Материалдар / Жануарлар әлемі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жануарлар әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жануарлардың қысқы тіршілігі туралы түсінік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2023
232
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«------------------------- орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

Дүниетану 8-сабақ


Бөлім:

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Біздің Ата Заңымыз-Конституция

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.5.1 Қазақстан Республикасы Конституциясының маңызын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Қазақстан Республикасы Конституциясының азаматтар үшін маңызын түсіндіре алады.

Көптеген оқушылар: азаматтардың құқықтары мен міндеттерін ажырата біледі.

Кейбір оқушылар: Конституцияның кіріспесінде сипатталған халықтың мақсаттарын ашып түсіндіреді.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін хормен дауыстап өлең оқиды.

Өркендеп өз қолына алған ісі,
Биікке қазағымның самға, құсы!
Халық боп қадір тұтып, қастерлеген
Ата Заң – Азат елдің Ар-намысы!

Топқа бөліну 1,2,3,4-ке саналу арқылы өтеді.

Өткен тақырыпқа шолу және жаңа тақырыпты ашу:

А) Үйге берілген оқу тапсырмасы:

Сыныпта ұжыммен орындауға ортақ мақсат жоспарлап жазу.

Ә) «Сұрақ-жауап» әдісі:

- Ұжым деген не?

-Сыныпты ұжым деп атауға бола ма?

-Сенің ойыңша, өзін-өзі басқарудың мағынасы қандай?

- «Тәртіпке бағынған құл болмайды» деген нақыл сөздің мағынасын түсіндіріңдер.

-Тәртіп болу үшін не жазылу керек?

- Конституция деген не? Қалай түсінесіңдер?

- Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болады деп ойлайсыңдар?

Сабақ мақсаты жария етіледі.

Өлең оқиды.






Топқа бірігеді.

Жазған ортақ мақсаттарын оқиды.


Сұрақтарға жауап береді.

Тақырып атауын табады.










ҚБ:

2 балл



Сабақтың ортасы

10 мин






















5 мин



























2 мин





















10 мин


























8 мин


(Д) 1- тапсырма

А) «INSERT» әдісімен орындалады.

Конституция туралы мәтінді оқып, түртіп алу жүйесі бойынша W- білемін; + жаңалық; - білмеймін; ?- білгім келеді; кестемен жұмыс жаса.

Ә) Сөздік жұмысы:

Конституция- Конституция- Constituion Құқықтар-права-riqhts Міндеттер- обязанности-dutie

Дескриптор:

  • - Мәтінді түсініп оқиды.

  • - Оқылған мәліметтің қажеттісін түртіп алады.

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

-ҚР Конституциясының бірінші бетінде жазылған мәтінді оқып, түсінгенің бойынша сыныптастарыңа таныстыр.

- Конституцияның кіріспесінде сипатталған халықтың мақсаттарын сен қалай түсінесің?


(Ж) 2-тапсырма «Сөйлемді аяқта» әдісімен жүзеге асырылады.

Жұбыңмен ақылдаса отырып, карточкада жазылған сөйлемдердің соңына міндетті немесе құқылы сөзінің тиістісін жазыңдар.

-Қазақстан Республикасының азаматтары өмір сүруге ....

-Тегін орта білім алуға ...

-Еңбек етуге ....

- Табиғат байлықтарына қамқорлықпен қарауға ....

- Тарихи мұраларды қорғауға ....

- Қазақстан Республикасының азаматтары демалуға ....

- Басқа адамдардың ары мен абыройына құрметпен қарауға ....

- Мәдени мұраларды сақтауға ....

- ҚР азаматтары медициналық көмек алуға ....ҚР әрбір азаматы Отанын қорғауға ....

Дескриптор:

  • - Қазақстан Республикасының азаматтарының құқықтары мен міндеттерін ажыратады.

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

- Конституция күні қай күні, қай айда?


Сергіту сәтінде «Ұйқасын тап» ойынын ойнайды.

Ақын Сұлтан Қалиевтың «Ата Заң» өлеңіндегі түсіп қалған сөздерін тірек сөздерден тауып, орнына ұйқастырып қою арқылы өлеңді қалпына келтіріңдер.

Ата заң бұл ...
Барша ... қолдаған.
Осы заңнан табады
... жолды адам.
Енді кейбір антұрған
Жүргізбейді үкімін.
... қамтылған
Сенің барлық ... .
Бұл заңымыз ...,
Әрбір бетін көр ашып.
Енді нағыз ...
Болам десең, жол ашық.

Тірек сөздер: бағалы, ғажап-ақ, халық, әділетті, Ата заңда, құқығың, азамат.


(Ұ) 3-тапсырма «Ыстық орындық» әдісімен орындалады.

Топтардан кезекпен бір оқушыдан шығып, ортада тұрған орындыққа отырып, тапсырма бойынша қойылған сұраққа жылдам жауап береді. Сұраққа жауап бере алмаған жағдайда «күйді» деп ескерту беріледі.

-Қазақстан азаматы қандай құқықтарға ие?

-Қандай міндеттерді орындауы керек?

-Әр азамат тарихи және мәдени мұраларды қорғауды өзіне міндет етіп алу себебі неде?

-Мемлекеттің тегін медициналық көмек, тегін орта білім беруді қамтамасыз ету себебі неде?

- Әдептілік нормалары мен қағидаларын ұстанудың маңызы неде?

-Ұжымдық шешімді қалай қабылдау керек?

-Азаматтар үшін Конституцияның маңыздылығы қандай?

-Біздің еліміздегі басты құндылықтарды ата.

Дескриптор:

- Конституция туралы қойылған сұраққа жылдам жауап береді.


(Т) 4-тапсырма «Хат тасушы ұшақтар» әдісімен орындалады.

Әрбір топ окушылары басқа топтарға бағыттап параққа Конституция туралы білімдерін анықтауға арналған сұрақ жазып, ұшақ жасап лақтырады. Сұрақтармен кезек-кезек алмасады.

Дескриптор:

- Параққа сұрақ құрап жазады.

- Өздеріне келген сұраққа жауап жазады.

  • - Мәтінді түсініп оқиды.

  • - Оқылған мәліметтің қажеттісін түртіп алады.

















  • - Қазақстан Республикасының азаматтарының құқықтары мен міндеттерін ажыратады.



















Өлеңдегі түсіп қалған сөздерді тірек сөздерден тауып, орнына ұйқастырып қою арқылы өлеңді қалпына келтіреді. Мәнерлеп оқиды.








Конституция туралы қойылған сұраққа жылдам жауап береді.




















Параққа сұрақ құрап жазады, келген сұраққа жауап жазады.


ҚБ: 2 балл























ҚБ: 2 балл















































ҚБ:

2 балл
























ҚБ:

2 балл



Оқулық,

дәптер























Оқулық,

дәптер















































Орындық

























Оқулық, парақ, қалам

Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс «Шеринг» әдісі

бойынша өтеді.

Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды.

Оқу тапсырмасы: Конституция жайлы түсініп оқып, өз құқықтары мен міндеттері жайлы әңгімелеу.

770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!