|
Сабақтың тақырыбы: Жәңгір хан және қазақ-жоңғар қарсылығы |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін сипаттау; 6.3.2.7 – Орбұлақ шайқасындағы қазақ жасағының әскери өнердегі шеберлігі мен ерлігін бағалау |
||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады Көшпелілердің әскери өнер жетістіктерін біледі түсінеді Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Жәңгір хан тұсындағы қазақ хандығын анықтайды Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Орбұлақ шайқасындағы қазақ жасағының әскери өнредегі шеберлігі мен ерлігін сипаттайды. |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жәңгір хан тұсындағы Қазақ хандығының жағдайын сипаттайды
|
||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Жәңгір хан және қазақ-жоңғар қарсылығы |
||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм,өз елі үшін мақтаныш,Отансүйгіштікжәне азаматтық жауапкершілік,батылдылық,төзімділік |
||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі. |
||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||
|
Басталуы |
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) |
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады. «Аялы алақан» Тренинг. |
|||||||||||||||||
|
|
Миға шабуыл Орбұлақ шайқасы туралы бейнеролик көрсету Не білдің? Қазақ жасағының ерлігі туралы не айтасың? Үй тапсырмасын сұрау. 1 Есім ханның ел билеген жылдары 2.Бірінші қазақ-бұхар шайқасы болып өткен жер. Есім ханның астанасы Тұрсын ханның астанасы Тұрсын ханға қолдау көрсеткен ру |
|
|||||||||||||||||
|
Ортасы |
Джигсо әдісі 1-топқа Жоңғарлар 2-топқа Жәңгір ханның ойраттармен күресі |
Екі жұлдыз бір ұсыныс |
|||||||||||||||||
|
Сергіту сәт |
Қара жорға би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Анықта сұраққа жауап бер
Дескриптор Жәңгір хан тұсындағы қазақ хандығының жағдайын анықтайды Қазақ хандығында болған оқиғаларды атап көрсетеді.
|
Кесте толтыру |
|||||||||||||||||
|
Бағалау
Кері байланыс
|
«Жетістік» баспалдағы.
|
Кері байланыс парағы.«Жетістік» баспалдағы. |
|||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жәңгір хан қазақ қалмақ қарсылығы
Жәңгір хан қазақ қалмақ қарсылығы
|
Сабақтың тақырыбы: Жәңгір хан және қазақ-жоңғар қарсылығы |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін сипаттау; 6.3.2.7 – Орбұлақ шайқасындағы қазақ жасағының әскери өнердегі шеберлігі мен ерлігін бағалау |
||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады Көшпелілердің әскери өнер жетістіктерін біледі түсінеді Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Жәңгір хан тұсындағы қазақ хандығын анықтайды Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Орбұлақ шайқасындағы қазақ жасағының әскери өнредегі шеберлігі мен ерлігін сипаттайды. |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жәңгір хан тұсындағы Қазақ хандығының жағдайын сипаттайды
|
||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Жәңгір хан және қазақ-жоңғар қарсылығы |
||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм,өз елі үшін мақтаныш,Отансүйгіштікжәне азаматтық жауапкершілік,батылдылық,төзімділік |
||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі. |
||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||
|
Басталуы |
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) |
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады. «Аялы алақан» Тренинг. |
|||||||||||||||||
|
|
Миға шабуыл Орбұлақ шайқасы туралы бейнеролик көрсету Не білдің? Қазақ жасағының ерлігі туралы не айтасың? Үй тапсырмасын сұрау. 1 Есім ханның ел билеген жылдары 2.Бірінші қазақ-бұхар шайқасы болып өткен жер. Есім ханның астанасы Тұрсын ханның астанасы Тұрсын ханға қолдау көрсеткен ру |
|
|||||||||||||||||
|
Ортасы |
Джигсо әдісі 1-топқа Жоңғарлар 2-топқа Жәңгір ханның ойраттармен күресі |
Екі жұлдыз бір ұсыныс |
|||||||||||||||||
|
Сергіту сәт |
Қара жорға би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Анықта сұраққа жауап бер
Дескриптор Жәңгір хан тұсындағы қазақ хандығының жағдайын анықтайды Қазақ хандығында болған оқиғаларды атап көрсетеді.
|
Кесте толтыру |
|||||||||||||||||
|
Бағалау
Кері байланыс
|
«Жетістік» баспалдағы.
|
Кері байланыс парағы.«Жетістік» баспалдағы. |
|||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















