Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жануарлар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түркістан облысы Келес ауданы №29 жалпы білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі Нуртазаева Гулбарчин Ашимовна
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Жаратылыстану Сынып: 2 |
Мектеп: №29 жалпы білім беретін мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні:Нуртазаева Гулбарчин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жануардар |
Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Жануарлар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу Бағдарламасына сілтеме) |
2.2.2.3 жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Жануарлардың көбею жолдарын түсіндіреді
Көптеген оқушылар: Көрнекі материалдарды негізге ала отырып жануарлардың көбею жолдарын әңгімелейді
Кейбір оқушылар: Кейбір жануарлардың көбею тәсілдерін түсіндіреді. Мысалдар ретінде айтады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийлері |
Жануарлардый көбею жолдарын сипаттайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Уылдырық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Мәңгілік Елдің мызғымас Жеті тұғырын нығайтуға, сақтауға және ұрпақтан ұрпаққа аманат етуге шақырамыз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Сурет, оқулық, кесте |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы меңгерілген білім |
Жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақбарысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
«Ұйымдастыру кезеңі. «Ой қозғау» әдісі арқылы Психалогиялық ахуалды қалыптастыру 1-тапсырма Оқулықтың 24 беттегі тапсырманы басшылыққа алып, «Суреттер сөйлейді» әдісін қолданамын. Оқушыларға сурет бойынша сұрақтар беремін Саралау тапсырмасына «Қарқын» Суреттегі жануарлардың қайсысын атаған жоқсың? Олар ненің төлі? Төлдейтін жануарларға мысалдар келтір Дискриптор -Жануарлардың түрлерін ажыратады -Көбею жолдарын айтады ҚБ «Басбармақ» арқылы бағалау |
Оқулық, сурет
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ ортасы
|
2-тапсырма Топтық жұмыс «Кім жылдам» «Қайсысы қалай көбейеді?» кестесін толтыр. Тиісті орынға «+» таңбасын қой.
Дескриптор - жұмыртқалау арқылы көбейетін жануарлар тобын анықтайды; - уылдырық шашу арқылы көбейетін жануарлар тобын анықтайды; - балалау арқылы көбейетін жануарлар тобын анықтайды. ҚБ «От шашу»
3-тапсырма Жеке жұмыс «Кім тапқыр?» Көбелектің даму ретін анықта. Шаршының ішіне сәйкес әріптерді жаз. Көбелектің қалай дамитыны туралы әңгімелеп бер.
Саралау тапсырмасы: Сәйкестендіру
Құстар Уылдырық шашады
Сүтқоректілер Жұмыртқа
Балықтар Баласын тірі туады Көбелектің қалай дамитыны туралы әңгімелеп бер. Дескриптор − көбелектің өмірлік циклінің даму ретін анықтайды; − көбелектің көбею тәсілін сипаттайды ҚБ Мақтап мадақтау; керемет, жарайсың |
Кесте
Сурет |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
«Ия немесе жоқ» әдісі арқылы саралауда « Диалог және қолдау көрсету» жұмысын жүргіземін -Балықтар уылдырық шаша ма? /ия/ -Құстар тірі туа ма? /жоқ/ -Бауырымен жорғалаушылар жұмыртқа сала ма? /ия/ -Құстар жұмыртқаны басып шығара ма?/ия/ -Бауырымен жорғалаушылар жұмыртқаны басып шығара ма? /жоқ/ -Сүтқөректілер баласын тірі туа ма?/ия/ ҚБ Жарайсы! Керемет! Кері байланыс: «Бағдаршам» арқылы сабақ түсінгенін, не түсінбегенін білдіру.
|
Бағдаршам |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау– оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Бас бармақ, смайлик, топтық бағалау, өзін-өзі бағалау. |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
|
Денсаулық сақтау технологиялары. 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |