Материалдар / Жануарлар әлемі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жануарлар әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2019
483
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің жұмыс жоспары

Білім беру саласы:

Шығармашылық
Тақырыбы:



Жануарлар әлемі
Бөлімдері:

Сурет салу
Мақсаты:а)Ақпараттық-құзіреттілік

Жануарлар әлемі туралы білімдерін жетілдіру
б)Коммуникативтік-құзіреттілік

Балаларды ұқыптылыққа, суретті көркем сала білуге тәрбиелеу.

в)Проблеманы шешу құзіреттілігЭстетикалық сезімдерін, саусақ моторикасын дамыту



Билингвалдық компоненті:Қоян-заяц-hair, қасқыр-волк-wolf, аю-медведь-bear

Әдіс-тәсілдер:1.Жарты ақ парақтын ортасын белгілеу.2.Қара түсті қарындашты қолға алу.3. Өздеріне ұнаған аңның суретін салу жолдарына қарап суретті салу.
Қажетті көрнекі құралдар:

жануарлардың суреті, түлкі, қоян.




Іс -әрекеттер кезеңдері

Тәрбиеші әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Себепті қызығушылығынояту кезеңі





Есік қағып, түлкі мен қоян келеді.Сәлеметсіндерме балалар!Біз достарымыздың суретін сала алмай сендерден көмек сұрай келдік.Балалар біз көмектесемізбе?Онда мына суреттерге көңіл аударайық.Бұнда жан-жануарлар бейнеленген.Бұл ненін суреті?Қасқыр, түлкі, аю жайлы қандай ертегілер білесіңдер?Жаксы сендер ертегілерді білесіңдер екен.Д\ойын. «Жабайы аңдар»м\ы:Жабайы аңдарды танып- біліп ажырата білуге үйрету.Балалар біз онда аюды,қоян мен түлкінің суретін салып берейік.Қауіпсіздік ережесі: Қарындашты ауызға салмау, бір –бірімізге бөгет жасамауға, майлы бояуды дұрыс пайдалана білу.

Балалар тәрбиешіден көргендерін бірге қайталап қалып қоймауға тырысып суретті қалмай салуға тырысады.



















Ұйымдас-тырушы-лықізденіскезеңі



Сергіту сәті: Қолға қарындаш аламызСуретті саламызӘдеміліеп бояймызҚолымызды жуамыз.Тәрбиеші балаларды шеңберге шақырып ненін суретін салғандарын айтып суреттерін қорғатады.Түлкімен қоянға көрсетеді.Қонақтар риза болып балаларға рахмет айтып қоштасады.



Қойылған сұрақтарға жауап береді.

Балалар шеңберге тұрып ненін суретін салғандары жайында айтып береді.Түлкі мен қоянға рахмет айтып шығарып салады.







Іс-әрекетті бақылау кезеңі

Бүгін бізге кімдер қонаққа келді?Қандай көмек сұрай келді?Қандай жануарлардың суретін салып бердік?Жақсы балалар сендер суретті өте әдемі салдыңдар, енді барлық суреттерден көрме ұйымдастырайық ата-аналарымыз көрсін.

Күтілетін нәтиже:Нені біледі: Жануарлар жайлы біледі.Қандай түсініктерді игерді: Аю, түлкі, қоян туралы түсініктері бар.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!