Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жануарлар - тірі ағзалар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Жаратылыстану Сынып: 1 сынып Күні: |
Мектеп № 127ЖОББМ Мұғалімнің аты –жөні:Жаппархан Р.А Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
|
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жануарлар- тірі ағзалар. |
|
|||||
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты |
1.2.2.1.Жануарлар мен өсімдіктерді айырмашылығын,олардың ұқсастары мен анықтау. 1.2.2.2. Жабайы және үй жануарларын ажырату. |
|
|||||
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай алады:Жануарлар мен өсімдіктердің тірі ағза екенін түсінеді. Көптеген оқушылар орындай алады: Үй және жабайы жануарлардың ерекшеліктерін ажыратып,сұрақтарға жауап береді. Кейбір оқушылар орындай алады: Жануарларға қалай қамқорлық жасау қажеттілігін анықтайды. |
|
|||||
Бағалау критерилері Ойлау дағдыларын деңгейі (білу,түсіну, қолдану) |
- Жануарлар мен өсімдіктердің тірі ағза екеніне мысалдар келтіріп айтады. - Үй және жабайы жануарлардың ерекшеліктерін ажыратып, қосымша сұрақтарға толық жауап береді. - Үй жануарына қамқорлық жасау қажеттілігін біледі және олардың төлдерін қалай аталатынын атай алады. |
|
|||||
Тілдік мақсат м |
Оқушылар орындай алады. Жануарлар мен өсімдіктер арасындағы ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажыратып, оларға қалай күтім жасаудың маңызын біледі Пәнге тән лексика мен терминология Жануарлар,қоректену,көбею,қозғалу. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестерін талқылауға арналған сұрақтар: Жануарлардың қандай түрлерімен таныссыңдар? Жануарлар немен қоректенеді? Жануар мен өсімдіктердің арасында қандай өзара байланыс бар? |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту
|
Мәңгілік Ел бұл- Жалпы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім, Отанымыз бір, ол-Тәуелсіз Қазақстан, еліміз бір- тағдырымыз ортақ. Бейбітшілік пен келісімнің ұлы ісіне адал халықтық ғұмыры мыңжылдықтарға жалғасатыннын ұғындыру |
|
|||||
Пәнаралық байланыстар |
дүниетану- жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастығын салыстырады. сауат ашу - суретке қарап жануарлар төлдерін әңгімелейді. |
|
|||||
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Мектепке келер жолдағы қауіпсіздік ережелері туралы түсінік қалыптастыру,жолда жүру ережесін сақтау. Сабақ барысында партада дұрыс отыруды, оқулықтың дұрыс орналасуы, ширату жаттығуы кезінде қойылатын қауіпсіздік ережелерін сақтауға баулу |
|
|||||
АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз) |
Интербелсенді тақтаны пайдалана отырып жануарлар тіршілігі туралы бейнебаян көрсетіп,баланың ойын ұшқырлау мақсатында өсімдіктер мен жануарлар айырмашылығын көрсетемін. |
|
|||||
Алдыңғы меңгерілген білім |
Жануарлар мен өсімдіктерді салыстырады, өсімдіктердің тірі ағза екенін біледі. |
|
|||||
Сабақ барысы |
|
||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|
||||
Сабақтың басы 4 мин 4 мин 5 мин |
Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру. Оқушылардың көңіл күйін көтеру мақсатында ширату жаттығуын орындатамын. Оқушылар орындарынан тұрып, бір бірінің қолдарынан ұстап тұрады. Еңбек етсем ертеңгі, Бақытыма сенемін! Мақсатыма жеткізер Уақытыма сенемін! Білім алушылардың бірлескен оқу ортасын ұйымдастыру мақсатында«Гүлмен тілек» әдісі бойынша топқа біріктіремін. Қолданылуы: Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жасырынған суреттер бойынша топқа біріктіріледі. 1- топ Жабайы жануарлар. 2- топ Өсімдіктер 3- топ Үй жануарлары. Тақырыпты ашу: Білім алушылардың тыңдалым, айтылым дағдыларын қалыптастыру мақсатында «Бір минуттық әңгіме» тәсілі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыра отырып, сұрақ-жауап арқылы сабағымның тақырыбын ашамын. -Қандай жануарлардың түрлерін білесіңдер? -Жануарлар мен өсімдіктердің айырмашылықтары неде? -Жануарлардың бізге қандай пайдасы бар? Өсімдік және жануарлар туралы сұрақ қоямын.Одан кейін оқушылардан өз ойларын топпен бөлісуді сұраймын. |
суреттер |
|||||
Сабақ ортасы 5 мин 10 мин 5 мин |
№1тапсырма (Ж)Тапсырма тәсіл. Білім алушылардың сыни тұрғыда ойлау қабілетін арттыру және өз білімдерін қалыптастыру мақсатында«Қар кесегі» әдісі арқылы өсімдіктер мен жануарлардың көбею жолын анықтап,сұрақтарға жауап береді.Суреттерге қараңыз,топтарға бөліңіз.Қандай топтар шыққанын атаңыз. -Жануарлар дегеніміз не? -Суретте қандай жануарлар бейнеленген,олар қалай қоректенеді? -Өсімдіктер мен жануарлардың ұқсастықтары неде?
Дескриптор: - Жануарлады топтарға бөледі, тірі ағзаға жататынын біледі. -Үй жануарлары мен жабайы жануарлардың қоректенудегі ұқсастығын сипаттайды. -Жануарлар мен өсімдіктердің өсімдіктерді топтастыра алады Қ.Б Оқушыларды алға ілгерлету мақсатында «От шашу» әдісі арқылы бағалаймын. №2 тапсырма(Т) Қарқын тәсілі. Білім алушылардың білім-білік дағдысын қалыптастыру және шығармашылыққа мақсатында«Оқиға картасы»әдісі бойынша өсімдіктер мен жануарлар арасындағы ұқсастықтарды анықтайды.Суреттерге қара. - Неліктен өсімдіктерді тірі ағза деп атайды, Өсімдіктің тірі ағза екенін қалай білуге болады? -Өсімдіктер өсуі үшін не қажет етеді? - Мысықпен гүлдің өсуіндегі айырмашылығы неде? -Олар қандай күтімді қажет етеді?
Дескриптор: -Өсімдіктердің тірі ағза екенін біліп ажыратады және өсімдіктің негізгі бөліктерін анықтайды. - Мысықпен гүлдің өсуіндегі айырмашылығын атап көрсетеді. -Жануарлармен өсімдіктерге қандай күтім қажетілігін біледі. Қ.Б:Бағалау:Оқушыларды алға ынталантыру мақсатында«Басбармақ» әдісімен бағалаймын. №3 тапсырма (Ж)Дереккөз тәсілі . Білім алушылардың таным қабілетін арттыру және ауызекі түрде сөздік қорын молайту мақсатында «Біліміңді сына » әдісі арқылы жануарларды төлдерімен сәйкестендіреді. - Суреттегі жануарлардың төлдерін атай білесіңдерме? -Олардың қайсысы өз бетінше тіршілік жасай алады? -Қандай жануарлардың өнімдері адам денсаулығы үшін пайдалы?
Дескриптор: - Анасы мен төлдерін сәйкестендіре алады. -Өз бетінше тіршілік ететін жануарды атайды; - Адам денсаулығы үшін пайдалы сүт өнімдерімен ет өнімдерін әңгімелеп береді.
Қ.Б:Оқушыларды алға ынталандыру қабілеттерін арттыру мақсатында «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймын. |
Оқулық, мәтіндер Жануарлардың суреті бар плакат, қайшы, желім Қима суреттер Плакат,маркер, стикер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |