Сабақтың
басы
8
мин
4
мин
|
Психологиялық
ахуал «Қозғал»
Музыкалық
сәлемдесу.
Дауыс қыздыру
жаттығу.
Болжау
әдісі: Оқушыларға салт-дәстүрге
байланысты сурет көрсету.
Оқушылардан не көріп
тұрғандарын сұрау.
Сабақтың
мақсатымен таныстыру
«Жалғастыр» әдісі арқылы үй тапсырмасын
сұрау.
«Stop motion» әдісі. Бейне
ролик көрсету.
|
Оқушылар аяқ
қимылдары арқылы билеп
кіреді.
Әндетіп
сәлемдеседі.
Оқушылар дауыс
қыздыру жаттығуын орындайды.
Оқушылар «Болжау
әдісі» арқылы тақырыпты
анықтайды.
Өткен тақырыпқа байланысты
әндерді жалғастырады.
|
«Комментарий» әдісі арқылы
бағалау
«Комментарий» әдісі арқылы
бағалау
Мұғалім тақырыпты ашу, ұлттық
құндылықтардың дәріптелуін маңызын ашып
айту.
|
Үлестірілмелі парақтар,
музыкалық аспап.
Презентация Smart
тақта
Музыкалық
аспап
|
Сабақтың
ортасы
5
мин
8
мин
5
мин
5
мин
|
1 тапсырма.Тыңдау
және талдау. Ой
шақыру: Жаңашаланған жар-жар ,
«Беташар» әні ақпарат
тыңдау.
https://www.youtube.com/watch?v=iBrevB_qZpI
жар-жар

Видеоматериалды
көргенсоң талқылауға арналған
сұрақтар:
-
Видеороликте не
байқадыңыздар?
-
Сал-дәстүр дегенімізді қалай
түсінесіздер?
-
Қандай салт-дәстүр жырын
тыңдадыңыздар?
-
Видео роликтерді
салыстырыңыз?
-
Жанрын
анықтаңыз?
-
Айырмашылық
неде?
-
Ұқсастығын
байқадыңыздарма?
-
Жылдамдығы, ырғағы
өзгердіме?
2 тапсырма.
Қолдану. Топтық жұмыс
1-топ.
«ПОПС» әдісі арқылы тақырыпты
талдайды.
2-топ.
«Синквейн» әдісі арқылы бес жолды өлең
құрастырады.
3-топ. «Жар-жар» әнінің 2 шумағын
музыкалық аспаптарды қолдана отырып
орыңданыз.
4-топ. «Стим
технологиясы» арқылы ұрмалы және соқпалы
аспап жасап «Жар-жар» әнін
орындау.
Сергіту
сәті «Нейро
жаттығуы»
3 тапсырма. Әнді
үйрену және орындау.
Муз. Н.Адамбеков,
сөзі Т.Әшімовтың «Ата-дәстүр» әнін үйреніңіз. Ән айту ережесін
сақтап, мәнерлеп орындаңыз.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
«Жар-жар», «Беташар»
жырлары туралы қызықты ақпарат
тындайды.
Сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар берілген
тапсырмаларды орындайды
Әуеннің ырғағымен
таратпа материалдарды қолдана отырып нейро жаттығуларын
жасайды.
Жаңа ән
үйренеді.
|
Дескриптор:
- «Жар-жар»,
«Беташар» жырлары туралы ақпарат
тыңдайды;
- Өз ойымен
бөліседі;
Дескриптор:
1 –
топ
-
«ПОПС» әдісі арқылы тақырыпты
талдайды.
2 –
топ
- «Синквейн» әдісі арқылы бес жолды өлең
құрастырады.
3 –
топ
- музыкалық аспаптарды
қолданады; .
-«Жар-жар» әнінің 2
шумағын орындайды.
4-топ. «Стим
технологиясы» арқылы ұрмалы және соқпалы
аспап жасап «Жар-жар» әнін
орындайды.
Дескриптор:
- «Ата-дәстүр» әнін
тыңдайды;
- Әуеннің мәтінін
талдайды;
- Әнді
жаттайды.
|
«Жар
– Жар»
әні Алатау серiлерi
Таратпа материал,
шар, пластик ыдыстар, А4
қағаздар.
Таратпа материалдар,
Презентация Smart тақта
Музыкалық аспап
фортепиано
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Кері байланыс:
«educaplay»
платформасы.
«Қазағымның салт
дәстүрлері» деген тақырыпта өз ойларын
ортаға салып, сабақты
қорытындылайды.
Рефлексия:
-бүгінгі сабақта не
білдің?
-қандай жұмыс жақсы
өтті?
-нәтижелерді қалай жақсартуға
болады?
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін
айтады.
|
Сабақтың өң бойы мұғалімнің
және топтардың «Комментарий» әдісі арқылы
бағаланады.
|
|