(Т) 1- тапсырма «Бақылау»
әдісі арқылы жүзеге
асады.
1)
Салыстыр:
Жануарлардың туысы бола ма? Қалай
ойлайсың?
2) Зертте:
Әртүрлі жағдайда тіршілік ететін өзара «туыс»
жануарлардың ұқсастығы мен айырмашылығын тап.
3) Сипатта:
Суреттегі жануарларды ата. Олардың әрекетін
сипатта.
Дескриптор:
- Жануарлардың туысы туралы
әңгімелейді.
- Әртүрлі жағдайда тіршілік ететін өзара «туыс»
жануарлардың ұқсастығы мен айырмашылығын тауып
айтады.
- Суреттегі жануарлардың әрекетін
сипаттайды.
Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады.
Кейбір оқушыға:
-Жануарлар не үшін шайқасады деп
ойлайсың?
Сергіту сәтінде «Қаражорға» биіне жаттығулар
жасайды.
(Д) 2- тапсырма
«Анықтау» әдісі арқылы жүзеге
асады.
1) Сұрақ-жауап:
-Суреттегі жануарлардың қай
жұбы бірдей қоректенеді? Олар азық үшін бір-бірімен бәсекелеседі
деп ойлайсың ба? Жануарлардың келесі жұбы туралы не айта
аласың?
2)
Ойлан:
-Жануарлар арасында бейтарап
қарым-қатынас орнаса, жер бетінде не болар
еді?
Дескриптор:
- Жануарлар жұбының қорегін
ажыратады.
- Жануарлардың азық үшін
бір-бірімен бәсекелестігі туралы
әңгімелейді.
|
Жануарларды салыстырады, сипаттайды, не үшін
шайқасатынын болжайды.
Билеп сергиді.
- Жануарлар жұбының қорегін
ажыратады.
-
Жануарлардың азық үшін бір-бірімен бәсекелестігі туралы
әңгімелейді.
|