Материалдар / Жануарлар қайда мекендейді

Жануарлар қайда мекендейді

Материал туралы қысқаша түсінік
Жануарлар туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2020
379
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бекітемін:
ДОІЖО: Ж.А.Мусагалиева

ТАҚЫРЫБЫ: Жануарлар қайда мекендейді?

Мектеп/МДҰ: «Б.Аманшин атындағы жалпы орта білім беретін мектебі»КММ


Күні:19. 11.19

Педагогтің аты-жөні: Тынышқали Альмира

Сынып/топ: МАД


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар

саны:

ҰОҚ-нің оқу мақсаттары

0.1.3.2. Үй жануарлары мен жабайы жануарларды атап, сипаттау.Үй және жабайы жануарлардың мекендейтін жері туралы түсінік қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже

Барлық балалар:

үй және жабайы жануарларды;

жайлауда жайылатын жануарларды;

жануардың сыртқы түрін суреттейді.


Көпшілік балалар:

Қазақстанда өсірілетін үй жануарларын;

Қазақстан аумағында мекендейтін жабайы жануарларды;

Жабайы және үй жануарларының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын айтады.


Кейбір балалар:

Үй жануарларының мекендейтін ортасын;

Жабайы жануарлардың мекендейтін ортасын айтады.

Тілдік мақсат

Дағдыларды дамыту.

«Үй және жабайы жануарлар» ұғымдарын түсіндіру; жабайы жануарлардың үй жануарларынан қандай айырмашылығы барын талқылау.

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:

Үй жануарлары, жабайы жануарлар, қора, орман, тағам, жем.

Көптілділік:

Мекен-обитание-habitation

Талқылау үшін сұрақтар:

Үй жануарлары туралы не білесіңдер?

Не себепті үй жануарлары деп аталады?

Жабайы жануарлар туралы не білесіңдер?

Үй жануарларының жабайы жануарлардан айырмашылығы неде?

Өткен ҰОҚ

алған білім

Жабайы және үй жануарлары туралы, олардың айрықша ерекшеліктері туралы түсініктер; жануарлар денесінің құрылысын білу; жануарлардың мекендейтін жерлері, адамның үй жануарларын күтуі туралы қарапайым түсініктер.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

І. Дұрыс əсерлі

көңіл күй орнату.




-Амандасу.

-Ал,балалар тұрайық,

Үлкен шеңбер құрайық-деп, ортаға балаларды шеңберге тұрғызу.

Шаттық шеңбері

Аманшиндей мектебіміз бар тамаша

Жақсы білім аламыз жаңаша.

Тәрбиеге көңіліміз толады

Көңіліміз көтеріңкі болады.

-Амандасады


Шаттық шеңберіне тұрады.

II. Өмірлік

тәжірибені

маңыздандыру.

Мақсатты болжам.

Галерея әдісі

Балалар барлығы сынып ішіне фото суреттерді аралауға шақырамын.Фото суреттерді таңдайды.

Суреттер арқылы оқушыларды жабайы жануарлар және үй жануарлары болып топтастыру.

Үй жануарлары

мен жабайы жануарлар бейнеленген

суреттерді алып,топқа бөлінеді.

ҰОҚ-ның ортасы

III. Тақырып

бойынша жұмыс


Жабайы және үй жануарларына анықтама береді. Балалар суреттер бойынша жабайы жануарлар мен

үй жануарларын ажыратады, пайдасы мен зияны туралы әңгімелейді.

Сонан соң балалар ҰОҚ тақырыбын анықтайды: «Жануарлар қайда мекендейді?»

Жайлаудың көк майса шөбінде мал жайылып жүр – қойлар, сиырлар, жылқылар, яғни үйжануарлары. Ал,жабайы жануарлар далада,орманда,таулы жерлерде,үңгірлерде мекендейді.

















Қалай ойлайсыңдар, жануарлардың қайсысына өмір сүру қиынырақ: жабайыларына ма, жоқ, үй жануарларына ма? Неге олай ойлайсыңдар?

Қандай жануарлар қауіптірек? Неге?

Бақылау.

Үй жануарлары адамның қасында тұрады, ал жабайы жануарлар – орманда. Адам үй жануарлары үшін қорасын, күркесін т.б. үйшігін салып дайындаса, ал жабайылар індерін өздері қазады, қуыс жасап, апанын төсейді. Адам үй жануарларына жем-шөбін беріп асыраса, жабайылар – тамақты өздері тауып жейді. Адам үй жануарларының ұрпағы туралы ойлап, қамқорлық білдірсе, жабайы жануарлар өз төлдерін өздері асырап өсіреді.

Сергіту сәті

Топылдатып басайық,

Құсша қанат қағайық.

Иіліп оңға бір,

Иіліп солға бір,

Алға қарай бір адым,

Артқа қарай бір адым.

Жоғары-төмен қарайық

Орнымызды табайық.


(Ө) Әліппе-дәптермен жұмыс

Жануарлардың әрқайсыларының үйі қайда екенін

табуға көмектесулерін сұрайды.




Рисунок 1

Сызып көрсету.

Үй жануарларының қоректері туралы әңгімелеу. Жануарларды қоректерімен сәйкестендіру: Рисунок 2 түйе – жантақ, жылқы – шөп, қоян – орамжапырақ т.б.

Көптілділік: Мекен-обитание-habitation

Ойын: «Артық жануарды тап» Мақсаты: Жануарларды ажырата білуге үйрету.Артық жануарды тауып қарындашпен қоршап сызу.

Ойын: «Бұлар ненің төлдері?» Жануарлардың төлдерін тауып сызықтар арқылы сәйкестендіру.Төлдерін атап өту.

Жануарлардың

суреттері.















Жабайы және үй

жануарларының

суреттері.



























Балалар сергіту сәтін жасайды






Әліппе-дәптер.






















Артық жануарларды тауып қарындашпен қоршап қоят.






Жануарлардың төлдерін тауып сызықтар арқылы сәйкестендіреді.Төлдерін атап өтеді.

ҰОҚ-ның соңы

IV. ҰОҚ-ның

қорытындысы.

Рефлексия.


(Ө) Рефлексия кезеңінде бала өзінің не білгендігін, не үйренгендігін, ҰОҚ-ның басында қойылған мақсатқа қол жеткізілді ме, жоқ па, талдап жіктеуі тиіс.

-Үй жануарларының жабайы жануарлардан айырмашылығы неде?

-Үй жануарлары мен жабайы жануарларының мекендейтін орыны?

Балалардан керікті жасыл,сары,қызыл түсті қарындашпен бояп шығуға ұсыныс жасайды:

қызыл қарындаш– ештеңе түсінбедім.

сары – түсіндім, бірақ түсіндіріп бере алмаймын.

жасыл – бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын.

Үй жануарларымен жабайы жануарлардың айырмашылығын атап өтеді.

-Олардың мекендейтін орыны туралы айтады.
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