Әдебиеттік оқу пәніне арналған сабақ жоспары
|
Бөлім: |
Ортақ тақырып: «Су-тіршілік көзі» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Шокеева Г.Ж. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
04.03.2024 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 3Ә |
Қатысушылар саны: 25 |
Қатыспаған саны- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жаңбырдың пайдасы 86-сабақ. Ж.Кәрбозин «Ақ жаңбыр» ( Әдебиеттік оқу. 2-бөлім. Оқулық 94-96 бет Алматы «Атамұра» баспасы, 2018ж. ) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.3.1 шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
ЕБҚ оқушы: (оқуда қиындығы бар бала)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі\уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут |
Психологиялық ахуал орнату. https://www.youtube.com/watch?v=6ANZF45gDJ0 |
Оқушылар тренингке белсене араласады. |
ҚБ: Керемет! |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут
Сабақтың ортасы Жаңа білім 30 минут
|
Жұмбақ шешу Қабағын түйіп,ақ торлап, Шытынап кеп жауады. Тырс-тырс, дүрс-дүрс еткізіп, Үрейлендірер адамды (Нөсер) Ашуы сәл басылып, Моншақтар жерге шашылып. Сыбдыр-сыбдыр етеді, Дауысы да басылып (Жаңбыр) -Балалар, жұмбақтардың шешуі неге екі түрлі. Ұқсастықтары мен ерекшеліктерін салыстырып көрейікші -Олай болса,бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Ж.Кәрбозин. «Ақ жаңбыр» Сабақтың мақсатын түсіндіремін. Жаңаны ұғындыру. Саралау: Мазмұн арқылы саралау
ЕБҚ оқушы тыңдаушы рөлінде болады. Мәтінді толық құрастырған кезде оқу ұсынылады.
ЕБҚ оқушы жауабын өзі толық білетін сұрақтарға жауап береді.
ЕБҚ оқушы өз бетімен сәйкестендіреді.
https://wordwall.net/resource/51970025
|
Оқушылар жұмбақтарды шешеді. Нөсер мен жаңбырды салыстырады
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.
Оқушылар топқа бөлініп мәтін құрастырады. Сұрақтарға жауап береді Сәйкестендіру жұмысын жүргізеді Бекіту тапсырмасын жеке орындайды |
ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы үздіксіз жүріп отырады.
Бағалау парақшасы
Дескриптор -әр бөлікті мұқият түсіндіреді; -мәтін құрастырады; -жаңбырдан соңғы көркем-бейнелі сөздерді табады ФБ-3 балл Дескриптор -сұрақтарға жауап береді; -ойларын жүйелі жеткізеді; ФБ-2 балл Дескриптор -ақ жаңбырға тән бірінші сәйкестікті табады; - ақ жаңбырға тән екінші сәйкестікті табады ; - өткінші жаңбырға тән бірінші сәйкестікті табады ; - өткінші жаңбырға тән екінші сәйкестікті табады ; - өткінші жаңбырға тән үшінші сәйкестікті табады ФБ-5 балл Дескриптор -жаңбырға қатысты заттарды табады; -мысалдағы кейіпкерлерді табады; -мәтіннің авторын табады ФБ-3 балл |
Презентация Оқулық 94-96 беттер дәптер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы Үйге тапсырма |
|
|
|
Оқулық Дереккөздер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
ЕБҚ оқушы: (оқуда қиындығы бар бала)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия 3 минут |
Рефлексия
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Шокеева Гульжанат ЖаксылыковнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Жаңбырдың пайдасы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Жаңбырдың пайдасыМатериал туралы қысқаша түсінік
Мәтінді түсініп оқиды;
Негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін анықтайды
ЕБҚ оқушы: (оқуда қиындығы бар бала)
Мәтін мазмұнын тыңдайды;
Мәтіндегі негізгі ой жайында өз пікірін білдіреді
Материалдың қысқаша нұсқасы Әдебиеттік оқу пәніне арналған сабақ жоспары
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||




















