Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
|
Жұмыс бағытының реті |
Мұғалім әркеті |
Оқушы әрекеті |
|
Ресурстар |
||||||
|
Басы Жаңа білімді игерту.
Білу |
5.2. Оқылым. 57-бет. Мәтінді мұқият оқимыз, ақпараттарды есте сақтаймыз. 1-тапсырма Мәтін оқылған соң үш қатарға мәтіннің үш бөлігін үшке бөліп беремін. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты табады.
|
Дескриптор:
|
Негізгі ақпарат 1 Қосымша 1 |
|
||||||
|
Тілдік бағдар:
|
||||||||||
|
Ортасы
Түсіну
Қолдану Талдау
|
2-тапсырма Берілген сөздердің антонимін табыңыз Жүйрік-шабан жылдам- жай жақсы-жаман ақылды –ақымақ 3-тапсырма. Оқулықтағы 5-тапсырма шартын орындаңыз. Қалаған екеуіне сөйлем құраңыз. Епті –олақ / икемді Тіршілік етеді , өмір сүреді (синонимі) Ұқсайды, айнымайды Жылдам-баяу, / тез, шапшаң Ақылды – ақымақ / кемеңгер, дарынды 4-тапсырма. Берілген сөздерге математикалық, фонологиялық талдау жасаңыздар. Қабылан, Қасқыр
1. жуан буынды
сөз Себебі үндестік заңына бағынып тұр. 6. Дыбыс үндестігі (ықпал түрі) |
Дескриптор: -мәтіндегі антоним бола алатын сөздерді табады; -антонимін тауып, жазады.
Дескриптор: -омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады. |
Антонимін дұрыс құрайды барлығы дұрыс 3 ұпай.
Синонимін табады 2 Антонимін табады 2 Барлығы 4 |
58 –бет.
Қосымша материал |
||||||
|
Соңы |
Кері байланыс «3-2-1» стратегиясы |
Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет;
|
|
|
||||||
|
Үйге тапсырма |
|
|
59-бет |
|||||||
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жануарлар әлемі қмж
Жануарлар әлемі қмж
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
|
Жұмыс бағытының реті |
Мұғалім әркеті |
Оқушы әрекеті |
|
Ресурстар |
||||||
|
Басы Жаңа білімді игерту.
Білу |
5.2. Оқылым. 57-бет. Мәтінді мұқият оқимыз, ақпараттарды есте сақтаймыз. 1-тапсырма Мәтін оқылған соң үш қатарға мәтіннің үш бөлігін үшке бөліп беремін. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты табады.
|
Дескриптор:
|
Негізгі ақпарат 1 Қосымша 1 |
|
||||||
|
Тілдік бағдар:
|
||||||||||
|
Ортасы
Түсіну
Қолдану Талдау
|
2-тапсырма Берілген сөздердің антонимін табыңыз Жүйрік-шабан жылдам- жай жақсы-жаман ақылды –ақымақ 3-тапсырма. Оқулықтағы 5-тапсырма шартын орындаңыз. Қалаған екеуіне сөйлем құраңыз. Епті –олақ / икемді Тіршілік етеді , өмір сүреді (синонимі) Ұқсайды, айнымайды Жылдам-баяу, / тез, шапшаң Ақылды – ақымақ / кемеңгер, дарынды 4-тапсырма. Берілген сөздерге математикалық, фонологиялық талдау жасаңыздар. Қабылан, Қасқыр
1. жуан буынды
сөз Себебі үндестік заңына бағынып тұр. 6. Дыбыс үндестігі (ықпал түрі) |
Дескриптор: -мәтіндегі антоним бола алатын сөздерді табады; -антонимін тауып, жазады.
Дескриптор: -омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады. |
Антонимін дұрыс құрайды барлығы дұрыс 3 ұпай.
Синонимін табады 2 Антонимін табады 2 Барлығы 4 |
58 –бет.
Қосымша материал |
||||||
|
Соңы |
Кері байланыс «3-2-1» стратегиясы |
Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет;
|
|
|
||||||
|
Үйге тапсырма |
|
|
59-бет |
|||||||
![]()
шағым қалдыра аласыз














