Сабақтың
басы
5
минут
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
30
минут
|
Жұмбақ
шешу
Қабағын түйіп,ақ
торлап,
Шытынап кеп
жауады.
Тырс-тырс, дүрс-дүрс
еткізіп,
Үрейлендірер адамды
(Нөсер)
Ашуы сәл
басылып,
Моншақтар жерге
шашылып.
Сыбдыр-сыбдыр
етеді,
Дауысы да басылып
(Жаңбыр)
-Балалар, жұмбақтардың шешуі
неге екі түрлі. Ұқсастықтары мен ерекшеліктерін салыстырып
көрейікші
-Олай
болса,бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы:
Ж.Кәрбозин. «Ақ
жаңбыр»
Сабақтың мақсатын
түсіндіремін.
Жаңаны
ұғындыру.
Саралау: Мазмұн арқылы
саралау
-
Топтарға таратылған мәтін
бөлігін оқыңыз;
-
Өз топтарыңызда
талқылаңыз;
-
1,2,3 нөмірлерге бөлініп басқа
топтарға барып түсіндіріңіз;
-
Бастапқы топқа қайта келіп,
қолдарыңыздағы мәтін бөліктерін құрастырып, толық мәтін
құрастырыңыз
ЕБҚ
оқушы тыңдаушы рөлінде болады.
Мәтінді толық құрастырған кезде оқу
ұсынылады.
ЕБҚ
оқушы жауабын өзі толық білетін
сұрақтарға жауап береді.
-
2-тапсырма. «Кім тапқыр?»
ойыны
-
Саралау: Жұмыс қарқыны арқылы
саралау
-
Функционалды сауаттылық
тапсырмасы
ЕБҚ
оқушы өз бетімен
сәйкестендіреді.
https://wordwall.net/resource/51970025
|
Оқушылар жұмбақтарды
шешеді.
Нөсер мен жаңбырды
салыстырады
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
танысады.
Оқушылар топқа
бөлініп мәтін құрастырады.
Сұрақтарға жауап
береді
Сәйкестендіру
жұмысын жүргізеді
Бекіту тапсырмасын
жеке орындайды
|
ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы
үздіксіз жүріп отырады.
Бағалау
парақшасы
Дескриптор
-әр бөлікті мұқият
түсіндіреді;
-мәтін
құрастырады;
-жаңбырдан соңғы
көркем-бейнелі сөздерді табады
ФБ-3
балл
Дескриптор
-сұрақтарға жауап
береді;
-ойларын жүйелі
жеткізеді;
ФБ-2
балл
Дескриптор
-ақ жаңбырға тән
бірінші сәйкестікті табады;
- ақ жаңбырға тән
екінші сәйкестікті табады ;
- өткінші жаңбырға
тән бірінші сәйкестікті табады ;
- өткінші жаңбырға
тән екінші сәйкестікті табады ;
- өткінші жаңбырға
тән үшінші сәйкестікті табады
ФБ-5
балл
Дескриптор
-жаңбырға қатысты
заттарды табады;
-мысалдағы
кейіпкерлерді табады;
-мәтіннің авторын
табады
ФБ-3
балл
|
Презентация
Оқулық
94-96
беттер
дәптер
|