Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Пән: Жаратылыстану

    Сынып: 1 сынып

    Күні:

    Мектеп № 127ЖОББМ

    Мұғалімнің аты –жөні:Жаппархан Р.А

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы:

    Жануарлар- тірі ағзалар.


    Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

    1.2.2.1.Жануарлар мен өсімдіктерді айырмашылығын,олардың ұқсастары мен анықтау.

    1.2.2.2. Жабайы және үй жануарларын ажырату.


    Сабақ мақсаттары


    Барлық оқушылар орындай алады:Жануарлар мен өсімдіктердің тірі ағза екенін түсінеді.

    Көптеген оқушылар орындай алады:

    Үй және жабайы жануарлардың ерекшеліктерін ажыратып,сұрақтарға жауап береді.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Жануарларға қалай қамқорлық жасау қажеттілігін анықтайды.


    Бағалау критерилері

    Ойлау дағдыларын деңгейі (білу,түсіну, қолдану)

    - Жануарлар мен өсімдіктердің тірі ағза екеніне мысалдар келтіріп айтады.

    - Үй және жабайы жануарлардың ерекшеліктерін ажыратып, қосымша сұрақтарға толық жауап береді.

    - Үй жануарына қамқорлық жасау қажеттілігін біледі және олардың төлдерін қалай аталатынын атай алады.



    Тілдік мақсат

    м

    Оқушылар орындай алады.

    Жануарлар мен өсімдіктер арасындағы ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажыратып, оларға қалай күтім жасаудың маңызын біледі

    Пәнге тән лексика мен терминология

    Жануарлар,қоректену,көбею,қозғалу.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестерін талқылауға арналған сұрақтар:

    Жануарлардың қандай түрлерімен таныссыңдар?

    Жануарлар немен қоректенеді?

    Жануар мен өсімдіктердің арасында қандай өзара байланыс бар?



    Құндылықтарды дарыту


    Мәңгілік Ел бұл- Жалпы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім, Отанымыз бір, ол-Тәуелсіз Қазақстан, еліміз бір- тағдырымыз ортақ. Бейбітшілік пен келісімнің ұлы ісіне адал халықтық ғұмыры мыңжылдықтарға жалғасатыннын ұғындыру


    Пәнаралық байланыстар

    дүниетану- жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастығын салыстырады.

    сауат ашу - суретке қарап жануарлар төлдерін әңгімелейді.


    Денсаулық және қауіпсіздік

    техникасының

    сақталуы

    Мектепке келер жолдағы қауіпсіздік ережелері туралы түсінік қалыптастыру,жолда жүру ережесін сақтау. Сабақ барысында партада дұрыс отыруды, оқулықтың дұрыс орналасуы, ширату жаттығуы кезінде қойылатын қауіпсіздік ережелерін сақтауға баулу



    АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

    Интербелсенді тақтаны пайдалана отырып жануарлар тіршілігі туралы бейнебаян көрсетіп,баланың ойын ұшқырлау мақсатында өсімдіктер мен жануарлар айырмашылығын көрсетемін.


    Алдыңғы меңгерілген білім

    Жануарлар мен өсімдіктерді салыстырады, өсімдіктердің тірі ағза екенін біледі.


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы


    4 мин










    4 мин





    5 мин








    Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру.

    Оқушылардың көңіл күйін көтеру мақсатында ширату жаттығуын орындатамын. Оқушылар орындарынан тұрып, бір бірінің қолдарынан ұстап тұрады.

    Еңбек етсем ертеңгі,

    Бақытыма сенемін!

    Мақсатыма жеткізер

    Уақытыма сенемін!

    Білім алушылардың бірлескен оқу ортасын ұйымдастыру мақсатында«Гүлмен тілек» әдісі бойынша топқа біріктіремін.

    Қолданылуы: Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жасырынған суреттер бойынша топқа біріктіріледі.


    1- топ Жабайы жануарлар.

    2- топ Өсімдіктер

    3- топ Үй жануарлары.


