Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жәңгір хан тұсындағы қазақ-жоңғар қарсылығы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ашық сабақ
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
6.4 Қазақ хандығының XVI - XVII ғасырлардағы дамуы |
|
Педагогтің аты-жөні |
Окенова Инават Муратбаевна |
|
Күні: |
24.04.2024 жыл |
|
Сынып: 6А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Жәңгір хан тұсындағы қазақ-жоңғар қарсылығы. Зерттеу сұрағы: Орбұлақ шайқасының әлемдік әскери өнер тарихындағы алатын орны қандай? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.7 Орбұлақ шайқасындағы қазақ жасағының әскери өнердегі шеберлігі мен ерлігін бағалау. |
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақ хандығының саяси жағдайы, әлсіреу себептері жайлы түсінеді; Орбұлақ шайқасындағы қазақ жасағының әскери өнердегі шеберлігі мен ерлігін баға береді . |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі |
І. Ұйымдастыру кезеңі: - Сынып оқушыларымен амандасып, сыныпта жағымды орта құрамын. Күндеріне сәттілік тілеймін. Топқа бөлу. «Тобыңды таңда» әдісімен 2- топқа бөлу. Қасым хан, Есім хан. -Оқушыларға бағалау парақтары таратылады. Сабақтың әр кезеңінде оқушылар өздерін бағалап отырады. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (5 мин) -Үйге берілген тапсырма: ХVII ғасырдың басындағы Қазақ хандығы. Есім хан (1598-1628 жылдар). -Аквариум әдісін қолдана отырып, берілген сұрақтардың жауабын тыңдайық. 1.Есім ханның алғашқы кездегі саяси жағдай қандай болды? 2.Бұхар хандығы мен Қазақ хандығының арасындағы талас-тартыс немен аяқталды? 3.Есім хан мен Тұрсын хан арасындағы қайшылық неден басталды? 4.«Есім ханның ескі жолының» қандай тарихи маңызы болды? 5.Есім хан билік құрған жылды ата? (1598-1628ж ) 6.ХVIIғ Есім ханның кезінде қазақ хандығының астанасы (Түркістан) 7. 1613 жылы Есім ханға қарсы шыққан билеушісін ата? ( Тұрсын сұлтан) 8. Сырдария қалалары мен егіншілік аймақтарын иелену жолында күресті жеңіспен аяқтаған хан кім? (Есім хан) 9. ХVII ғасырдағы Қазақ хандығының орталығын ата? (Түркістан) 10. Бұхар ханмен 20 жылдан астам уақытқа созылған соғыс мерзімін ата?(1603-1624) 11. 1603 ж бірінші қазақ – бұхар шайқасы қай жерде болды? (Айғыржар деген жерде) 12. ХҮІІ ғ Тұрсын ханды қолдағаны үшін Есім хан қатаған руын қатаң жазалады ма? (Ия) Миға шабуыл Зерттеу сұрақтары О қушыларға тақтада көрсетілген сурет бойынша сұрақ қойып сабақа кіріспе жүргізіледі. Осы сурет бойынша не айталасыздар? Оқушылар болжамы тыңдалады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Оқушылар сурет бойынша өз жауаптарын ұсынады |
Мадақтау |
Презентация Кітап, дәптер Қазақстан тарихы 6-сынып “Атамұра” Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Жаңа сабақ |
ІІІ. Жаңа
сабақ:
Бейнеролик көреді.
(Жәңгірхан) Тақырыпқа талдау жасауға бағыт беру (топтық жұмыс) (20 мин) 1 тапсырма: Мәтінмен танысу; (3 мин) 2 тапсырма: Топтық жұмыс Берілген тақырыпты топта талдайды. І топ: Жәңгір ханның жоңғар шапқыншылығына қарсы күресі Критерий: 1. Салқам Жәңгір атауы себебі 2. Жәңгір ханның ерен ерлігін, қолбасшылық дарынын анықтайды. ІІ топ. Картамен жұмыс: Орбұлақ шайқасындағы қазақ жасағының территориясын картаға түсіру. Критерий: Орбұлақ шайқасы болған жерді және елді мекен атауларын (Қазақстанның қай аймағын қай жері екенін ) жазып, кескін картадан анықтайды 3 тапсырма: «Есте сақта!» әдісімен керекті мәліметтерді дәптерге түсіру. (2 мин) Қазақ әскерінің қолбасшысы кім болды?Батыр қонтайшының әскерінің саны қанша болған? Орбұлақ қай жерде орналасқан? Қазақ сарбаздарының саны неге аз болды Жәңгірді неге «Салқам Жәңгір» деп атаған?Орбұлақ шайқасында қазақ жасағы тарапынан қандай ұтымды әскери тәсілдер қолданылды? Мысалы: Салқам Жәңгірдің образына кіріп осы шайқаста қалай жеңіске жеткеніне сиппатама береді. «Кері байланыс билеті» әдісі арқылы қорытындылау |
Дискрипторлар Жалпы - 3 балл -Орбұлақ шайқасының болған жерлерін анықтайды; -Шайқаста Жәңгір хан ерлігіне түсінік береді; -Салқам Жәңгірдің ерлігіне баға береді; Дискрипторлар Орбұлақ шайқасы болған жерді және елді мекен атауларын атайды;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Жұлдызшалар»
|
Бейнеролик BILIM LAND Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Қорытынды |
Кері байланыс « Кері байланыс билеті». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Бүгінгі сабақ мазмұны түсінікті ме? - Не түсініксіз? - Нені білгіңіз келеді? - Мақсатымызға жеттік пе? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
А4, конспект |
Үй тапсырмасы |
«Жәңгірдің Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |