Жануарлар әлемі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жануарлар әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
Ұйымдастырылған оқу қызметінің жұмыс жоспары

Білім беру саласы:

Шығармашылық
Тақырыбы:



Жануарлар әлемі
Бөлімдері:

Сурет салу
Мақсаты:а)Ақпараттық-құзіреттілік

Жануарлар әлемі туралы білімдерін жетілдіру
б)Коммуникативтік-құзіреттілік

Балаларды ұқыптылыққа, суретті көркем сала білуге тәрбиелеу.

в)Проблеманы шешу құзіреттілігЭстетикалық сезімдерін, саусақ моторикасын дамыту



Билингвалдық компоненті:Қоян-заяц-hair, қасқыр-волк-wolf, аю-медведь-bear

Әдіс-тәсілдер:1.Жарты ақ парақтын ортасын белгілеу.2.Қара түсті қарындашты қолға алу.3. Өздеріне ұнаған аңның суретін салу жолдарына қарап суретті салу.
Қажетті көрнекі құралдар:

жануарлардың суреті, түлкі, қоян.




Іс -әрекеттер кезеңдері

Тәрбиеші әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Себепті қызығушылығынояту кезеңі





Есік қағып, түлкі мен қоян келеді.Сәлеметсіндерме балалар!Біз достарымыздың суретін сала алмай сендерден көмек сұрай келдік.Балалар біз көмектесемізбе?Онда мына суреттерге көңіл аударайық.Бұнда жан-жануарлар бейнеленген.Бұл ненін суреті?Қасқыр, түлкі, аю жайлы қандай ертегілер білесіңдер?Жаксы сендер ертегілерді білесіңдер екен.Д\ойын. «Жабайы аңдар»м\ы:Жабайы аңдарды танып- біліп ажырата білуге үйрету.Балалар біз онда аюды,қоян мен түлкінің суретін салып берейік.Қауіпсіздік ережесі: Қарындашты ауызға салмау, бір –бірімізге бөгет жасамауға, майлы бояуды дұрыс пайдалана білу.

Балалар тәрбиешіден көргендерін бірге қайталап қалып қоймауға тырысып суретті қалмай салуға тырысады.



















Ұйымдас-тырушы-лықізденіскезеңі



Сергіту сәті: Қолға қарындаш аламызСуретті саламызӘдеміліеп бояймызҚолымызды жуамыз.Тәрбиеші балаларды шеңберге шақырып ненін суретін салғандарын айтып суреттерін қорғатады.Түлкімен қоянға көрсетеді.Қонақтар риза болып балаларға рахмет айтып қоштасады.



Қойылған сұрақтарға жауап береді.

Балалар шеңберге тұрып ненін суретін салғандары жайында айтып береді.Түлкі мен қоянға рахмет айтып шығарып салады.







Іс-әрекетті бақылау кезеңі

Бүгін бізге кімдер қонаққа келді?Қандай көмек сұрай келді?Қандай жануарлардың суретін салып бердік?Жақсы балалар сендер суретті өте әдемі салдыңдар, енді барлық суреттерден көрме ұйымдастырайық ата-аналарымыз көрсін.

Күтілетін нәтиже:Нені біледі: Жануарлар жайлы біледі.Қандай түсініктерді игерді: Аю, түлкі, қоян туралы түсініктері бар.













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2019
549
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі