Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
5.1.3.1 – түрлі
әндерді орындау барысында музыканын көңіл-күйі мен көркем бейнесін
жеткізу;
5.1.3.2 – қазақ халқының
дәстүрлі тұрмыс-салт әндерінің орындау тәсілдерін заманауи
интепретациясымен салыстыру;
Сабақ
нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады:Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады:Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс
берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
Бағалау
критерийі
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
Ресурстар
Оқулық, суреттер,
топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі
заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
Бірнеше құттықтау қағаздарын
топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды
араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды
құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға
бөлінеді.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: 3 минут
«Өзі туралы кластер»
тренинг
Оқушылар танысу үшін
өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың
ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге
өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы:
Жанұяның еркесі, адал дос
т.б
1-топ:
Жазушылар
2-топ:
Зерттеушілер
3-топ:
Суретшілер
«Өзі туралы кластер»
тренинг, қағаздар, қалам.
Жаңа
білім
10
минут
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен
танысады.
«Жариялау»
әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ
бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер
берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп,
топ ұстанымын
жеткізеді.)
Оқулық,
мәтіндер.
Ортасы
10
минут
Қолдану
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындау.
Дәптермен жұмыс. Дәптерге ескі
салт дәстүр әндерін жазуды тапсырамын . Содан кейін өзгерту
жолдарын үйретемін.
Жаңғырған салт-дәстүр әндерін
музыкасына өзгерту әдістерін түсіндіремін. Жасалу жолдары арқылы
әнінін және мәтәнін жөндеуді
үйретемін
Оқушылар шеңберге тұрып,
төмендегі сұрақтарға жауап
береді.
Сабақ барысында
көңіл-күйіңіз қандай болды?
Неліктен?
Бүгін не білдіңіз?
Сіз үшін не жаңалық болды?
Сабаққа қатысуыңызды
қалай бағалайсыз?
Сабақта қандай
қиындықтар туындады?
Сабақ аяқталғанда
көңіл-күйіңіз қандай?
Неліктен?
Бағалау
парақшасы
Рефлексиялық
шеңбер
Үйге тапсырма:өздік
жұмысы.
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен
жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен
берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз
жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді
жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз