы рөлінде болады. Мәтінді толық құрастырған кезде оқу ұсынылады.

    • Саралау: Тапсырма арқылы саралау

    • 1-тапсырма. «Сұрақтар ілмегі» әдісі

    ЕБҚ оқушы жауабын өзі толық білетін сұрақтарға жауап береді.

    • 2-тапсырма. «Кім тапқыр?» ойыны

    • Саралау: Жұмыс қарқыны арқылы саралау

    • Функционалды сауаттылық тапсырмасы

    • Мәтіннің негізгі ойын білдіріп тұрған бөлікті тап;

    • Мәтінге сүйеніп қимыл-әрекеттерді сәйкестендір және дауыстап оқы

    ЕБҚ оқушы өз бетімен сәйкестендіреді.


    • Бекіту сұрақтары:

    • Саралау: Нәтиже арқылы саралау

    https://wordwall.net/resource/51970025

    Оқушылар жұмбақтарды шешеді.

    Нөсер мен жаңбырды салыстырады











    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.











    Оқушылар топқа бөлініп мәтін құрастырады.






    Сұрақтарға жауап береді








    Сәйкестендіру жұмысын жүргізеді











    Бекіту тапсырмасын жеке орындайды




    ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы үздіксіз жүріп отырады.



    Бағалау парақшасы




    Дескриптор

    -әр бөлікті мұқият түсіндіреді;

    -мәтін құрастырады;

    -жаңбырдан соңғы көркем-бейнелі сөздерді табады

    ФБ-3 балл






    Дескриптор

    -сұрақтарға жауап береді;

    -ойларын жүйелі жеткізеді;

    ФБ-2 балл



    Дескриптор

    -ақ жаңбырға тән бірінші сәйкестікті табады;

    - ақ жаңбырға тән екінші сәйкестікті табады ;

    - өткінші жаңбырға тән бірінші сәйкестікті табады ;

    - өткінші жаңбырға тән екінші сәйкестікті табады ;

    - өткінші жаңбырға тән үшінші сәйкестікті табады

    ФБ-5 балл


    Дескриптор

    -жаңбырға қатысты заттарды табады;

    -мысалдағы кейіпкерлерді табады;

    -мәтіннің авторын табады

    ФБ-3 балл














    Презентация

    Оқулық

    94-96 беттер

    дәптер

    Рисунок 1






































    Соңы

    Үйге тапсырма

    • Мәтінді оқу,мазмұндау



    Оқулық

    Дереккөздер

    Бағалау критерийлері

    • Мәтінді түсініп оқиды;

    • Негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін анықтайды

    ЕБҚ оқушы: (оқуда қиындығы бар бала)

    • Мәтін мазмұнын тыңдайды;

    • Мәтіндегі негізгі ой жайында өз пікірін білдіреді

    Рефлексия

    3 минут

    Рефлексия

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шокеева Гульжанат Жаксылыковна
    13 Сәуір 2024
    315
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жаңбырдың пайдасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жаңбырдың пайдасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
     Мәтінді түсініп оқиды;  Негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін анықтайды ЕБҚ оқушы: (оқуда қиындығы бар бала)  Мәтін мазмұнын тыңдайды;  Мәтіндегі негізгі ой жайында өз пікірін білдіреді
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Әдебиеттік оқу пәніне арналған сабақ жоспары


    Бөлім:

    Ортақ тақырып: «Су-тіршілік көзі»

    Педагогтің Т.А.Ә.

    Шокеева Г.Ж.

    Күні:

    04.03.2024

    Сынып: 3Ә

    Қатысушылар саны: 25

    Қатыспаған саны-

    Сабақтың тақырыбы

    Жаңбырдың пайдасы

    86-сабақ. Ж.Кәрбозин «Ақ жаңбыр»

    ( Әдебиеттік оқу. 2-бөлім. Оқулық 94-96 бет Алматы «Атамұра» баспасы, 2018ж. )

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.3.1 шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау

    Сабақтың мақсаты

    • Мәтінді түсініп оқиды;

    • Негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін анықтайды

    ЕБҚ оқушы: (оқуда қиындығы бар бала)

    • Мәтін мазмұнын тыңдайды;

    • Мәтіндегі негізгі ой жайында өз пікірін білдіреді

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі\уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы

    2 минут

    Психологиялық ахуал орнату.

    https://www.youtube.com/watch?v=6ANZF45gDJ0



    Оқушылар тренингке белсене араласады.

    ҚБ: Керемет!


    Сабақтың басы

    5 минут













    Сабақтың

    ортасы

    Жаңа білім

    30 минут







































    • Ой қозғау.

    Жұмбақ шешу

    Қабағын түйіп,ақ торлап,

    Шытынап кеп жауады.

    Тырс-тырс, дүрс-дүрс еткізіп,

    Үрейлендірер адамды (Нөсер)


    Ашуы сәл басылып,

    Моншақтар жерге шашылып.

    Сыбдыр-сыбдыр етеді,

    Дауысы да басылып (Жаңбыр)

    -Балалар, жұмбақтардың шешуі неге екі түрлі. Ұқсастықтары мен ерекшеліктерін салыстырып көрейікші

    -Олай болса,бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:

    Ж.Кәрбозин. «Ақ жаңбыр»

    Сабақтың мақсатын түсіндіремін.

    Жаңаны ұғындыру.

    Саралау: Мазмұн арқылы саралау

    • Топтық жұмыс. «Джигсо» әдісі

    • Топтарға таратылған мәтін бөлігін оқыңыз;

    • Өз топтарыңызда талқылаңыз;

    • 1,2,3 нөмірлерге бөлініп басқа топтарға барып түсіндіріңіз;

    • Бастапқы топқа қайта келіп, қолдарыңыздағы мәтін бөліктерін құрастырып, толық мәтін құрастырыңыз

    ЕБҚ оқушы тыңдаушы рөлінде болады. Мәтінді толық құрастырған кезде оқу ұсынылады.

    • Саралау: Тапсырма арқылы саралау

    • 1-тапсырма. «Сұрақтар ілмегі» әдісі

    ЕБҚ оқушы жауабын өзі толық білетін сұрақтарға жауап береді.

    • 2-тапсырма. «Кім тапқыр?» ойыны

    • Саралау: Жұмыс қарқыны арқылы саралау

    • Функционалды сауаттылық тапсырмасы

    • Мәтіннің негізгі ойын білдіріп тұрған бөлікті тап;

    • Мәтінге сүйеніп қимыл-әрекеттерді сәйкестендір және дауыстап оқы

    ЕБҚ оқушы өз бетімен сәйкестендіреді.


    • Бекіту сұрақтары:

    • Саралау: Нәтиже арқылы саралау

    https://wordwall.net/resource/51970025

    Оқушылар жұмбақтарды шешеді.

    Нөсер мен жаңбырды салыстырады











    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.











    Оқушылар топқа бөлініп мәтін құрастырады.






    Сұрақтарға жауап береді








    Сәйкестендіру жұмысын жүргізеді











    Бекіту тапсырмасын жеке орындайды




    ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы үздіксіз жүріп отырады.



    Бағалау парақшасы




    Дескриптор

    -әр бөлікті мұқият түсіндіреді;

    -мәтін құрастырады;

    -жаңбырдан соңғы көркем-бейнелі сөздерді табады

    ФБ-3 балл






    Дескриптор

    -сұрақтарға жауап береді;

    -ойларын жүйелі жеткізеді;

    ФБ-2 балл



    Дескриптор

    -ақ жаңбырға тән бірінші сәйкестікті табады;

    - ақ жаңбырға тән екінші сәйкестікті табады ;

    - өткінші жаңбырға тән бірінші сәйкестікті табады ;

    - өткінші жаңбырға тән екінші сәйкестікті табады ;

    - өткінші жаңбырға тән үшінші сәйкестікті табады

    ФБ-5 балл


    Дескриптор

    -жаңбырға қатысты заттарды табады;

    -мысалдағы кейіпкерлерді табады;

    -мәтіннің авторын табады

    ФБ-3 балл














    Презентация

    Оқулық

    94-96 беттер

    дәптер

    Рисунок 1






































    Соңы

    Үйге тапсырма

    • Мәтінді оқу,мазмұндау



    Оқулық

    Дереккөздер

    Бағалау критерийлері

    • Мәтінді түсініп оқиды;

    • Негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін анықтайды

    ЕБҚ оқушы: (оқуда қиындығы бар бала)

    • Мәтін мазмұнын тыңдайды;

    • Мәтіндегі негізгі ой жайында өз пікірін білдіреді

    Рефлексия

    3 минут

    Рефлексия

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 3 сынып
    13.04.2024
    315
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шокеева Гульжанат Жаксылыковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации