Күні
|
12.09.23ж
|
Мұғалімнің аты-
жөні
|
Болатова Алуа
Сейлханқызы
|
Пән/
сынып
|
Жаратылыстану 4 «Г»
сынып
|
Тарау немесе бөлім
атауы
|
Жануарлар
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Жануарлар энергияны қайдан
алады?
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты
|
4.2.2.4 Симбиоздық
қарым-қатынасқа мысал
келтіру
|
Сабақтың
мақсаты
|
Симбиоздық қарым-
қатынасқа мысал келтіреді;
Жануарлардың энергияны қайдан
алатынын біледі
|
Сабақтың
барысы
|
Кезеңдері\
уақыты
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурс
|
Ұйымдастыру
6
минут
|
Амандасу.
Оқушының назарын
сабаққа аудару.
Үй тапсырмасын
тексеру.
«Күннің көзін аш»
ойыны.
Тақтаға бұлт басқан күннің
көзінің суреті ілінеді. Оқушылар кезекпен шығу арқылы бұлтты алып,
онда жазылған сұраққа жауап беруі
тиіс.
|
Назарын сабаққа
аударады.
Өткен білімін еске түсіріп,
сұрақтарға жауап береді.
|
Мақтау, мадақтау сөздерін
қолдану.
|
|
Жаңа
сабақ
10
минут
|
Сабақтың тақырыбы
«Жануарлар энергияны қайдан
алады?».
Оқулыққа сүйене
отырып жаңа тақырыпты
түсіндіреді.
Сызбаны
талдайды.
1-тапсырма.
|
Жаңа тақырыппен
танысады;
Мұғалімнің
түсіндіруін мұқият тыңдайды.
1-тапсырма бойынша өз ойларын
айтады.
|
Мақтау, мадақтау сөздерін
қолдану.
|
Оқулық жаратылыстану 4-сынып
32 бет. Назарбаев Зияткерлік мектептері Нұр- Сұлтан 2019. Бигазина
П.К
|
Сабақтың
ортасы
5
минут
10
минут
1
минут
|
Жұптық
жұмыс.
Топтық
жұмыс.
«Қоректік тізбек
құрастыру»
Сергіту
сәті.
«Отыр, тұр»
ойыны.
|
Зерттеу айдары
бойынша берілген тапсырманы жұптаса отырып, дәптерге орындайды.
Сынып оқушылары арасында
талдайды.
Топпен бірлесе
отырып «Қоректік тізбекті»
құрастырады.
Отыр, тұр ойынын ойнау арқылы
бойларын сергітіп, қимыл қозғалыс
жасайды.
|
Кесте арқылы
бағалайды.
Дескриптор:
Бүркіт энергияны
қалай алатынын аанықтайды- 1
балл
Суретте берілген
өсіімдіктер мен жануарларды анықтайды- 1
балл
Дәптерге түсіріп
жазады- 1 балл
Дескриптор:
Суреттегі ағзаларды
кезек бойынша таңдап алады- 1
балл
Қоректік тізбекті
топтаста отырып құрастырады- 1
балл
Қол
шапалақтау
|
Оқулық жаратылыстану 4-сынып
32 бет. Назарбаев Зияткерлік мектептері Нұр- Сұлтан 2019. Бигазина
П.К
|
Бекіту
10
минут
|
Жеке
жұмыс.
ҚБ
тапсырмасы.
1-тапсырма. Сызбаны
толтырыңыз.
2-тапсырма. Қоректік
тізбек құр.
|
Өтілген сабақты қаншлықты
меңгере алғандығын тексеру үшін қалыптастырушы бағалау
тапсырмаларын орындайды.
|
Дескриптор:
Сызбаны толтырады- 4
балл
Қоректік тізбекті
құрастырады- 5 балл
Тапсырманы тиянақты орындайды-
1 балл
|
|
Қорытынды
3
минут
|
Сабақты
қорытындылайды.
Рефлексия.
«Ұстазға хат»
әдісі АКТ.
Үй тапсырмасы: Екі жануардың
біреуін таңдап тізбек құр. 35
бет.
|
Өтілген тақырып бойынша кері
байланыс жасайды.
|
Өзін- өзі
бағалау.
|
|