№1тапсырма
(Ж)Тапсырма
тәсіл.
Білім алушылардың сыни тұрғыда
ойлау қабілетін арттыру және өз білімдерін қалыптастыру
мақсатында«Қар кесегі» әдісі арқылы өсімдіктер мен
жануарлардың көбею жолын анықтап,сұрақтарға жауап береді.Суреттерге
қараңыз,топтарға бөліңіз.Қандай топтар шыққанын
атаңыз.
-Жануарлар дегеніміз
не?
-Суретте қандай жануарлар
бейнеленген,олар қалай қоректенеді?
-Өсімдіктер мен жануарлардың
ұқсастықтары неде?
Дескриптор:
- Жануарлады топтарға
бөледі,
тірі ағзаға жататынын
біледі.
-Үй жануарлары мен жабайы
жануарлардың қоректенудегі ұқсастығын
сипаттайды.
-Жануарлар мен
өсімдіктердің өсімдіктерді топтастыра
алады
Қ.Б Оқушыларды алға ілгерлету
мақсатында «От шашу» әдісі арқылы
бағалаймын.
№2
тапсырма(Т) Қарқын
тәсілі.
Білім алушылардың
білім-білік дағдысын қалыптастыру және шығармашылыққа
мақсатында«Оқиға
картасы»әдісі бойынша өсімдіктер мен
жануарлар арасындағы ұқсастықтарды
анықтайды.Суреттерге
қара.
- Неліктен өсімдіктерді тірі
ағза деп атайды, Өсімдіктің тірі ағза екенін
қалай білуге болады?
-Өсімдіктер өсуі
үшін не қажет етеді?
- Мысықпен гүлдің
өсуіндегі айырмашылығы неде?
-Олар қандай күтімді
қажет етеді?
Дескриптор:
-Өсімдіктердің тірі
ағза екенін біліп ажыратады және өсімдіктің негізгі бөліктерін
анықтайды.
- Мысықпен гүлдің өсуіндегі
айырмашылығын атап
көрсетеді.
-Жануарлармен
өсімдіктерге қандай күтім қажетілігін
біледі.
Қ.Б:Бағалау:Оқушыларды алға
ынталантыру мақсатында«Басбармақ» әдісімен
бағалаймын.
№3
тапсырма (Ж)Дереккөз
тәсілі .
Білім алушылардың таным қабілетін арттыру
және ауызекі түрде сөздік қорын молайту
мақсатында «Біліміңді
сына » әдісі арқылы жануарларды
төлдерімен сәйкестендіреді.
- Суреттегі
жануарлардың төлдерін атай
білесіңдерме?
-Олардың қайсысы өз
бетінше
тіршілік жасай
алады?
-Қандай жануарлардың
өнімдері адам денсаулығы үшін
пайдалы?
Дескриптор:
- Анасы мен төлдерін
сәйкестендіре алады.
-Өз бетінше тіршілік
ететін жануарды атайды;
- Адам денсаулығы
үшін пайдалы сүт өнімдерімен ет өнімдерін әңгімелеп
береді.
Қ.Б:Оқушыларды алға ынталандыру
қабілеттерін арттыру мақсатында «Бағдаршам» әдісі арқылы
бағалаймын.
|