    Тақырыпты ашу:

    Білім алушылардың тыңдалым, айтылым дағдыларын қалыптастыру мақсатында «Бір минуттық әңгіме» тәсілі

    арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыра отырып, сұрақ-жауап арқылы сабағымның тақырыбын ашамын.

    -Қандай жануарлардың түрлерін білесіңдер?

    -Жануарлар мен өсімдіктердің айырмашылықтары неде?

    -Жануарлардың бізге қандай пайдасы бар?


    Өсімдік және жануарлар туралы сұрақ қоямын.Одан кейін оқушылардан өз ойларын топпен бөлісуді сұраймын.





















    суреттер

    Сабақ ортасы


    5 мин

























    10 мин



















    5 мин

    №1тапсырма (Ж)Тапсырма тәсіл.

    Білім алушылардың сыни тұрғыда ойлау қабілетін арттыру және өз білімдерін қалыптастыру мақсатында«Қар кесегі» әдісі арқылы өсімдіктер мен жануарлардың көбею жолын анықтап,сұрақтарға жауап береді.Суреттерге қараңыз,топтарға бөліңіз.Қандай топтар шыққанын атаңыз.

    -Жануарлар дегеніміз не?

    -Суретте қандай жануарлар бейнеленген,олар қалай қоректенеді?

    -Өсімдіктер мен жануарлардың ұқсастықтары неде?



      



    Дескриптор:

    - Жануарлады топтарға бөледі, тірі ағзаға жататынын біледі.

    -Үй жануарлары мен жабайы жануарлардың қоректенудегі ұқсастығын сипаттайды.

    -Жануарлар мен өсімдіктердің өсімдіктерді топтастыра алады


    Қ.Б Оқушыларды алға ілгерлету мақсатында «От шашу» әдісі арқылы бағалаймын.


    №2 тапсырма(Т) Қарқын тәсілі.

    Білім алушылардың білім-білік дағдысын қалыптастыру және шығармашылыққа мақсатында«Оқиға картасы»әдісі бойынша өсімдіктер мен жануарлар арасындағы ұқсастықтарды анықтайды.Суреттерге қара.

    - Неліктен өсімдіктерді тірі ағза деп атайды, Өсімдіктің тірі ағза екенін қалай білуге болады?

    -Өсімдіктер өсуі үшін не қажет етеді?

    - Мысықпен гүлдің өсуіндегі айырмашылығы неде?

    -Олар қандай күтімді қажет етеді?

    Дескриптор:

    -Өсімдіктердің тірі ағза екенін біліп ажыратады және өсімдіктің негізгі бөліктерін анықтайды.

    - Мысықпен гүлдің өсуіндегі айырмашылығын атап көрсетеді.

    -Жануарлармен өсімдіктерге қандай күтім қажетілігін біледі.


    Қ.Б:Бағалау:Оқушыларды алға ынталантыру мақсатында«Басбармақ» әдісімен бағалаймын.


    №3 тапсырма (Ж)Дереккөз тәсілі .

    Білім алушылардың таным қабілетін арттыру және ауызекі түрде сөздік қорын молайту мақсатында «Біліміңді сына » әдісі арқылы жануарларды төлдерімен сәйкестендіреді.

    - Суреттегі жануарлардың төлдерін атай білесіңдерме?

    -Олардың қайсысы өз бетінше

    тіршілік жасай алады?

    -Қандай жануарлардың өнімдері адам денсаулығы үшін пайдалы?

    Дескриптор:

    - Анасы мен төлдерін сәйкестендіре алады.

    -Өз бетінше тіршілік ететін жануарды атайды;

    - Адам денсаулығы үшін пайдалы сүт өнімдерімен ет өнімдерін әңгімелеп береді.

     



    Қ.Б:Оқушыларды алға ынталандыру қабілеттерін арттыру мақсатында «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймын.






    Оқулық, мәтіндер


















    Жануарлардың суреті бар плакат, қайшы, желім


















    Қима суреттер


    Плакат,маркер, стикер





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жаппархан Рабиға Ахметжанқызы
    06 Желтоқсан 2021
    534
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жануарлар - тірі ағзалар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жануарлар - тірі ағзалар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    1.2.2.1.Жануарлар мен өсімдіктерді айырмашылығын,олардың ұқсастары мен анықтау. 1.2.2.2. Жабайы және үй жануарларын ажырату.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Пән: Жаратылыстану

    Сынып: 1 сынып

    Күні:

    Мектеп № 127ЖОББМ

    Мұғалімнің аты –жөні:Жаппархан Р.А

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы:

    Жануарлар- тірі ағзалар.


    Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

    1.2.2.1.Жануарлар мен өсімдіктерді айырмашылығын,олардың ұқсастары мен анықтау.

    1.2.2.2. Жабайы және үй жануарларын ажырату.


    Сабақ мақсаттары


    Барлық оқушылар орындай алады:Жануарлар мен өсімдіктердің тірі ағза екенін түсінеді.

    Көптеген оқушылар орындай алады:

    Үй және жабайы жануарлардың ерекшеліктерін ажыратып,сұрақтарға жауап береді.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Жануарларға қалай қамқорлық жасау қажеттілігін анықтайды.


    Бағалау критерилері

    Ойлау дағдыларын деңгейі (білу,түсіну, қолдану)

    - Жануарлар мен өсімдіктердің тірі ағза екеніне мысалдар келтіріп айтады.

    - Үй және жабайы жануарлардың ерекшеліктерін ажыратып, қосымша сұрақтарға толық жауап береді.

    - Үй жануарына қамқорлық жасау қажеттілігін біледі және олардың төлдерін қалай аталатынын атай алады.



    Тілдік мақсат

    м

    Оқушылар орындай алады.

    Жануарлар мен өсімдіктер арасындағы ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажыратып, оларға қалай күтім жасаудың маңызын біледі

    Пәнге тән лексика мен терминология

    Жануарлар,қоректену,көбею,қозғалу.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестерін талқылауға арналған сұрақтар:

    Жануарлардың қандай түрлерімен таныссыңдар?

    Жануарлар немен қоректенеді?

    Жануар мен өсімдіктердің арасында қандай өзара байланыс бар?



    Құндылықтарды дарыту


    Мәңгілік Ел бұл- Жалпы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім, Отанымыз бір, ол-Тәуелсіз Қазақстан, еліміз бір- тағдырымыз ортақ. Бейбітшілік пен келісімнің ұлы ісіне адал халықтық ғұмыры мыңжылдықтарға жалғасатыннын ұғындыру


    Пәнаралық байланыстар

    дүниетану- жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастығын салыстырады.

    сауат ашу - суретке қарап жануарлар төлдерін әңгімелейді.


    Денсаулық және қауіпсіздік

    техникасының

    сақталуы

    Мектепке келер жолдағы қауіпсіздік ережелері туралы түсінік қалыптастыру,жолда жүру ережесін сақтау. Сабақ барысында партада дұрыс отыруды, оқулықтың дұрыс орналасуы, ширату жаттығуы кезінде қойылатын қауіпсіздік ережелерін сақтауға баулу



    АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

    Интербелсенді тақтаны пайдалана отырып жануарлар тіршілігі туралы бейнебаян көрсетіп,баланың ойын ұшқырлау мақсатында өсімдіктер мен жануарлар айырмашылығын көрсетемін.


    Алдыңғы меңгерілген білім

    Жануарлар мен өсімдіктерді салыстырады, өсімдіктердің тірі ағза екенін біледі.


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы


    4 мин










    4 мин





    5 мин








    Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру.

    Оқушылардың көңіл күйін көтеру мақсатында ширату жаттығуын орындатамын. Оқушылар орындарынан тұрып, бір бірінің қолдарынан ұстап тұрады.

    Еңбек етсем ертеңгі,

    Бақытыма сенемін!

    Мақсатыма жеткізер

    Уақытыма сенемін!

    Білім алушылардың бірлескен оқу ортасын ұйымдастыру мақсатында«Гүлмен тілек» әдісі бойынша топқа біріктіремін.

    Қолданылуы: Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жасырынған суреттер бойынша топқа біріктіріледі.


    1- топ Жабайы жануарлар.

    2- топ Өсімдіктер

    3- топ Үй жануарлары.


    Тақырыпты ашу:

    Білім алушылардың тыңдалым, айтылым дағдыларын қалыптастыру мақсатында «Бір минуттық әңгіме» тәсілі

    арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыра отырып, сұрақ-жауап арқылы сабағымның тақырыбын ашамын.

    -Қандай жануарлардың түрлерін білесіңдер?

    -Жануарлар мен өсімдіктердің айырмашылықтары неде?

    -Жануарлардың бізге қандай пайдасы бар?


    Өсімдік және жануарлар туралы сұрақ қоямын.Одан кейін оқушылардан өз ойларын топпен бөлісуді сұраймын.





















    суреттер

    Сабақ ортасы


    5 мин

























    10 мин



















    5 мин

    №1тапсырма (Ж)Тапсырма тәсіл.

    Білім алушылардың сыни тұрғыда ойлау қабілетін арттыру және өз білімдерін қалыптастыру мақсатында«Қар кесегі» әдісі арқылы өсімдіктер мен жануарлардың көбею жолын анықтап,сұрақтарға жауап береді.Суреттерге қараңыз,топтарға бөліңіз.Қандай топтар шыққанын атаңыз.

    -Жануарлар дегеніміз не?

    -Суретте қандай жануарлар бейнеленген,олар қалай қоректенеді?

    -Өсімдіктер мен жануарлардың ұқсастықтары неде?



      



    Дескриптор:

    - Жануарлады топтарға бөледі, тірі ағзаға жататынын біледі.

    -Үй жануарлары мен жабайы жануарлардың қоректенудегі ұқсастығын сипаттайды.

    -Жануарлар мен өсімдіктердің өсімдіктерді топтастыра алады


    Қ.Б Оқушыларды алға ілгерлету мақсатында «От шашу» әдісі арқылы бағалаймын.


    №2 тапсырма(Т) Қарқын тәсілі.

    Білім алушылардың білім-білік дағдысын қалыптастыру және шығармашылыққа мақсатында«Оқиға картасы»әдісі бойынша өсімдіктер мен жануарлар арасындағы ұқсастықтарды анықтайды.Суреттерге қара.

    - Неліктен өсімдіктерді тірі ағза деп атайды, Өсімдіктің тірі ағза екенін қалай білуге болады?

    -Өсімдіктер өсуі үшін не қажет етеді?

    - Мысықпен гүлдің өсуіндегі айырмашылығы неде?

    -Олар қандай күтімді қажет етеді?

    Дескриптор:

    -Өсімдіктердің тірі ағза екенін біліп ажыратады және өсімдіктің негізгі бөліктерін анықтайды.

    - Мысықпен гүлдің өсуіндегі айырмашылығын атап көрсетеді.

    -Жануарлармен өсімдіктерге қандай күтім қажетілігін біледі.


    Қ.Б:Бағалау:Оқушыларды алға ынталантыру мақсатында«Басбармақ» әдісімен бағалаймын.


    №3 тапсырма (Ж)Дереккөз тәсілі .

    Білім алушылардың таным қабілетін арттыру және ауызекі түрде сөздік қорын молайту мақсатында «Біліміңді сына » әдісі арқылы жануарларды төлдерімен сәйкестендіреді.

    - Суреттегі жануарлардың төлдерін атай білесіңдерме?

    -Олардың қайсысы өз бетінше

    тіршілік жасай алады?

    -Қандай жануарлардың өнімдері адам денсаулығы үшін пайдалы?

    Дескриптор:

    - Анасы мен төлдерін сәйкестендіре алады.

    -Өз бетінше тіршілік ететін жануарды атайды;

    - Адам денсаулығы үшін пайдалы сүт өнімдерімен ет өнімдерін әңгімелеп береді.

     



    Қ.Б:Оқушыларды алға ынталандыру қабілеттерін арттыру мақсатында «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймын.






    Оқулық, мәтіндер


















    Жануарлардың суреті бар плакат, қайшы, желім


















    Қима суреттер


    Плакат,маркер, стикер





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Ашық сабақ 1 сынып
    06.12.2021
    534
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жаппархан Рабиға Ахметжанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации