Жәңгір хан қазақ қалмақ қарсылығы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жәңгір хан қазақ қалмақ қарсылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге Қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Жәңгір хан және қазақ-жоңғар қарсылығы

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 7


Қатысқаноқушылар саны:


Қатыспағаноқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін сипаттау;

6.3.2.7 – Орбұлақ шайқасындағы қазақ жасағының әскери өнердегі шеберлігі мен ерлігін бағалау

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады Көшпелілердің әскери өнер жетістіктерін біледі түсінеді

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Жәңгір хан тұсындағы қазақ хандығын анықтайды

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Орбұлақ шайқасындағы қазақ жасағының әскери өнредегі шеберлігі мен ерлігін сипаттайды.


Бағалау критерийі

Жәңгір хан тұсындағы Қазақ хандығының жағдайын сипаттайды


Тілдік құзіреттілік


Жәңгір хан және қазақ-жоңғар қарсылығы


Құндылықтарға баулу


Қазақстандық патриотизм,өз елі үшін мақтаныш,Отансүйгіштікжәне азаматтық жауапкершілік,батылдылық,төзімділік

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы


Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.


Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Аялы алақан»

Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)



Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.








«Аялы алақан»

Тренинг.









Миға шабуыл

Орбұлақ шайқасы туралы бейнеролик көрсету

Не білдің? Қазақ жасағының ерлігі туралы не айтасың?

Үй тапсырмасын сұрау.


1 Есім ханның ел билеген жылдары

2.Бірінші қазақ-бұхар шайқасы болып өткен жер.

Есім ханның астанасы

Тұрсын ханның астанасы

Тұрсын ханға қолдау көрсеткен ру






Ортасы





Джигсо әдісі

1-топқа Жоңғарлар

2-топқа Жәңгір ханның ойраттармен күресі




Екі жұлдыз бір ұсыныс

Сергіту сәт

Қара жорға

би билеу


Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту


Анықта сұраққа жауап бер

Жәңгірдің билік құрған жылдары



Ғажайып ерліктері үшін жәңгір ханға халықтың берген атауы


1643жылы қазақ жеріне баса-көктеп кірген ел



Жәңгір хан 600 жауынгерімен жоңғардың 50мың жауынгеріне қарсы тұрған шайқас


Орбұлақ шайқасы болған жыл



Орбұлақ шайқасында жоңғар әскерлерінің ту сыртынан шабуыл жасаған батыр


Дескриптор

Жәңгір хан тұсындағы қазақ хандығының жағдайын анықтайды

Қазақ хандығында болған оқиғаларды атап көрсетеді.



Кесте толтыру

Бағалау









Кері байланыс


«Жетістік» баспалдағы.

Кері байланыс парағы.«Жетістік» баспалдағы.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.01.2019
583
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі